Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Type R přijíždí ve dvou nových variantách. Potěší introverty i sběratele

Spoustě lidem přišel vzhled Civicu Type R až příliš odvážný, na což Honda konečně našla odpověď. Ty ostatní zase potěší exkluzivní limitka s okruhovými ambicemi.
Zpět na článek
Avatar - white label
23. 2. 2020 15:04
Re: Křídlo
Jako, že 1,5 hb má taky tři roury, jako Type R? To snad ne...
Avatar - white label
23. 2. 2020 15:03
Re: Křídlo
Vážně jsem si myslel, že si bystřejší...
Moc dobře vím na co reaguji, zřejmě na rozdíl od tebe.
Přečti si znovu mou reakci, tentokrát pořádně, a pokus se u toho i trochu myslet.
Vím velmi dobře jak vypadají civilní verze Civicu (hb i sedan), takže to "školení" si klidně mohl vynechat. S designem civilní verze, včetně hb!, nemám větší problémy (vypadá trochu jako kompaktní liftback), designově je to sice spíš jako verze "Type R line" apod., ale budiž, svým způsobem to (pro někoho) může být bonus, že za ni nemusí připlácet. Problémem designu Type R není zdaleka jen samotné přidané velké křídlo, které mělo být volitelné už od začátku (což se teď konečně prakticky stalo), ale hlavně spousta "přilepených serepetiček"! Počínaje trumpetkou mezi výfuky a infantilními nekonečnými červenými polepy/proužky konče. Golf GTI to má jen vpředu (na masce/světlech), ale my ti to dáme komplet kolem dokola (i na kola) a vzadu ještě něco k tomu a hned budeš mnohem větší King, v duchu asijské tržnice - čím víc pruhů, tím víc adidas. Podobně "bohaté" (typicky červené) proužkování, to je dnes jeden ze symbolů garážového optického tuzingu, to už je běžně i na plastových poklicích na benzinkách: https://www.auto-doplnky.com/…-sada-4-ks-2.jpg
Na červeném autě se to aspoň částečně ztratí, k neutrální barvě (černá, šedé, bílá) se to sad nějak (se zavřenýma očima) dá přežít, ale třeba ke žluté, nebo k modré, je to kýč - kolotoč.
A na to, že má Type-R přeplácaný design rozhodně není třeba patent na vkus. Na to stačí selský rozum a srovnání s designem hh konkurence, že je Type R třídním králem přeplácanosti je pak jasné velmi rychle.

Poněkud zoufalé přirovnání k Banglovu designu je mimo mísu, ten design byl kontroverzní, ovšem nikoli přeplácaně vyzývavý. Něco na něm bylo inovativního/přínosného a něco na něm mnoha lidem (včetně mě) vadilo, ale to, co mi na něm vadilo tehdy, mi vadí dodnes, takže ne každý potřebuje tolik času jako např. ty. Každopádně "bangléra" by byla na delší diskusi, kdežto tohle je (proti tomu) jasné jak facka.
Avatar - Emel
22. 2. 2020 22:34
Re: Křídlo
Ty výfuky tam má i 1.5... myslím že stejně jako TypeR?

Mně to opticky nevadí, jen teda... když člověk koukne pod auto, kolik to tam zabírá místa... pak se nelze divit, že tam není místo na rezervu... a samozřejmě ani na tažné.
21. 2. 2020 21:35
Re: Křídlo
Precti si jeste jednou na co reagujes ;-)

Pro vysvetleni - iudex dal odkazy na "civilni" verzi a na Type R.
Jenze ta "civilni" je (trochu nestastne) v sedanu, ktery sam o sobe je "civilnejsi" nez HB! Lepsi by bylo pouzit toto foto "civilniho" Civicu:
https://www.auto.cz/…rtovni-styl-lepe?…

Pochopils?

Podle me se taky Type R od "civilni" verze - HB tolik nelisi.
Ano Type R je rozsireny, vicevyfukovy, se spoustou otvoru z nichz nektere jsou dokonce funkcni :-)
Ale Civic HB v zakladu je uz pomerne agresivne stylizovany auto.

Mne kdyz se nelibi A4, tak se mi nebude libit ani RS4.
Ten design proste zustava.
Jen ty ostrejsi verze byvaji koukatelnejsi (kdyz osadis tlusty kola, pripadne rozsiris blatniky a cely to snizis..) viz Oct. RS.

