Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn – Šest hvězdiček

Standa si mě kvůli této hlášce dobírá, ale v tomhle případě si nemůžu pomoct. Kdybych mohl, dal bych RAMu 1500 šest hvězdiček!
Zpět na článek
Avatar - Katikakus
23. 5. 2020 22:48
Re: Těmto autům fandím, ale ne na LPG čerpačce
Však jo, tato verze stojí v US 55 tisíc dolarů. Ona to jsou relativně levná auta. Obecně dovoz do Evropy a přihlášení cenu auta zvedne o 60 až 80 procent.
Avatar - Katikakus
23. 5. 2020 22:39
Re: LoL
Napsala zakomplexovaná nula jezdící v olítané fabii s tříválcem.
Avatar - Barrichello
2. 4. 2020 00:43
Re: Cybertruck
Z tohohle neusneš úplně. N95 za 22,50 a LPG 10,60

ZeroGAS Měšice :-) |
http://www.zerogas.cz/pobocka/mesice

Ještě levnější jak ONO
Avatar - Barrichello
2. 4. 2020 00:32
Re: Cybertruck
Jinak po Smartu, který jsem vyměnil za Dodge Caliber jsem prodal i ten Caliber, takže sem se zbavil 3 a 4 válců

A aktuálně mam jen V6 Camaro a V8 Charger a fakt tu nebrečím, že to nejde uživit. Dá se s tím jezdit každodenně úplně v pohodě :-)
Avatar - Barrichello
1. 4. 2020 23:50
Re: GRAB LIFE BY THE HORNS
FCA dělá svolávačky furt a na všechno, kvalita výstupní kontroly je nic moc. Ale zrovna ty motory v čr podmínkách většinou zlikvidovali majitelé špatným olejem nebo nekontrolováním hladiny.Nebo to byly dolítané kusy 400+ tis s mizerným předchozím servisem.
Avatar - Barrichello
1. 4. 2020 23:48
Re: Cybertruck
A koho zajímá kolik to stálo loni?
Taky ti tu nepíšu, že v roce 2009 stál benzín u ONO 20,00 Kč a v USA 6,50 :-)

Bavíme se snad o aktuální situaci, jestli někdo brečí že v USA neuživí V8 pikap, tak je to magor nebo dělá hodně blbou práci :-)
Avatar - Barrichello
1. 4. 2020 23:45
Re: Cybertruck
Souvisí to s obchodní válkou mezi Suadskou Arábií, USA a Ruskem, která už běží od února + s koronavirem a ty ceny postupně padaj od února, jestli sis toho neráčil všimnout. Že tu MOL má stále benzín za 29,50 není můj problém, to je problém těch pitomců co tam pořád tankujou :-)

ONO už mělo benzín za 25 Kč už někdy 17.3..... v USA padaly ceny od konce února.
Avatar - curwasportiva
1. 4. 2020 20:31
Re: GRAB LIFE BY THE HORNS
Ja mel 2004 a ve 235 000km se mi potkal motor, protoze odesly pruzinky na ventilech (trpely tim prvni rocniky).
Novejsim 5.7 zas odchazeji vacky, protoze je ohobluji zdvihatka kterym odejde lozisko. FCA to neresi...
Potom RAM jako takovy moc spolehlivy neni, na 2019 bylo asi 5 ruznych svolavacek.
Sleduju testery kteri si koupili novy Rebel na dlouhodoby test a behem toho roku jim tam praskla hnaci hridel...
Ale interiery delaji pekny, to jo...
Avatar - m.z.
1. 4. 2020 19:39
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Já jel Rangerem 3,2, Amarokem 2,0 MB X-Klass a vždycky jsem si říkal, co by mě přinutilo, abych si to koupil?
Udrncaná jízda, malé uvnitř, hlučné uvnitř, (prostě nafta) vůbec mě to neoslovilo.
S čím souhlasím, že jízda v US je úplně jinde.
Já ty auta nehaním, každý má jiné potřeby, ale vůbec to nejsou varianty k full-size, jsou vždycky o 2 schody níže.
1. 4. 2020 12:47
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Jako majitel Rangera (MY 2017) nechápu závěry některých jedinců (kteří, jak jsem přesvědčen, ani nečerpají z vlastních zkušeností) o nepohodlí mid size pick upů prodávaných v Evropě. Je to absolutní nesmysl. Vlastnil jsem vícero osobních aut a s jistotou mohu říct, že Ranger je z nich nejpohodlnější, byť jde o náklaďák. O praktičnosti ani nemluvě. Nepochybuju, že RAM (a klidně i bez vzduchového podvozku) posouvá komfort jízdy ještě dál.
Kromě toho jsem přesvědčen, že jde o daleko ekologičtější variantu než kterýkoli současný elektromobil. Abyste mě nechápali špatně - mám za to, že v osobním životě se ke svému okolí chovám poměrně šetrně - třídím odpad, šetřím elektřinu, vodu, svůj dům se snažím koncipovat s ohledem na udržitelnost atd. - asi jako většina normálních lidí, ale elektromobily mi smrdí hned dvakrát: 1) uhelnými doly, 2) prací malých afrických dětí při těžbě vzácných kovů do baterií (je to obdoba "krvavých diamantů" z 90. let). O ekologické náročnosti likvidace elektromobilů ani nemluvě.
1. 4. 2020 08:02
Re: Cybertruck
Takže když jsem teď jednou natankoval na Ono za 22,90 tak moje průměrná cena za 1 km klesla o 40% :yes:
I když jsem predtim dva roky tankoval za 34 korun, stačilo jednou natankovat a už se změnily čísla za dva roky :-) :-) :-)
1. 4. 2020 07:58
Re: Cybertruck
Bariku, prosím te jestli si sedíš na vedení tak já za to nemůžu, ale kalkulovat spotřebu z aktuální ceny benzinu, která platí asi tak 2-3 týdny jako průměrnou, to určitě nemůžeš myslet vážně:)
Vloni byl taky benzin za 7 korun? A s čím to souvisí, ze je tak laciny? A bude tak laciny až skončí aktuální situace? Vzpamatuj se:)
Avatar - Barrichello
31. 3. 2020 22:39
Re: GRAB LIFE BY THE HORNS
ty motory jsou spolehlivé a najedou klidně 600 000 km, pokud se mění včas olej, kontroluje pravidelně hladina a lije se tam 5W20 (kvůli správné funkci MDS, vypínání válců).
Avatar - curwasportiva
31. 3. 2020 22:28
Re: GRAB LIFE BY THE HORNS
No dat Chrysler, Hemi a spolehlivost do jedne vety, to chce odvahu
Avatar - curwasportiva
31. 3. 2020 22:22
Re: Kdo nezazil nepochopi
Jo od roku 2003 je to prakticky evoluce Magnumu. S povodnim HEMI, ktery ma jmeno kvuli hemisfericke tedy polokouli, spalovaci komore. Nove Hemi maji komoru ovalnou, aby mohli zvednout kompresy a pouzit jine ventily.
Avatar - curwasportiva
31. 3. 2020 22:16
Re: Cybertruck
A tobe je dvanact, nebo uz trinact?
Avatar - Barrichello
31. 3. 2020 20:54
Re: Cybertruck
nereaguješ na mě když mu na jeho dezinformaci píšeš že krmí trola.

Ty si komediant vid.

Ropa WTI za 20 USD a benzín stojí v USA 19 Kč.

Jasně.

Když mi tu ted napíšeš že zítra jdeš na oběd s Kim Kardashian, tak to bude bliž realitě jak ten výplod o benzínu , kterej si mu odkejval, tj si s tím souhlasil :-)


PS: ekomarxista a zelenej mozek mě nemůže urazit, nikdy :-) :-)
31. 3. 2020 20:50
Re: Cybertruck
Nereagoval jsem na tebe ani na cenu benzinu.

Bavim se s Migem, ne s tebou. Ty jsi odpad.
Avatar - Barrichello
31. 3. 2020 20:46
Re: Cybertruck
Určitě, běž si dohledat základní fakta elektrofanatiku, benzín v USA stojí 16 Kč litr, když v ČR stojí u TankONO nebo PRIM 22,90 s DPH 21%, spotřební daní a 1,50Kč na litru díky biosložce, nic z toho USA nemá.

Pak kdo tu šíří dezinformace.

Já vím, že se ti to nehodí do krámu, že benzín v USA stojí 7-10 Kč a že tudíž elektro ztrácí ještě víc smysl jak před krizí, ale to je tvůj problém :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
31. 3. 2020 20:43
Re: Cybertruck
Takže to při spotřebě 15 je 1,57 a při spotřebě 18, což v USA dosáhneš leda v horách nebo když něco táhneš, tak to je 1,90 Kč vid

Síření dezinformací je trapný.
Avatar - Barrichello
31. 3. 2020 20:40
Re: Cybertruck
HAHAHAHAHA

Sis trošku spletl dobu ne......https://www.autoforum.cz/…6-80-kc-na-litr/

Ještě přidávám fotku od kámoše z USA https://imgup.cz/…0/03/31/fuel.jpg

1,59x25/3,8 je 16 kč. Bravo, matematiku umíte skvěle.

Mě to vychází na 10,50Kč.

Možná to chce zopáknout základku no :) Nebo trošku sledovat ceny :)
Jo ta cena je za galon, což je 3,8 litru, nejsem si jistej že to víte při týhle úrovni znalostí, co jste právě předvedli, tak to raději dodávám :-)
31. 3. 2020 20:18
Re: Cybertruck
Jen krmis trolla.

Posledne jsem ho akorat napomenul, kdyz siril poplasnou zpravu o karantene kdyz pocet nakazenych presahne 1.000. Takovej hnuj tady siril a siri!

Ten clovek se tu verejne raduje z krize. Jenom aby to poskodilo neco, co nema rad.

Vzhledem k tomu, ze chci diskutovat slusne.. tak pro nej nemam slov.
.
Podivej se na jeho prispevek.nize, 17:36, kde ten chudak pise smajliky ke krizi a pousti se do odhadu, do kterych se dnes nikdo normalni nepousti. :no: :no: :no:
Nehlede na to, ze tohle taky nema k sireni poplasne zpravy daleko.
Barichello - Bullshit.
31. 3. 2020 19:31
Re: Cybertruck
Benzin v USA je kolem 16-19 korun. To je při spotřebě kolem 15-18 litru na sto kolem 3,5 Kč na km. U nás je to docela dost, ale ve státech, kde je benzin docela laciny, to může někdo považovat za opravdu dost.
Avatar - Barrichello
31. 3. 2020 17:36
Re: Cybertruck
Hlavně budou muset udělat investice do zdravotnictví a celou reformu zdravotnictví tak 300 miliard EUR. A s tím co bude potřeba narvat do rozjezdu ekonomiky a sociálního systému se bavíme o částce 50-80 bilionů v optimistické verzi a 200-600 bilionů euro v pesimistické

:-) :-)


Pro tvojí informaci v EU bylo k dnešnímu dni propuštěno 3,5 milionů lidí a do dvou měsíců má o práci přijít dalších 5-8 milionů, celosvětově by do konce roku mělo o práci přijít kolem 60-110 milionů v optimistické verzi 300-700millionů v pesimistické. V roce 2021 se hovoří o 1,3 miliardy lidí.

Zkrachovat by mělo 40% leteckých společností
Avatar - Barrichello
31. 3. 2020 17:29
Re: Cybertruck
Benzín v USA za 7 Kč a oni maj problém živit pikap, komedie století.

USA bude mít jiné starosti než Teslu a elektrománii, ti budou vůbec rádi, když si někdo koupí káru za 10 000 usd . O práci má přijít 10-40 milionů lidí :-)
31. 3. 2020 13:21
Cybertruck
Uz aby tu byl Cybertruck a skoncily tyhle zverstva.

