Teď to vozí překupník, který má marži na autě 50%. Až to sem začnou vozit přímo čínští výrobci, dopadnou evropští výrobci aut jako naši výrobci textilu - ceně nedokážou konkurovat a dovozní cla si EU nedovolí. A mimochodem, kecy o nízkých platech v Číně už jsou dost mimo, samozřejmě vzhledem k rozloze v nějakých zapadlých regionech vydělají prd ale ve velkých městech už je to stejné jako u nás. https://byznys.ihned.cz/…-90-zemich-sveta
Nemusime chodit, mozeme aj na kolobezke :-) Samozrejme z Ciny, europskych vyrobcov kolobeziek ani nepoznam. Inak suhlasim, za chvilu tu budu cinske auta a Europa si za to moze sama.
At soudí nekdo , kdo nekdy elektromobil ridil. Měl jsem možnost auto vyzkoušet 1500km a byl jsem velmi překvapen vydrží baterie v nízkých teplotách.. ma mnohem lépe vyřešeno řízení teploty baterie než Nissan Leaf , či elektrický Golf . V létě se chovají všechny baterie podobně, ale v nízkých teplotách je vše jinak. Mam zkusenost s mnoha elektromobily a tento je opravdu je velmi povedeny a uvazuji o jeho koupi. A co se týče ceny, tak lze za podobnou cenu sehnat i jine modely, nikoli vsak s touto skvelou baterii. Auto je i slusne prostorne.. snad uspeje proti predsudkum i na trhu v ČR.. byť to bude mit diky nim těžké.. ale jeho kvalitu to nesnižuje
Ty by si pol melóna za toho čínskeho šmejda dal? Ale má to aj výhody. Vzhľadom na predpokladaný zisk max. jednej hviezdy to pri nehode hneď zhorí ako fakľa. Rýchla bezbolestná smrť a spopolnenie v jednom...
No to nevím co bys zrovna s tímto chtěl dělat, jedna cesta by byla donutit Číňany, Japonce, Korejce a další asijské národy aby se vzdaly své filosofie práce osvobozuje a celek je důležitější než jednotlivec a vnutil jim anglosaské pojetí světa včetně těch svobodných odborů a druhá cesta by byla natlačit do anglosaského světa tuto asijskou filosofii o což se v minulosti pokusili nacisti a komunisti (ti měli také na koncentračních a pracovních táborech heslo práce osvobozuje) a jak to dopadlo dobře víme. Ani jednu z těchto dvou možností nevidím jako realizovatelnou.
Číňané nezlikvidovali zdejší textilní průmysl,
Jsou to obecně Asijci. Vzpomeň si na to, jak spadla budova textilní továrny v Bangladéži.
Adidas jsem si koupil Made in Malaysia, ... .
Jenže, vyráběno na technologii těch věhlasných značek a pod jejich dozorem (většinou joint venture fabriky), když si koupíš nefalšovanou Čínu, třeba z výroby, kterou si založil nějaký místní manažer zběhlý z firmy věhlasné značky, je to šunt.
Mmch. já jsem roky používal na běhání Mizuna, poslední tři generace bot se do ČR vozí z jejich výroby v Číně (dřív šla čínská produkce mizuna jen do Asie a USA) a i přes ten supervizing už to není ono, tyhle boty vydrží sotva pět set km, před patnácti lety, z japonské produkce, vydržely i hrubě přes dvojnásobek.
popravde ako realnemu zakaznikovi o spotrebak na presun z bodu A do bodu B mi to o nejakych 20 rokov bude jedno ci to bude z ciny alebo maroka alebo z argentiny ak zvazime ze vsetky auta uz budu rovnake skatule kde vsetko bude mat podla sablony vsetko rovnake na rovnakom principe s rovnakym vykonom rovnakou maximalkou rovnakym odberom energie... vsetko uz bude tak rovnake a sterilne ze uz to bude fakt jedno odkial a s akym logom ma clovek to svoje eko premiestnovadlo ... nakoniec obavam sa ze kvoli zachrane klimy a preludneniu sa ja tak mozno dopracujeme do stavu ze auta uz budu asi len pre vyvolenych ( ako kedysi ) ... .. sinusovka nepusti... ale tak vraj aj chodza je zdrava ... udajne 8-s:-[]
Základ má 320 km, ta s dojezdem 402 km stojí cca 377 tisíc Kč. U nás je to drahé, protože potřebujeme držet lidový názor, že elektromobil je strašně výrobně drahý ;-)
Automotive bylo to poslední, co v Evropš bylo. Z příchodem elektroaut a jejich jednoduchostí se to začne tahat z Číny. Jako skoro všechno ostatní. Teď jde jen o to, jak na v Evropě budeme dlouho mít.
taketo nieco keby stalo v elektrike do 500 litrov tak asi by to slo aj u sukromnika ako auto na kazdy den suhlas.. ale aj tak je to uz krocik vpred... napriklad el.soul uz stoji skoro melon a lepsi od tohto JAC nebude asi v nicom.. ani dojazdom ani priestorom.. cinania uz dnes maju 30 roznych elektoraut vo velkosti kony a soulu takze chce to len zvacsit konkurenciu ( dotiahnut sem dalsie kusky ) a tie ceny padnu aj u distributorov v eu..
klobuk dole.. tak zda da ze v elektre uz tahame v eu za kratsi koniec a cakam ze nepotrva uz dlho a nadvlada cinskych elektroaut sa prejavavi naplno aj v eu ( konecne ) ... cenam aj zakaznikom to len a len pomoze ... ked zvazime ze je to este o dalsich 100 tacov lacnejsie ako povedzme el. kona a pritom to od nej aj podstatne lepsie a normalnejsie vyzera ( a to aj v kabine ) ... nieco neskutocne .. JAC :yes:
este to chce dotiahnut aj cinsky aiways U5 ( s dojazdom 500km ) a dalsie elektrokusky ako Nio a pod :yes: