viděl jsem na FB fotky toho, jak to vypadá na šedivém autě a nebylo to tak příšerné. hlavní je, aby to bylo černé, a ne stříbrné, pletivo místo klasického grilu... uvidíme.
Ked z toho vypustia tu stredovu linku, co to deli na dve ladviny, je z toto peugeot. Logicky, kedysi bmw pomahalo peugetu pri stavbe motorov, teraz peugeot pomaha bmw pri dizajne karoserie :-! .
Počkejme, až výjde M4.
Podle mně má toto pojetí přední masky se správným rozšířením a zostřením rysů potenciál. Tak nějak by se mohlo víc přiblížit studii.
Jako majitele současné M4 po FL už mně to auto celkem designově nudí (i když se mi fakt líbí) a tohle může být pecka. V Convertiblu ještě lépe.
Ti, co tu nad tím zvrací, si mohou jít koupit něco jiného.
Já osobně bych nikdy nešel do Audi nebo MB, ale tím to končí. Blinkat a plivat nepotřebuju.
Na toto isté som upozorňoval pri maske 1er: problém je hlavne v tom, ako je hrubý tem lem a že je maska umiestnená vysoko, pôsobí to potom ako SUV. Pritom stačí trochu nižšie umiestnenie a je to podstatne lepšie, ako potvrdzuje 2GC, ktorá má tie obličky o niečo nižšie a pôsobí oveľa lepšie: https://www.autozeitung.de/…er-2019-01_0.jpg?… https://img2.auto.cz/…0/5980661_v0.jpg?v=0
Mně se nový styl zadních světel líbí, jak x5, tak 6er, tak 3er, je to tvarově pěkné, navíc plastické, prostě u mě dobrý. Facelift pětky by měl být čistě v intencích změny právě grafiky asi i 3D tvaru zadních světel, u předních jen grafika, ledvinek by se týkat neměl. Ty dostanou kouř asi až v příští generaci. :'-(
Zepredu? Ja se priznam ze G20 zezadu mi dela stejny problem. Hlavne lampy vsechno mozne, jen ne BMW.
PS: budu se opakovat, ale vazne se bojim co udelaji pri LCI 5er.
Podle mě není problém velikost, ale umístění. Ostatní automobilky se snaží byť sebevětší masky tlačit do linie nebo pod linii horní hrany světel, takže čumák opticky snižují, tady nebo u řady dalších modelů (typicky X7) je horní hrana ledvinek vystrčená nad horní linií, kterou tvoří světlomety. A to vytváří "efekt" prasete s zdvihnutým čumákem.
Zkus si ve photshopu posunout masku (tak jak leží a běží) na X7 o 10 cm dolů, ten efekt rozzuřeného prasete hned zmizí. https://www.bmw.de/…7-entdecken.html
Problém je nejen velikost, ale hlavně masivnost rámečku, který na sebe strhává pozornost oka, být rámečky tenší, a přitom plastické (nejlepší provedení ledvinek má dle mého F30) bylo by to ok, ale rámečky ledvinek akt. modelů jsou jako dodatečně naplácnuté na karoserii, vypadá to, jako když si tuner koupí tlustou "chromovou" pásku a něco s ní na autě olepí.
A tento megarozměr ledvin už jen dovršil zkázu, v tom obrovském patvaru těžko někdo může rozeznat někdejší markantu BMW, mřížku chladiče ve tvaru ledvinek, tímto krokem (po odepsání angel eyes) BMW nadobro ztrácí zepředu identitu, hyundai, audi, kdo to pozná?
aj mne prisli nove masky od BMW podivne. asi to nebude "velkostou", pretoze napriklad audi ma uz dlhodobo masky vacsie ako su tieto "nove" od BMW. skor ide o to, ako su spracovane a v pripade audi neposobia na prvy pohlad az tak mohutne / vyrazne. v prevedeni bez rozdelenia s ciernymi detailami namiesto chromovych by mohol predok 4er ( napriek velkej maske ) vyzerat dobre ( tak ako pri audinach ) ... zistime ked pridu prve auta do autosalonov.
jatro... ale s cirhozou.... smutne kam to bawo v dizajne dopracovalo .. a pritom tak paradne vozy aj po vizualnej stranke kedysi mali... ach jaj.. ale nic netrva vecne zrejme..
Mě to nějak nevadí, po pravdě se mi i celkem líbí. Přijde mi, že se na to prostě musí nahlížet jinak, a to jako jinou přední masku. A naopak, když srovnám velikost tohoto předku třeba s Audi A4, tak ta má tu masku určitě větší celkově, mercedes naopak širší...
Akurát orámovanie "ľadvín" je tenké a čierne, čiže ho prakticky nevidno. Mätie aj biela páska olepená dookola. Ale pripájam sa - megaľadviny sú megahnusné. Holt Číňan platí, Číňan diktuje.