Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW X7 xDrive40i – Budoucnost luxusu

BMW se pustilo do dobývání dalšího segmentu. V modelu X7 se pokusilo spojit všestrannost SUV, praktičnost MPV a vybrané chování luxusní limuzíny. Povedlo se?
Zpět na článek
13. 3. 2020 19:12
Re: K X7...
X7 sa predalo malo nie preto, ze neexistuje dopyt, ale preto, ze pre europsky trh nebolo dostatocne vela alokacii vo vyrobe.
Avatar - Emel
13. 3. 2020 08:50
Re: K X7...
No jasně... na týdenní prázdniny to u nás vypadá stejně.

Na druhou stranu - tohle je auto bez rakve, jenom s držákem na lyže. Do rakve se ti právě spousta toho balastu vejde - lyžáky, helmy atd. A sáňky nebo boby taky obvykle v kufru nevozím, ale najdou si místo vedle rakve na zahrádce.
12. 3. 2020 16:53
Re: Takže si to shrneme
S tym suhlasim, ja len ze ten kto si to kupi nemusi byt zakonite "mozgovo postihnuty".

P.S. na ephoto mrknem obcas ale uz neprispievam. Casu moc nie je pri detoch tak fotim prevazne len pod vodou. :)
Avatar - iudex
12. 3. 2020 15:48
Re: Takže si to shrneme
Ja zásadne nepoužívam také hlúpe prirovnania o kompenzovaní si malých oných. Auto proste treba hodnotiť v danom kontexte a krajine, inak sa vníma X7 v USA a inak v Bratislave.
P.S. už Ťa nejak nevídam na ephoto, zanevrel si na fotenie, či len nestíhaš?
12. 3. 2020 15:36
Re: Takže si to shrneme
To mi je uplne jasne ze podmienky v US su pre jazdu a parking s takymito autami su lepsie. Len tu sme sa bavili o niecom inom. O pozerstve a pindikoch. ;)
Avatar - iudex
12. 3. 2020 15:02
Re: Takže si to shrneme
Jj, dimenzovanie ciest, parkovísk a parkovacích miest je v US úplne iné, parkovacie miesta sú robené na veľké trucky a na miestach, ktoré boli označené upozornením že "compact!" som sa stále zmestil s veľkým MPV. Takže tam je X7 normálne veľké auto (OK, v centre San Francisca a spol. už môže byť problém), kdežto na naše cesty je to prerastená krava.
Avatar - Emel
12. 3. 2020 09:53
Re: K X7...
Na jeden den s rakví do S-Maxu ti to klidně předvedu :-)
Avatar - iudex
12. 3. 2020 09:17
Re: K X7...
Presne, lyžovačka je vrchol zapratania auta, letná dovolenka je proti tomu úplná pohoda. Ja mám 528 l kufor a ísť len na víkendovú lyžovačku predstavuje dobrú organizáciu kufra (a to mám 2 lyže na streche). Kufor s oblečením, 2 páry detských lyží, 4 páry lyžiarok (moje samotné topánky veľkosti 49 samé osebe zaberú miesta), k tomu helmy, palice atď, to je proste natesno. Preto píšem, že je úplnou fikciou, aby sa do X7 zbalili 6 či nebodaj 7 ľudia na lyže.
Avatar - Emel
12. 3. 2020 08:55
Re: K X7...
Jen čekám, kdy napíšeš, že manželku vlastně do hotelu taky vozit nemusíš...
Avatar - white label
11. 3. 2020 20:19
Re: K X7...
Chce to slušnou kreditku a výbavu si půjčit až přímo na svahu... ;-)
11. 3. 2020 14:50
Re: Takže si to shrneme
Ani v nejmenším.
Nevím, kolikráts byl v Americe, ale na tamní cesty je to úplně v pohodě, navíc v rámci US trhu je to běžný větší auto.
V evropským nákupním centru je to hovado, který blokuje chtě nechte 2 místa.
