Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bentley vysvětluje konec Mulsanne. Nástupce superluxusního sedanu nedorazí

Automobilka z Crewe se do budoucna obejde bez superluxusního sedanu. Nástupce Mulsanne se jí prý z obchodního hlediska nevyplatí.
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 15:10
Re: Jako obvykle
Myslíš za tu BLBOST BLBOSTÍ Ham vymyslel? No mě to přijde spíš smutný = ale klidně smích ;-)

Nojo JE to fakt rozdíl jak na stejnou věc kouká někdo jako Ham a ten kdo takový auta kupuje a vyrábí

Jeho základní ekonomický faux pas typu že vyšší prodeje FS než Mulsanne potvrzují.. snad radši nekomentovat. Abych dal zase příklad = že se prodává víc 5er neznamená že je to lepší auto než 7er = áno klidně se mu můžeš smát :-!
Avatar - speedfred
11. 3. 2020 14:27
Re: Jako obvykle
áno křec ale od smiechu. :D
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 11:47
Re: Jako obvykle
Takže to samý co Ham = jen zoufalá KŘEČ :D

No už takhle Mulsanne horko těžko konkuroval Rollsu a postaven dle návrhu Hama by se to.. doplň si sám ;-)

Viz já 10:38 závěrečná věta = vedení automobilky z Crewe ví to co já = no víc :-!

Proč tvrdíte že vy dva s Hamem ste víc in než reálný majitelé nebo vedení firmy = to se asi nikdy nedozvim a URČITĚ to nepochopim :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 10:38
Re: Jako obvykle
A ty si taky slušně MIMO = a ty umíš odpovědět a) b) nebo c)? ;-)

Sranda že já vedení automobilky z Crewe CHÁPU = a vy tvrdíte že sou mimoni :-!

A rozhodně CHÁPU majitele těhle aut = no nebo jim prostě VĚŘIM = víc než něčímu plácání na ACZ :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 3. 2020 21:42
Re: Jako obvykle
Velmi smutný + politováníhodný + trapný + ubohý + žalostný

Stal se z tebe mentálně retardovanej? Nebo co to hraješ?

Viz úvod týhle smutný politováníhodný trapný a ubohý žalostný diskuze = je vlastně fuk jestli to, i přes opakovaný vysvětlování fakt nechápeš nebo hraješ že nechápeš = PROČ se v Crewe rozhodli tak jak rozhodli a to cos vymyslel je BLBOST

A fakt smutný žes nedal to a) nebo b) nebo c)

Já už nevěřim že to dáš = prostě asi SI úroveň ve vedlejších diskuzích Jerry
Avatar - Ham.
10. 3. 2020 21:34
Re: Jako obvykle
Dal jsem ti primitivní otázku na kterou nečekám padesát nesouvisející příkladů ani odkazů na nějaké jiné diskuze. Stačí napsat platforma MSB na které sedí Flying Spur neumí za a), za b), za c), za d), což jsou klíčové funkce pro nejluxusnější limuzíny a je to vyřízené.
Tak naposled, zkus to, to dáš!
Avatar - Hammunasakra
10. 3. 2020 20:23
Re: Jako obvykle
No a TO je to co sem zmínil v 18:33 v tom delšim odstavci = a stane se z toho takováhle ubohost
Ty si trapnej a tlačíš to jako že rádobyvtipnej = ať je důvod že jen nechceš ustoupit abys neztratil tvář nebo ti to fakt nedošlo. No a jak vidno jak sem napsal = KDYŽ SI TO NEDAL NA PRVNÍ DOBROU = jakýkoli vysvětlování nemá smysl
Viz třeba to nekonečný vysvětlování Jerrymu ve vedlejší diskuzi = vlastně jedno na jaký téma

Smutný že si nepochopil ani takový MINIMÁLNÍ MINIMUM = a neumíš nebo nemáš koule dát to a) b) nebo c) ;-\
Sem tě měl trochu NAD tim jerrym a pogem a ryccardem a dalšíma NEpoučitelnejma

