Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Patenty naznačují, jakým směrem vykročí nová Mazda 6. Předzvěsti jsou hodně slibné

Řadový šestiválec, zbrusu nový automat a pohon zadních kol. Jestli tohle všechno klapne, máme důvod se na novou Mazdu 6 obzvlášť těšit.
Zpět na článek
7. 2. 2020 16:55
Re: netreba sa tesit priskoro
tak v blave sa predava najviac a najlahsie. Kolko novych sa preda uvideme tak o rok, v CZ mala mazda za januar pokles cez 50 percent:D

Ked pozriem na mazdaihned.sk, tak tam niektore auta stoja peknych par mesiacov. O celkových predajoch v EU aj tak rozhodnu ine trhy ako Nemecko, ale celoslovensky bez BA to nebude podla mna ziadna slava, tak o rok sa uvidi.

Teraz maju akoze akciu do konca marca nezmenene ceny, podla mna ju predlzia do konca roka, lebo uz tie stare vela ludi neakceptuje/nie je ochotnych zaplatit, u novych to bude este horsie...
Avatar - palix
7. 2. 2020 13:53
Re: Mám Mazdu 6 v nejvyšší palbě
Ja to zas vidím tak, že každé ďalšie auto bude plné "zbytočnosti". K radosti z auta potrebujem hlavne dobrý pocit z jazdy. Ak bude auto pripojené na internet, bude mať desiatky asistentov, ktorí mi budú kecať do riadenia, tak to už ani nebude radosť šoférovať :(.
Ak už si polepšiť, tak jazdou. Nie je isté, že drahšie, vybavenejšie auto bude jazdiť lepšie ako to menej vybavené...
Avatar - palix
7. 2. 2020 13:50
Re: netreba sa tesit priskoro
Veľa ľudí kupuje pekné autá a práve tu má v súčasnosti Mazda čo ponúknuť. Je to pekné, červené... zákazník to berie. Dnes málokoho zaujíma výkon, technické detaily...
7. 2. 2020 13:46
Re: netreba sa tesit priskoro
Chápu to správně, že Superb je lepší svezení? S tím bych si troufl nesouhlasit. Měl jsem spousty možností se s ním projet (2.gen), ale vždy po přesednutí do Mazdy 6 (r.v.2014) jsem se utvrdil ve svojí volbě. Škoda obecně je naleštěná bída. Což není chyba úplně automobilky, ale spíše koncernová politika. Mazda kompromisy dělat nemusí.
Avatar - palix
7. 2. 2020 13:46
Re: netreba sa tesit priskoro
Dnešná 6-ka ešte nie je prémiové auto, aj keď je veeeeľmi dobrá. Ak by prišla s pohonom zadnej nápravy, 6 valcovým motorom + nádherným dizajnom a skvelým spravovaním, tak k prémii by mala ďaleko bližšie ako napr Passat.

"cudzinec11" - s limitom na Mazdu je to pravda. Moja 3-ka bola za cca 18 000€ a má úplne všetko, čo som chcel v aute, nič mi to nechýba. Lenže predošlá generácia začínala niekde na 15 000€, súčasná na 20 000€.
Avatar - palix
7. 2. 2020 13:44
Re: netreba sa tesit priskoro
Náhodou taký i30 súčasnej generácie je veľmi podarené auto. Nakoniec u mňa ostalo vo výbere spolu s Mazdou. I30 prehralo boj. V každom prípade sa mi viac páči "sestra" Kia Ceed. V každej generácii je o "chlp" krajšia. Hlavne v interiéri. Ceed vyzerá ako podarený facelift i30 :).
Avatar - palix
7. 2. 2020 13:42
Re: netreba sa tesit priskoro
Mazda CX5 je skvelé auto. Nie nadarmo sa minule písalo v článku, že je najkradnutejším autom v Nemecku ;).
Ja som zatiaľ na SUV nedorástol. Nižšia stredná trieda je to pravé pre mňa. Nie veľké, nie malé, dobre sedí na ceste, výkon akurát, cena priateľná...
Čo Škoda? U mňa nič - absolútny nezáujem, čítam o nich len kvôli všeobecnej informovanosti, aby som vedel, že je nejaký Kamiq, Scala...
Minule som s bratom (Škoda pozitív) bol skúsiť Scalu 1,0T... Cena od OK, ale keby ma mala stáť ako Hyundai i30 tak ju nikdy neberiem.
Avatar - reign88
7. 2. 2020 11:57
Re: netreba sa tesit priskoro
Novu generaciu. 10% sme dostali lebo manzelka ma ZTP preukaz a bolo vidno, ze predajda chce alebo potrebuje predat :-). Mam 4 znamych, ktori kupovali novy 3 ale Hatch a ti dostali ovela mensie zlavy. Napr metalizu zadarmo.

