Značka Chrysler představila na chicagském autosalonu facelift populárního minivanu Pacifica, který přinesl kromě designových změn i novou technickou a technologickou výbavu.
Mustang 4,0 V6 je tuctovka, které jsou v Evropě tisíce kusů, když pominu kdo si tu vydechlinu může koupit tak pak destičky musí mít všude, v USA www.rockauto.com vám to sem pošle nejrychlejší dopravou za 3 dny. Nikdy sem neměl s díly problém, dýl jak 14 dní sem na nanic nečekal a to mam ameriky 16 let.
Když překonám lenost, hodím ti sem kdo má destičky na 4,0 V6 skladem v ČR, budeš zírat
Takze v titulke uzasny pohon 4 kolies a v clanku o tom jedna v podstate nic nehovoriaca veta ?
Ide o toto ? " eAWD integrates an electric motor on the rear axle, which allows for gaining all-wheel drive without a direct connection between the front and rear wheels."
Alebo ide v skutocnosti len o "The 2020 Chrysler Pacifica's New AWD System Can Go Full RWD" ? 2020 nech vas nepletie.
Aspon, ze tu je to lepsie popisane: https://www.thedrive.com/…-can-go-full-rwd https://www.motortrend.com/…rst-look-review/
Bezna vec.
ja nekde pisu ze me neco brani? a odkazy na dovezena auta ktera nejsou hybrid postujes copy-paste proc? pokud bych si ho chtel koupit tak si ho dovezu sam a bez zbytecnych prirazek dovozcum v radu nad pul milionu korun ;-)
Tak si pohrávám s myšlenkou, jestli by po fúzi FCA a PSA nemohl Pacificu prodávat v EU Opel místo Zafiry. Jasně, penězma je to někde jinde, ale podle mýho by oproti US verzi potřebovala jen minimum změn a zákazníky by si to podle mě nějaký našlo. Navíc designově mi Pacifica poslední Zafiru připomíná.
Tohleto vy tvrdíte vždycky. Já mám bohužel informace jiné. Třeba blbý destičky na Mustanga se musely objednávat z Ameriky jen proto, že šlo o motorizaci 4.0 V6, která se v Evropě neprodává. A čekací doba na díl 2 měsíce+ bohužel není zcela neobvyklá ani u některých verzí Jeepů, které se tu oficiálně prodávají.
Já mám americký auta rád a klidně bych zaplatil i za ten individuální dovoz, ale tohle je pro mě killer. Navíc teď vedou US s Evropou obchodní válku, což dostupnost toho zboží může taky ovlivnit. Prostě, když to má sklady v Evropě, mám větší klid, i když vím, že Francouzi a Italové taky dokážou leccos nemít.
Díly na Pacificu i další nejenom Chrysler auta prodávají v Česku běžně multidealeři FCA, kteří mají i potřebnou diagnostiku. Vozidla se do ČR vozí pouze šedým dovozem, většina ojetých aut jsou ale opravené bouračky.
Myslím, že s tím tunelem máš úplně zbytečnou starost. Ta dvojitá rovná podlaha je tak vysoká, že tunel na kardanku obsáhne úplně v pohodě (a odhaduju, že ještě s výškovou rezervou)! :-)
mel jsem moznost ridit Pacificu Hybrid rocnik 2018 po Kanade, a s tim autem se da pohodlne jezdit dalky okolo 7 litru, je to velkej rodinnej korab kde se pohodlne odveze 6 lidi, naprosto napohodu se me sedelo i v 3 rade a to i diky vetsimu naklonu sedaku, takze lidi s delsima nohama tam tolik nebudou trpet, mam 182cm, tady u toho auta by se Evropske automobilky meli ucit jak se dela velke rodinne auto, ne ty parodie co tu predvadi na tema rodinne auto, je velka skoda ze tohle auto se ofiko v Evrope neprodava, jiste by si naslo sve zakazniky
No koukněte na ty fotky interiérů, v třímístné druhé řadě je prostřední místo jednoznačně užší a určitě nemá Isofix. Je to škoda, to auto je skutečně o 14 cm širší, než třeba ten Espace.