11. 3. 2020 14:18
Re: Takže si to shrneme
Mne to auto pride uplne normalne. To v amerike musi jazdit sami mafian s malym pipikom. :-)
Cenovo to je v porovnani s X5 len o chlp vyssie.
11. 3. 2020 14:14
Re: Takže si to shrneme
Přízemní neprizemni, když potřebuji normální auto, koupím si normální auto. Když mi nestačí mastodont jako q7 tak koupím V klasse, mám místa 3x víc a nebudu vypadat jak albánskej mafian.
11. 3. 2020 12:44
Re: Takže si to shrneme
Myslím, že BMW to umí taky, ale s nějakým balíčkem. Komfort i na 21" je v porovnání s F15 o řád lepší a na úrovni RR. Řízení se zlepšilo, podvozek s AWS je dokonalost a pozná rozdíl i řidičské nemehlo v první zatáčce. Poslední X5 udělala skok o dvě generace. Asi nejlepší poměr cena/výkon/vlastnosti z konkurence.
U Q7 bylo před FL takové zvýšení pod předními sedadly. To auto vůbec není špatné, ale patlání po displejích, vnější vzhled a zbytečně odtažité řízení mi vadí. Cenu však Audi umí velmi pěknou.
11. 3. 2020 12:38
Re: Takže si to shrneme
Priestor na chodidla v Q7 si uz nevybavujem ale nikto sa nestazoval. Priestoru za mnou ale bolo cca o 10 cm viac na kolena ako mam teraz v X5. Celkovo ale velka spokojnost s X5. Komfort na vzduchu so zimnymi 20tkami vyborny aj valivy hluk od gum o triedu lepsi ako pred FL Q7. Uvidime ako to bude na letnych 21kach. Motoricky (M50d) taktiez spokojnost, par vyhrad by sa naslo k infotainmentu. Palubny pocitac a najma navigacia mi prisili v Audi o dost lepsia. Navigacia by mohla lepsie vyuzivat velky displej. Audi okrem mapy ukazovala v na okraji vzdialenost a priemerny cast k trom nasledujucim pumpam alebo odpocivadlam co by bolo fajn vediet najma ked niekto zahlasi ze potrebuje na WC atd...
Avatar - wakantanka
11. 3. 2020 12:31
Re: K X7...
Mno, tak ti poviem keď sa chce tak sa dá. Zvlášť ak Vás ide len 6 a vieš jedno sedadlo sklopiť a využiť trebárs na tie lyžiarky. Si spomeň na doby keď sa jazdilo na lyže v Š120 a tie lyžiarky ti zabrali väčšinu kufra. Lyže a palice si dal do nosiča na streche a dalo sa. Ja veľmi dobre viem, aká výhoda je veľký kufor, ale nemyslím si že by práve kvôli tomu nedávala niekomu takýto typ auta zmysel.
Avatar - _Karel_
11. 3. 2020 12:28
Re: K X7...
V létě k moři je ale něco úplně jiného, než v zimě na lyže. A nejde jen o samotné lyže. Lyžáky, helmy, a násobně víc oblečení, než k moři. Mám rakev řekl bych běžné velikosti, kromě lyží a hůlek pro čtyři tam dám i helmy, ale boty už ne. A jen čtvery lyžáky zaberou fakt slušný místo v kufru. To chce asi vážně jiný typ auta.
11. 3. 2020 12:21
Re: Takže si to shrneme
GLE i Q7 mají o něco větší místo pro kolena, šířková nejsou lepší a Q7 má špatně řešený prostor pro chodidla zadních cestujících.
X5 odveze v komfortu 4 dospělé, 5 už není na velké cestování. Prostředek vzadu není nijak fajn.
