Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW M850i xDrive Gran Coupé – Dlouhé, široké a bystrozraké

Nabídku BMW řady 8 doplnila třetí karosářská varianta. A podle našeho názoru je ta vůbec nejpovedenější.
Zpět na článek
8. 3. 2020 16:47
Re: kdo je jaka trida?
To je pravda. Čtyřdveřový Mustang by byl určitě hezčí:)
https://cdn.motor1.com/…r-door-sedan.jpg
8. 3. 2020 09:38
Re: Vykladni skrin bmw?
zastáváte se naprosto zcestného tvrzení. auto za 3,5 se reálně nekupuje za polovinu jak Adamzprahy tvrdí.
8. 3. 2020 09:36
Re: kdo je jaka trida?
tak třeba S-coupé není podobné Mustangu vůbec. ale jo, je to pohledné auto, ale ne v natažené verzi, to mi nikdo nevymluví. a co jsem mluvil s mechaniky od BMW naposled, tak osmiválec je pořád sázka do loterie a moc ho nedoporučují...
7. 3. 2020 13:01
Re: Vykladni skrin bmw?
Takové auto je takové auto. Takové auto není jiné auto. Chápeme se dobře? Říct, že reálný kupec za takové auto za 3,5M reálně zaplatí 1,8M je nesmysl.
Nicméně, kdybys měl trochu fióna tak sleva 30% a DPH 21% dohromady polovinu dají:)
6. 3. 2020 14:22
Re: Vykladni skrin bmw?
Myslel jsem tím i to, že reálný kupec konfiguruje jinak a v kombinaci se slevou to může dát i půlku oproti cifrám co se řeší tady v diskusi (3.5M - 3.9M). Viz třeba já, nemusel bych mít 50i, ale 40i, dám rozumnější a hezčí konfiguraci a s mou fleetovou slevou jsem 1.8-2.0M, tzn. až na polovině :) A rozhodně za to nemám nějaké holátko nebo něco co by bylo vzdáleno verzi v testu.

Bohužel nejsem schopen tu slevu dál distribuovat, ale můžu napsat víc info do SZ jestli chceš ;) Co můžu říct veřejně, i mimo fleet se dá zakouzlit u modelů nad 1.5M až na 30% i když jdeš na blind. Ale upřímně nevím jestli to teď neohrozí nová emisní pravidla, která reálně tahle silnější auta ohrožují / zdražují...
6. 3. 2020 14:20
Re: Vykladni skrin bmw?
EDIT - příspěvek se špatně vložil, mažu...
6. 3. 2020 12:45
Re: kdo je jaka trida?
ty jsi choromyslný člověk, člověče
Avatar - Dinar