Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ceny nových aut vzrostly za čtvrtletí o téměř čtyři procenta

Ceny nových aut na českém trhu ve 4. čtvrtletí minulého roku vzrostly proti předchozímu čtvrtletí v průměru o 3,8 procenta. Vedle vozů v základní výbavě zdražily o 1,3 procenta i auta s nejvyšší výbavou. Růst cen ovlivňuje zpřísnění emisních limitů pro nové vozy pod hrozbou sankcí.
Zpět na článek
10. 3. 2020 14:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _beta
5. 3. 2020 14:46
Re: Bububu,
Nuž, dačo viem.
Sám som do reťazca automotive zapojený.
Ale ver si čomu chceš. Kľudne aj tomu že zem je placatá.
5. 3. 2020 14:34
Re: Bububu,
Ty víš o co vzrostly náklady kvůli emisím? Máš tam započítáno i to, že z cen spalováků se dotují elektroauta. Podle čísel a toho, co vidím zisky automobile klesají a krize, kterou jsme sami vyvolal, tvrdě postihne celou Evropu. Včetně automotive.
Avatar - _beta
5. 3. 2020 14:08
Re: Bububu,
Ešte raz a pomaly.
Pozri si testy áut, dobrý príklad bude Octavia.
A všimni si ceny.
Autá sú stále lacnejšie než boli voľakedy. Výrobné náklady síce vzrástli, ale rast cien bol väčší než sú náklady na plnenie emisných noriem.
Postupne zdražujú a marketingové oddelenie pracuje na 110%. A najlepšie je hodiť nárast ceny na niekoho iného. Napríklad na emisie.
5. 3. 2020 12:39
Re: Bububu,
Lidé z automotive a odborníci jsou hlupáci. Jen ty jsi chytrák. Jak také jinak.
Avatar - _beta
5. 3. 2020 12:14
Re: Bububu,
Veď má pravdu.
Pamätám si koľko stála holá bosá Corsa s výbavou volant + 4 kolesá. Koľko stála rozumne vybavená Octavia TDI s automatickou klimatizáciou.
Ceny klesli pred 12 rokmi počas krízy a pomaly sa vracajú, ale ešte stále nemám pocit že by boli autá drahšie. Vzhľadom na úroveň bezpečnosti a výbavy.

Nakoniec, stačí si pozrieť staršie testy, ceny áut sú tam uvedené.

Článok, respektíve nadpis je naschvál napísaný ako clickbajt.
Aby sa pod ním rozprúdila zúrivá diskusia ako nám zlá, zlá únia zdražela autá.
A hlupáci sa nachytali jedna radosť.
5. 3. 2020 11:14
Re: Bububu,
Pokud jde o to mlčení, tak si projdi stránky ACEA.
5. 3. 2020 11:13
Re: Bububu,
Problém mají všichni. Možná na tom vydělá Číňan nebo někdo mimo Evropu. To mě však nezajímá, žiju tady,
https://f1sport.auto.cz/…ti-elektromobily
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2020 10:47
Re: Bububu,
Ano, chci od těch ostatních. Jak je možné, že jediný VW pouštěl pořád dokola do světa podobná prohlášení, a ostatní mlčeli? Možná proto, že jediný VW má problém? Kdo nechce, nevidí, to máš pravdu. Tak se dívej.
5. 3. 2020 10:29
Re: Bububu,
Hodně lidí stále věří, že jich se to nedotkne a zaplatí to někdo jiný. Někdo určitě zbohatne. Jen to asi bude někdo jiný.
Avatar - Magister
5. 3. 2020 09:33
Re: Bububu,
Někteří zblbnutí nechcou vidět pravdu.
Avatar - Magister
5. 3. 2020 09:30
Re: A bude horsie...
Souhlas. Bude. Protože neposlušný zákazník si stále nekupuje hybridy a EV, které nám pseudozelení nutí, a tak budou velké pokuty za benzíny a diesely.