Tady se dava 6 hvezdicek, ale Americani pisou jak jsou nemocni z toho zivit F150..
Citace:
.... The reason I have my $100.00 down on a Cyber Truck is that I am sick of feeding my Ford F150. I want to be able to use it for camping and cross country trips and not leave tons of money with the filling stations, I also don't like the noise that my neighbor's trucks make as they accelerate past my place. I am also looking into those Tesla solar shingles as soon as they get some construction crews here in Wisconsin. Screw Trump and his rich cronies.

Celosvetove bude ted dulezity Model Y.
Ale v USA bude Cybertruck klicovy. :-!

No a nastesti je v tom GM s Teslou.
https://youtu.be/8ecaOb8iNnQ
Takze tiche revoluci zdar. :yes:

PS Jeste musim vzdat hold big auto marketingu:
https://gmauthority.com/…-bowl-liv-video/
The real revolutionaries are the ones that change the game forever. Understanding strength is never enough. Evolving, imagining, seeing the world not as it is, but how it could be. That’s how true greatness is realized. That’s how you change the world. :yes: :yes: :yes:
30. 3. 2020 19:52
Re: První odstavec hovoří za vše..
vidíš. já pick-upy taky miluju, taky se mi líbí, bohužel, je to nepraktická paráda. líbí se i off-roady, už jsem byl nahlodaný si koupit Defendera, ale pak jsem si říkal, ok, pojedeš s tím jednou za rok na dovolenou někam, kde se s tím legálně může do terénu, pak to tady bude rok stát před barákem, není snažší si to půjčit? podobně jsem to měl s jachtou, s ultralightem, a s miliónem dalších pubertálních nápadů. a tak zůstalo jen u těch motorek,na ty se v pohodě dostanu dvakrát týdně... tam si to ještě vnitřně obhájím.
Avatar - Barrichello
30. 3. 2020 19:37
Re: První odstavec hovoří za vše..
někteří starou nemaj, jiní maj starou co auta miluje a to i ty americký. Jezdí spolu třeba na srazy. Musíš zažít, jinak nepochopíš.

Znam holku která tyhle pikapy miluje, bohužel nemá na to, aby si ho mohla koupit.
30. 3. 2020 19:30
Re: První odstavec hovoří za vše..
šmarjápano nikdo dobrovolně nebude jezdit v náklaďáku, nikdo ho nechápe jako alternativu osobního auta. každý to vyzkouší, jako tester, je nadšený, ale když by to přitáhnul do baráku, tak ho s tím stará vyžene, byl jsem se dívat na jedno Silverado a prodávající říkal, no mě se líbí, ale manželka mi dala nůž na krk, že chce Q7ku...
ps. to Silverado už je rok a půl v inzerci mimochodem...
30. 3. 2020 19:28
Re: První odstavec hovoří za vše..
Mám k osobáku dodávku. Nemůžu s ní do podzemních garáží, na houby se s tím couvá, parkuje, otáčí, při představě, že bych to měl jako jedno jediné auto, tzn. že bych měl auto téhle velikosti používat každý boží den, ježí se mi chlupy. Když s ní něco vezu, je to oběť, kterou překousnu, ale jako jediné auto bych to nesnesl.
To se ti snažím říct, a všem ostatním teoretikům v téhle diskusi, co si myslí, že je totéž co Superb v kombajnu.
30. 3. 2020 19:26
Re: tak znovu k hovnu
Jestli máš dlouhodobu 18,5 pak by Ram Eco Diesel jezdil za 12-13. Diesel má prostě vyšší efektivitu proti benzínu.
Jezdím se 440i a dlouhodobá 10, ale v těch pneumatikách a brzdových destičkách se zásadně lišíme, protože to používám jako daily car. Kdybys používal F-150ku v režimu M2, tak bys nepochybně řešil stejné problémy.
To, co se snažím říct, že běžný živnostník, který potřebuje pracovní auto tohoto typu nebude s testovaným vozem za jedny peníze. Samozřejmě rozumím tomu, že se ti to líbí a nevadí ti tyhle peníze utratit tímto způsobem. Jen podotýkám, že budeš jeden ze sta.
Avatar - Barrichello
30. 3. 2020 19:10
Re: První odstavec hovoří za vše..
měli sme na klubu kluky, jeden přešel z Toyoty Avensis na 300C, druhej z BMW 330 na Dodge Magnum, jinde měli kluka co přešel z Dodge Nitro což je rozměrově evropské SUV na RAMku.
Avatar - Barrichello
30. 3. 2020 19:07
Re: První odstavec hovoří za vše..
Má to jenom stejný motor vid, takovej detail :-) V případě novějších verzí i stejnou převodovku...
Avatar - Barrichello
30. 3. 2020 19:05
Re: První odstavec hovoří za vše..
Fakt?

Tak já si jdu otevřít autokatalog jo..... nemam aktuální, ale to je fuk

A8 Long 5267
Q7 5089
Mulsanne 5575
740 a 750 Long 5212
Alpiny to samé

Ford Ranger 5170
Isuzu D-Max 5035
Infiniti Q56 5255-5291
Jaguar XJ 5122|
XJ Long 5247
Kia Opirisu 5000
Lexus LS 5060-5180
Maserati Quattroporte 5097
Mazda BT 5075
CX-9 5085
MB Sklasse 5096-5226
Viano 4993-5238
GL 5099
R 4922-5157
Peugeot Expert Teepe 5135
Ssang Young Rodius 5130
VW Phaeton 5179
Amarok 5254
Rollsy 5399-6084

+ ameriky
+ japonský ameriky v evropě
+korejský ameriky v evropě
Avatar - m.z.
30. 3. 2020 19:01
Re: tak znovu k hovnu
Tak to už nevím, co s tebou, se přijeď sám přesvědčit, mě dochází argumenty. Já to video moc dobře znám a nechápu, co se ti na tom nezdá, proti tomu, co jsem napsal? Mám dlouhodobou 18,5. Jestli táhl vlek někam na Pezinskou Babu, tak samozřejmě spotřeba bude jiná, než 100 po rovné dálnici.
A jako já mám vzorek přes 50tkm, Rasťo pouze klasický test, kde snad nečekáš, že vzorek spotřeby bude nějak etra relevantní.
Ti co používají RAM bez extra tahání, jezdí okolo 16l.

Já např. provozuju i Proace Verso 130kw, (tam Rasťo tvrdí, že jezdí s Travellerem okolo 7l keď sa ponáhla), což je pitomost, drtivá většina uživatelů této varianty jede mezi 8-9l.
To jen k tomu, jak toto Rasťovo video prezentuješ jako svatý grál.
Kdysi dávno jsem jezdil Multivanem 2,5tdi 128kw 4-motion za 11,5-12l a svezení na prd.
To mi těch 18, za dynamiku sportovního auta, stojí. U M2 jsem jezdil mezi 12-13l a co 5-7tkm řešil gumy a desky, to teprve lezlo do peněz. To je proti tomu F-150 nízkonákladová záležitost, tohle jsem měl na mysli, ne že by se mělo auto kazit.
30. 3. 2020 18:58
Re: První odstavec hovoří za vše..
Je hezké, že si tohle auto vztahuješ na sebe, ale obhajuješ něco, co jsi v životě neměla v životě si nekoupíš. Jediný společný rys je, že je to z Ameriky ;-)
Nikdo normální se nerozhoduje mezi Superbem v kombajnu a Dodge Ram jako rodinným autem.
Tohle auto je blízké světským nebo různým dobrodruhům, kteří mají potřebu vyčnívat z řady. Na tom není nic špatného.
A reální kupci auta v podobné cenové kategorii s železnou neochvějností koupí X5ku. Prostě žijeme v Evropě.
30. 3. 2020 18:28
Re: tak znovu k hovnu
viz test:
https://youtu.be/hX3WuvG7nOk?t=517
prázdný 13, naložený jedním autem 18, ty na tom taháš dvanáctimetrový vlek s třemi auty, plus máš kompresor, pardon, nějak se mi tomu nechce věřit.
Proč to pořád srovnávám s EU pick-upy - protože říkám, že tak jak to píšeš, totiž, že je to úplně v pohodě pro běžného živnostníka finančně - to ale není. To je jako říct, že obchoďákům do firmy koupíš místo Oktávek pětkové bavoráky, a kdo nechce hledá důvody:)
máš najeto 53 tkm? no to by ale bylo zvláštní, kdybys na tom řešil něco jiného než olej...

hele já na tom nevidím nic špatného, sám sobě si lžu do kapsy, že je totéž jezdit s třílitrovým benzínem za deset litrů pět tisíc km měsíčně, ale když to sečtu, kolik stojí servis proti dieselu, jaký je rozdíl ve spotřebě, kolik vydrží gumy... určitě to není totéž:)
30. 3. 2020 17:48
Re: První odstavec hovoří za vše..
Přes 5 m má jen audi a8, Q7, MB S, GLS, BMW 7, X7, 6GT, lexus RX L.
přes 5,3 m už jen A A8L a MB Maybach
A délce RAMu se ani nepřibližují. Ani šířce.
A ten kdo vybírá auto za 2 miliony opravdu nechce řešit to co řeší řidič Tanzitu či Iveca.
Žít se dá se vším, i kdyby ses rozhodl že se budeš dopravovat pouze dvouspřežím vraníků tak to jde, jde jen o to jestli na ta omezení co to přináší jsi ochotný překousnout.
Takže i s RAMem se dá žít, ale jen málokomu to stojí za ty omezení.
Avatar - Barrichello
30. 3. 2020 16:37
Re: První odstavec hovoří za vše..
kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá výmluvy.

Uplakané kecy závistivců, co na to nemaj, doma leští oktávku nebo fabii a maj akorát kecy nebo šetřílkové, kteří kdyby měli větší spotřebu jak 6 na sto, tak to s nima švihne.

Realita je, že se to dá provozovat úplně v pohodě, já jezdím amerikama 16 let, z toho poslední skoro 3 roky s tím jezdím denně do práce (vyjma období 1roku, kdy sem střídal ameriku s dieslovým jagem) . Dá se s tím jezdit normálně, dá se to uživit i servisovat, dá se s tím zaparkovat.Navíc přes 5 metrů má dneska leccos, velké suv, dodávky, mninákladáčky atd. Kolik desítek tisíc lidí denně jezdí s takovýma autama, nepočítám autobusy, nákladáky atd
Avatar - m.z.
30. 3. 2020 16:32
Re: tak znovu k hovnu
Já nikde nepsal, že jezdím za 14, ale dá se úplně v pohodě, (dlouhodobou za těch 53tkm, mám 18,5l). To auto umí jet i za 10l a klidně i s prázdným hliníkovým hengrem na auta. Já nemám HEMI, ale Fordův Coyote, netuším, kolik bere RAM, ale řekl bych, že plusmínus podobně.
Pořád samozřejmě netahám návěs, ale i běžné vleky na kouli.
Výdrž pneu je bez debat, drtivé většině řidičů, vydrží určitě déle, stejně jako brzdy (desky stojí okolo 2500,-)

Nevím proč pořád srovnáváš EU pickupy, když je to úplně jiná kategorie. Jako bys srovnával Avii s Tatrovkou.
Avatar - Barrichello
30. 3. 2020 16:25
Re: Nikdo to nekupuje
Ony se tu neprodávaj jen RAMky, ale nově už i Silverada a taky Ford F. Takže jeden novej americkej pikap na okres to v pohodě dá. A samozřejmě mraky lidí kupují ojetiny, třeba jen rok dva staré, kde jsou ceny úplně jinde. Dohromady je tu těch pikapů tisíce a to nepočítám veterány....
Avatar - Barrichello
30. 3. 2020 16:19
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
taky si to chce přečíst americká fora, kde si to pár farmářů koupilo a popisují, jak jen ten Ecodiesel spolehlivý. Rozhodně to vydrží to samé co HEMI pokud to zatěžuješ stejně, to si piš :-)
Avatar - Barrichello
30. 3. 2020 16:17
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Moderní sekvenčky, správně instalované se aktuálními palivovými mapami žerou o 1 litr, max 2 víc jak na benzín.
Nesmí ti to instalovat někdo, kdo se POUZE tváří že to umí, ale někdo kdo to OPRAVDU UMI.

