Vláda Spojeného království usiluje o zákaz prodeje všech aut se spalovacími motory, nejpozději v roce 2035. To je dokonce o pět let dříve, než chtěla původně.
I spanelska chripka je koronavir. To je to, co se ti snazim rict.
Ty placas o tom jak je to nebezpecne apod. a pritom s tim vsichni souhlasime a nikdo se s tebou o tom ani nebavi, ani nehada, rozcilujes se tu uplne sam a zbytecne.
Taky placas neco o tom jak tu chripku chytnes od netopyru apod. To jsou docela kecy, my nevime odkud tahle nemoc prisla, jestli ze slepice nebo z prasete ... a technicky se jedna se o tzv. mezidruhovou barieru. Jednoduse receno chripka nejake slepicce nebo kravy nefunguje na cloveka. No ale chripka mutuje (dost rychle a hodne nahodne, v tom je nakonec sila techto viru) a muze se stat, ze nejaka mutace je schopna nakazit cloveka.
Kdyz se tak stane, je najednou nova mutace chripky na svete. A hle, tohle se deje stale. Je to dano blizkosti/pritomnosti lidi a zvirat a deje se tak uz po tisice let. A pokud ziji zvirata ve spatnych podminkach a maji hodne nemoci a my to ignorujeme a potom je jime nemocne apod. tak to samozrejme je mnohem vetsi riziko, ze k tomu dojde. A nejsou to jen chripky, je to treba nemoc silenych krav (ovce->krava->clovek), HIV (opice->clovek), ebola atd atd.
Proti virum je jen malo, co muzeme delat. S tim si v podstate musi poradit imunitni system cloveka, zadny lek na to neni. Existuji tedy leky, ktere blokuji nektere virony, proto jim asi zabira ten lek na HIV, ale jinak nemame zadny lek a jedine co muzeme je podporovat imunitni system a doufat, ze to dobre dopadne.
Obecne mame proti virovym onemocnenim jen jednu celkem slusne funkcni obranu, a to je vakcinace. Ale to chvili trva, nez se vakccina udela a musi se samozrejme podat (relativne dlouho) pred tim, nez se clovek nakazi opravdovou nemoci. A zaroven pokud ta nemoc zmutuje, a to ona mutuje, tak to pak ta vakcina treba nebude na nove mutace fungovat. Je nepravdepodobne, ze bychom meli vakcinu k dispozici driv, nez se tato nemoc k nam dostane. Ale kdo vi, treba budeme mit stesti, bude se to sirit pomalu a vakcina vznikne rychle.
Ale jinak je to na kazdem z nas. Nekdo to zvladne a nekdo mozna bohuzel ne. Ale stejne tak i na obycejnou chripku obcas nekdo bohuzel umira, casto oslabeny jinou nemoci apod. ale vyjimecne i zcela zdravy clovek. Tak to proste je. V pripade teto nove nemoci to vypada, ze s tim maji problemy predevsim starsi lide, kteri jiz nejake zdravotni problemy maji. To ale neznamena, ze to nemuze skolit jinak zcela zdraveho cloveka, zalezi jen na jeho genech a na tom, jestli to jeho/jeji imunitni system zvladne.
Bude nejspis stejne silna a jestli oslabi, tak ne na ukor jinyho eu fin centra jako Pariz nebo Frnkfurt. Ty nemaj nikdy sanci pritahnout tolik kvlaifikovany sily kvuli jazyku a priserny kvalite zivota (Pariz) nebo jen jazyku a nude (Frnkfurt).
Jo bylo tam par takovych drobnosti jakoze osobni vlastnictvi, STBaci, vymyvani mozku, clenstvi ve strane, nedostatek cehokoliv tudiz uplatky, zadne volby, vsichni si jsou rovni ale nekdo rovnejsi, nemoznost cestovat kam chces, politicke procesy, popravy atd.
... proste takove nepatrne rozdily, to by sis asi asi nevsimnul. Teda stale jeste jsme u toho, ze bys chodil pesky, to by sis mozna vsimnul.