Btw. Debata na tema preplacany design je vtipna :-)
Obzvlast kdyz si nekdo mysli, ze ma patent na.. vkus :-D
Vzpominam si jak minuly CR-V bylo zpocatku strasne kontroverzni.
A pak si lidi zvykli a uz jim prijde uplne normalni :-)
Nebo Banglovo 5er. To bylo humbuku. Musim priznat, ze i ja jsem potreboval asi pul roku.. No po letech je to nakonec (porad) pekny auto.
Mozna kdyby tu jezdilo vic Civicu, tak by si lidi zvykli a ocenili ty propracovany krivky.
Jediny, co mi vadilo byly ty velky fake-otvory (HB). Coz se ale po FL podstatne zlepsilo.
Avatar - white label
21. 2. 2020 17:20
Re: Křídlo
Pokud mezi těmi auty nevidíš žádný jiný rozdíl, než odlišné verze karoserie (sedan/hb), pak je s tebou debata na téma "přeplácaný" design CTR naprosto zbytečná.
Avatar - CHerokee
21. 2. 2020 09:07
Re: Křídlo
Porovnáváš sedan s hatchbackem. Myslím, že o tom něco vím, obě auta jsem měl v garáži, CTR jezdím.
Avatar - CHerokee
21. 2. 2020 08:52
Re: limitka
Více méně to kopíruje to, co už tu bylo a je doteď. Type R S Type R a Type R GT. S byl osekaný a odlehčený a snad ho v ČR nikdo nekoupil...
Avatar - CHerokee
21. 2. 2020 08:50
Re: Křídlo
Liší se snad nějak zásadně designově? A ano všechny Civicy mají křídlo jen různě velké. Copak jeho velikost rozhoduje o designu auta? A nebo rozdíl mezi 2 či 3 výfuky?
Své dojmy a soudy vydáváš unáhleně za fakta.
Avatar - white label
20. 2. 2020 23:57
Re: Ako to vlastne je?
Tady s tím právě žádné skupiny nejezdí, pouze vzácně jednotlivci/individualisti. ;-)
Avatar - speedfred
20. 2. 2020 23:01
Re: Křídlo
....to by som si nikdy nedovolil.
20. 2. 2020 21:45
Re: Ako to vlastne je?
Myslis argumenty na to, ze Civicem jezdi vic skupin?
:-)
Avatar - white label
20. 2. 2020 21:08
Re: Ako to vlastne je?
Projdi si to celé od r. 1979, společný základ od začátku. I na netu je toho k tomu dost.
Např. Golf Variant a Jetta Variant jsou úplně identická auta včetně karoserie, pro EU na to lepí nápis Golf a pro US trh nápis Jetta. A pak jsou to v té tvé statistice dvě úplně jiná/různá auta.
Na Civic ten součet stačí pořád...
Mně nejde o nic, to tys tu začal šermovat statistikou Civicu (podle jména), když ti došly argumenty.
Avatar - white label
20. 2. 2020 21:00
Re: Křídlo
Píšeme tu přímo pod CTR o designu verze CTR! (viz diskuse) a je snad samotná verze CTR, 4. nejprodávanější auto na světě? Nebo snad všechny Civicy mají vzadu žehlící prkno a tři trumpetky k němu?

P.S. Když by byla Tata Nano nejprodávanějším autem na světě, byl by to také dostatečný důkaz kvalit jejího designu?
20. 2. 2020 20:26
Re: Ako to vlastne je?
No zacalo to tim, ze Civic je pro nemajetne krizisty :-)

Ja jsem se to snazil zpochybnit, ze ctvrte nejprodavanejsi auto sveta nebude asi mit cilovou skupinu zakazniku jen nemajetne krizisty stredniho veku :-D
Avatar - CHerokee
20. 2. 2020 20:14
Re: Křídlo
Opravdu myslíš, že designově nepovedené auto by mohlo být 4. nejprodávanějším vozem na světě?
Avatar - twistedTSD
20. 2. 2020 19:39
Re: Ako to vlastne je?
Jen pořád netuším, co z toho vyplývá, kromě toho, že Honda relativně úspěšně prodává Civic na hodně trzích.
20. 2. 2020 19:16
Re: limitka
Suhlasim, usetrenych 47 kg nepozna, rozdiel v cene min. plus 5000 Eur pozna a v lete sa poriadne bez klimy spoti :-)
20. 2. 2020 19:16
Re: Ako to vlastne je?
Na zaver se delala 8.g s cernou maskou.

https://www.auto.cz/…t-plazovy-svihak?…

A to vypadala nejlip :yes:
20. 2. 2020 18:49
Re: Ako to vlastne je?
Do roku 2019 byla Jetta na PQ35, zatimco Golf uz dlouho na MQB.

To byly pomerne odlisny auta :-)

Promin, ale o co ti jde?

Jak jsi psal, je to statistika podle nazvu.
A to se prodalo nejvic Corroll ;-)

Klidne si udelej vlastni statistiku HB, pak vyjde Golf jako nevic nejlepsi :-D
Realite je ale takova, ze Civic je mnohem spolehlivejsi auto s lepsim podvozkem a absolutnim top hot-hatchem ;-)

Faktem zustava, ze Corolla je prvni, Civic ctvrty a Golf sesty.
A Golf by Corollu nedohnal ani kdyby zapocetl Jettu 2x. :-)

PS Nez pripocitavat ke Golfu predchozi Jettu, tak to spis Oct. a Leon :-) :-) :-)
Avatar - white label
20. 2. 2020 18:19
Re: Ako to vlastne je?
Na společném základu jsou o 40 let déle, konkrétně od r. 1979!
Podle světových statistik si asi nekupuje auto nikdo, ale každá statistika dopadne tak, jak nastavíš její parametry a pokud by se to bralo jednotlivě podle karosářských verzí, pak je Golf suverénně nejprodávanějším hb nejen v EU, ale i na světě.
Několik let zpět tady byl větší článek o světových prodejích a na součet Golfu a Jetty(Vento,Bora...) neměla ani Corolla včetně Aurisu, o Civicu nemluvě.
20. 2. 2020 17:59
Re: Ako to vlastne je?
Na spolecnem zakladu je Jetta od r. 2019.
Predtim byla na jine platforme.