Jinak jezdím Chargerem 5,7 V8 HEMI skoro tři měsíce po Praze a středních Čechách na LPG, tak snad vím kolik mi to žere. Předtím sem jezdil 3,5 měsíce na benzín, tak taky vím kolik to bere na benzín.

Tank ONO má LPG za 11,90, další dvě čerpačky kolem kterých jezdím to maj za 12,90. Ale to je to samé jak s benzínem, ONO to má za 22,90 a jinde pořád ještě za 26-27,90.....To už je na tobě kde tankuješ a bydlíš, já píšu za kolik jde jezdit v Praze a okolí.
30. 3. 2020 14:07
Re: Nikdo to nekupuje
Tak když přidají ještě 11 tak už to bude jedna na okres..úspěch jaký svět neviděl..
30. 3. 2020 13:25
Re: tak znovu k hovnu
Ale ty jsi asi neměl moc na výběr. Hilux by 12metrovy návěs asi nedal? Jsi spis výjimka než pravidlo. Výjimka v každém případě. Pracovat tyhle auta moc nevidím.
Jen tak mimochodem, X-klasse se taky nechytla. Kdyby měla tahle kategorie žít jen z evropských zákazníků, dopadne stejně.

edit: jen pár postřehů - Rasťo Chvála tohle auto testoval, jel tam nějaký okruh, při kterém měl spotřebu 15, pak zapřáhl vlek a spotřeba šla nahoru o pět litrů. To byla základní HEMI. Ty máš nějakou verzi s kompresorem. Taháš dvanáctimetrový vlek. A jezdíš za 14?
Jestli ti pneumatiky vydrží 40 tisíc při tahání vleku rozporovat nebudu, na to nemám zkušenost, ale selský rozum mi říká, že to bude asi jako s tou 14litrovou spotřebou:)
Každopádně, říkáš, že to není nic, co by mělo dobrého živnostníka zruinovat, celé je to o tom, že by Navara stála půlku, žrala půlku a tudíž náklady na jeden km budou prostě úplně jinde, než na tvém autě.
Avatar - m.z.
30. 3. 2020 12:38
Re: tak znovu k hovnu
Kdo chce, hledá způsob, kdo ne, hledá důvod.
Já se rozhoupával od r.2011 a práskl jsem do toho v r.2019. Nicméně není to nic, co by mělo dobrého živnostníka zruinovat. Do toho auta se prakticky jen tankuje, jinak o něm ani nevím. Olej s filtrem vyjde při výměně na cca 2500,- gumy mi vydrží cca 40tkm (tolik jsem zatím na žádném autě nedal), destičky cca 25000tkm.
U někoho normálnějšího, by ty hodnoty mohly být klidně 2-násobné. A spotřeba se dá při běžné jízdě držet okolo 14l.
A hlavně, kdo s tím fakt chce tahat, tak nic lepšího neexistuje. EU auta se s tím absolutně nemůžou rovnat.

A pokud někdo tvrdí, že se s tím nedá žít, tak se zeptejte, jak fungujou kluci, co jezdí domů dodávkama, ty rozměry jsou identické a taky se někam musí vlézt.

Tady čtu jen samé, proč něco nejde, ale je to jen o pohledu na věc.
To auto rozhodně smysl dává i v ČR. Rozhodně větší, než SUV s předním pohonem např.
30. 3. 2020 12:24
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Von se prodává normálně RAM s ECO dieselem, který dává přece jen větší smysl, taky se stačí podívat, jaké jsou ceny ojetých....
30. 3. 2020 12:22
Re: První odstavec hovoří za vše..
Asi tak. Nikdo z těch, kteří ho v diskusi obhajují, by si ho nikdy nekoupili, ale strašně rozumí tomu, že ho někdo chce :yes:
30. 3. 2020 12:20
Re: tak znovu k hovnu
To není o srdci, ale o ekonomických možnostech. Zahradník, chlápek co dělá v lese dřevo, myslivec, nikdo z nich nemá na auto 2,3 a 20 na sto je pro něho hodně. Stačí se podívat kolem sebe. V Americe, kde stojí benzín polovinu, nová RAMka 30 tisíc USD a platy jsou já nevím trojnásobné, tam to asi problém nebude.
Ty asi nebudeš OSVČ, nebo se pletu?
O tom jak je US pick-up bezva mě poučuje chlápek, co žije v Qataru :-) zpátky na zem, kluci, tady jsme v Česku...
A když bude R6 povinný s pohonem všech kol, potom ano, koupím si radši čtyřválec...
edit: proč X5? Escallade nebo Yukon XL musí být daleko komfortnější a žerou jenom dvacet:)
30. 3. 2020 10:44
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Auto co jezdí za 16 - 18 benzinu bude jezdit za min. 20l lpg. Auta na lpg jsem provozoval a vím že není L za L.
LPG stojí v průměru 13, - jo, za 11,90 koupím tak(ale i 14), ale musím jet 15 km. A to dělat nebudu. Toroidní nádrž bude tak na 70 l (vozit válec na korbě, to asi ne..) takže k pumpě co 350 max a dojezd na plyn menší jak elektromobil na baterky.
Přestavba tě stojí 70 t pokud nechceš řešit záruku a kupuješ funglovku.
Tím že sem házíš nějaká vrcholně optimistická čísla své příspěvky spíš znevěrohodňuješ.
Takže ve výsledku budeš jezdit za 260 na sto. Což se dá, ale pořád je to víc než 160 za kterou jezdí kombík v naftě (27x6)
A to nepočítám benzín který bys i do toho plynovýho RAMu musel pořád jednou za čas tankovat.
30. 3. 2020 10:17
První odstavec hovoří za vše..
"RAM 1500 bych si strašně rád koupil jako normální, rodinné auto pro každodenní používání."
A proč nekoupíte? Co vám brání? Můžete si ho naprosto legálně koupit a provozovat..
Povím proč - to auto je na naše podmínky zbytečný krám na honění ega.
Není levné a žere..
Takže skončíme u toho "bych"
Ale věřím že to musí být zážitek a vlastně bych si ho rád zažil na víkend, ale abych ho kupoval? Nepovažuji se za dvakrát rozumného, ale takovou blbost bych asi neudělal.
Avatar - speedfred
30. 3. 2020 09:28
Re: tak znovu k hovnu
Prepáč Mig, ale mám pocit v poslednej dobe že jediné správne je iba to tvoje. Načo full size keď stačí uskákaná Navarra, načo R6 motor keď čipnem 3.0i R4. Niekto to chce tak si to kúpi. Tiež som mohol kúpiť valnika ale kúpil som X5 a za ňou ťahal stavebný materiál. Niekdy treba počuvnuť aj srdce a nielen rozum.
30. 3. 2020 08:33
Re: tak znovu k hovnu
Normální firmy v ČR, které jezdí pick-upama budou mít Navary, Rangery nebo něco takového co jezdí za deset nafty a stojí 600-800 tisíc bez daně a ne ameriku s dvacelitrovou spotřebou a pořizovačkou dvojnásobnou... Tohle je high-end verze, ne pracovní, ale můžu se mýlit a třeba to tak není...
Protože rozdíl mezi korbou Ramky a Navary zase tak velký není, ačkoliv se zdá, že ano.
30. 3. 2020 07:15
Re: tak znovu k hovnu
No tak já jsem ten příklad dal, protože zrovna z ČR jeden případ takové firmy v mém okolí znám, jezděj s pickupy už nejmíň 15 let, tak bych věřil, že to i dávaj. Dělají i rizikové kácení stromů a tak. Určitě by to mohli objížděti tranzitem, ale... No a když se podíváme na rozdíl ve spotřebě, tak řekněme, že pickup si vezme 20 (já jezdím za 18-24), řekněme, že je to o 12 litrů víc než normální dodávka, řekněme nájezd 4000 km měsíčně, cena benzínu 30 Kč - tedy extra náklad na spotřebu pickupu je 14 400 Kč měsíčně - tak to nevypadá úplně zničující, asi to zvládaj. A jestli si mám vvbrat, zda sedět v tranzitu nebo ve velkém pickupu, tak jako chlap asi nemůžu nevolit to druhé... :-)
Avatar - CICERO
29. 3. 2020 22:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 3. 2020 20:26
Re: 6 hvezd? Autor testu asi zesilel
Ja proti tomu autu nic nemam, pro lidi, co casto jezdi nekam za oudoorem, za praci mimo zpevnene cesty nebo tahaji tezke privesy, to dava smysl. Jen mi ten test prisel takovy o nicem. Nadseni z velkeho auta, chapu, ale pritom vubec zadny popis jizdnich vlastnosti. Ale Tucar to ted asi novinarum cpe, na nejakem jinem webu to hodnotili taky a tam to snad bylo jeste pozitivnejsi. Tam dokonce nemeli ani nic v negativech a vysoke spotrebe se uplne vyhnuli.
Avatar - m.z.
29. 3. 2020 18:48
Re: LoL
Samozřejmě je cena napálená, ale nemáš starost se zárukou, lidi to docela berou.
Avatar - _Karel_
29. 3. 2020 16:39
Re: LoL
Hypoteticky si nechají zaplatit za to, že neztratíš záruku? Trojnásobný rozdíl je tedy dost, byť by tam byla obří nádrž.
Avatar - _Karel_
29. 3. 2020 16:28
Re: LoL
Prodejce tohoto auta nabízí přestavbu LPG za 80t. bez daně.
Avatar - Barrichello
29. 3. 2020 16:03
Re: tak znovu k hovnu
Covenant už to dělá aspoň 15 let a uživí se. Takže asi tak. Maj těch pikapů a dalšch strojů z USA celou řadu.