Opravit jdou i aktuální auta z roku 2020 :-) No problem.
nesmí to být 2013 BMW 520d F10 s totálně zakarbonovaným motorem a prasklým rozvodákem při najetých 200 tis km vid. Co jezdí na super longlife olej :-) Kámoš to má aktuálně na dílně :-)
Jestli jsi dospel k zaveru, ze “EU je Sovetsky svaz bez gulagu”, tak jsi pro me na vzdy uplny d*bil a vic se neni co bavit.
Skoda, ze uz sovetsky svaz neni, rovnou bych te tam na chvili poslal abys mohl primo porovnavat.
Do Severni Korey by se ti nechtelo na par let mrknout, to je tak nejbliz tomu svazu, ze bys nam potom mohl shrnout “10 hlavnich rozdilu mezi totalitnim komunismem a EU”... urcite rozdily tam proste budou, to si fakt vsimnes, ver mi.
Napr. hned prvni co te nejspis zaujme - nebudes mit auto, budes muset na par let do poradniku a sekat dobrotu, protoze jinak...!!!
Takze liberalismus, free market rikas ... zajimave, ze kazda ucebnice free market ekonomie hned na uvodnich strankach vzdy zminuje - v nekterych pripadech ruka trhu selhava. Predevsim pokud jde o zakladni lidska prava a ekologii. V techto pripadech je nezbytna regulace i v pripade ekonomiky volneho trhu.
Rozmně a nezávisle jsou nová synonyma pro "egoisticky", bráno z toho středovýchodního pohledu.
Stejně je to vtipné. Tolik let si hrajeme, jak patříme na západ, ale myšlení je tu pořád ryze východní.
No tak jsou západoevropští voliči úplně dementní, nic jiného o tom nelze říct... ;-\ :no: Naštěstí ve střední a východní Evropě je ještě pořád dost lidí s nevypláchnutým mozkem, schopných rozumně a nezávisle uvažovat. :-)
Nelze než opět připomenout legendární článek z ABC z roku 1959 (tuším). "Milý mladý pionýre, až ti bude 40 let, svět bude o hdně jiný, než dnes...atd.,atd. komunismus! :-)
V tom, že zbytek se dá považovat za rozumné státy, se neshodneme. Viz kauza snížení emisí automotive pro rok 2025, kdy si EP odhlasoval přísnější limit než se kterým přišla EK (- 30 %). V následné diskusi o realističnosti limitů začaly některé státy vyžadovat minimálně 40 % a nesvolily k menšímu kompromisu, než 37,5. A to se prosím bavíme o přímých emisích z provozu, o jejichž významu lze diskutovat.
Pokud jsi liberál, jistě cítíš, že v některých částech evropy se individuální svoboda stává sprostým slovem.
V roku 2017 bola celosvetová ťažba minerálov dokopy cca 17 miliárd ton podľa dát, čo sa mi narýchlo podarilo vyhrabať. Čiže keď si to zhruba vydelíme tak 1 bil./17 mld. = 58 rokov všetkej ťažby celosvetovo.
Koľko by pripadlo z toho na budovacie plány v Európe?...
Ona se těžčí jen ruda? co kobalt, nikl, lithium, med, cín, písek, kamen, bauxit, vápenec, jíl, dřevo, ropa na plasty a chemie, zlato,platina, fosfor, fosfáty, křemík, uhlí do pecí a železáren atd atd
Za 30 let pokud chceš tak masivně stavět větrníky, fotovoltaiky, nabíječky, baterky, továrny atd..
Nečtu nic z toho co jsi jmenoval, stačí důkladně číst a přemýšlet a vidět jak se neustále utahují šrouby, omezuje svoboda a tahaj lidem z kapsy peníze na nesmysly.
Bariku, vieš koľko je 1 bilión ton? To je 1 s 12 nulami. Železná ruda je bez debaty jedna z najviac (ak nie najviac) ťaženou surovinou na Zemi. Za minulý rok sa jej celosvetovo vyťažilo 2,28 mld. ton. Pri tomto objeme ťažby by si potreboval 438 rokov na vyťaženie 1 bil. ton. Tak nepreháňaj.