Avatar - Londonbridge
11. 3. 2020 12:16
Re: Dobré auto
X7 je pre Ameriku a Cinu ja som zil v Amerike tam to je cele o niecom inom. Vatcine zakaznikov chce skarede velke hupave auta . Teraz zijem nej 17 rokov v UK tu su tiez zblbnuty zakaznici v Londyne nakupuju Range Rovers , SUV, a podobne nezmysli. Teren tie auta nikdy neuvidia. Chelsea tractors pre zeny futbalistov a vyzsej strednej. Som vcera kupoval Mercedes pre manzelku a skusal som aj GLS to je nieco strasne . Nechapem vyznam tychto aut na 98 % pouzitie po meste. Osobne nenavidim SUV ale OK, to je mozno moj osobny problem , mozno GLC AMG to jazdi pekne. Proste X7 je lebo musi byt tak ako GLS su ludia ktori si masiruju ega s velkymi SUV a jazdia po velkych mestach.
Avatar - iudex
11. 3. 2020 11:46
Re: K X7...
kľudne môže byť, ono je prekvapivé, ako to subjektívne (ale iste aj objektívne) pomáha agilite X5, pocitovo sa správa ako o dosť menšie auto. Užitočná fičúra.
Avatar - lamal
11. 3. 2020 10:38
Re: Kdo to po sobě zase nečetl...
som vravel, ze si hamunna uz davno... uz si mal comming out ?
11. 3. 2020 09:40
Re: Takže si to shrneme
Kazdy mame ine potreby, takze odsudit vsetkych kupcov X7 na pozerov s malym pindom mi pride prinajmensom prizemne. Mne sa dizajnovo X7 celkom paci a kvoli dostatku miesta v interiery som ju par minut aj zvazoval. X5 je ako rodinne auto pre 5 ludi mala. Nove GLE a Q7 je na tom lepsie.
Avatar - wakantanka
11. 3. 2020 08:42
Re: K X7...
Mno dalo by sa polemizovať s tým kufrom. Pred asi 10 rokmi som absolvoval letnú dovolenku pri mori s Carnivalom GQ pri obsadení 4 dospelí a dve deti (5+7 ročné). Nebol to ideál, ale konfigurácia sedadiel 2+2+3 tomu celkom pomohla. Posledné sedadlá sa posunuli úplne dopredu a deti boli napriek tomu v pohode. Kufor ostal neveľký, ale na cestu tam sme sa v pohode poskladali, aj keď je pravda, že jednu tašku mali deti pod nohami čo zase až tak nevadilo, lebo sedeli v sedačke a podsedáku. Horšie to už bolo cestou späť, pretože ženy sa utrhli na nákupoch a začal tetris s batožinou. :) A prišliel na rad aj tzv. pavúk, pretože sme to naskladali do kufra do výšky operadiel a hrozilo, že pri prvom otvorení kufra niečo vypadne. Mať vtedy rakvu na streche, tak sa vojdeme úplne v pohode ešte aj s veľkou rezervou.
11. 3. 2020 06:13
Re: K X7...
No v USA se prodává až 3000ks/m, suma sumárum to bude ročně 50.000ks world wide s tím, že jde o platformu X5 s jinou kastlí, stejným interiérem a motory. To vše při vyšší ceně a tedy i zisku.
11. 3. 2020 06:09
Re: K X7...
Dodám, že s natáčením zadní nápravy je X5 obecně i obratnější než X3.
11. 3. 2020 06:07
Re: Takže si to shrneme
Jako 5-ti místné je to auto větší než X5 a máš možnost vzít jednoduše 7 lidí a současně nemít Viano. ;-)
10. 3. 2020 23:34
Takže si to shrneme
Pro pět lidí stačí X5, pro 6 až 7 lidi X7 stejně nestačí.
Dostáváme se tím pádem do klasické kategorie "zvětším si nesmyslne velkým autem pipika", popřípadě ještě lepší kategorie "nezaparkovala bych ani Yaris, ale starej má úspěšnou firmu".
Co dodat...
Avatar - Emel
10. 3. 2020 21:56
Re: K X7...
Každému dle jeho gusta. My jezdíme z chalupy klidně jen na dopoledne, od otvíračky 4h lyžování a zpátky na oběd... a přišlo by mi strašně komplikovaný řešit nějakej pronájem auta, to vyjde i ekonomicky líp jet dvěma normálníma autama. Když se ale naskládáme do SMaxe, tak je to fajn.