Bavime sa, ale este o starych cena trojky. Keby boli vtedy dostupne uz nove cenniky, tak o novej 3 ani len neuvazujem. Plus zhruba 1400 EUR k tomu, co bolo na zaciatku je masaker.

Vyzera to vsak, ze novych 3 sa preda vela. Stretavam ich hlavne v Bratislave casto. Takisto CX-30 jazdi celkom dost.
7. 2. 2020 11:05
Re: Mám Mazdu 6 v nejvyšší palbě
Taky mám šestku v nejvyšší palbě a štvalo mě, že až si příště budu kupovat auto, budu muset změnit značku, protože člověk si s každým dalším chce polepšit a u Mazdy už jsem na stropě. Ale třeba ne. :-)

Každopádně beru ovšem benzín. :yes:
7. 2. 2020 11:04
Re: netreba sa tesit priskoro
Já měl na Superba o cca 50 tisíc výhodnější nabídku, než na šestku (pravda, šestka byla líp vybavená, protože jsem kupoval vrchol nabídky včetně kůže, vyhřívaných zadních sedaček a dalších věcí, které bych si v konfigurátoru nepřiplatil), rozhodlo svezení. :-!
7. 2. 2020 09:11
Re: netreba sa tesit priskoro
Bohužel to tak skutečně je, kdyby nebylo, dávno už se v něčem z USA vozím, protože tak posledních přinejmenším 10 let jsou tam auta lepší, byť to předtím celá desetiletí bývalo obráceně.
7. 2. 2020 09:04
Re: netreba sa tesit priskoro
To si nemyslím, naopak současná šestka se podle mě prodávala za docela konkurenceschopné ceny.
6. 2. 2020 23:02
Re: netreba sa tesit priskoro
Tak jasně že je cx-9 akorát když to náhodou někde tuknu, tak budu čekat půl roku na náhradní díly ne?
6. 2. 2020 22:06
Re: netreba sa tesit priskoro
cx-9 je vážně krasavice.
6. 2. 2020 17:45
Re: Nový Xedos?
Ja sa zase bojím, že do EU sa benzínový šesťvalec nepozrie.
Dieslový šesťvalec určite nebude.
6. 2. 2020 16:11
Re: netreba sa tesit priskoro
No Hyundai se tu lidem příčí protože razil spoustu let velmi agresivní marketing kvůli kterýmu by se člověk pomalu styděl v tom jezdit aby si někdo nemyslel že vyznává stejné hodnoty jako to co je prezentováno v reklamách. Dodnes když si na ty reklamy vzpomenu tak se musím oklepat, tohle bude trvat dlouho než napravěj a nemyslím že jde o to že útočili na Škodu, spíš o to že to dělali tím nejburanovitějším způsobem co existuje, vysmívání, závist atd.
Avatar - CICERO
6. 2. 2020 15:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
6. 2. 2020 15:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
6. 2. 2020 15:29
Mám Mazdu 6 v nejvyšší palbě
Okamžitě beru diesel 6-válec, a nejsem bychař. :yes:
Bravo Mazda.
Spokojenost.
Avatar - CICERO
6. 2. 2020 15:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2020 15:24
Re: netreba sa tesit priskoro
Taky mám cx-5, najeto cca 70000 a uplně bez problémů, když pominu jednou nefunkční usb. Bohužel díky tomu, že tu není nic většího než práve cx-5 budu muset mazdě dát papa.
6. 2. 2020 15:00
Nový Xedos?
A navíc s tou správnou poháněnou nápravou? Tak to by si Mazda extrémně šplhla! Na takové platformě se dá připravit tolik věcí (s řadovým šestiválcem tak krásně zpátečnicky!), až se těším dopředu! ;-) :yes:
6. 2. 2020 14:37
Re: netreba sa tesit priskoro
zlave 10 percent? kupoval si predoslu alebo najnovsiu? v najvyssej vybave? 10 percent je max., co mozu dat, ale velmi ochotny nie su
6. 2. 2020 14:35
Re: netreba sa tesit priskoro
skodu kupuju firmy s velkymi zlavami. Resp. na zapade je cenovo vyhodna, u nas paradoxne je niekedy vyhodnejsi vw ako skoda, lebo vsak ludia zaplatia. Preto na Slovensku "fičí" u súkromných kupujúcich Hyundai, lebo solidne auto so super výbavou za fajn cenu. U skody to zvykla byt nalestena bieda "bez radia" a ludia aj tak kupovali, ale meni sa to tu. Zato v Cechach, aspon ked tu clovek cita fora, je Hyundai pomaly urazka a treba kupit skodu - asi patriotizmus, neviem
Avatar - reign88
6. 2. 2020 14:33
Re: netreba sa tesit priskoro
Uplne suhlasim. Kupoval som novu trojku, ktora sa mi zdala uz celkom draha, ale vdaka zlave 10% som do nej siel a nelutujem. Auto si uzivam a velmi sa z neho tesim. Avsak je to moja prva a asi aj posledna Mazda kvoli sucasnej cenovej politike.