A vieš koľko ton oxidov vzácnych zemín sa vyťažilo v r.2018 celosvetovo? 170 tisíc ton. Veeeeeľmi ďaleko od tých biliónov ;)
At si to GBnechá a užije, já klidně budu jezdit na benzín 50 let kdybych se toho dožil a je mi úplně jedno jestli v EU nebo v USA nebo Rusku nebo někde jinde.
Nesmysl, každá chřipka není takto infekční, nechytneš jí od netopýrů a není kvůli ní evakuováno/izolováno 70 mil lidí (ofiko, neofiko zdroje říkaj přes 100)
Ani ne kámo, ani ne, přečti si plány Evropské unie do roku 2050, na to musíš vytěžit tak bilion tun zeminy a surovin, protože zjisti si kolik musíš vytěžit zeminy na 100kg vzácných kovů :-)
Jako že se tu do vstupu do EU nenacházely velké podniky s průmyslovým zemědělstvím? :D Tak určitě :D a živ. výroba dotována je a dost... jen se to neukazuje v grafech od pana premiéra... ty krávy nežerou tu trávu na kterou je dotace, že ne ?
Firmy ten plugin koupily kvůli dotacím a flotilovým emisím. Pokud by si ho koupily bez těchto pobídek, tak by je asi nabíjeli. Takhle se jim ani nechtělo vyndávat nabíječku z igelitu.
Ale prosimtě, ovládáme to hlavně my a naši lobbisté a politici, kteří tam jsou. A to, že je něco "green" a pro klima, neznamená, že je to hned špatně, dám ti takový příklad.
My v našem postkomunistickém zemědělství jsme proslavení tím, že máme obrovské prumyslové farmy, které jedou na produkci, všude ve EU jsou dotace dávány tak, aby byly cíleny na rozvoj malých a zlepšení konkurenceschopnosti a na udržení krajiny.... jakmile nás EU nutí a to dělá dost dlouho a inteznivně a dosud nedonutila, aby byly dotace alokovány dle tohoto bohulibého pravidla, ČR odolává, prootže tam jsou lobistické zájmy. A má to důvod, velká plocha trpí erozí, chemické postřiky a obrovské stroje půdu ničí a z půdy se ztrácí voda, není to jen suchem, ale nezadržuje se voda. Takže se budou polnosti muset dělit na menší plochy... všichni nadávají na ekologi... jenže to je čistě z toho duvodu, aby za 20 let nebyla na jižní moravě jen poušť.... chápeš ? Neříkám, že je to tak se vším, ale tohle je krásný příklad, že když se chce, EU nám nic nakazovat nemusí a budeme si to tady ničit stejně dál...protože to je teď ekonomicky výhodnějši.
Vsak jasny, ale zase je tady i ta druha strana mince.
V CR je auto pro lidi stale financne mnohem nakladnejsi zalezitost. Uz ne tolik jako pred 20 lety, ale je.
A potom tady politici rvou nekomu na vesnici v Horni Dolni EV nebo plugin. Brutalne jim zdrazi bezny auta a proste mu to vnucuji a berou mu prachy. On chce jen auto aby mohl do prace, na vesnici ma vzduch pekny a cisty, tak vo co teda jde?
Jenže EU jsme my a navíc se tu hlavně nadává na aplikaci Narizeni z EU, ale to si tady upravuje naše vláda... A když se to plebsu nelíbí, řekneš, to my ne, to Brusel....
To fakt veris kazdymu nesmyslu "co pisou v novinach"? Si myslis ze daji +30% penez za plugin hybrid a pak ho nebudou nabijet jo?
To ani nemluvim o tom, ze v anglii nejsou panelaky, i bytovka je spis vyjimecna vec. Vsichni ziji v rodinnych domech a v radovkach, skoro kazdy tedy ma parkoviste a elektriku u toho.
Ja tam narozdil od vas ziju. Nabijecky jsou vsude. A vsude se ty pluginy a EVcka nabiji. A uz ted je jich fakt hodne, jak nabijecek, tak pluginu / EV.
A mimochodem - ikdyby ho nenabijeli (stale trvam na tom, ze je to nesmysl), to je ale prece jejich vec, ne? At si se svym autem a se svymi penezi delaji co chteji.