Už současné zdražování s tím souvisí...musí se zaplatit šíleně drahý vývoj elektrických pleček, které ale skoro nikdo nechce.
5. 3. 2020 09:25
Re: Bububu,
VW je pro tebe nic? Opravdu to chceš i od těch ostatních? Nežiješ v reálném světě? Pokud ano, tak se začni dívat kolem sebe.
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2020 08:32
Re: Bububu,
Tři články o jednom výrobci... a kde máš zbytek světa? Achjo, fakt zoufalé.
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2020 08:31
Re: Bububu,
Ano, článek je napsaný naprosto hloupě. Spojuje nárůst cen s emisními pokutami a přitom to s nimi nemá vůbec nic společného.
Třeba ty nejvyšší výbavy malých aut - dnes mají prvky, za které se dříve i u vrcholných verzí připlácelo, nebo nešly vůbec objednat.
Je smutné, kam dospěla česká automobilová novinařina.
Avatar - lyon667
5. 3. 2020 08:19
Re: Bububu,
Bububu s emisemi dělají ekoteroristi. Bez těchto ideofašistů by současný humbuk neexistoval a Evropa by se nestřílela do obou nohou současně.
4. 3. 2020 17:54
Re: A bude horsie...
Mne sa rátal zástupca Toyoty na Sk pán Kočka ,keď v sobotnom Motoringu na TA3 tvrdil ,že Toyota na rozdiel od konkurencie nebude zvyšovať ceny ,lebo splnajú emisné normy....a 3.3.2020 teda o tri dni neskôr stúpli ceny na Proace city verso o 1200 € . Z 16350 € na 17550 € .
Avatar - _Karel_
4. 3. 2020 16:34
Re: Bububu,
Néé, pokuty v řádech třeba desítky tisíc za auto s tím nemají vůbec nic společného. Manipulacéé
4. 3. 2020 15:47
Re: Bububu,
Nenarastli v zakladu o 100 000, ale najvyssia vybava je drahsia o 100 000. Ten clanok ma sice velku informacnu hodnotu, ale mohol byt napisany prehladnejsie.
Avatar - Blue Sun
4. 3. 2020 14:15
Bububu,
zlé, zlobivé emise, ty za to můžou...
To, že nová auta mají už v základu, která byla dříve vyhrazena vyšším nebo dokonce nejvyšším stupňům, to nikdo nevidí. Jinak tedy nevím, kde narostly ceny 208 a Clia o sto tisíc v základních výbavách, když minulá generace Clia byla v základu za 250 tisíc a nová je za... 259 tisíc... jak je to možné? A to už má nové Clio v základu věci, které neměla dřív ani vrcholná verze.
Takže zase manipulativní lhaní, jako vždy...
4. 3. 2020 13:49
A co infotainment
se kterým má VW takové problémy. To taky není zadarmo.
Prostě, čtenáři jsou nadšeni, když mají před sebou 3 obrazovky, ... , a jistě si rádi připlatí.
4. 3. 2020 13:35
A bude horsie...
Nuz, to skrtenie emisii (plus pokuty vyrobcom za ich prekrocenie) a vsetky mozne asistencne systemy ktore sa nam nanucuju sa samozrejme museli prejavit aj v cene aut. A nejde o ziadnu "nepatrnu" hodnotu (ako sa pokusali predpovedat niektori optimisti), narast o 3.6% za 1/4 roka je teda dost! Nieco ide mozno na vrub inflacie, ale stale zostava dost vela...

No a potom su tu extremy kde sa to zdrazenie neda vysvetlit inak, len ze vyrobca sa zblaznil. Nova Kuga o ~260 tisic drahsia? Ved len za ten rozdiel sa da kupit skladovy Logan alebo Dokker. Neviem ci Ford az tak tomu "nafuknutemu Focusu" veri, ale velke predajne cisla teda necakam...