Mne je to vlastne jedno, klidne si ji tam pripocti :-)

Jinak v motorkach Honda asi nema moc konkurenci v evropskych znackach.
Tu prvni otazku asi uplne zodpovedet neumim. Fakt je, ze nemecky PR je (nebo alespon de nedavna bylo) hodne agresivni.
A VW (narozdil od Hondy..) samozrejme provazi rada podvodu na zakazniky..
Dale Honda se prilis nesoustredila na diesel.:yes:
Avatar - white label
20. 2. 2020 17:55
Re: Ako to vlastne je?
Jsou na společném základu a bez nejmenších problémů by se mohly jmenovat stejně, a hlavně ty světové statistiky takové detaily vůbec neřeší, tam se sčítá jen podle názvu, klidně v rozmezí několika generací. Stejný název, jinak všechno ostatní je jim jedno. Je to statistika jmen/názvů, nikoli produkce značky v dané třídě/segmentu.

A když ještě měla Honda v EU mnohem lepší prodejní čísla, tak tu naopak patrioti nebyli, spadli tu z nebe později? Motorkáři v EU takoví patrioti nejsou?
20. 2. 2020 17:49
Re: tuzink
Ano, skaredi ludia si kupuju S3, nie tieto gycoviny pre pubertakov ;-)
Avatar - white label
20. 2. 2020 17:46
Re: Ako to vlastne je?
Jasně, určitě si ho v Kalifornii kupovali hlavně k vůli designu a bez ohledu na jeho cenu. ;-)
20. 2. 2020 17:40
Re: Ako to vlastne je?
Myslim, ze Jetta je mnohem odlisnejsi.
Dokonce je na jine platforme nez Golf!
Edit: Od r. 2019 je na stejne platforme.
Jetta byla v r. 2019 az 48 nejprodavanejsi :-O

Civic sedan a HB jsou celosvetove skoro stejny auta.

Kolikaty je Civic v Evrope me nezajima.
Tady je trh pokrivenej patrotismem. :-)
A Civicu uplne nepridava vyroba HB v UK..
20. 2. 2020 17:36
Re: Ako to vlastne je?
Sorry S jsem nepocital, mas pravdu, to je zaklad.

Ten jsem tu nikdy nevidel. Psal jsem o Comfortu.
Sko je podle me neprodejny zbytecny vybavovy stupen.
S panoramou nevim jak to je.

ACC je super hlavne na dalnici, ale i na takove silnice 1. tridy, kdyz je hustejsi provoz. Jasne, idealni je kombinace ACC s automatem.
V manualu ale muzes samozrejme radit a ACC funguje porad.
Avatar - white label
20. 2. 2020 17:35
Re: Ako to vlastne je?
Světově (na rozdíl od samotné Evropy) je nejpopulárnější karosářskou variantou sedan, jenomže ta se u Golfu jmenuje jinak (nejčastěji Jetta), a to je hlavní důvod, proč není Golf nejprodávanějším autem na světě, kdyby měl i Civic pro sedan jiný název, tak je hooodně daleko za Golfem.
Avatar - Emel
20. 2. 2020 17:33
Re: Ako to vlastne je?
Ta maska se mi taky nelíbila... ale dělalo se ještě TypeS... a nebo se dá sehnat normální maska jako aftermarket. 5d jako takové se mi celkem líbí.
Avatar - Emel
20. 2. 2020 17:32
Re: stejně
Tohle vlákno je o interiéru... a ten byl pro mě u normálního Sport mírné zklamání. Díval jsem se teď do ceníku a Sport už neexistuje, jenom Sport plus... tak doufám, že tam není povinně kůže bez perforace (když už tam je panorama).
Avatar - Emel
20. 2. 2020 17:20
Re: Ako to vlastne je?
Osobně moc neřeším, co je základ a co není... konkrétně třeba ACC bych v autě nechtěl.

Základní Civic S má plastovej volant, manuální klimu, nemá rádio (!) ani elektrická zrcátka, ani plato kufru... a ani ty vyhřívané sedačky. Ale jak říkám... za mě to problém není, prostě se koupí aspoň Comfort, no stress, spíš mi vadí nemožnost si to nějak nakombinovat (třeba pevná vazba panoramy na výbavový stupeň je protivná... fakticky už v novém ceníku neexistuje 1.5T bez panoramy).
https://www.honda.cz/…R20_20200101.pdf
Avatar - Emel
20. 2. 2020 17:11
Re: Ako to vlastne je?
V 10G už ne, ale Civic sedan v 8G nebo 9G bylo dost jiné auto myslím.
20. 2. 2020 17:11
Re: limitka
Myslim, ze tim bude chtit Honda zase prekonavat okruhove rekordy.