10. 3. 2020 20:16
Re: K X7...
6 ludi si na lyzovacku prenajme Vcko, alebo Tcko :) Presne ako je vyssie spomenute, X7 je vyuzitelna ako auto pre 6 ludi. Kamosova manzelka v nej vozi svoje 2 deti a 3 deti od susedov do skoly a zo skoly :-)
Avatar - CHerokee
10. 3. 2020 19:42
Re: JE TO Gýč !
Je to ošklivé jak noc. Pro lidi bez kouska vkusu.
10. 3. 2020 19:25
Videl som ich
uz par live a to auto je obrovske. Kupia si ho ludia, ktori chcu obrovske BMW a nepochybujem, ze ak by firma vyrobila este väcsie, aj to by malo ludi co by ho kupili. Normalne auto, ktore aj skvelo jazdi, konci pri X5, pokial sa jedna o SUV od BMW. Mam rad velke SUV, ale toto je aj na mna cez ciaru. Dalsie dve miesta pre deti v kufri nedavaju ziadny zmysel, ale to tu uz niektori popisali.
10. 3. 2020 18:04
Re: příšerný digitální přístrojový štít
Tak super, v mém BMW dealerství ví prd...
Avatar - white label
10. 3. 2020 14:44
Re: Dobré auto
Ano, nebyLa to G12, ale kratší G11. ;-)
Avatar - iudex
10. 3. 2020 14:35
Re: K X7...
Presne tak som to vnímal aj ja.
Avatar - iudex
10. 3. 2020 14:34
Re: Dobré auto
Ja som jazdil X7 30d a 730d, teda plne porovnateľné motoricky. Ale nejak sa mi nechce veriť, že by benzín V8 spravil sedmičku "rozplavanú, nepresnú a nestabilnú", naopak tak by som definoval jazdu s X7. Ale OK, mali sme rozličné dojmy, len sa divím, že až natoľko rozličné.
Avatar - Dinar
10. 3. 2020 13:08
Re: K X7...
Já těch sedm míst chápu jako, Jennifer vezme Paule její dvě děti do školy spolu se třemi svými, a příští týden naopak.

Reálně jako auto na dovolenou s kufrem to je tak max. pro rodinu se třemi dětmi, kdy to nejmenší šoupnou na tu sedačku do kufru a na střechu dají rakev. Lyžovačka v šesti lidech se zavazadly je v takovém autě utopie.
Avatar - Charger
10. 3. 2020 13:05
Re: Dobré auto
Já přesedal ze 750i do X7 4.0i na delší trase a sedmička byla rozplavaná, nepřesná, na okresce nestabilní a ještě těžce padala do děr. X7 oproti tomu byla stabilnější, přesnější, o něco tužší podvozkově, ale s lepší filtrací právě velkých děr a brzdy neměly problém ani s velmi rychlou jízdou na okresce dolů z kopce. Samozřejmě celkově je to těžší a nemotornější auto, ale ve výsledku jsem se v něm cítil jistěji. Byl jsem z toho fakt překvapený. Obecně ale nepovažuju klasickou sedmičku za moc dobře jezdící auto. Nicméně - důležitá je taky konkrétní konfigurace, která může naše názory dost změnit. Takže chápu, že jiná specifikace mohla jezdit jinak a pak se můžou naše dojmy lišit :)
Avatar - Dinar
10. 3. 2020 13:04
Re: K X7...
Nechová, X3 od X5 prakticky nepoznáš, X5 je extrémně dobrá nejenom v rámci třídy, má podvozek se kterým vyděsíš i hodně dobrý sedan střední třídy. X7 se ale chová, jakoby to nebylo bmw, srovnal bych ji s GLS, prostě houpavý kočár, do zatáček se to stáčí jak řízené kormidlem, naprosto zjevně stavěno pro americký trh.
Avatar - iudex
10. 3. 2020 12:50
Re: K X7...