Smutný že si to proč se vedení firmy SPRÁVNĚ rozhodlo radši zrušit než po tVWym látat NEpochopil = ani z toho fakt jednoduchýho příkladu RR Phantom = Long LWB BMW760i :-|
Avatar - Ham.
10. 3. 2020 20:20
Re: Jako obvykle
Pojď, to dáš. V čem je technika Flying Spuru nižší než technika Mulsanne?
Avatar - Hammunasakra
10. 3. 2020 18:33
Re: Jako obvykle
No jak vidim = ty to nedáváš a nedáváš a nedáváš :-)

Nebo nechceš dát = což vyjde nastejno ;-)

Viz třeba ve vedlejší diskuzi příklad DonVito StenLi co se snaží něco opakovaně vysvětlit Jerry.Gunmanovi = buď to pobere na první dobrou nebo to dál většinou NEMÁ SMYSL a člověk upadá na diskuzní argumentační úroveň toho popírače odpírače reality
Ale že si to ty = zkusim to naposled eště jednou. Asi by nebyl technickej problém udělat Long LWB BMW760i a řikat mu Rolls Royce Phantom. Ale ČÁST zákazníků = těch o kterej opakovaně mluvim ti dávní evropští co už je to jejich xy-tý auto týhle úrovně = by ho prostě NECHTĚLI

Tak se rozhodni jestli to dál
a) nechápeš
b) nechceš chápat
c) konečně mi odkývneš ;-)
Avatar - Ham.
10. 3. 2020 18:04
Re: Jako obvykle
Soustřeď se, to dáš. V čem je technika Flying Spuru nižší než technika Mulsanne?
Avatar - Hammunasakra
10. 3. 2020 16:37
Re: Jako obvykle
Přes mě sVWuj přístup kterej se snažíš tlačit i do nejvyšších tříd určitě neprotlačíš :-)

Jak sem naspal pro REÁLNÝ KUPCE je to jinej svět a CHTĚJ ho JINEJ! No a protože to ekonomicky nevychází = Mulsanne končí

Ale podobný myšlenky ála tvuj návrh se občas tlačí i v tom ultrahifi = i tam fungujou jen omezeně na pravý bohatý ultrafandy ne = a mít sestavu dražší než drahý auto myšleno Mulsanne = fakt neni problém i u nás v česku se docela prodávaj ;-)

A jo ten úplně novej FS je technicky asi v poho = proti končící -náct let starý technice Mulsanne. Nicméně řešit to jak ty si předstaVWuješ = to naštěstí neVWymysleli
A velkej důvod bude to co psal Bureš že neni možný a ty to asi taky nechápeš = mj MOTOR
Náhrada toho stařešiny Rolls Royce V8 novym V12 docela funguje, škoda že nedošlo na připravovanej V16 = náhrada motory který se používaj nejen v audi ale byly i ve Volkswagenu = to prostě kupec úrovně Mulsanne NECHCE. Nemyslim tim asijskýho novokupce nebo nějakýho bohatýho turbana = mluvim o lidech který si auta úrovně Bentley kupujou celej život. Pro ty byl Mulsane ne úplně konkurent RR ale furt jako JO = tVWůj návrh na totální degradaci = to je na popravu nebo aspoň zbičování nebo tak :D

KombinoVWat kvůli úsporám techniku napříč třídama a značkama v běžnejch masoVWejch výrobcích neni problém = tady naštěstí furt eště JE

A nemusíš furt dál opakovat = že to NECHÁPEŠ. No prostě nejsi tahle třída + ani nikoho takovýho neznáš. Mě se ta úroveň líbí a chápu jí = ať v autech nebo hifi nebo ručně šitejch botech místo drahejch značkovejch který můžeš mít hned, jak bys asi argumotoval ty :-)
Avatar - Ham.
10. 3. 2020 16:30
Re: Jako obvykle
V čem je technika Flying Spuru nižší než technika Mulsanne?
Avatar - Hammunasakra
10. 3. 2020 16:05
Re: Jako obvykle
No to cos napsal = je snad jasný a ví to každej. Jen zdůrazňuješ ŽE je Mulsane náct let starej model a FS aktuálně ve třetí generaci novinka = ale to s tim přece NIJAK nesouvisí

Roubuješ sVWůj pohled na věci s nároky člověka co má dlouhodobě peníze na koupi.. no třeba toho 70 let vyráběnýho Rolls-Royce motoru