Jinak k te limitce zadny duvod nevidim. Bezny clovek by tezko poznaval rozdil 47kg :-)
20. 2. 2020 17:07
Re: stejně
10g vynika predevsim podvozkem.

Honda se vratila ke slozitejsi zadni naprave a ten rodil je opravdu znat.
Jak v komfortu, tak v jizdnich vlastnostech.

A jeste presunuli nadrz na obvykle misto, pod zadni sedacky (na ukor magic-seats).
Coz samozrejme zlepsilo rozlozeni vahy. A umoznilo nizsi posaz. Ten pocit z rizeni i standardnich verzi je vynikajici.
20. 2. 2020 16:59
Re: Ako to vlastne je?
Tak Civic, pokud vim, neni nijak zvlast odlisne auto v sedanu a HB.
Jinou variantu neznam.
A tyto dve z velke casti identicke varianty jsou prodavany celosvetove.
Ty znas nejakou odlisnejsi karosarskou verzi, ktera ma spolecny jen nazev???
20. 2. 2020 16:54
Re: Ako to vlastne je?
Vis, Civic byl treba nejprodavanejsim autem Kalifornie.
A tam si na zebraky uplne nepotrpi :-)

Nehlede na to, ze Civic je vybavenej slusne uz v zakladu.
Z dulezitych veci chybi v zakladu snad jen kamera, kterou instaluje autorizovany servis za 8.000Kc.
Veci jako ACC, vyhrivany sedacky, automaticky svetla atd. tam jsou.
Avatar - pradeda777
20. 2. 2020 16:52
Re: Křídlo
.......děláš si z nás kozy.... :D :D :D
20. 2. 2020 16:48
Re: tuzink
no jo hanbil.. možno tak v tvojom vlhkom sne :D
Avatar - white label
20. 2. 2020 16:43
Re: Ako to vlastne je?
CTR (3dv. hb) na bázi 8G bych ještě taky zvládl, ale běžné verze (5dv. hb) to už pro mě byla docela (designová) tragédie, třeba přední maska ve stylu alobal pod plexisklem, to nedávám dodnes, když to ještě někde uvidím:
https://img1.hyperinzerce.cz/…a-civic-8g-1.jpg
Avatar - white label
20. 2. 2020 14:51
Re: Ako to vlastne je?
Tak teď už vím, že Loptos je Loptoš i co loptoš znamená. U nás se tento výraz nepoužívá... 8-s :-O
Avatar - speedfred
20. 2. 2020 14:44
Re: Ako to vlastne je?
Syn není/nebol loptoš? Aspoň za mládí. :-[] (myslel som syna)
Avatar - white label
20. 2. 2020 14:43
Re: Ako to vlastne je?
Světové tabulky, kde se sčítají různé karosářské verze pouze v případě společného názvu!
Logicky píšeme o tom, co vidíme tady v Evropě. Na kterém místě je v EU?
Avatar - white label
20. 2. 2020 14:28
Re: Ako to vlastne je?
Obaja? Já s Loptosem, nebo se synem?
Avatar - Emel
20. 2. 2020 14:22
Re: stejně
Ceed GT dejme tomu, to je cenový konkurent té 1.5... i30N ale není konkurent pro běžného Civica... a TypeR je v tomhle ohledu v pořádku :-) . Obecně byl ale interiér u Civicu spíš zklamání.

S volantem, budíkama a středovou konzolí jsem žádný problém neměl, to je za mě v pořádku.
Avatar - Dinar
20. 2. 2020 14:21
Re: Ako to vlastne je?
Tak on ten civic 8g globální model a evropský model (ufo) vypadaly velmi odlišně, s tou globální verzí (která dělá prodeje) by toho "krizista" moc nenamachroval, to je/byl takový rapid pro americké důchodce. ;-)
Avatar - white label
20. 2. 2020 14:21
Re: Ako to vlastne je?
Jo, to byla ta točivá 1,6 VTi/160PS DOHC (B16A2), 3dv. hb (1080 kg), 4dv. sedan (1105) kg, targa (CRX).
Type R byl až od 6G.
Avatar - speedfred
20. 2. 2020 14:14
Re: Ako to vlastne je?
Tak vy obaja môžete okukovať v garáži modelku oproti tomuto CTR.
Avatar - Emel
20. 2. 2020 14:12
Re: Ako to vlastne je?
Jo, taky se mi líbí nejvíc 5G... ve kterém pokud se nepletu ještě TypeR nebyl, ale známý měl černý sedan s tou 1.6 118kW a bylo to příjemné auto :-)
Avatar - white label
20. 2. 2020 14:09
Re: Ako to vlastne je?
Souhlas, 5G to byl vrchol designu Civicu, hlavně 3dv. hb (ideálně s 1,6 VTi) a stylová dvoumístná CRX.
3dv. hb měla ségra a tu CRX pro změnu (bývalá) švagrová.
Pročpak asi nemají v garáži Hondy dnes? ;-)
Avatar - speedfred
20. 2. 2020 14:04
Re: Křídlo
Za mňa keď CTR tak jedine s krídlom. Mohli by tam kľudne dať aj nejaké väčšie príplatkové.
Avatar - miromen
20. 2. 2020 13:49
Re: Ako to vlastne je?
jj běžny civic vypada velice dobře. Sice je tam par detailu, ktere se mi nezamlouvaji, ale jako celek za mě super. Hned by bylo na cestach koukatelněji, kdyby tenhle model byl vidět. Což sice je, ale ne u nas v dědkovske a konzervativni evropě. A nejen za vzhled, ale i za odvahu přijit s něčim odvažnym davam hondě palec nahoru. :yes:
Avatar - white label
20. 2. 2020 13:32
Re: Křídlo
Právě proto jsem napsal (pouze) k designově! nepovedenému dortu, ale někomu to zřejmě přesto nedošlo. ;-)
Avatar - CHerokee
20. 2. 2020 13:07
Re: Křídlo
Nepřirovnával bych nejlepší auto ve své třídě k nepovedenému dortu. ;-)
Avatar - pradeda777
20. 2. 2020 13:01
Re: Ako to vlastne je?
Jj...většina vypadá docela dobře... ;-) :yes:
20. 2. 2020 12:25
Re: Ako to vlastne je?
No nevim, snazim se to nebrat osobne :-D
Ale pobavilo me to.