Jinak jak tu píšeme asi po 30té, jde to dát v pohodě na LPG.
Avatar - Barrichello
29. 3. 2020 16:01
Re: LoL
s toroidem 55l do kufru to vyjde ještě levněji, cca 31 :-)
Já mam 90L válec za zadníma sedačkama.
29. 3. 2020 16:01
Re: tak znovu k hovnu
Když budeš mít firmicku na udržování zahrad, asi budeš muset být hodně dobrej abys to objezdil s 20litrovou spotřebou:)
Avatar - Barrichello
29. 3. 2020 16:00
Re: LoL
tak at si celej PRINS laskavě nacpou do zádele. Já mam LPGTech, ale ono hlavně záleží kdo to dělá a jak to umí a kolik už těch motorů udělal. A v tom nemá Jarda konkurenci, víc HEMI nikdo v republice neudělal.
29. 3. 2020 15:58
Re: LoL
Ano. To auto musí mít využití. Kupovat si ho jen protože se mi líbí a bydlet ve městě - a jednoho takového s Raptorem tady v Brně znám - to nechápu. Já ho chtěl tak moc, ze jsem dokonce našel i rampu na tažné zařízení pro prevoz motocyklu. Takze bych vozil motorku za korbou. A mohl bych ho mít. Ale to už by vážně byla diagnóza. Mít prázdnou korbu a motorku za autem:)
Avatar - Alf1k
29. 3. 2020 15:44
Re: LoL
To pak není o čem.. :yes:
Ono je to asi podle toho, jak chceš velký nádrže, záruku atd. že?
Avatar - Barrichello
29. 3. 2020 15:40
Re: LoL
LPG stojí cca 33 táců, dával sem si to v lednu na Charger. Motory jsou stejné.
Avatar - Alf1k
29. 3. 2020 15:11
Re: LoL
Migu, ale vrcholná verze s výbavou stojí co stojí, je to tak u všech vrcholů, ale když potáhnu něco nebo naložím korbu třeba jen jednou za měsíc, tak mi to pořád může dávat smysl než si někde pořád pujčovat nebo platit za nějakou službu. Stejně si myslím, že většina lidí půjde jinou cestou já bych např. tohle: https://www.tucar.cz/…e-vozy-dodge-ram a nebo https://www.tucar.cz/…e-vozy-dodge-ram
Nevím kolik stojí aplikace LPG, ale pak jsou náklady úplně jinde a reálně jsme někde na ceně 1,5-1,6m a výbava je za mě pořád parádní. Když odečtu dph tak už je to opravdu zajímavé (cena/výkon).
Mít něco sportovního pro radost a tohle mít na všechno ostatní někde na vsi, kde topíš dřevem, pořád něco stavíš, máš malej bagřík... Mě to vychází jako naprosto ideální stav a za ty money skvělý :-)
Avatar - Barrichello
29. 3. 2020 14:56
Re: tak znovu k hovnu
v USA jsou taky velká města a v Dallasu, San Antoniu apod potkáš těhle pikapů hafo
29. 3. 2020 14:51
Re: tak znovu k hovnu
Hele, to je asi každýmu jasný. Přesto absolutně není důvod ten pickup hejtovat, jak tady v diskusi vidím.

V ČR se velký pickup provozovat taky dá. I když samozřejmě v prostředí českých měst to není ideální. Do Prahy ne. Na českém venkově ale bez problémů. Mít firmičku třeba na zahradničení, péči o stromy, být lesák - úplně v pohodě jdu do pickupu.

Ideálním revírem pro tyhle velké pickupy jsou ale státy, kde je víc prostoru, menší hustota obyvatel a větší podíl offroad cestování. USA, Austrálie, Blízký východ. Tam tato auta mají svoje místo a jsou perfektní.

Projev těchto vozů je překvapivě dobrý, některé vlastnosti přímo úžasné - mnozí diskutéři by taky změnili názor, kdyby si to projeli. Rozhodně žádný důvod k hejtům.
29. 3. 2020 14:48
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Karle o čem se bavíme? O jízdních vlastnostech na asfaltu? Tam bude vždycky napodobenina terénního auta lepší, než terénní auto s žebřinovým rámem. Kompromisy fungují kompromisně. Nic se nezměnilo. Na okruhu bude nejlepší sporťák, v terénu off-road, pro komfortní svezení limuzína.
Ano, SUV bude na asfaltu komfortnější než Dodge Ram. Ale hnůj v něm neodvezeš. Není to pracovní auto.
Avatar - _Karel_
29. 3. 2020 14:23
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
"SUV je lepší volba" :D :yes:
Celou dobu tu od tebe čtu, že SUV je na nic, že když, tak pořádný offroad s rámem.
Tak to jsem rád, že jsi prozřel. ;-)
29. 3. 2020 14:17
Re: Re: Skvělá kára, ale k čemu?
a co asi píšu? že když budu chtít vyšší jízdní komfort, žebřinový rám určitě nebude to pravé ořechové...
Avatar - Alf1k
29. 3. 2020 13:19
Re: Totální pecka
Přesně, chápu sice jakoukoliv osobní preferenci, ale vedle amerických strojů to vypadá jako špatnej vtip..
Avatar - wakantanka
29. 3. 2020 13:19
Re: Re: Skvělá kára, ale k čemu?
No ten Range Rover asi nie je najlepší príklad. Pokiaľ mne je známe, tak vypustili rám hlavne kvôli zníženiu hmotnosti a samozrejme lepším jazdným vlastnostiam na ceste. Vykúpili to drahými technológiami vysokopevnostnych ocelí a zliatin hliníku, ktoré tento produkt znesie.
Avatar - Alf1k
29. 3. 2020 13:02
Re: Srdeční záležitost
Pěkně, to by mě asi ani nenapadlo vzít tohle na smyčku.. :D :yes:
29. 3. 2020 12:17
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ano. SUV je lepší volba. Proč asi Range Rover přešel od koncepce rámového podvozku? Stačí se svézt Land Cruiserem, který ho pořád má a pochopíš...
Avatar - m.z.
29. 3. 2020 12:08
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ty velké řady jsou teprve hopsadla... to už je jízda jak v náklaďáku. Nejlíp použitelné jsou jen řady 1500, ty jsou dělané na denní provoz.
Avatar - m.z.
29. 3. 2020 12:06
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Utrpení?! To zažívám, když musím jet běžným autem...
Avatar - Barrichello
29. 3. 2020 11:53
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Rám je pro pikapy základ abys tammohl něco naložit a ještě jet aspoň v lehkém terérnu.

To snad každej kdo si to kupuje ví a počítá s tím.

Kdo nepotřebuje pikap a jde mu jen o motor tak výrazně ušetří, když si koupí Charger -5,7 V8 stojí 1,1 mega https://www.sauto.cz/…charger/18302354?…

Za 2,1je 720 HP Hellcat https://www.sauto.cz/…charger/17316925?…

A mezitím je ještě kolem 1,6 SRT 6,4 HEMI

A kdo chce SUV tak Durango
https://www.sauto.cz/…durango/17777342?…
SRT 6,4 V8 https://www.sauto.cz/…durango/18619563?…
29. 3. 2020 11:48
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Zásadní je koncepce automobilu. Rámový podvozek je prostě trochu středověk, důležitý pro jízdu v terénu, ale na cestě to bude vždycky utrpení, trochu "změkčené" tím pneumatickým podvozkem. Nemusím ochutnat všechny ho... abych věděl, jak chutná ho...
Můžeme to posunout do absurdna. Ten RAM se vyrábí ve verzi 2500 i 3500. A všechny tyto jeho úžasné vlastnosti musí být ještě znásobeny další velikostí. 1500 je jako třída C, 2500 třída E a teprve s verzí 3500 zažíváš totéž co v S-klasse:)
https://www.ramtrucks.com/…g.image.1440.jpg
Avatar - Barrichello
29. 3. 2020 11:39
Re: 6 hvezd? Autor testu asi zesilel
Ten RAM 1500 se dá ve starší verzi Classic koupit jako funglovka, skladovka za 1,1 mega https://www.sauto.cz/…dge/ram/18504111?…

Tenhle novej za 1,5 https://www.sauto.cz/…dge/ram/18573399?…

Samozřejmě luxusní verze LongHorn navíc přes ofiko dealera Tucar (ofiko prodejci RAM jsou Tucar, United Cars and Service a Fajtl US CARS) stojí trošku jiné děngy.

Auto Outlet má Longhorn za 1,9 https://www.sauto.cz/…dge/ram/18092212?…
29. 3. 2020 11:37
Re: tak znovu k hovnu
Vyjadřování máš mentálně retardovaného a text tuto hypotézu jen podporuje, chovej se ve společnosti slušně a ne jako doma a mezi sobě rovnými.
29. 3. 2020 11:36
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Je to náklaďák. Snad mi proboha někdo nechce namluvit, že to auto jede nejkomfortněji ze všech /"neuvěřitelný komfort"/ a od teď v tom budou jezdit státníci. Ano, má to zvýšený podvozek a vyšší pracovní dráhy tlumičů, ale od toho se odvíjí houpavý pocit na ulici, který někdo může považovat za komfortní. Do první zatáčky.
29. 3. 2020 11:34
Re: Kdo nezazil nepochopi
Hoši měli na test typickou 3er pro cesťáka přes operák. Já 3er jezdil a byl moc spokojen se sportovním podvozkem, pohodlným a jemným. Stále malinko horší řízení, ale už lepší než na počátku F30.
Avatar - Barrichello
29. 3. 2020 11:34
Re: Netest
O celkové. O českém vozovém parku za posledních 15 let ideálně. A podílu R3 na prodaných a dovezených benzínech do 15 let stáří.
Avatar - Barrichello
29. 3. 2020 11:32
Re: 6 hvezd? Autor testu asi zesilel
Přímovstřikové motory na LPG nikdo dělat nechce, známý plynař což je velký expert na LPG a jezdí k němu půl republiky říká, že dávat přímovstřik do LPG nedoporučuje, že to nikdy nebude fungovat jak má.

Naopak s HEMI to funguje výborně, pokud je to udělané jak má.
29. 3. 2020 11:31
Re: Netest
O které kategorii vozů se bavíš s tou polovinou? U malých ten smysl je. U velkých jsou R3?
Avatar - Barrichello
29. 3. 2020 11:30
Re: GRAB LIFE BY THE HORNS
A taky jsou stejně spolehlivé vid, no já slyšel o Ecoboostech něco jiného, hlavně ty evropské sou pecka, stovky svolávaček a soudů s Fordem na to :-)
Avatar - Barrichello
29. 3. 2020 11:29
Re: LoL
67 ks se jich prodalo nových loni, když to vezmeš od doby co se to sem začalo vozit nějak masověji, mohlo se tu prodat nových tak 250, to sou jen RAMky, dalších cca 100-150 budou Fordy F, Silverada a Sierry, a kolik jich je tu ojetých a k tomu japonské ekvivalenty jako Toyota Tundra atd

To už jsou tisíce kusů
Avatar - Barrichello
29. 3. 2020 11:26
Re: Re: Re: blbost
Tenhle RAM je delší, ale starší měly na délku třeba jen 5,3 m. Charger má 5,1. Těch 20cm už takový rozdíl není.

Ale jak říkám, tenhle testovaný je delší no
29. 3. 2020 11:24
Re: LoL
Opět, co je pro tebe popa je pro jiného funkční. Ono těch pickupů zase tolik nejezdí, ale tvrdit, že jsou pro pozéry by bylo pozérské.
29. 3. 2020 11:21
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Podle Rangeru posuzuješ RAM na vzduchu? To by se podle Pole mohla posuzovat E-Klasse ;-)
29. 3. 2020 11:21
Re: LoL
Očima a selským rozumem. Nedává mi moc smysl koupit auto za 2,3 a potom s ním vozit mulčovací kůru, s dvacetilitrovou spotřebou. Možná to někdo dělá. Ale běžné to není.
Půl roku jsem kolem toho lítal, zkoušel, projížděl, zjišťoval info. To auto je póza, jakkoliv se mi to líbí, v našich podmínkách dává smysl jen málokomu.
Občas na tom vidím někoho vézt stavební stroj a na plaťáku druhý. Ale jsou to vážně výjimky.
29. 3. 2020 11:20
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Jak tedy funguje tento RAM na vzduchu?
29. 3. 2020 11:14
Re: GRAB LIFE BY THE HORNS
ve všech testech píšou, že ECO Boost motory jezdí líp a za míň... a v diskusi pod těmi testy pravověrní uživatelé píšou, že vyzkoušeli a že zpátky k HEMI už ne...
29. 3. 2020 11:13
Re: 6 hvezd? Autor testu asi zesilel
ono je to nasnadě, že pick-up je prostě náklaďák, připravený na velké zatížení a podobně jako dodávka, když se mu ho nedostává, podepíše se to na jízdních vlastnostech. a že SUV na tom bude daleko líp. ten žebřinový rám mu prostě nikdo neodpáře, třeba se dá pneumatickým podvozkem trochu potlačit, ale princip zůstává. a vozit s sebou řešení pro situaci, které nikdy nevyužiju, je trochu na hlavu.
taky HEMI už je dávno překonané řešení, ECO boost motory jezdí za míň a líp, což zaznívá v mnoha testech. jediný problém může být v komplikovanější přestavbě na LPG, ale nic co se nedá řešit. nafta bude stejně vždycky lepší řešení, protože nezabírá další místo pro náklad, jako bomba na LPG.
29. 3. 2020 08:44
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Dude, your trolling is pathetic.