No práve, je, čiže zaberá miesto v kufri a aj keď je sklopená, tak uberá litre z objemu: https://www.auto.cz/…udoucnost-luxusu?…
Avatar - twistedTSD
10. 3. 2020 12:41
Re: tato velka
Design BMW na takové obludě nefunguje. Divné proporce a směšné ledviny, které se k usedlému zbytku nehodí...takové Escalade je jiný vesmír.
Avatar - Emel
10. 3. 2020 11:45
Re: K X7...
No do rakve právě narvu i lyže... a mezi ně tak porůznu poskládám i boty a případně bundy, helmy... teď jsme byli týden na prázdninách a měl jsem v normální úzké rakvi dvoje lyže + čtyři prkna + komplet boty + nějaký blbosti (sněžnice, hůlky, lopatu)... jo, helmy a bundy byly v kufru, ale když vidím některé rakve na šířku celýho auta...

Batohy na jednodenní lyžovačku nepotřebuju.

Brácha má minulej SMax, tam při obsazení sedmi lidma není kufr skoro žádnej... a i tak se to o víkendech docela hodí. I když to určitě není plnohodnotný řešení pro sedmičlennou posádku.
10. 3. 2020 11:39
Re: K X7...
ta poslední řada není v podlaze kufru?
Avatar - iudex
10. 3. 2020 11:36
Re: K X7...
Výlet bez batožiny OK, ale lyžovačku rozhodne nie. OK, lyže dáš do rakvy, ale čo s lyžiarkami, batohmi, oblečením atp? Ja chápem kúpu X7 bez tretej rady sedadiel, proste chcem pre rodinu (max. 5-člennú) obrovské luxusné SUV, OK, ale čakať od neho prepravnú kapacitu pre 6-7 ľudí, to nesplní.
Už som to spomínal, poznám viacero rodín so 4 deťmi, nikto nemá SUV, ale osobné verzie dodávok, resp. veľké MPV (Multivan, Caravelle, V-Klasse).
Avatar - Emel
10. 3. 2020 11:26
Re: K X7...
Tak pro mě to smysl má... ne na dovolené, ale prostě čtyřčlenná rodina přibere na výlet kamarády nebo babičku s dědou, bratrance atd. I na nějakou tu (jednodenní) lyžovačku se to dá, holt to pak chce velkou rakev a všechno vybavení na střechu.
Avatar - iudex
10. 3. 2020 11:11
Re: K X7...
No a práve o tom píšem. Aký zmysel má 7 miestne akože rodinné auto, keď v prípade obsadenia 6 alebo 7 cestujúcimi si nemajú kam dať batožinu? Aký má takéto auto zmysel? Opakujem, pre piatich s prehľadom stačí X5; pre šiestich či siedmich je X7 nepoužiteľná (vtedy má kufor na úrovni Fabie) a na plnohodnotné využitie pre 6 a viac ľudí už treba niečo väčšie, ako je spomínaná V-Klasse.
Avatar - iudex
10. 3. 2020 11:07
Re: Dobré auto
Čleveče som šokovaný z toho, čo píšeš. Ja som z X7 presadol bezprostredne do (faceliftovanej) 7er a pripadal som si ako v športiaku, proste jazdne je aj sedmička ako lux limuzína stále bavorákom s (na danú triedu a rozmery) výbornými jazdnými vlastnosťami, ktoré vynikli v porovnaní s autobusovou jazdou na X7. Samozrejme od veľkého SUV nečakám žiadnu športovosť ani vymetanie horských okresiek, ale proste v X7 som sa necítil bezpečne na ceste, stále som mal pocit, že sa v zákrute prevrátim, že brzdy neubrzdia tú obrovskú masu karosérie, proste za mňa najhoršie súčasné BMW. Opakujem, sedmička je oproti tomuto dokonalé kombo komfortu a agility.