Použitelných SUV pro rodiny s třemi nebo více dětmi mnoho není a není to třeba ani Kodiaq. Ale když se ještě vrátím k tomu AWD, to je sice hezký, ale pokud člověk nebydlí na horách, je otázka, zda to je v rodinným korábu vůbec žádoucí. AWD totiž většinou pořád znamená pořádně tlustej tunel uprostřed, což zbytečně ubírá na pohodlí třetímu dítěti co sedí uprostřed, nedá se tam dát něco delšího na podlahu, nehledě na to, že když tam ten tunel není, tak všechny děti mohou pohodlně nastupovat ze strany od silnice a klidně se při tom i překročit. Leda by to AWD bylo nějaké takové s elektromotorem na zadní nápravě jako má RAV 4, to na občasnou lepší trakci na sněhu úplně stačí a místo ve druhé řadě neubírá.
Pacifica je širší než evropské MPV, takže pokud tam jde objednat lavice pro 3 cestující, tak v ní musí být víc místa než u evropské konkurence.
Pokud jde o tohle 2+2+3 uspořádání, tak jasně, má to svoje nevýhody, ale v USA je to oblíbené a asi je to koncipované tak aby v tom jezdily pohodlně víc než 5člené rodiny.
Mno tohle je velká otázka.... To auto má 5,1 metru, a podle fotek se zdá, že při zvednutí třetí řady sedaček je kufr sice větší, než u evropských sedmimístných modelů, ale na převoz třeba pětičlenné rodiny na dovolenou furt žádná sláva. A když se tři děti dají dát do druhé řady, to je jiná, to je pak ten kufr naprosto luxusní. Jenže, standardně je Pacifica ve 2. řadě jen s dvěma místy. Dá se sice objednat třímístná lavice, kam se asi tři dětské sedačky vejdou, ale plnohodnotné řešení, jako má třeba Espace (s třema Isofixama) nebo S-Max, se třema nezávislýma sedadlama, byť to prostřední bez Isofixu, to pořád není, a dá se tak možná paradoxně říct, že pro pětičlennou rodinu využívají ty evropská MPV dostupný prostor lépe. Pro čtyři děti to je samozřejmě jiná písnička, tam už se z evropských aut chytá jedině Véčko.
Ale jinak, kdyby se to tady prodávalo, určitě bych to pro naši pětičlenou rodinu zvažoval.
Šířka je dostatečná a větší než např. v Sharanu nebo Espace. Ale je to jiná koncepce. Takhle jsou koncipovaný všechny americký Vany. Ve druhé řadě mají 2 prostorná křesla a až ve třetí řadě jsou 3 místa. A za nimi je ještě velký zavazadlový prostor. Navíc sedadla ve 2 a třetí řadě jsou sklopitelná do podlahy.
Je to škoda, podobných áut je na trhu minimum, resp. s poriadnejším motorom prakticky žiadne. A Espace alebo toto za podobnú cenu...je to na pováženie. Ešte tak poľudštené mikrobusy, ale do nich musí človek šplhať ako do nákladiaku.
Podľa fotiek ma trochu vydesila vnútorná šírka, vzhľadom na vonkajšie rozmery mi príde až divné, že sa dozadu nevojdú tri rovnocenné sedadlá vedľa seba.
Je to bohužel tak. Problém není ani tak v tom, že by se to nedalo sehnat (firem co to dovezou a zprostředkují přihlášení je celá řada), ale že pak i na spotřebák budete čekat několik týdnů. No a pak taky ten individuální dovoz bohužel leze do peněz.
Tak za prvé, AWD v tomto segmentu unikátní rozhodně není, a třeba Toyota Sienna to má už léta. Za druhé nevím, kde redakce vzala, že je to zadokolka, tyhle auta mají všechny náhon na přední kola, cokoli jiného by taky u rodinné krabice byla pěkná blbost.
No a za třetí, bohužel se to tady neprodává, protože by se možná musely evropské automobilky začít učit, jak má vypadat pořádné auto pro vícečlennou rodinu.
Tohle muzu. Po vsech tech SUV, nebo MPV typu mergl B, BMW active tourer, kde jen sedis vysoko jak tatar a mista pod 500 litru, tedy min jak v kratky oktavce, konecne neco co je hezky a prakticky. Tomuhle fandim.