https://electrek.co/2020/03/28/climate-crisis-weekly-great-barrier-reef-third-mass-bleaching-covid-19-emissions/

With the drop in traffic, :-O vehicle emissions have fallen. Satellites, which can detect emissions in the atmosphere linked to cars and trucks, show enormous declines 👍 in pollution over major metropolitan areas, including Los Angeles, Seattle, New York, Chicago, and Atlanta. Those are the cities with the most significant restriction on travel due to coronavirus.
29. 3. 2020 06:05
Re: LoL
F150 je tak 6 let, Toyota loňská. Máš to něčím podloženo?
29. 3. 2020 03:38
6 hvezd? Autor testu asi zesilel
Chapu, ze ridit pick up truck je nevsedni zazitek. Ja bych se taky treba chtel projet v tiraku nekde na uzavrenem okruhu. Ale porad jsme na motoristickem webu a jizdni vlastnosti by mely byt podstatnym aspektem hodnoceni auta. Pry 6 hvezd, pritom se o jizde dozvime jen to, ze motor ma silu a pekne zni. A auto dobre tlumi nerovnosti. Parada. Ale autor uz nenapise, ze takova auta jezdi opravdu dobre jen v primce. Fyzikalni zakony neokecate, nezatizeny zadek je v zatackach nestabilni, na namrzle ceste uplna hruza, brzdna draha delsi nez bezna auta. A ani nepohladite spolujezdkyni na noze, protoze na ni nedosahnete. Pujcte si to na vikend, uzijte si vyhled a pocit, jako byste ridili lod, ale jestli netahate po dalnicich kone nebo neco takoveho, tak si to v Evrope nekupujte. Jinak ten motor je super, v Jeepu nebo Dodge Durango si ho uzijete v evropskem provozu mnohem vice a ty kone utahnete nakonec taky. Mimochodem Grand Cherokee s V8 6.4 nestoji o moc vice, nez tenhle pick up.
29. 3. 2020 01:51
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Já už to parkrat dělal.
Chce to dlouhé nájezdy, aby to bylo pozvolné. Aby se to tam vešlo, musí být víko korby dole.
Ta korba je krátká. Nájezdy potřebuješ dva. Skládací houby unesou, max 200 kg. Dlouhé jsou lepší, ale zase budou trčet z korby. Velká motorka je vysloveně opruz, dvě motocrossove jen proti sobě, s druhou musíš zacouvat. A to všechno s dodávkou udělám za tři minuty a sám. Strašně jsem ten pick-up chtěl, je to taková frajeřina - ale reálně fakt na převoz hlíny a hnoje. Nebo dřeva z lesa.
Avatar - wakantanka
28. 3. 2020 23:49
Re: Re: Re: blbost
Narážal som na vetu, že si zatiaľ zaparkoval všade. Však áno, ale nie s takýmto autom. Spotrebu neriešim, to je každého osobný boj za koľko a v čom. 😊
Avatar - wakantanka
28. 3. 2020 23:48
Re: Re: Re: blbost
Narážal som na vetu, že si zatiaľ zaparkoval všade. Však áno, ale nie s takýmto autom. Spotrebu neriešim, to je každého osobný boj za koľko a v čom. 😊
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 23:04
Nikdo to nekupuje
a loni se tu prodalo 67 ks nových RAMek :-) :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 22:55
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Nájezdy neznáš vid.....na té čtyřkolce se tam dá i vyjet. Motorky tam musí dva vytlačit no.

V USA na tom maj milion různých nástaveb a ty pikapy tam, hlavně ve vyšších tonážích 2500 a 3500 používaj jako náhradu za nákladáky typu Avia. Maj na tom vše od auta pro elektrikáře, po sklápěčky, sypačky, atd atd.

Nebo z toho maj camper a maj na tom obytnou nástavbu, ostatně několik takových pikapů je i tady v čr, viděl sem osobně na srazech.
28. 3. 2020 22:53
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Svez se :yes:
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 22:49
Re: Re: blbost
To HEMI baští stejně v Chargeru nebo RAMce. Bavíme se teda o prázdném autě bez přívěsu, samozřejmě že RAMka s platákem na kterém je další kára co má 1,5 tuny baští víc....

A řídí se to taky prakticky stejně, je to akorát trochu těžší a vyšší.
Avatar - speedfred
28. 3. 2020 22:48
Re: Totální pecka
To je teda pekný hnus, aspoň tá fotka (ale aj auto).
Avatar - speedfred
28. 3. 2020 22:40
Re: LoL
3-er je nejaký super univerzál keď ho tu stále spomínaš? Aj keď je to fakt dobré auto (alebo tvoj vlhký sen?)
Avatar - _Karel_
28. 3. 2020 22:22
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
No já četl tento test a autor i někteří diskutéři píší o neskutečném komfortu. Takže o čem píšeš ty, to netuším.
28. 3. 2020 21:59
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Karle udělej něco pro svoje dobro a tím autem se svez. Třeba ti to pak docvakne. To auto se vážně neřídí jako SUV a jako větší osobak už vůbec ne. Už Amarok/Ranger/Navara jsou velmi nepohodlné a neobratne.
Osobák sveze za svůj život mnohokrát víc lidi než jednoho.
Edit: kolega se kterým jezdím na motorky, místo obvykle polidstene dodávky provozoval Rangera. Pak se k dodávce zase vrátil. Mluvil hlavně o mizernem komfortu prázdného auta a o komplikovanem nakládání...
Avatar - wakantanka
28. 3. 2020 21:55
Re: Re: blbost
Ale takýto podobný pickup ani nič podobné si nemal nie? Tak uber.
Avatar - _Karel_
28. 3. 2020 21:47
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Drtivá většina osobních aut je pětimístná. Když si takové auto koupí bezdětný pár, nebo nedejbože jedinec bez partnera a přátel, nikdo se tomu nediví a nikdo se neptá - "kde seženeš někoho, kdo si dovnitř sedne s tebou".
Takže o autě s korbou bez hnoje si myslím totéž jako o oktávce pro svobodnou dívku. ;-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 21:40
Re: Přes prsty
na dálnici je to právě super, pokud máš rád dálnice (já je teda rád nemam) protože výkon kopec nekopec, prostor, pohodlí, žádná skrčenina a bolavý záda.

Na okreskách se s tím krásně vyblbneš jak kochací jízdou tak s tím jde jet i ostře.

spotřebu řeší LPG, znovu opakuju 18x11,90 :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 21:26
Re: Přes prsty
Já potkávám RAMky obden v Praze a dost častou jsou vidět i Fordy F150
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 21:25
Konkurence RAMky v ČR je nově i Silverado
https://www.silverado-praha.cz

Bude k mání se třemi motory vč dieslu a s plnou zárukou
28. 3. 2020 21:22
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Některé dodávky mají vzadu chladak, jiné plachtu, jiné zase plochu pro odtah automobilu.
A jiné zase korbu.
Kdyby ten pick-up měl vzadu nástavbu s chladakem, a majitel v tom nikdy nevezl maso nebo jogurty - co by sis o nem myslel? ;-)
28. 3. 2020 21:15
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Motorky tam dostat je hodně těžké, pro jednoho téměř nemožné. Ctyrkolka je na tom podobne. Nákladová hrana je proste moc vysoko. Vyzkoušel jsem to. A když se to podaří, tak na ne prší, je to na očích zlodějům, apod. Je to vážně ideální na to, k čemu to farmáři odjakživa používali. Na prevazeni materiálu všeho druhu.
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 21:10
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
pickup truck, pokud chceš být přesný .

Čistě truck je Kenworth a spol
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 21:08
Re: Netest
bohužel to R3 dneska tvoří polovinu aut nových aut s benzínem a kde není R3 je sazomet :-)

Já mam i benzínovej V6 bez plynu :-) A ještě benzínovej R4 2,0 taky bez plynu.

A krom toho sem měl další 3 V8 bez plynu, z toho dva Evropské :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 21:04
Re: GRAB LIFE BY THE HORNS
Já to vím , ale PSST, ještě by mi záviděli :-) :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 21:04
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
taky ta můžeš naložit cement, rašelinu, paletu s Itongem, motokáru, 2 motorky atd atd

Milion využití :-) Pro český zahrádkáře co furt něco vozí na dvoukoláku za autem ideál ne :-)
Avatar - _Karel_
28. 3. 2020 21:03
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ok, beru na vědomí, že máš chabou představu, co je 800kg a beru na vědomí, že máš představu, že by si tohle auto měli lidé v USA kupovat zejména na vyvážení hnoje, aby nebylo nesmyslné. :-)
28. 3. 2020 20:52
Re: GRAB LIFE BY THE HORNS
Bariku jsi můj hrdina :yes:
28. 3. 2020 20:43
Re: Těmto autům fandím, ale ne na LPG čerpačce
Tenhle se těmi 250 nebo 280 litry si šel zakouřit s tím, co mu to tankoval .A když se vrátili, jen to přepojili (asi měl na každou nádrž zvlášť plnicí otvor) a tankovali dál :-)
28. 3. 2020 20:36
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ok tak nalozime hnůj do tvého Kodiacu a na korbu toho pick-upu. Uvezou stejně, tak není problem:)
Tvůj Kodiac asi taky vzadu nebude mít listové pera, které dokážou pod zatížením pracovat velmi efektivně, problem nastává, když to auto jede prázdné. To se možná netýká výše zmiňovaného s pneumatickym podvozkem. Proste je to nakladak, třeba jednou udělají pick-up, který bude bez techto vymozenosti. Něco jako terenak do mesta. Nakladak, který bude mít na korbe napis - neslouží k převážení nákladu:)

Edit: zažitý anglicky název pro tento druh automobilu je “truck”:)
Avatar - _Karel_
28. 3. 2020 20:35
Re: Netest
Ach jo. Moje věta "Tady trocha nekritickýho nadšení nemá čemu ublížit" je myšlena jen v souvislosti tímto testem absolutně exotickýho vyjímečnýho auta, zcela mimo evropské kategorie. To auto "nikdo nekupuje", test je jen pro zajímavost, pro pokochání.
Pro nechápavého podruhé, snad už naposledy: u oktávek a spol bych se na to tvářil jinak.
28. 3. 2020 20:32
Re: Netest
Píšu někde o nějakým R3? Proč mi poslední dobou přijde, že když šla do sra.ek úroveň ACZ, šla do stejných sra.ek i diskuze. Někdo neumí číst, někdo plevelí, někdo trolí, hlavně že můžeme plivat.

A nejlepší jsou maséři, co neuměj číst, ale maj pořádnou káru s pořádnym motorem... v plynu. Tak joooo. To je hned svět lepší. :-D
Avatar - _Karel_
28. 3. 2020 20:29
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
S užitěčným zatížením 800kg je to náklaďák velmi podobně, jako můj Kodiaq. Na hlínu? :D
Chápu, že pro tvoje potřeby ne, pro moje taky spíš ne. Ale ty tu šmahem píšeš, že je to nesmyslné, jako autobus bez lidí.
28. 3. 2020 20:28
Re: Netest
Tak tvými slovy: "Tady trocha nekritickýho nadšení nemá čemu ublížit". Fakt ti přijde jako trocha nekritickýho nadšení , když si v PRVNÍ větě přečteš, že by autor nejraději udělil šest hvězd??? Jako fakt? To má pak bejt test??? No tak to v tom případě si každej tu svojí garáž obhájí, a věřím, že budeš první, kterej sklapne paty a každýho za tu ódu na radost pochválí. A to nebude placenej redaktor.