Avatar - Charger
10. 3. 2020 08:39
Dobré auto
Netušil jsem, že tohle bych mohl někdy napsat, zejména jakožto člověk, co není fanouškem SUV, ale v přímém porovnání s běžnou sedmičkou mi X7 vyhovuje i jízdně víc. Za mě je to překvapivě dobré auto.
Avatar - Charger
10. 3. 2020 08:37
Re: K X7...
To je dané spíše výrobními kapacitami, X7 je v Česku vyprodaná u některých verzí i na více než rok dopředu...
10. 3. 2020 07:37
Re: K X7...
Ehm, jaký by měl být asi zavazedelník pro sedm lidí? Nejspíš přívěsný vozík. Auto pro sedm lidí s adekvátním zavazadelníkem na rodinnou dovolenou by muselo mít šest a půl metru... nebo pořádnou rakev na střeše.
Ani monster SUV typu GMC Yukon XL na tom nejsou nijak slavně se zadními sedadly zvednutými...
10. 3. 2020 07:34
Re: K X7...
A nechová se jízdně X5 proti X3 stejně jako X7 oproti X5? Prostě hmotnost je znát... nebo je to tolik horší? Stejně jako když člověk přesedne z trojky do pětky a následně do sedmičky... Sedma mi připadala jak parník...
10. 3. 2020 04:26
Re: K X7...
X7 nestála majlant, je vyvinutá na X5. A Escallade se neprodá v EU 500 za celý rok. Kin bych nezmiňoval, je to nesmysl řešit.
Avatar - CICERO
9. 3. 2020 17:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
9. 3. 2020 17:41
Re: příšerný digitální přístrojový štít
Novsie uz maju online upgrade, nie? Pristrojovy stit nevadi, keby skor smerovky opravili. Aj tak uz je podla mna vsetko na head up displeji.
Avatar - CICERO
9. 3. 2020 17:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
9. 3. 2020 16:46
Re: K X7...
jasne to je pravda ale rozhodujuce su nakoniec predaje a nie to ci mat alebo nemat papieroveho konkurenta pre kazdy segment len preto aby sa nepovedalo
9. 3. 2020 16:26
Re: dobrý
Escalade nebo suburban jsou pekny v delsich verzich ale to jsme na 6ti metrech:)) me se velky auta libi,akorat za morem v tom tahaji lode a tady nakup z lidlu.. novej explorer - jestli se tak jmenuje taky pekny auto
Avatar - 3_diamanty
9. 3. 2020 16:09
Re: K X7...
amerika a cina na tom bude lepsie ale ani tu to zatial nie su nejake velke cisla... napr. telluride ma v amerike dvojnasobne cisla aj palisade.. a aj ked to nie su premiovky svojim sposobom v amerike mozu X7 tiez brat zakaznikov pretoze tam zase nie su zakaznici az tak psychologicky viazani na tu D3 auru aka vladne u nas v europe ale kludne si kupia aj velku kiu ci cadillac escallade alebo velky ford explorer ... a ja sa obavam prave toho ze coraz vacsia konkurencia novych velkych SUV v amerike ( aj od korejcov aj od inych ) prave potopi uz drahu X7-cku.. snad jedine cina tam by to mohlo fungovat ale tak... cas ukaze

za mna proste X7 nebude pre bmw vynosny model... mozno sa mylim ale casom ked nahodou X7 skonci tak sa divit nebudem

PS: nehovoriac o uspechu telluride ci palisade aj na domacom korejskom trhu ( kde su v prvej 10tke a predavaju na tisice ) ... kym X7 v nemecku ( najvacsi trh v eu a pre bmw matersky domaci trh ) opat nula bodov....
Avatar - speedfred
9. 3. 2020 16:05
Re: K X7...
OK to je EU. X7 je auto stvorené asi primárne pre zbytok sveta.
Avatar - iudex
9. 3. 2020 16:04
Re: K X7...
Ako ja zmysel X7 plne chápem, najmä Amerika vyžaduje veľké SUV a pre nich je X5 stredne veľké SUV. No a nemať konkurenta GLS, ktoré sa dobre predáva, by tiež bola strategická chyba. Takže zmysel auto má. Len proste nejazdí ako BMW, ale ako autobus.