Ale vzhledem k tomu, ze je Civic 4. nejprodavanejsi auto sveta, myslim, ze to tak uplne nebude ;-) Ve sve tride je druhy, za Corollou.

https://focus2move.com/…est-selling-car/
20. 2. 2020 12:24
limitka
Ta stredova konzola bez displeja v limitovanej verzii vyzera hrozne.
Hlavica radiacej paky sa mi viac pacila starsia.
A v limitke ostala elektricka rucna brzda, ale nie je klima... :no:

P.S. Limitovanie verzie HH sa nejak rozrastaju. Najprv Cupra R, potom GRMN, i30N, Megan RS Trophy R, teraz Type R :-)
Avatar - Dinar
20. 2. 2020 12:18
Re: Ako to vlastne je?
Pro mně byla poslední pěkná 6g coupe, s tou točivou 1,7. :-)
20. 2. 2020 12:15
Re: Ako to vlastne je?
Myslel jsem 5G a 6G. Nejkrásnější pak 5G, ať jako sedan nebo 3d nebo CRX.
Avatar - Dinar
20. 2. 2020 12:14
Re: Ako to vlastne je?
Mám podobnou zkušenost, už od "ufa". Je to takové auto pro nepříliš majetné středněvěkové krizisty. :D ;-)
Avatar - pradeda777
20. 2. 2020 12:04
Re: Křídlo
....třešnička? Jak pro koho....moc jich tady nebylo..... ;-\
Avatar - pradeda777
20. 2. 2020 11:59
Re: Křídlo
Není třeba....paměť mě ještě dobře slouží, i když pamatuju měnovou reformu v 53..... ;-)
PS. Ty nádechy a výdechy tam byly pro ty, co si to auto chtěli koupit..... ;-)
Avatar - Emel
20. 2. 2020 11:56
Re: Křídlo
No tak si ti diskuse najdi co tam kdo psal... a jestli někdo není názorově konzistentní, můžeš mu to omlátit o hlavu :-) . Mně nejvíc vadily ty obří fake nádechy a výdechy.
Avatar - Emel
20. 2. 2020 11:54
Re: Ako to vlastne je?
Jo, to mi dochází... a já říkám, že se mi určitě líbilo víc 8G, než trošku MPV-style 7G. 9G byl za mě trošku krok zpět, tam byl hodně zajímavý ten koncept se světly ve spoileru... ale pořád 9G ok a dal bych mu přednost před 7G.

Na Porsche se podívám :-)
20. 2. 2020 11:50
Re: stejně
Ok..

Ale objektivne toho na tom interieru tolik neni. :-)

Usporadani 9g bylo podle me take lepsi. Rychlost je videt vyborne.
20. 2. 2020 11:47
Re: stejně
Jo na ty sedačky s malou oporou jsem zapomněl. Ty mě také zklamaly. Pač člověk sedne do blbého ceedu GT nebo nedej bože i30n a je jak o dvě třídý výše. I když sedí výše než by bylo třeba.
K čemu je perfektní motor, řízení a řazení, když to zabíjí vzhled zadní poloviny auta a interiér.