Urcite mas doma nejakou vec, kterou nepouzivas. A nekdo to musel vyrobit. A nekdo to musel prepravit. A ono to udelalo COcka. A vrta se ti v tom nekdo? Ne. Nikomu do toho nic neni.
Nemecko to samy. Proti emisnim zonam a emobilite taky protestuje akorat hrstka sobcu, ale vetsina lidi chce zit ve mestech, kde se da dejchat, i presto, ze to pro ne znamena nejaky komplikace... ve Stuttgartu napriklad vladnou zeleni, protoze si je tam obyvatelstvo *dobrovolne zvolilo*. A na emobily napriklad sice nejaka podpora je, ale ani zdaleka neni takova, aby to v soucasne dobe davalo ekonomicky vyrazny smysl, presto se ve velkych mestech elektroauta a elektroskutry mnozi jak houby po desti. Lidi to proste chteji.
Ale nutno dodat, ze to neni jenom o dusevni omezenosti a bezohlednosti prumerneho nasince, je to i o ekonomicke sile obyvatelstva. Pro Anglicana nebo Nemce je 40 tisic Eur za ID3 neco jineho nez pro nasince milion korun.
Komu se to nelibi, v Saudske Arabii porad muze zit s osmivalcem a tankovat benzin za
"Evropská unie je založena na Smlouvě o Evropské unii a na Smlouvě o fungování Evropské unie, které uzavřely členské státy a kterými na Unii přenesly některé své pravomoci za účelem dosažení společných cílů. Podle čl. 3 Smlouvy o EU je cílem Unie podporovat mír, své hodnoty a blahobyt obyvatel. Unie zejména poskytuje svým občanům prostor svobody, bezpečnosti a práva bez vnitřních hranic, ve kterém je zaručen volný pohyb osob. Vytváří vnitřní trh a usiluje o udržitelný rozvoj Evropy, založený na vyváženém hospodářském růstu a vysoce konkurenceschopném sociálně tržním hospodářství a ochraně životního prostředí. Podporuje vědecký a technický pokrok a bojuje proti sociálnímu vyloučení. Mezi cíle dále patří podpora hospodářské, sociální a územní soudržnosti a solidarity mezi členskými státy. Unie vytváří hospodářskou a měnovou unii, jejíž měnou je euro. Ve svých vztazích s okolním světem Unie zastává a podporuje své hodnoty a zájmy a přispívá k ochraně vlastních občanů. Dle smlouvy přispívá k míru, bezpečnosti, udržitelnému rozvoji planety, volnému a spravedlivému obchodování, vymýcení chudoby, ochraně lidských práv a k dodržování a rozvoji mezinárodního práva."
proč by tam měl mít něco dál? přečti si ten článek. nakoupili hybridy do zásuvky a jezdí reálně na benzín. to je jako mít za barákem pět kontejnerů na tříděný odpad a v reálu všechno sypat do jednoho...
No, tak to je fakt síla. Ty musíš být vášnivým čtenářem AC24, Parlamentních listů, Sputniku a podobných mediálních žump. Nebo jsi snad na tyhle bláboly přišel vlastní hlavou? Tušíš ty vůbec, že Německo je sociální stát už desítky let? Že sociální demokrati vládnou ve Švédsku rovněž desítky let? Víš co? Já bych si přál žít v takové zemi. Zažil jsem normalizaci za Husáka. Nebyly tady gulagy, to je sovětská specialita, ale měli jsme uranové doly v Jáchymově. Lidi, co by si veřejně otvírali hubu proti systému jako ty, by jeli šupem těžit uran pneumatickou sbíječkou a neštěkl by po nich pes.
Teď máme svobodu a můžeme z bezpečí iluzorní anonymity urážet koho nás napadne a nic se nám nestane. No, říkám si, jestli to v některých případech není chyba...
EU je svobodné společenství 27 demokratických zemí, i když v Polsku vládnou šílenci a v Maďarsku hochštapler Orbán, nicméně zbytek se dá považovat za rozumné státy. https://cs.wikipedia.org/…ropsk%C3%A1_unie
Česko jen potřebuje, aby rychle vymřeli někteří senilní šílenci. Mohl bych být adresný, ale proč. Všichni víme, kde nás tlačí bota.