Ne, tohle fakt nebyl test.
28. 3. 2020 20:23
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ano, skutečně se najde někdo, kdo ho používá k původnímu účelu :yes:
28. 3. 2020 20:22
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
A proč má korbu, tedy zavazadelník oddělený od cestujících? Protože je připraven vozit třeba hnůj nebo hlínu, kterou bys do kufru nikdy nedal. Jak říkám, moc se mi líbí, ale pro moje potřeby bych si ho neospravedlnil.
Avatar - _Karel_
28. 3. 2020 20:13
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ne, tohle není dodávka. Tohle je luxusní auto s plnohodnotnou pětimístnou kabinou, které má korbu místo kufru.
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 20:08
Re: Bravo Machala
Nejlepší je Tesla, protože Tesla, DODO je. Nádherně bzučí, rezne a hučí a nesklápí se sedadla. Chybí jí díly, však ty s trochou síly, doma si to dobastlíš, OUU JEEE
Jsem Elonův svěděk, jak Elektro děděk tak společně si broukáme :)

https://www.autorevue.cz/…y-a-vad-z-vyroby


Nebo máš radši tuhle? Zeleno-Marxistickou? U nás v Gracenote máme všechno:)

"Vpřed soudruzi, hle zaslíbenou zemi, kde už není uhlí ani autáků"
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 19:36
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
A jakej rozdíl je táhnout lod nebo platák za pickupem nebo velkým SUV typu Ford Expedition, GMC Yukon atd? Dlouhý je to skoro stejně, žere to stejně :-)

Myslíš že na tý korbě nikdo nic nemá jo, kámoš na tom má popruhy, elektrocentrálu, startovací booster, 20L kandák paliva atd atd.

Covenant znáš? Ty s tím dělaj údržbu zahrad a zeleně a v zimě před to dal pluh a odklízí cesty třeba https://www.covenant.cz/…zby/uklid-snehu/
28. 3. 2020 19:28
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
:) tahat umi i SUV. Tahat něco za pick-upem je samozřejmě super, ale tento automobil je především nákladní,
a když na korbe to auto nikdy nic nevezlo, dost to postrádá smysl:)
Je to asi jako jezdit s prázdnou dodávkou:)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 19:19
Re: tak znovu k hovnu
Já s tím jezdím 14 let. Zatím sem všude projel :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 19:17
Re: Kdo nezazil nepochopi
nechci ti do toho kecat, ale ten motor je od roku 2003 furt stejnej, jen změnili systém zapalování a v roce 2011 přidali proměnné časování ventilů VVT :-) Čímž z toho vydolovali o 20-60 koní víc dle nastavení RJ :-)

A jasně, že to se starými HEMI z 50 let nemá nic společnýho, ale to už nemělo v tom 2003, kdy to byl ještě Daimler Chrysler AG :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 19:14
Re: Přes prsty
ještě si zapoměl k čemu je 4 ročně lítat do Dubaje nebo dát za exotický dovolený ročně 300 000 Kč (s celou rodinou). Taky to lidi dělaj. Kolega přiletěl před měsícem z Costa Ricy. K čemu? Kolik sou emise z letu do Costa Ricy pro 3 člennou rodinku a z jak dlouho vypustí stejné emise tenhle RAM
?

Těšilo mě :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 19:11
Re: Netest
když myslíš, tak si užij jízdu v 1,0 R3 :-) Nebo elektro ShittyGo :-)

Já si za 180-214 Kč probublám těch 100Km s poctivou V8 co má 390 Hp
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 19:09
Re: Těmto autům fandím, ale ne na LPG čerpačce
já tam ma 90 L a to mi bohatě stačí.
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 19:08
Re: maximálka
Omezovač, váha a rozměry.

Standartní HEMI v sedanech Charger/300C a kupé Challenger maj maximálku 250, lepší verze jako mam třeba já - R/T Max maj posunutou maximálku na 270 :)

Takže pelášit to umí skvěle, a nové verze s 8st automatem ZF maj zrychlení za 5,0 s (v osobákách)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 19:05
Re: blbost
Jezdím s amerikama 14 let, ještě sem všude zaparkoval, benzín stojí 22,90 a LPG 11,90, takže kecy o spotřebě sou totálně mimo, neboť svým dehtovým SUV nebo něčím podobným co má 2 tuny jezdíš za vyšší náklady hlavně pokud tankuješ u prémiových čerpaček s marží 7,50 na litru :-)

Takže ti z argumentů vlastně zbyla velká nula, ZERO jak říkáme my lingvisti. Takže abys měl lepší náladu, tady máš stejnojmenný song, můžeš si zazpívat https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 19:02
Re: LoL
mam 193 cm a plešatý nejsem, HEMI mam druhé. Ale mínusek sem ti dal, abys byl spokojen.

Paušalizující kašpárku :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 19:00
Re: Možná není daleko doba...
11,90 TankOno :) A natural 95 22,90 :-) :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 19:00
Re: tesim se
Nemusíš s těšit, já to mam, akorát že ne v RAMu ale v Chargeru. Takže co tam máš dál?

A krom toho už sem to měl v letech 2010-2012 v 05 Chrysler 300C 5,7 V8 a krom vlastnictví těchto dvou kár sem ještě jezdil v půjčenném 2007 300C 5,7V8 a i v novém 2016 300S 5,7 V, zde už s 8st. ZF :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:57
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
a nejen v USA. Jinak na komoru :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:57
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
5,7V8 je stará kovadlina, kterou ti spraví mechanik co umí opravit káry typu škoda 120. Asi tak.
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:55
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Na koronaviru je super jedna věc, je na něm krásně vidět, kolik % emisí dělaj průmyslové podniky, letecká doprava , lodní doprava a konuzumní styl života, když se tohle vyplo a to se to nevyplo na 100%, pouze na nějakých 40-60%, tak padly emise o 50% vid kecale.

A ted kolik % dělá individuální osobní doprava, tj bez nákladáků, dodávek, autobusů, služebních osobáků a taxíků.

Jdi počítat eko marxisto, šupej :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:50
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
opět stejná otázka, nikdy si neviděl nikoho za tím nic táhnout?

Pokud ne, tak to máš docela blbý, pokud jo a paušalizuješ, tak si docela chudák vid :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:49
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Jestě nikdy si neviděl za ameickým pikapem táhnout přívěs nebo na tom něco vést? Já znam dva kluky co to maj, jeden za tím tahá platák s auty a druhej velkej motorevej člun.

Jo vlastně v rámci neomarxismu byste mu měli zakázat i motorevej člun, potřže jezdit s tím po slapech je přežitek, plácaní paliva a zbytečná zábava. Měl si si jako Thor Hayerdal postavit plavidlo z bambusu že jo. Zkuste to taky doporučit tetě Grétě, až zas příště někam pojede. A ideálně at si to v rámci ekologie postaví doma na dvorku :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:46
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Na tebe sme tu čekali.....

Ty RAMky se vyrábí v postavené fabrice, nemusela se pro ně stavět fungl nová, k tomu továrna na baterky, x továren na nabíječky, větrníky, fotovoltaiku, tuny betonu do základů atd atd.

Takový jemný rozdíl..... ale ten vy neomarxisti neumíte pochopit no.
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:44
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ano, máme jiné ceny paliva, třeba N95 za 22,90 a LPG za 11,90. Stačí nebýt totální de*il a netankovat u zlodějů, co mají marži na litru 7,50 Kč :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:41
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
LPG neznáš vid, s tím to jednak nesmrdí, jednak to má menší emise o 23% jednak to ve finále jede za 18 litrů LPG, což je 18x11,90 = 214 Kč.

Ted velký pozor, pokud jsi fanoušek předražených značkových benzínek typu Shell, OMV, Benzina, MOL atd, kde stále stojí Natural 95 28,90-29,90, ačkoliv ONO už ho má za 22,90, tak počítej. 214: 28,90=7,4litru.

Bžunda co, jezdit s 400 konovým V8 za náklady benzínový 1,8ky. Nebo dieselového dvoulitru.

Takže dál tankujte u Shellu a plácejte se po ramenou, jak jste EKO a zachraňujete planetu a já si dál budu bublat s V8 HEMI za stejné náklady :)

See You later alligator :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:35
GRAB LIFE BY THE HORNS
RAM 1500 Lonhorn je uvnitř opravdu luxusní osobák, můžu potvrdit, seděli sme v tom s kámošema v Auto Outlet asi půl hodiny a nevěřili sme, dokonale promyšelené, dokonale zpracované, perfektní materiály, všude spousta místa, milion odkládacích prostorů, žádný pach, žádné levné plasty, a to byla nová kára, najeto 150 km :-)

Každému kdo kritizuje ameriky doporučuju si do toho sednout a projet se v tom, pokud jste nikdy neřídili něco s HEMI. Já sem řídil HEMI už 4, takže mě to nemá čím překvapit.
Avatar - m.z.
28. 3. 2020 17:05
Re: tak znovu k hovnu
Mluvíš z cesty. Normálně s tím funguju
28. 3. 2020 16:30
tak znovu k hovnu
Je hezky ze se tu placate po zadech ze je to super rodine auto a pro aktivni zivot a ze hodis na korbu gril a ctyrkolku a psa a babu s dedkem. Ale nezijes v ČR. Takze znova. Dobrodruzstvi uz je se jet projet o vikend a potkat mraky duchodcu zahradkaru chaluparu co honi auto po prostredku silnice. Mas co delat na motorce aby ses jim vyhnul. S timhle si v ***i. No nejsi, ty prezijes, to je jediny plus ale ty nervi kazdej den abyste se vešli. Honis to po krajnici a nez dojedes mimo civilizaci a tam potkas mamrdy z mesta co venci psy, protože zdravotni prochazka. Tady nejsme v USA kde kdyz chces zmizet tak zmizis. Proberte se pisalkove od stolu. Proste k hovnu. To i ten tezkej harley nekde povodim a probublam dalnici. Pico tenhle barak na kolech do texasu a nazdar
Avatar - _beta
28. 3. 2020 15:18
Re: Kdo nezazil nepochopi
Nie je. Ide o konzistenciu výsledkov.

Trojku zopsuli, akoby to bol pomaly trabant. Pritom taký Autocar neskrýval nadšenie (ale čo oni o autách vedia, však).
Ram zrazu oslavuje, akoby bol malý chlapec ktorého tatko zobral za volant do Tatrovky.
Ak by to písali na osobnom blogu, ok, nech si onanujú. Ale tvária sa ako seriózne motoristické médium, tak nech sa tak správajú.
28. 3. 2020 13:58
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Myslím si, že i bez odpisu daní to bude levnější. Nižší pořizovací cena, vyšší zůstatková hodnota, levnější servis.
28. 3. 2020 13:56
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Jenže nejen evropské prémiovky, ale už i americké sedany od Cadillacu nebo Lincolnu mají přímovstřikové turbomotory. Naproti tomu RAM a podobná auta stále pohánějí "obyčejné" osmiválce, do kterého lze bez obav natankovat Regular na nejzapadlejší benzínce a nechat vyměnit olej v nejzapadlejších rychloservisu. A základ auta je užitkáč na rámu. Servisovatelnost bude určitě mnohem snažší a levnější.
Avatar - m.z.
28. 3. 2020 13:50
Re: Vyborne auto, vyborny text
Uvidíme jak se u Forda pochlapi s nástupcem. Už to asi bude hybrid.
28. 3. 2020 13:27
Vyborne auto, vyborny text
Jsem uživatel full-size pickupu a letos si ho koupím znova. Je to úžasně praktické auto pro rodinu a pro aktivní život. Podotýkám tedy, že nežiju v ČR, takže mě neomezují úzké silnice. Skoro každý víkend hodíme na korbu gril, sedačky, stůl, lehátka, plastový kajak, boardy do vln a spoustu dalších blbostí pro děti a jedeme na pláž. Svoje silniční kolo převážím normálně v kabině - úplně rovně ho strčím před zadní sedačky, nemusím nic rozmontovávat, sundavat přední kolo, nic... prostor je prostě luxus. Místo na zadních sedačkách pro děti - větší než v S-Klasse. Před zadními sedačkami se dá spát (vyzkoušeno mojí ženou).