DonVito: Když srovnávat to s Oktávií je nefér. Škody jsou taková užitková firemní auta bez špetky výstředností. Interiér 9g mi nevadí. To beru jako evoluci 8g, kde jsem si zamiloval ukazatel rychlosti těsně pod oknem. Proto se mi nejspíše nelíbí kaplička 10g. Obrazovka mi také příjde moc sklopená a nízko. No a celé to zabíjí ta podivná středová konzole.V type R to ještě jde, ale v obyčejném sportu.
20. 2. 2020 11:45
Re: stejně
Jo sedacky se mezigeneracne trochu zhorsili..
A razeni bylo lepsi u 9g.
Na druhou stranu 10g ma spickovy podvozek novy turbomotory a treba ACC v zakladu.
Avatar - white label
20. 2. 2020 11:40
Re: Křídlo
Viz 11:37.
Z detailů mi třeba víc vadí ta "píšťala" mezi výfuky.
Avatar - pradeda777
20. 2. 2020 11:38
Re: Křídlo
Hmmmmm....z toho co jsem kdy četl o CTR bylo právě TO KŘÍDLO nejvíc kritizované. No a teď, když ho Honda "umírnila", tak tady čtu, že bude lidem chybět....som z toho volaký zmatený.... :-!
Avatar - white label
20. 2. 2020 11:37
Re: Křídlo
Je to jako když z designově nepovedeného dortu sundáš pověstnou třešničku, lepší to taky nebude...
Avatar - white label
20. 2. 2020 11:33
Re: Ako to vlastne je?
Mám velmi podobnou zkušenost. Navíc třeba mému synovi (22) se to nelíbí stejně jako mně, takže jen o věku to určitě nebude.
Avatar - Loptos
20. 2. 2020 11:26
Re: Ako to vlastne je?
No ja vacsinou stretavam v Civicu prave sedivejsich panov :-O
Avatar - white label
20. 2. 2020 11:21
Re: Ako to vlastne je?
S těmi "velkými kukadly" asi myslel 7G Civicu.
P.S. Pod 718 GTS 4.0 máš moji včerejší "barevnou" reakci.
Avatar - Loptos
20. 2. 2020 11:20
Re: tuzink
Len ci to nebude tym ze si skaredy :)
Avatar - Emel
20. 2. 2020 11:17
Re: Ako to vlastne je?
8G CTR bych zvládl :-)
9G se mi líbil ten koncept...
Avatar - Emel
20. 2. 2020 11:14
Re: stejně
Pokud se bavíme o Civicu obecně - přední sedačky nejsou nic moc (i když pozice je fajn), tam je většina konkurentů lepší. Vzadu se sedí celkem příjemně, ale je to tam extrémně šedivé... teda v tom 1.5 Sportu co jsem zkoušel před pár lety bylo... žádné prošívání, žádná textura... a mimochodem ani žádné výdechy klimatizace. TypeR je jinde... samozřejmě přední sedačky jsou úplně jiná liga... a i vzadu je nějaká červená a tak.
Avatar - white label
20. 2. 2020 11:13
Re: Ako to vlastne je?
Taky bych se s tím klidně projel, ideálně za tmy, to tě v tom nikdo nepozná... :-O :D
Avatar - white label
20. 2. 2020 11:11
Re: Ako to vlastne je?
Hádej, na co teď teď zrovna stojím frontu...?
Akorát na to infantilní "tr.tr.tr." (trio trilkových trumpetek) mi Honda dodá ještě karbonový závěs, jako individuální optický tuning pro ještě větší introverty. ;-)
Avatar - iudex
20. 2. 2020 11:06
Re: Ako to vlastne je?
Tak článok som si pre istotu prečítal ešte raz a stále tam nevidím napísané, že by klasický type R zostal, ale OK, informáciu som aspoň dodatočne dostal.
Avatar - white label
20. 2. 2020 11:04
Michelin PS 4S
"Michelin Pilot Sports 4S"
Jsou to Michelin Pilot Sport, nikoli Sports.
20. 2. 2020 11:00
Re: Ako to vlastne je?
Ale jo, vyzkoušet ano. Výkonnou předokolku jsem neměl v ruce ani nepamatuju.
20. 2. 2020 11:00
Re: stejně
Stejne draha konkurence je pro me Octavia a ta dosavadni byla v interieru tragicka..
Mne se ty digitalni budiky libi vic, nez u BMW.. Grafika? Ta je mozna u BMW lepsi.
Ale i ta Honda pusobi luxusne.

Mam na to opacny nazor. Interiery Hondy 9g i 10g mi naprosto vyhovuji.
Rozdil v materialech tam mozna je, nevim. Priznam se, ze na toto jsem se nikdy nijak zvlast nesoustredil.
Avatar - iudex
20. 2. 2020 10:58
Re: Ako to vlastne je?
Na druhej strane ak je práve extravagantnosť či nápadnosť to, čo hľadáš, tak CtR v tej žltej je asi najlepšia voľba. Z môjho pohľadu nemá zmysel umravňovať nejak to auto, je od základu tak robené a meniť jeho štýl odstránením krídla je len tak nasilu, takže ak CtR, tak s mega krídlom a v tej nápadnej žltej. My sme na to už moc starí, ale pre mladších a odvážnych, prečo nie? Aspoň je na cestách pestrejšie. :-) Každopádne zajazdiť by som si s tým chcel.
Avatar - iudex
20. 2. 2020 10:49
Re: Křídlo
Tiež nemyslím, že odstránenie "žehliacej dosky" to vyriešilo, ako väčší problém som vnímal všetky tie otvory (funkčné či falošné). A ten, komu dizajn auta samotného sedí, tam bude chcieť aj to krídlo, to proste tak nejak ladí k celkovému stvárneniu; proste buď-alebo.
Naopak kvitujem 19ky namiesto 20" na štandardnom type R, predsalen tak nízky profil (resp. výška pneu) na našich cestách bol hardcore.
20. 2. 2020 10:48
Re: stejně
Ano digitální budíky tam byly, ale grafika žádný zázrak není. Středová konzole je pořád příšerná a kvalita materiálů také nedosahuje stejně drahé konkurence. To ale honda neměla nikdy. Já mum sám civic 8g tam je to také hrůza ve srovnání se stejně starou konkurencí. Takový Insight je na tom podstatně lépe. Z aut, které jsem na podzim projížděl mě snad více zklamal už jen nový focus.
20. 2. 2020 10:46
Re: Ako to vlastne je?
Mne se libi Type-R ze vsech stran.