Osobně jsem liberál, to znamená člověk, který má maximální úctu k individuální svobodě jednotlivců. Viz tento článek:
A ted si predstav, ze kdyz plugin hybrid nenabijes - jakoze je nabijou, jen se neboj, proc by ho nenabijeli - ale kdyz ho nenabijes, jede to jako hybrid. Pri brzdeni rekuperuje, pri akceleraci pomaha elektromotor. Takze i presto ze je tezsi, ve meste snizi emise. A o to jde.
KAZDA chripka je koronavirus.
Tahle mutace proste jeste nemela jmeno, tak ji novinari rikaji koronavirus, protoze patri mezi koronaviry.
Az tuhle informaci zpracujes, dej mi vedet :-)
Jestli to nebude podobné jako ve Francii. Tam byl také každý pro ekologii. Dotace na elektroauta nikomu nevadila a do ulic se šlo až, když to měl někdo zaplatit. Máš pravdu jsme jiní. Protestujeme dřív než dojde na placení.
A tady máš něco z Británie https://zpravy.aktualne.cz/…09cac1f6b220ee8/
Libi se mi, jak si zdejsi lide mysli, ze Anglican uvazuje stejne jako Cech.
Ale nalada v UK je naprosto odlisna nez u nas. Tam se politici skutecne snazi neco s tim zivotnim prostredim udelat. A stejnetak volici to chteji. Takove to "kdo vam na to dal mandat" a podobne vykriky jsou proste mimo. Chteji to, o to se nemusite bat.
Napr. jiz nyni maji 1/3 elektriny z obnovitelnych zdroju, napr. vetrne farmy na mori delaji hromadu (to je farma treb a 50 vrtuli, jeden list necelych 100m, vyska tedy nekde 200m to je vetrnik jak mrakodrap jen pro predstavu).
Stejne tak jejich podpora hybridu nebyla finance nijak prehnana. Nyni uz po par letech hybridy zadne zvyhodneni nemaji. Mely je pak plug-in hybridy. To se zmenilo a ted musi plugin mit nizsi CO2 nez myslim 50g, mozna jeste mene. Tim zacaly vznikat plugin hybridy s vetsimi bateriemi, predtim na trhu nebyly. Takze to taky funguje.
Taky nezapominejte, ze Britove maji prachy, maji "will" (chteji to udelat) a taky maji velka mesta (narozdil od CR kde je jedno mozna dve), ve kterych je vyhodne mit EV a tudiz mnohem cistsi vzduch.
Maji plugin taxiky, maji hybridni autobusy, maji autobusy na vodik atd atd. A funguje to.
Ale chapu ze tady Franta z Horni Dolni fakt nechape o co v UK jde. Ale to nevadi, oni se ho na to ptat nebudou. A v EU uz taky nejsou, takze si s tim vubec nemusite lamat hlavu, na vas to zadny dopad mit nebude :-)
Oni proste budou mit EV a elektrinu z obnovitelnych zdroju a my budeme jezdit v dieselech a benzinech stejne jako pred 50ti lety. Vsak kdyz to tak chcete, proc ne.
O zákazu spalovacích aut se mluví skoro ve všech západních evropských zemích. Politik mandát nepotřebuje. U nás se také vyhazují desítky miliard ročně na zbrojení a taky je to tabu. Vydali jsme se řeckou cestou i nikde se o tom nediskutuje.
Ale lidí na planetě co budou mít auto pořád přibývá.
Do roku 2035 se zvýší i s Tvým koronavirem prodej aut 2x.
Vždyť sleduj ten obrovský zájem o Indii, která dobývá metu 2 miliardy lidí.
Na elektromotor bych se šroubovákem fakt nešel :-)
Tam toho s ním moc neopravíš a když sem jel párkrát Teslou tágem, kde mu to svítilo jak vánoční stromeček, neustále čidla TPMS, porucha komunikace atd tak to nevypadalo moc na servis doma.