Avatar - iudex
9. 3. 2020 16:01
Re: K X7...
Presne. Ak sklopíš 3. radu, tak je kufor veľký, ale to potom nepotrebuješ X7. A ak niekto sedí vzadu, tak je kufor symbolický a pre rodinné potreby (aspoň 6 ľudí) absolútne nedostačujúci.
Avatar - 3_diamanty
9. 3. 2020 15:55
Re: K X7...
za januar 2020 predala X7 v eu sotva 500 aut... slovom pätsto..... proste kupuje to len velmi uzka skupina ludi ... ci sa im taketo nieco dnes aj vyplati vyrabat a predavat ( aby takto zaplatili aj vyvoj tohto "autobusu" ) to asi vedia len mudre hlavy v mnichove...

len pre porovnanie len o kusok mensia X5 uz predala v januari v eu 4500 aut ( a to uz je ine cislo ze jo ) .. a za mna X5 dokonale poziera aj prave vacsiu X7 ktora to ma za mna uz teraz do buducna zratane ... bohuzial tadial cesta nejde.. ale oni na to pridu ked prerobia dalsie miliardy a zacnu kvoli tomu skrtat dalsie a daleko zmysluplnejsie modely...
Avatar - _Karel_
9. 3. 2020 15:47
Re: K X7...
Plus bych připojil - v rámci extra velikosti auta - nic moc kufr. Kdo to chce kvůli více dětem, tak dovolenou s šesti sedadly podle mě nedá. Při čtyřmístné konfiguraci je kufr ucházející, ale stále v kontextu velikosti auta nic extra.
Avatar - speedfred
9. 3. 2020 15:44
Re: K X7...
Neviem aké sú realne predaje a na D1 (v CZ) som na vlastné počudovanie videl už dosť X7. V reale je to troška lepšie ak na foto.
Avatar - 3_diamanty
9. 3. 2020 15:39
Re: K X7...
ja som toho nazoru ze bmw tento model uz ani nepotrebovalo... ved uz X5 je obrovska ... ale ta rivalita s medvedom skratka nepusti nech to stoji aj miliardy.. chapem... ale tak ked predaje X7 budu v eu kdesi na urovni exotickeho rextonu potom sa este inak nasmejem(e) .... :-[] :yes:
Avatar - iudex
9. 3. 2020 15:23
Re: K X7...
Chcel som to tu napísať, ale ušetril si mi čas. Ako píšeš X7 je o toľko jazdne horšie ako X5, že človek musí nevyhnutne potrebovať tretiu radu sedadiel, aby si obhájil nákup X7. Proste jazdí to ako autobus, veľké, nemotorné, neohrabané, tak nejak sa riadi americké MPV. X5 je oproti tomu etalón agility, až sa človek diví, ako môže byť medzi dvomi na pohľad blízkymi autami taký rozdiel.
Proste za mňa X7 nebrať. Kto má 2 či 3 deti, tak rozhodne X5 a kto má 4 a viac, tak radšej Mercedes triedy V.
9. 3. 2020 15:14
Re: příšerný digitální přístrojový štít
Mělo by to být pouze dohrání SW, ale zatím ticho po pěšině. Předpokládal bych to zdarma, nejednou mi při pravidelné servisní prohlídce byl proveden úkon, který auto zjevně vylepšil a zdarma.
9. 3. 2020 15:12
Re: příšerný digitální přístrojový štít
To sme to dopracovali, ked za klasiku si musis priplacat...
9. 3. 2020 15:08
K X7...
...tu jsem jel s v Evropě nejobligátnějším 3,0d. O motor ani tak nešlo, spíš jak jinak se chová oproti X5. Zřejmě je nějaký rozdíl v úrovni komfortu, ale určitě není takový, aby ospravedlnil horší jízdní vlastnosti při běžné jízdě a pocit z řízení lodě (jde spíš o vnímání přes volant, než že by speciálně AWS verze byla méně obratná). Celkově se mi navíc X7 prostě nelíbí a jde pro mě o již nevyužitelnou velikost.