Ten RAM má momentálně asi nehodnotnější interiér z pickupů, je to pěkný auto, taky na něj koukám. Odrazují mě trošku řeči o spolehlivosti, proto nejspíš zůstanu u Fordu... ale líbí se mi ten RAM, ne že ne.
28. 3. 2020 13:18
Re: Těmto autům fandím, ale ne na LPG čerpačce
Jj, jezdím na LPG. Pán přijede, má na korbě tuším 180 litrů bandu a jak tam vrazí pistoli, tak si jde vedle na benzínku pro kafe. Do plný ho akorát vypije. ;-)
28. 3. 2020 11:30
Re: LoL
Pojmenoval jsi to naprosto přesně Pájo. Ti, co tohle auto používají k tomu, k čemu je určeno, mají většinou desetileté ojetiny. Tyhle nablýskané nové full-size pick-upy většinou nikdy náklad nevezly. Plní funkci image-makerů:)
Avatar - m.z.
28. 3. 2020 11:18
Re: Srdeční záležitost
:D https://www.youtube.com/watch?…

ještě se sériovým výkonem a brzdami
Odskočil jsem si tam poté, co jsem z návěsu vyložil 3 auta.
Avatar - speedfred
28. 3. 2020 11:15
Re: Srdeční záležitost
Za mňa keď pickup tak jedine takýto full size. To auto je fakt veľmi pohodlný univerzál a v m.z. prípade to aj celkom ide. :-[]
Avatar - speedfred
28. 3. 2020 11:12
Re: maximálka
Ešte mu tam daj video z NS. :-!
28. 3. 2020 11:03
Re: Kdo nezazil nepochopi
Druhý extrém...vy jste se s betou hledali klucííí.
28. 3. 2020 11:02
Re: Kdo nezazil nepochopi
Znovu, je to stejná třída?
28. 3. 2020 11:02
Re: tady je zas bojovniku
Nemůžeš všechny posuzovat podle sebe. Spousta lidí podobná auta užije a nejsou pozéry.
28. 3. 2020 11:00
Re: Bravo Machala
A o kom většinou píše wolff? Komu odpustili všude možně penalty za vysoké emise? ;-)
28. 3. 2020 10:58
Re: LoL
Kousek od baráku je farmář, hned za ním majitelé zahradnictví. Farmář má staršího F150, zahradník nějakou velkou Toyotu. Pořád na tom nebo za tím něco vozí. Nejsou normální?

Je tohle kategorie BMW 3er?
Avatar - Ozzman
28. 3. 2020 10:04
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Dotovana je jen nafta... Přeci! :D
28. 3. 2020 09:53
Re: maximálka
Aha, sorry, nečetl jsem celou diskuzi.
Nicméně stáe si stojím za svým. Že to jede 250 km/h neznamená, že to auto nečeká na první chybu řidiče, které jiné auto zkousne, ale tahle bedna už ne. Žádný předpis na omezovač neznám a ten je tam dáván proto, že výrobce chce a ne proto, že musí.
Avatar - m.z.
28. 3. 2020 09:48
Re: maximálka
Čteš vůbec, co jsem psal? Jezdím od ledna 2019 F-150 V8 + kompresor, jede volně 250+, najeto 53tkm. Tahám s tím 12m návěs + běžné vleky, M2 jsem prodal a používám to jako jediné auto.

Kdybys aspoň neplácal svoje moudra.
28. 3. 2020 09:38
Re: maximálka
Tak se nebav s teoretikem, co aspoň jezdil s předchozí generací. Ty jsi praktik a už jsi jel se současnou generací > 150 km/h, že mne nazýváš teoretikem?
Jaký předpis tam dává ten omezovač? Že ho má Toyota Proace Verso je důkazem, že je to vynucené předpisem nebo výrobce ví, jaké jsou limity jím vyráběná auta?
Avatar - m.z.
28. 3. 2020 09:33
Re: maximálka
No ty se mi fakt zdáš, je tam kvůli předpisům a sériovým gumám. Stejný omezovač má např. Toyota Proace Verso.
O žádné srovnatelné aerodynamice se sportovním sedanem, ani např. MPV, nemůže být řeč. Jen narážím na tvé názory o ovladatelnosti při vyšších rychlostech.
Naopak ho nerozhodí ve vysoké rychlosti žádný výmol, ale s teoretikem je těžká debata.
Jen pro upřesnění, jezdím v F-150 s kompresorem, 644k naměřených na brzdě a zapsaných v TP. Trošku o tom něco vím...
28. 3. 2020 08:04
Re: maximálka
Hele, ano, stačí. Páč změněný podvozek a hliníková karosérie nemá moc vliv na aerodynamiku.
Ano, mohli se vlastnosti drobet vylepšit, že to zvedlo "limit", kdy to ještě drží na jistotu o pár km/h, ale stále je to to, ve smyslu aerodynamiky, neforemný panelák na čtyřech kolech. Takže opravdu nevěřím, že změněným podvozkem a hliníkovou karosérií to dosáhlo aerodynamických vlastností sportovního sedanu. Ten výrobcem zavedený omezovač tam není jen tak, že se jedno ráno probudili a řekli si, že by tam jen tak mohli dát omezovač rychlosti.
28. 3. 2020 07:25
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
To kdo se k soucasny situaci stavi lip si s dovolenim rekneme za par mesicu nebo let az si tu budeme uzivat hlubokou recesi protoze nase zivoty ridili psychopati odtrzeni od realneho sveta jako Prymula bez proverky.
Avatar - wakantanka
28. 3. 2020 06:32
Re: Re: Přes prsty
Tak ale v zásade na kúpu takéhoto auta potrebuješ plnšiu peňaženku. 😊
Avatar - m.z.
28. 3. 2020 06:08
Re: maximálka
Takže ti stačí fotka a to ze umíš pochybovat...

Ty auta se podstatně změnily.
Mají hliníkovou karoserii a jiny podvozek.
Avatar - curwasportiva
28. 3. 2020 01:02
Re: Kdo nezazil nepochopi
Tak 3er uz davno neni nic extra... A jestli nejake trivalcove chrochtatko dostalo, min hvezd, tak me to asi sedi...
27. 3. 2020 23:41
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Najlahsia korist su autickari a tak preco si na nich nesmlsnut,ale realita je taka,ze vytiahnes paty z velkomesta a zacnu ta ohrozovat domacnosti spalujuce tuhe palivo..vid nase Tatry,kde 90% domov kuri takymito palivami a to je podla mna ten hlavny problem a nie moderne auta so spalovacimi motormi.

S tymi velkomestami mas mozno ciastocne pravdu.Mam obcas pocit,ze okrem toho,ze si zachovate starecky vyzor Prahy (co je super!),tak rovnako ani zvyky kurenia sa tam podla,mna moc nemenia a vacsia cast starej Prahy stale kuri tuhymi palivami...
Avatar - _beta
27. 3. 2020 23:15
Re: Kdo nezazil nepochopi
Takže si zaslúži dvojnásobný počet hviezd než trojkové BMW.
Jasné, už chápem ...
27. 3. 2020 23:06
Re: maximálka
Když koukám na fotky, tak je to furt ta velká neforemná krabice na čtyřech kolech (z pohledu aerodynamiky). Takže pochybuji, že se nějak změnilo chování ve vyšších rychlostech. Ostatně tomu napovídá omezovač na těch 173 km/h. proč by tam asi jinak byl, že...
Avatar - curwasportiva
27. 3. 2020 23:02
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ocividne tomu rozumis :D
Avatar - m.z.
27. 3. 2020 22:59
Re: maximálka
No tak to je proti novému kapku rozdíl.
Jakákoliv dodávka se proti tomu nemůže rovnat.
27. 3. 2020 22:58
Re: Re: LoL
Tedy nevím, auta mám sice rád, ale za vlasy bych je určitě nevyměnil., je to pořád jen věc. Jinak auto pěkný. :-)
Avatar - _Karel_
27. 3. 2020 22:55
Re: Přes prsty
Spotřebu, o které je většina tvého příspěvku, řeší LPG nebo holt plnější peněženka.
S městem souhlas. Jinak žádný problém nevidím.
27. 3. 2020 22:49
Re: Bravo Machala
No mne svindlwagen vadi dost :-)
Obzvlaste jeho produkty na naftu 2015 a starsi.
27. 3. 2020 22:49
Re: Přes prsty
.... mě by zajímalo jak dlouho by ti reálně ta euforie z toho auta vydržela..... jo, luxus, V8, paráda.... a co reálně s tím? na dlouhé štreky po dálnici o ničem, jsou na to lepší auta.... do města? vtip.... bublání po okreskách s rukou z okna.... snad.... ale to je trošku samoúčelné ne? denní dojíždění do práce? za těch 15 litrů se to asi celkem brzo omrzí.... (v zimě za dvacku, že....). Nebo s tím pojedeš na dlouhou letní/zimní dovolenou do ciziny? je to opravdu takový zážitek jet v koloně aut které všechny jedou 130, ale ty jediný se skoro nevlezeš do jízdního pruhu a máš 2,5x vyšší spotřebu.... hele fakt nevím....

Takže emočně tě to asi zezačátku dostane, ale řekl bych že to rychle vyprchá....

Samozřejmě, pokud využíváš reálné vlastnosti toho auta - náklad/tahání/terén, tak pak si užiješ, že ten tvůj pracant je luxusní jako to S-ko.... ale pokud to používáš jen jako osobák, tak to dlouhodobě prostě nebude fungovat.....
27. 3. 2020 22:44
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Diky za odkaz.
Doufám, že si ho rozkliknou všichni, co si myslí, že ekologická opatření se týkají jen aut.

Najviac peňazí na ovzdušie – zhruba 85 miliónov eur – išlo v rámci dvoch výziev zameraných na znižovanie emisií znečisťujúcich látok z takzvaných stacionárnych zdrojov. Sem patria zariadenia lokálneho vykurovania, skládky odpadov a palív, či lomy. Všetky tieto opatrenia podľa envirorezortu dostávajú podporu v súlade s princípom „znečisťovateľ platí“.

V čem je problém??

Nejvíc peněz jde na to nejproblematičtější.

Lidi ve velkých městech nicméně hodně trápí emise z dopravy.
Avatar - curwasportiva
27. 3. 2020 22:19
Kdo nezazil nepochopi
To plati pro full size V8 pickupy, vic nez kde jinde. Na pohled, prerostla, neohrabana monstra, ale staci par zatacak a pridani plynu a je to vetsinou laska.

Jinak HEMI, ktere FCA dnes vyrabi ma s puvodnim HEMI spolecny jen nazev. Driv mel opravdu HEMIsfericke spalovaci komory, dnes je to jen trademark.