Tovární servisní manuály na ameriky ( a měl sem to i na Jaguara a BMW) máme od roku 2006, diagnostiku abych si přečetl závady a smazal chyby mam doma v šupleti taky vč třístránkového seznamu chybových kodů.
Jak vidíš na to nepotřebuju EV. Navíc je dnes milion návodů na Youtube jak co měnit a dělat, kdo není levej jak šavle, opraví si leccos i na moderním spalováku, pokud má aspoň základní vybavení jako je pořádná gola sada, set šroubováků a trubkových klíčů , atd.
Navíc výborně funguje i komunita kde ti vždycky někdo poradí.
Kdo neumí vzít do ruky šroubovák, musí se vším do servisu no.
Je to ako cez kopirak...Ako v EU. Ja sa chcem opýtať iba jednu vec, ...kto im dal mandát na takéto úvahy a postupy????? volič určite nie...Kto teda?\??? Za uvedenú dobu technológie určite pokročia...hádam. Ale ten hlúpy postup čo si volia, ked technológia, ktorá v sucasnosti bez dotácie nie je schopná samostatného fungovania. Čo bude potom, ked sa zaťažia spotrebnou danou ako v prípade benzínu a nafty???? Ako bude Dana technológia konkurenčná? Kto Vám dal mandát presadzovať nezmysel???
Kdo tady mluví o půlmiliardě lidí, těch pár Číňanech, kteří se nerozmnožují, co se nebudou moci svézt.
Mluv o dalších miliardách, co se chystají mít auto, zejména o Indii, která má příští rok více obyvatel než Čína a dál raketově roste, ale na to Ty nemáš.
Elektromotory se běžně repasují, existuje na to jen v ČR stovka firem. Není pro ně problém zrepasovat i například motor z Tesly. Kolik si myslíš, že je v ČR všude možně asynchronních motorů? Kolik milionů? K tomu v podstatě odchází převážně ložiska, takže to není žádná raketové věda přelisovat ložiska. A ani ta elektronika není zase tak scifi, jak by se mohlo zdát.U TMS a TMX lze již opravit úplně vše, včetně battery packů. Vzhledem k 8 leté záruce se ale tak zatím neděje, protože ty auta budou dojíždět až 2021 nahoru.
Aktuální cena ropy 54,50 a neustále padá :-):-)
Ropy sou přebytky a se současnou situací v Číně budou výrazné přebytky, volno když se nebude moc svézt půl miliardy lidí :-):-)
Akorát Evropa odebírající skoro všechno z Číny a vyvážející tam mraky věci maličko krachne no. :-)
Trumpíkovi to geniálně vyšlo, americké firmy budou muset stáhnout svoje továrny mimo čínu. Jo kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp.
To je divné, že na BEV si doma opravím víc než na fosilu. Nebo si myslíš, že to vymýšleli nějací pitomci? To vysoké napětí je opravdu přítomné jen při jízdě a nabíjení, nikdy jindy... Odpojí se jedím konektorem :-[]
A bolševici si neříkaj bolševici ale zelení, sociální demokracie a liberálové.
No neboj, situace v Číně s EU zamává takovým způsobem, že si to neumíš představit. Podle neoficiálních zdrojů není mimo práci izolovaných 70 milionů lidí, ale 120-180 milionů :-):-) A do půl roku to má být kolem 500-800 milionů lidí :-)
Tohle je cíl ovládnout masy a kontrolovat a a spáchat rekonomicky sebevraždu, tj podřezat si pod sebou větev a udělat z lidí žebráky. Dokud si to ty stádní ovce nechaj líbit, tak to bude blbé.
Ano, to je cíl lidstva - postupně vše zlepšovat. A nyní je k dispozici technologie BEV, která má potenciál věci zase o kus posunout k lepšímu. A protože automobilky mají pohodlné zisky z ICE, tak je bohužel nutná regulace. Kapříci si svůj rybníček sami nikdy nevypustí...
Před EU existovalo EHS, to byla ale hospodářská dohoda o volném oběhu zboží. Se svobodami, které nabídla až EU, to ale nelze srovnávat. Někteří tady srovnávají EU s komunistickou totalitou. Já ji zažil a musím proti takovým žvástům protestovat.