E za tretinu bych uz mel objednanou :-)

Cilem klimaticke dohody je zabranit celosvetove katastrofe.
A asi by bylo spatne delat vsude radikalni opatreni - energetika, stavebnictvi, prumysl a aut si nevsimat ;-)

Jak jsem psal, Type-R na svatecni jezdeni.. Stejne o tom mluvi i James May, ktery si koupil Teslu. Kdyz bude bezne jezdit vetsinou bezemisne, pak neni problem se obcas svezt necim poradnym.
20. 2. 2020 10:42
tuzink
Z takehoto kolotocarskeho auta (aj v "introvertskej" verzii) by som sa hanbil niekde vystupit :-[] Ciste bosozoku...
20. 2. 2020 10:41
Re: Ako to vlastne je?
Vlastně ani nevím, který poslední Civic se mi líbil, asi bych musel zabrousit do dvou generací v 90-tkách. A to ta novější s velkými kukadly byla už na štíru. ;-)
20. 2. 2020 10:40
Re: Křídlo
S křídlem souhlas...nevím co je na Civicu bez něj lepšího nebo koukatelnějšího. ;-)
20. 2. 2020 10:40
Re: Ako to vlastne je?
No ale to Ecko je v interieru dost odvaz.

A na ulici se za nim budou lidi otacet.

Jo s tim Jazzem mas pravdu.
HR-V ma vyraznou prid..

Jinak NSX pro kazdeho introverta :-) :yes:
Avatar - Emel
20. 2. 2020 10:38
Re: Ako to vlastne je?
HRV je v zásadě hodně konzervativní auto... Jazz taky není žádný úlet... a to éčko je taky takový hodně úhledný a elegantní. No a nakonec i NSX je na svou třídu konzerva :-)
20. 2. 2020 10:32
Re: Ako to vlastne je?
Mne nepride zadna Honda pro introverty :-)

Nejusedlejsi je ted asi CR-V..
Avatar - speedfred
20. 2. 2020 10:31
Re: Ako to vlastne je?
Honda E by nemala zlacniecť o tretinu ale stáť tretinu ceny čo teraz.
Kto chce žravé auto tak nech si ho kúpi a nevidím dovod prečo by malo byť zdaňované ešte dodatočne (emisie), keď majitel to celkom zaplatí na palive.
CTR ako auto :yes: :yes: , ale vzhľad zozadu stále na :no: :no:
Avatar - Dinar
20. 2. 2020 10:31
Re: Ako to vlastne je?
Já bych se nebál, introverti teď na ně budou stát fronty. :D
Avatar - Emel
20. 2. 2020 10:30
Re: Křídlo
Tak když už vyhazují dotykovou obrazovku... to taky nevypadá bůhvíjak skvěle... a kolik ušetří g?
https://img2.auto.cz/…ull/6193157_.jpg
Asi bych radši oželel mlhovky, ty už jsou u dnešních LED světel... nechci říct zbytečný, pořád zůstává jejich výhoda v tom, že jsou níž... ale osobně bych se bez nich klidně obešel (a na Insi je nemám).

BTW, vypadá to, že u zrcátek jsou vejškový repráky... to bych si taky u hardcore verze asi taky odpustil.
Avatar - Loptos
20. 2. 2020 10:25
.Jupi
.Prisiel cas vymenit Sport+ za "Introvert TypeR"
20. 2. 2020 10:19
Re: Ako to vlastne je?
Co bys o tom chtel psat?

Takto je to nastaveny a mne to prijde v poradku. Drahy zravy auta budou dotovat ty usporny/bezemisni v pripade, ze o ty bezemisni nebude zajem.

