Právě, že cena Crosstaru je nastavena docela optimisticky. 610.000 Kč je úlet, když za míň lze koupit Civic Sport plus, který je mnohem víc "kus auta". My taky chtěli Crosstar, ale mám obrovský problém s designem zádě, na tu přední jsem si už téměř zvykl. Škoda, jinak bych si to dokázal představit v garáži. Motor je fajn, zrychlule a "neřve", vnitřní prostor je fajn, materiály i infotainment taky zlepšili. Snad příště.
Hodně jsem uvažoval, že bych letos v létě vyměnil HR-V za nový Jazz Hybrid. Ale čím víc videí a fotek od prosince bylo zveřejňováno, tím míň se mi přestával Jazz líbit. Jasně, hybridní pohon a "převodovka" v Jazzu vypadají dle videí slušně naladěné, ale zásadní problém, tedy vzhled auta, mě odradil.
Možná časem změním názor, třeba u HR-V 3G, ale teď si mě tím novým, čistým designem,
nezískala. Proto "zatím" Civic 1.5T ;-)
Ale jo... pokud Leaf je auto zaměřené na price/value, tak tohle je holt trošku stylovka... za kterou si Honda nechá zaplatit. Logicky čekám, že více muziky za méně peněz se bude prodávat líp... ale jako koření pro české cesty proč ne.
Tak ja by som do mesta a okolo komínu radšej to elektro ako hybrid. S tými cenami im ale jednoducho práši, keď hybrid dokáže byť lacnejší.
3 diamanty : aj taký majiteľ Hondy e rieši prepad hodnoty to sa neboj. Každý chce potom predať čo najlepšie. 900t Kč je dosť peňazí ale nie až tolko veľa.
ale tak co spravime... doba si asi ziada uz zmenu ( klima neklikma ) .... a hybrid mi pride nadalej daleko schodnejsi ako ciste elektro ... take hybridne niro vie dnes uz nahradit v rodine kludne nejaku scalu v dizli alebo nejaky iny dizlovy hatch v segmente C ..... len samozrejme stale je to kusok drahsie ako klasicky spalovak ... lenze napriklad voci podobne velkemu elektru si nadalej na polovicnej cene ... ved si len zober komu sa v reale dnes pati neajka uzasna honda e? nikomu.. a to ze si to solventny zakaznik kupi lebo na to ma este neznamena za na tom tiez "neprerobi" .. prerobi a riadne.. ale kedze na to ma tak to neriesi... akurat ze takychto "nic neriesaicich" typkov je len 1 percento z celkoveho poctu realnych zakaznikov ... a dalsich 99 percent si nadalej kupi nieco dostupnejsie a aj ekonomicky "viac vyhodne" .. nazvime to takto optimisticky ... takze ja som za hybrid.. proste kompromis medzi klasikou a cistym elektrom... mne by baterka v podvozku nevadila ... rovnako nenahanam zrychlenie ani nejazdim si cez vikendy na ringu.. skor si vyjdem do prirody a tu mi hybridne a k prirode aspon o kusok "cistejsie" auto dava zmysel...a vdaka dojazdu a cene aj nadalej vacsi ako akekolvek ciste elektro ktore ozaj uz je kdesi za hranicou unosnosti po stranke aj praktickeho dojazdu aj ekonomicky zdraveho zmyslania
mne sa viac paci hybridny jazz.. nic proti honde e ale z uzivatelskeho hladiska budu hybridy v blizkej dobe nadalej este praktickejsie ( aj dojazdom ) ako ciste elektromobily... o cenovej dostupnosti ani nevravim...
Hlavne doufam, ze bude mit Ecko uspech. Cena je odvazna, vykonove parametry a dojezd prumer.
Alespon ze zaujme vzhledem a koncepci se zadnim pohonem.
Urcite bude hbitejsi nez E-Mini.
Tesim se na svezeni s Hondou E. Na tu dalsi si budu muset bohuzel jeste dva roky pockat.