Já tady vidím emisní komunismus - každý může vypouštět *** dle potřeby a v libovolném množství komukoliv pod nos. A jak už jsem napsal, komunismus nikdy neměl dobrý vliv na společnosti. :-)
Komunista resp. bolševik rád reguluje, nařizuje, zakazuje, dotuje, účelově ohybá fakta, falšuje údaje, a kdo s ním nesouhlasí je nepřítel národa.
Vidíš se v tom? Zákaz fosilních paliv, zákaz prodej spalováků, dotace EV auta, větrníků, fotovoltaiky, regulace výše cen nájemného, zákazdy vjezdů do města, eko daně, omezení pohybu, kdo s námi nesouhlasí je vrah planety, včera bylo pozdě.
Co ti to připomíná?
Třeba musíme kolektivizovat zemědělství, kdo s námi nejde je nepřítel státu a dělníků, vid a mam pokračovat?
Chtějí udělat z lidí otroky na prostou kontrolou pohybu, financí, zcela závislé na systému.
EV auta, sdílená auta, zákaz plateb v hotovosti nebo omezí částky kterou půjde platit, kamery a špiclovací SW, topení na elektriku, online objednávky potravin a služeb.
Znelíbíš se systému a konec, nikam se nedostaneš, nic si nekoupíš, kompletně tě bloknou. Orwell by brečel, hodně by brečel.
K tomu vymění půlku Evropy dotažením migrantů. Potřebují vděčné voliče, líné sociálně slabé a hloupé šašky, co čekaj s nataženou rukou na drobky od státu .
Takto si švédské sociální strany zabezpečily své voliče, vždyt to každej ví.
Nevím jak může být člověk komunista, když bylo extrémně dobře prokázáno, že idea komunismu nemůže spolu s lidskou přirozeností (egoismus, touha po moci, sobectví, plýtvání při dostatku...) fungovat a tudíž se jedná o čistý utopismus.
Protože s elektrom*dkou budeš muset jezdit se vším do ofiko servisů, nezávislé opravny skončí, krachnou, propustí se lidi.
Všichni ti proupuštění budou dělat co? Přeškolí se na IT a služby jo, jak může IT dělat někdo, kdo vylezl současnou střední s trojka, (což jsou při nastavení skutečných požadavků na zanlosti, ne změkčených - reálné pětky)? Co budou dělat děti co maj za současných změkčených požadavků na žáky problém ty školy dokončit a projdou jen díky tomu, že škola dostává peníze na žáka a nemůže si dovolit vyhodit 30% třídy? :-)
Brusel ovládají lobbisti za EV, pomatení klima aktivisté a neosocialisté a ekomarxisti, je jím prosycený skrz naskrz. Samozřejmě že tito šášulové pod nálepkou liberálních , zelených a socilních stran jsou i mimo EU, Británie, USA, ale částečně i další země.
Záchrana planety je obrovský byznys, je potřeba se na něm řádně nakapsovat. K tomu jsou potřeba užiteční i*ioti řvoucí že když se zítra nepřestane používat fosil, bude konec světa.
Jo přijede robůtek Emílek, vezme detektorek, zabalí ho do krabičky, napíše na něj adresičku, a počká na robotické autonomní autíčko, co ho odveze na poštu, kde to jiný emílek vytřídí a další autíčko to odveze.
Další Emílek přijede, vymění automaticky žárovku nebo LED světlo, opraví ucpaný WC, v laborce vezme vzorek, odveze ho do Pece, až se vypálí, tak ho vyndá a dá ho do měřícího přístroje, pak trošku připiluje jiný vzorek a nakrájí na test brambory a jupíí, bude pokračovat.
Pak bude robotický kuchař, robotický opraváš lamp, robotický malíř pokojů.
Nádhera.
Ne že by to nešlo, ale ten Emílek bude jeden stát asi tak 500 milionů korun :-):-)
Takže práce 19 000 mongolů vyjde výrazně levněji než jeden Emílek, blbé co
Teď mluvíš o EU? Pamatuješ, jak se nedávno mluvilo o přesunu londýnské City do EU? Stalo se něco? Nic. Jen strašení. Přitom dle zastánců EU už měla být v Paříži nebo Berlíně.