BMW ho už dřív nahradilo V12 6,749 = VW přes tvuj nebo Burešův názor náhradu pro KUPCE těhle vozů nemá. I proto končí = nemá jak čim konkurovat RR

O level níž to už zdá se neni problém a FS se v poho bude dál prodávat. Nejvyšší level = bohužel byť překvapení to neni = končí

Tvůj návrh udělat to klasicky po VWolkswagenovsku ála škodovka = na nižší technice udělat auto vyšší třídy = je těžký nepochopopení VO CO v týhle třídě GO :-)

Ale buď v poho = i v tom hifi se občas najdou podobný nápady :-!
Avatar - Ham.
10. 3. 2020 15:57
Re: Jako obvykle
Flying Spur má do masovky stejně daleko jako Mulsanne, obojí je ruční výroba na stejném místě v Crewe, ale po všech stránkách lepší technika ve Flying Spuru.
Avatar - Hammunasakra
10. 3. 2020 15:40
Re: Jako obvykle
Jj myslim že pravej majitel Flying Spur = právě zvažuje jak tě za tu LWB verzi nechat.. :-!

V týhle cenový kategorii FAKT NE = prostě těch pár staromilců co doteď kupovali Mulsanne si koupí holt RR

Tohle nebyla masovka = tak do toho netahej masoVWej přístup. Ne že by nefungoval = ale naštěstí aspoň tady NE

A žádná sbírka :no: od zoufalců pro kterej je tenhle svět jen sVWět jejich představ = na tom nic nezmění :-)

Popravdě stejně to funguje ve světě ultradrahýho hifi https://www.idnes.cz/…o-foto-video_nyv radši přihodit milion než mít masoVWku radši 70 let starej V8 Rolls-Royce 6,75 https://en.wikipedia.org/…series_V8_engine než novej byť ne špatnej 4litr V8 od audi
Avatar - Ham.
10. 3. 2020 15:32
Re: Jako obvykle
Ono by stačilo udělat EWB verzi nového Flying Spuru a stavět nový Mulsanne by absolutně nemělo žádný smysl, už tak se v recenzích objevovaly úvahy o tom, že nový Flying Spur je výrazně lepší kára než Mulsanne, což je nakonec vidět i na prodejích.
Avatar - Hammunasakra
10. 3. 2020 14:59
Re: Jako obvykle
No to ste snad radši ani neměl psát = ono to je mj hlavně o tom motoru :-)

Nejde o výkon a sorry VAŠI představu důstojný náhrady ale právě TEN motor byl mj DŮVOD proč si auto klienti kupovali

Muj zdroj = majitel mj 2 vozů Bentley. A shodou okolností jak tohohle V8 tak W12. Váš zdroj = PR automobilky :-|

Tohle auto kupovali spíš ti původní fandové značky = pro ně W12 ani jinak ne špatnej audi V8 4.0 neni doslova NENI náhrada. Prodeje další generace by propadly na eště daleko nižší čísla
10. 3. 2020 14:52
Re: Jako obvykle
Nemyslím si, že by zrovna motor měl být nějaký zásadní problém. Kdyby měli zájem, využít W12 z Bentaygy nebo Flying Spuru by určitě nebyl problém. A image by rozhodně nepošramotil.
Avatar - Dinar
10. 3. 2020 13:22
Auta rostou,
o kolik, reálně, by musela být příští generace mulsanne větší než flying spur, aby to auto dávalo smysl...
Jinými slovy, vlajkouvou sedan lodí bude napříště flying spur, auto s osmi i dvanáctiválcem, dokonalost na kolech v každém ohledu, opulenci, dosud ztělesňovanou mulsanny a u RR phantomy, zastane nová (v lux segmentu) třída, tj. SUV.
Avatar - Hammunasakra
10. 3. 2020 11:23
Jako obvykle
Jako obvykle je to PR automobilky místo článku redaktora = končí protože nemaj odpovídající novej motor. Pravěkej V8 z dob Rolls Royce https://en.wikipedia.org/…series_V8_engine už neni možný dál upgradeovat = čest jeho 61 letům produkce :yes:

A jak správně píšou ve svym tady jen smutně citovanym PR = vývoj novýho odpovídajícího motoru je mimo ekonomickou realitu. Tak holt RR nebo extrémisti https://www.auto.cz/…rus-senat-133616 :-!