Mazda nie je premia a netreba sa tam silou mocou tlacit len cenou :-). Aj ked, aby som trochu Mazdu aj obhajil, cenu dvihaju dnes bohuzial vsetci vyrobcovia.

P.S. Nemam nic ani proti konkurencii. Dlhe roky som jazdil Skodu a VW.
6. 2. 2020 14:32
Re: netreba sa tesit priskoro
Vidím to trochu jinak. Mazda sází na svůj styl jít proti proudu ostatních výrobců a nabídnout něco navíc za stejné peníze - ovladatelnost, spolehlivost, velkoobjemové atmosféry a neotřelý design. Co se týče prémiovosti značky souhlasím, ale za posledních 3-5 let je skok kupředu neodiskutovatelný. Závěrem. Moje další auto bude Mazda. Doufejme, že v 6 hrnku. :yes: :-)
6. 2. 2020 14:27
Re: netreba sa tesit priskoro
v zasade som na tom rovnako, aj s tym limitom 20000, ale za ten sa uz neda u mazdy kupit ani nova trojka s automatickou klimou...
A suhlasim, akurát moje velmi subjektivne skusenosti su take, ze bezni kupujuci premioviek nekupuju mazdy - prevezu sa, pochvalia a kupia mini alebo mercedes, lebo mazdu nevnimaju premiovo. A tradicni kupujuci mazdy je mainstreamovy kupujuci. Ale ved uvidíme, nic proti mazde, sam jednu mam. Len podla mna vsadila nie na kompletnu vymenu aut, ale zakaznikov, a to je dost nepekne a hlavne riskantne...
6. 2. 2020 14:24
Re: netreba sa tesit priskoro
Mám taky Mazdu CX-5 s 2,5 L atmosférou. Parádní svezení. Utratil jsem za ní lehce pod milion, tedy cca 40K €. Měl jsem v hledáčku i Škodu Kodiaq a ta by stále cca o 15% více ve stejné výbavě. To samé jsem kdysi řešil i u Mazdy 6 vers.Škoda Superb. Stejný případ. Z toho mi tedy vyplývá, že pokud je Mazda drahá, co je potom Škoda?
Avatar - palix
6. 2. 2020 14:20
Re: netreba sa tesit priskoro
Do kategórie 40K € tu nespadá zrejme 80% zúčastnených. Neide ani tak o to, či na to máme, ale či sme ochotní dať toľko peňazí za auto. Ja teda nie. Cca 20 000 € je viacmenej strop.
V každom prípade Mazda mi je ako značka sympatická, robia nádherné autá so zaujímavými technickými riešeniami - práve preto sa na jednej vozím a nevymenil by som ju len tak za hocičo.
Na druhej strane Mazdy idú cenovo hore a pre niektorých sa stávajú nedostupné. Stredná trieda má ale zákazníkov, ktorí majú peniaze. Kľudne takú zaujímavú Mazdu kúpi aj človek, ktorý kedysi kupoval Mercedesy a BMW. U nižších tried by som bol opatrný. Ak bude auto pekné a niečim zaujímavé, kľudne sa môže stať, že získajú zákazníkov, ktorí dnes zvolili SUV.
6. 2. 2020 13:46
Re: netreba sa tesit priskoro
Nevím co je na tom špatného prodávat méně vozů za více? Pokud do kategorie 40K € nespadáte, je mi vás líto, ale na rozhodnutí Mazdy to nebude mít vliv. Jedinou šancí je prostě vydělávat více. :yes:
6. 2. 2020 13:37
netreba sa tesit priskoro
bude to v duchu "premiovej" mazdy stat minimalne od 40000 EUR a sucasni zákazníci si tak môzu realne kupit hrackarsky model, mazda jednoducho silou-mocou zubami-nechtami chce vymenit nie auta, ale zakaznikov za majetnych...