Člověk by řekl, že ten zlý Brusel asi nebude ten problém, ale tak jako univerzální nepřítel pro plebs nízkého vzdělání funguje skvěle ! SPD, KSČ , Trikolora... ti všichni mu mohou být vděční za své voličstvo :D
Způsob života se změní. Kancelářská povolání se budou z větší části odehrávat formou home office, nastoupí masivní automatizace všech byrokratických procedur, výletní lodě, letecké dovolené, zbytečné ježdění autem do shopping parků, zbytečné utrácení za zbytečnosti, to vše se utlumí. Ježdění autem bude příliš drahý luxus. Dnešní mládež bude mít docela jiné priority. Nemám křišťálovou kouli, ale svět se rozhodně změní. Zákaz prodeje spalováků už nebude trápit moc lidí.
Jsou drahá na výrobu, zničí řetezec dodavatelů dílů a autoservisy, výroba elektřiny má daleko k ekologičnosti a efektivnosti, akumulátory se vyrábí ze vzácných kovů, při požáru se nedají téměř uhasit a k ekologii ty články samotné také nejsou zrovna přívětivé.
Každopádně o tom jsem primárně vůbec nechtěl psát. Já narážel na to, že mají přiležitost nastartovat obchod a výrobu aut vlastní produkce díky tomu, že se vyvážou z nesmyslných limitů daných EU a tím získají na domácím trhu konkrenceschopnost.
že je to naprostý nesmysl, protože na výrobu masového počtu elektro aut vychrlíš do vzduchu a vody a půdy stovky milard tun škodlivin :-) Navíc při výkyvech počasí nebudou větrníky a solár jaksi fungovat, takže blackoutíky :-):-)
Ano za 15 let všechno zrušíme, přestane používat fosil a pojedem na elektro vlně. :-) Zelený bolševik v akci, jsem zvědav jak se jim tenhle domeček z karet položí ekonomicky a technicky a budou tisíce blackoutů a rabování a občanská válka :-)
A člověk by řekl, že když unikli ze spárů hloupých nařízení EU, tak, že se svůj automobilový průmysl pokusí přinejmenším zachránit, když už o nějakém tom oživení tam na tom ostrůvku nemůže být řeč.
A ono ne. Vesele se snaží opakovat naše chyby. Za komárů jsme také byli komunističtější a represivnější než v samotném srdci Říše zla.
Další otázkou je, zda v roce 2035 bude ještě Great Britain existovat v dnešní podobě. Nicola Sturgeon, skotská premiérka, požaduje referendum o nezávislosti Skotska (nějakých 80% Skotů si přálo zůstat v EU). Severní Irsko se chce spojit s ostrovním Irskem, takže za pár let může Boris velet podstatně menší a ještě bezvýznamnější zemi než teď. Tohle nedopadne dobře.
jsem zvědav. sebevědomý řečem, o tom, jak je britská ekonomika silná a tohle přežije bez obtíží, moc nevěřím. takhle se diskvalifikovat... držím jim palce, ale jsem skeptický.
Johnson je klaun, ještě větší než Donald Trump. V UK už si odborná veřejnost klade otázku, zda není psychicky nemocný. Nicméně snahy o záchranu klimatu vítám, neměly by se ovšem vyhýbat i rejdařským společnostem, leteckým dopravcům a producentům skleníkových plynů obecně. Ale zpět k Británii, Boris do konce tohoto roku žádnou obchodní dohodu s EU nevyjedná, nikdy to ani neměl v úmyslu. Kanada vyjednávala volný obchod s EU 7 let. On trvá na tvrdém brexitu bez ohledu na brutální následky pro ostrovní obyvatelstvo a jeho ekonomiku. Takže v roce 2035 nejspíše nebude co zakazovat - světoví výrobci aut už dávno v Británii vyrábět nebudou a Britové poptávku po nových autech z vlastních zdrojů nepokryjí. Takže to tipuji na návrat století páry a koňských spřežení. Kdo chce kam... ;-\