Pro me by byla idealni kombinace Honda E, kterou bych jezdil vetsinu casu a Type R na svatecni vyjizdky :-)
No musel jsem si trochu zabycharit :-) Ve skutecnosti nakup Type R neplanuju..
Ale kdyby slevili Ecko aspon o tretinu, tak bych o nem uvazoval.
Moc se mi libi. Myslim, ze bude jezdit neuveritelne. Jezdim hlavne po meste a Honda E je proste ideal. Zadni pohon. Vice nez dostatecny vykon do mesta. Maly obratny auto. :yes:
Avatar - CHerokee
20. 2. 2020 10:11
Re: Ako to vlastne je?
ČR dostala povinně 35 ks Hondy - e a prodejci z toho mají dost obavy, jak je prodat ;-\...to jsou ty stinné stránky, o kterých se nepíše. Nevím proč.
20. 2. 2020 10:09
Re: stejně
Co konkretne bys modernizoval v interieru?? Digitalni budiky v zakladu byly v dobe vzniku PRED konkurenci. V cem je konkurence dal?

S tou posledni vetou souhlas, viz 9:52.
20. 2. 2020 10:08
stejně
Zadní část toho auta je beztak stále doslova hnusná.
A i ten interiér by potřeboval zmodernizovat. Za ty peníze (a to myslím i nižší výbavy) jsou pěkných pár let za konkurencí.
Jinak tohle auto prostě nemůže být pro introverty ani v holo výbavě.
20. 2. 2020 10:07
Re: Křídlo
Vypada to lip s mlhovkama :-)

A zrejme to nechteli menit kvuli par gramum.

Jo, to mensi kridlo vzhledove nic moc.
Avatar - Emel
20. 2. 2020 10:03
Křídlo
Křídlo asi není to, co mě rušilo nejvíc... to "inťoušské" se mi moc nelíbí. Ale kvituju rozbití těch obřích zaslepených nádechů a výdechů, to teď vypadá o dost líp. Trošku mě překvapuje, že radikálně odlehčená verze pořád má mlhovky...
20. 2. 2020 10:01
Re: Ako to vlastne je?
Taky se mi ta kulata hlavice libila vic.

Ale jinak to modry i zluty auto - krasa.
Mne to auto pride vzhledove vyvazenejsi s tim silenym kridlem :-)

Na silnici vypada vyborne rozkrocene :yes:

Jestli se do ceny Type-R promitnou emisni limity bude hodne zalezet na uspechu Honda E.
Honda deklarovala, ze zadny povolenky platit nebude. Takze by se cena Type-R teoreticky navysovat nemela.
Avatar - CHerokee
20. 2. 2020 09:55
Re: Ako to vlastne je?
Nejen to, ale i chyby v překladu... "Černé sedačky uvnitř dostávají červené prošívání"...sedačky byly a budou červeno-černé. A červené prošívání interiéru (v alcantaře) už bylo a je stejné jako u minimálně MY2019. Srovnávám tady fotografie se svým autem. Rozdíl je v hlavici řadící páky - nemůžu si pomoci, ale kovová "kulička" byla tradičnější a vypadala lépe. A pak volant je místo kůže rovněž v alcantaře, ale stejně barevně provedený. Jednou z kontroverzních změn nejspíše budou výfuky, pokud udělají uměle dokreslený zvuk v kabině jako konkurence. Izolační výplně vevnitř navíc taky jen zvýší váhu...no ale uvidíme. Nicméně skladovky MY 2019 bez dost pravděpodobných dodatečných euro eko úprav (viz nový štítek výrobního čísla s euro-) ještě jsou. Jen už není jejich podpora ze strany českého zastoupení, páč auto není prioritou (emise). A prodejce, co chce prodat Type R, musí prodat alespoň jednu elektrickou nebo 2 hybridní Hondy, aby se k ní vůbec dostal. Jen se o tom nahlas nemluví a nepíše, ale je to šílené. Naši novináři by neměli chrápat a o tomhle psát!
20. 2. 2020 09:52
Re: Ako to vlastne je?
Chapu to stejne.
Na druhou stranu nazev clanku rika, ze prijizdi ve dvou NOVYCH variantach.
Ta dosavadni (modra..) evidentne zustala zachovana.

PS Myslim, ze ani verze bez spojleru introverty uplne nepotesi :-)
Pro introverty je Scala 1.0tsi, ne Type-R :-D
20. 2. 2020 09:52
Re: Ako to vlastne je?
Zdravím,

článek je o těch dvou nových verzích a mj. je uvedeno, že klasický Type R s velkým křídlem pořád zůstává, je tam i odkaz: https://www.auto.cz/…-podvozku-132803

Dohromady jsou teď tedy opravdu tři verze: klasický omlazený Type R (ukázaný už v lednu), Sport Line a Limited Edition (novinky)

S pozdravem,
Standa
Avatar - iudex
20. 2. 2020 09:37
Ako to vlastne je?
Tak ten článok je trochu mätúci, nie je z neho dobre jasné, či má teraz type R dva varianty, alebo až tri. Teda či je teraz triezvejší Sportline (bez krídla) a potom Limited edition, alebo sú verzie tri: triezvejšia, klasický type R a limitka? Z článku by som usudzoval o dvoch verziách, z fotiek ale o troch: https://img2.auto.cz/…ull/6193162_.jpg A tak mi to príde aj logickejšie, predsalen pri variante iba s dvomi verziami by sme prišli o klasický type R a to asi výrobca nechcel.