Zároveň jsem ještě nejel novou generací GLS, ale nepředpokládám, že by byla v něčem lepší. Pro toho, kdo chce 7 míst asi ano, všichni ostatní se spokojí s X5 a v případě pocitu větší prestiže pak s Range Roverem.
A samozřejmě motor V8 benzín nebo alespoň 40d.

Btw: nevím kterou generaci 3er s 30d má autor na mysli, když píše o přehnané prkennosti. F ani G generace to být nemohla. Obě jsou tak pěkně vyladěné, že si člověk až myslí, že mu zapomněli dát M-kový podvozek.
9. 3. 2020 15:03
Re: příšerný digitální přístrojový štít
Oni to vědí a už několikrát mi bylo v BMW řečeno, že od jara bude k dispozici upgrade, který dá možnost volby "classic"
9. 3. 2020 15:02
Re: Kdo to po sobě zase nečetl...
Tak z toho jsem to nepochopil ;-)
9. 3. 2020 14:41
příšerný digitální přístrojový štít
"samozřejmě příšerný digitální přístrojový štít. Jak tohle mohlo BMW dopustit, nepochopím. " - říkat a psát častěji prosím, aby si toho BMW už konečně někdo všimnul :no: :yes:
Avatar - CICERO
9. 3. 2020 14:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
9. 3. 2020 14:17
Re: Kdo to po sobě zase nečetl...
mna prekvapilo ze v tabulke konkurentov vidim cullinan ( ktory je vo vlastnej lige) ... jednak je cenovo 5 krat drahsi a aj rozmerovo je este o cislo vacsi ako X7 .... to ako keby v tabulke konkurentov clia bolo audi A3.... ale chapem ... 8-s
Avatar - Emel
9. 3. 2020 14:09
Re: Kdo to po sobě zase nečetl...
To by asi chtělo... ono se tam jen tak z ničeho nic objeví jiné auto, ale se stejnou motorizací... a pak fotka X5...

Po pozorném přečtení je jasný že se fakt píše o jiném autě (jiná velikost kol a tak), ale nikdo netuší proč..
Re: Kdo to po sobě zase nečetl...
Je to takovej "přítest", prostě jsme k hlavnímu testu X7 přidali ještě X5. Připíšu tam větu, ať je to jasnější.
9. 3. 2020 13:54
Re: Kdo to po sobě zase nečetl...
.... já to taky četl dvakrát a mnul si oči jestli to chápu nebo ne.... :-) Docela trapas, řekl bych.... ;-\
Avatar - CICERO
9. 3. 2020 13:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
9. 3. 2020 13:39
Re: dobrý
tiez by som taketo nieco rad videl v piatkovom dvojteste .. povedzme range rover vs X7 ...

ale inak tieto velke luxusne SUVecka bohvieake cisla uz poslednu dobu nemaju a kusok sa obavam ci bmw vobec taketo nieco aj potrebuje a ci s tymto uz neprislo kusok po funuse ... za mna uz nova X5 je obrovska a pre 90 precent zakaznikov dostacujuca ale chapem... v hre je aj imidz a rivalita ... ved ked ma nove GLS medved tak preco nespravit aj nieco este vacsie od X5-tky...

co sa ale tyka uz tychto velkych SUVecok tak mne sa stejne nadalej viac pacia range rovery.. alebo novy escalade.. pripadne novy telluride ci pallisade ( tych korejcov ale v eu uz nemame ) :yes:
9. 3. 2020 13:38
Kdo to po sobě zase nečetl...
...v závěru článku se tolikrát objevuje označení X5, až si nejsem jistý, jestli autor nespojil dvě auta do jednoho testu ;-\
9. 3. 2020 13:22
dobrý
mít ty prachy, koupím ho manželce:)) jinak chtělo by to srovnávačku vs gls, rr..
Avatar - CICERO
9. 3. 2020 13:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.