No a test je uz takova Ceskoslovenska klasika, kdyz dojde na podobna auta. Je to sepsani pocitu a dojmu, ale o aute jako takovem se clovek moc nedovzvi...
27. 3. 2020 22:19
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
"Slovensko má v rámci EÚ tretí najvyšší podiel obyvateľstva vystaveného nadmerným koncentráciám tuhých znečisťujúcich látok. Následkom toho každoročne predčasne zomrie takmer päťtisíc ľudí. Vzduch pritom neznečisťuje najviac priemysel, či doprava, ale domácnosti spaľovaním tuhých palív."

http://euractiv.sk/…socialny-rozmer/
Avatar - curwasportiva
27. 3. 2020 22:14
Re: LoL
Jasny dva metry, hlavu plnou vlasu a hlavne plnou mindraku a pocitu menecenosti...
27. 3. 2020 22:10
S prodluzovacen pindoura tady nesouhlasim
... Protože to auto je fakt cool a ten pocit z řízení takové krávy s tímhle motorem, navíc doplněnej luxusem, musí být fakt majestátní.
Ano, je to k ničemu, ale kdyz už bych chtěl nesmyslne velkou káru, takradsi tohle, než GlS/X7.
27. 3. 2020 21:42
Re: maximálka
RAM 1500 2014. Jel jsem ze SF do LA po HWY 5 a protože cesta byla dlouhá a prázdno, tak jsem auto různě zkoušel.
Avatar - _Karel_
27. 3. 2020 21:39
Re: maximálka
Na dedukci jsem přišel čtením:
" maximálka 173 kmh mi přijde na čtyři sta koní málo. Je tam nějaký omezovač?"
"Po tuningu motoru umí jet klidně 250"
27. 3. 2020 21:38
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
No s tvym pristupem je vlastne vsechno jedno.
Ale samozrejme za nadseny elektromobilismus :yes:

Planetu samozrejme elektromobilem nezachranim.

Stejne jako ji ji jeden RAM neznici.

To je ale diskuze o nicem :-)
27. 3. 2020 21:35
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
https://www.europarl.europa.eu/news/cs/headlines/society/20190313STO31218/emise-co2-z-aut-fakta-a-cisla-infografika

Dieselovy auto jsem nikdy nevlastnil.
Avatar - m.z.
27. 3. 2020 21:33
Re: maximálka
V čem si to vůbec jel a v kterém ročníku?
Avatar - m.z.
27. 3. 2020 21:31
Re: maximálka
Nevím, jak jsi přišel na tuto dedukci...
Na 170 má omezovač, reálně dokáže jet okolo 210-220km/h
27. 3. 2020 21:29
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ty taky zastanca EV preco este nemas elektroauto?
Pokial dobre viem jazdis na dizly..starsom dizly,ktory nie je zdaleka elekologicky pre teba.
Sranda,ze nikto z Vas fanatikov na EV nejazdi realne na EV aute.
Preco nechodis klopat na dvere ludom co maju doma stare kurenie a kuria uhlim?To je najvacsie zlo vdaka ktoremu mame horsie ovzdusie..
Kde zijes?V Cechach?Aky velky mate podiel vyroby elektriky na uhlie?Tym padom aku velku uhlikovu stopu vyprodukuje tvoj "cisty" elektromobil?
27. 3. 2020 21:25
tady je zas bojovniku
Dal bych ne 6, ani 7 ale 8 hvezdicek za tu spotrebu, nemotornost a pozerstvi. Jo, vy si to poridite na tahani nakladu? Ne, tak lodi. Taky ne? Tak pro bezpecnost? Jo urcite jdes pro auto abys ochranil rodinu. Pak tam sedis z 90 procent sam jak piškot, jedes do prace a modlis se abys to mel kam zahodit a ruku na 12hodinach a pravou na voliči automatu a zada jak paragraf. Ne tak na vesnici, super okolo kravína. Tam te ale nikdo neuvidi. Tak to po roce prodas a uzil sis júesej :D. Ne a ted vazne. Par let to bude boom a cool a pak zas vsichni vezmou Bych utokem kabria a budes tvrdit ze nemusis mit roušku a jezdis si venku :D. Jdete uz do prace :D
Avatar - _beta
27. 3. 2020 21:19
Re: LoL
Takže ty si naozaj mysliš, že niekto normálny si také auto kúpi? V Európe, na také bežné jazdenie. A tá banda ktorá má podobný názor.
To akože fakt?
Takže si zaslúži dvojnásobný počet hviezd ako trojkové BMW?
Pobavili ste ...
27. 3. 2020 21:15
Re: maximálka
Samozřejmě že má. Je to neforemné auto z pohledu aerodynamiky, takže v tak vysokých rychlostech stačí prosvištět kolem kamionu, co jede 90 km/h a vítr s tím nehezky zacvičí. Když jsem s tím jel 100 mph, tak jako řidič cítíte, že to auto už není tak jisté jako když jezdíte do nějakých 65-70 mph.
27. 3. 2020 21:12
Re: maximálka
Jenže ve dvoustovce je Véčko či Multivan výrazně stabilnější, díky lepší aerodynamice. Sám Véčkem jezdím po Německu 180-200 km/h a ujde to. V USA jsem toto jednou řidil a kolem 100 mp/h už jsem cítil, že to auto je na svém maximu, že dál zvyšovat rychlost jsem se už bál.
Avatar - 3_diamanty
27. 3. 2020 21:11
Re: Přes prsty
ja u nas v meste vidim jeden nissan titan ... a to je tiez riadne hebedo... clovek by cakal ze to zbada skor kdesi mimo mesta a ono ho vzdy vidim kdesi v cente mesta.. to su tie paradoxy ... aj Gecko skor zbadas pred obchodakom ako kdesi v terene
Avatar - _Karel_
27. 3. 2020 21:10
Re: maximálka
Chceš tím říct, že maximálka 173 je o výkonu motoru a tuning ji zvýšením výkonu posune na 250? To je pitomost, ne? Těch 173 musí mít jiný důvod.
27. 3. 2020 21:05
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Koupí elektromobilu rozhodně planetu nezachráníš. Jediné auto, které je ekologické je to, které se nevyrobí. Taže bys měl prodat auto a další si nekoupit.
A elektromobil generuje CO2 také. Ať už nepřímo přes neobnovitelné zdroje nebo ještě více nepřímo přes samotnou výrobu.
Jsem nadšený elektromobilista, v mé sociální bublině mám další tři a ani jeden si elektriku nekupoval kvůli ekologii, ale kvůli vlastnostem elektromobilu.
Avatar - m.z.
27. 3. 2020 21:01
Re: maximálka
Po tuningu motoru umí jet klidně 250 a je stabilní, ale je třeba vyměnit přední brzdy.
Avatar - m.z.
27. 3. 2020 20:59
Re: blbost
To auto si opravdu zaslouží 6 hvězd, kdo nezkusil, nepochopí.
Avatar - 3_diamanty
27. 3. 2020 20:58
Re: Totální pecka
ja si predstavujem nieco taketo u mna https://www.youtube.com/watch?… :yes:

ale chce to tu budku este https://img2.auto.cz/…ull/6191126_.jpg take chcem :yes:
Avatar - _Karel_
27. 3. 2020 20:58
Re: Netest
A jak se pozná, kde končí oprávněná chvála a kde začíná PR?
Asi by ti pomohlo trochu nadhledu. Být v této formě test oktávky, taky by se mi to nelíbilo. Ale tohle je auto, kterým se 99,9% z nás nikdy nesveze, je to parádní kára na kterou bude na ulici čumět každej správnej kluk, s motorem, který je vlhkým snem. Tady trocha nekritickýho nadšení nemá čemu ublížit. Není důvod si myslet, že je to uplacený. Být to test Ferrari, nikdo by si nestěžoval.
27. 3. 2020 20:54
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ja netvrdim, ze dotace nejsou.

Kazdopadne solary jsou spravne.

Zpusob jejich zavadeni v Cesku byl velmi problematicky..

V okolnich zemich to funguje spravne.
Avatar - m.z.
27. 3. 2020 20:48
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Bohužel je vidět, že s tím nemáš zkušenost. Dá se s tím fungovat krásně, jen to není vhodné do centra, jiné mínus nevidím.
27. 3. 2020 20:46
Re: Přes prsty
Já už jich v Praze potkal. :-D
Avatar - 3_diamanty
27. 3. 2020 20:43
Re: Srdeční záležitost
a ani cenou ze jo... kazda sranda nieco stoji ....

je to vzdy o tom co clovek od auta pozaduje... niekedy bude lepsi jimny niekedy hilux a niekedy tento ram....obcas je fajn byt velky a silny...a obcas zase maly a lahky... inak kvoli pohodliu si samozrejme nikto hiluxa nekupuje ( na to je lepsi land cruiser ) ... pickup ako hilux je v prvom rade pracovny stroj ... inak 5,3m dlhy pickup mi nepride uz moc maly... ale samozrejme voci tomuto ramu je to mlada.... :-[]
27. 3. 2020 20:42
Re: Netest
Nevím ,ale v první větě si přečíst, že by mu tester udělil hned šest hvězd... Tobě k testovýmu štěstí asi stačí málo. Já bych si test i přečetl, ale zaslepený hýkání, to mi fakt moc neřekne... Pokud tobě jo, tak hurá. ;-)

Mimochodem, když napíšu, že je to spíš PR, ale že auto bude určitě skvělý, to si jako nějak protiřečí??? No možná by vzduch pomohl tobě. Třeba by stačilo sundat roušku. ;-)
Avatar - speedfred
27. 3. 2020 20:36
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
A čo nezmyselná výkupná cena elektriky od solárnych elektrání? To nie je dotácia?
27. 3. 2020 20:33
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Proti smradu benzinu (uz snad od EU4?) nic nemam.
Ten je narozdil od dieselu opravdu radne vycisten.
Stejne jako vetsina zdroju elektricke energie.
Sam bydlim v blizkosti dvou elektraren.
A to je ten nejmensi znecistovatel ve meste.
Krome dieselovych aut jsou nejhorsi lokalni topeniste.
Avatar - rohYpnol
27. 3. 2020 20:25
Re: tesim se
Já BYCH si to koupil a do plynu bych dal ekoteroristy co nám vnucují elektromobilitu!
Avatar - rohYpnol
27. 3. 2020 20:16
Re: Netest
No, test jsem zatím nečetl. Ale jedno uznat musím - test od toho taky úplně nečekám. Proč?

Abych mohl hodnotit, musím mít srovnání. Srovnání s konkurencí. A full-size pickupy se tu prostě netestují. RAM bez diskusí skvělý JE.

Ale abych si jej troufal hodnotit, tak nutně musím mít srovnání s F-150, SIlveradem, Tundrou a ... Cybertruckem :-[] :-[] :-[]
Avatar - rohYpnol
27. 3. 2020 20:11
Přes prsty
Nevím proč, RAM jsem měl vžycky tak nějak "vzadu" v mém žebříčku full-size pickupů. Test zde jsem ani nečetl, bo nemusím. Viděl jsem perfektní zahraniční videotesty tohoto kousku a musím uznat, že mě docela spadla brada.

RAM je opravdu excelentní. Jestli tu výše někteří kolegové píšou příspěvky typu "a k čemu tohle...?" tak stejnou otázku lze položit na 1000 věcí, které máme všichni doma. A k čemu 8-jádrový smartphone? K čemu 20 kabelek?, k čemu Camellky?, k čemu 4K? K čemu máme milion věcí?? Protože prostě chceme!!!

A já na rovinu a bez výmluv a pokrytectví říkám, že tohle je auto, které bych prostě CHTĚL :-! Prostor jako v Multivanu, pohodlí jako eSku, průchodnost jako Range-Rover, praktičnost jako 4 Octavie... Cena vzhledem k nabízené hodnotě vcelku podměrečná. Tohle auto nemá chybu. A že se na naše cesty úplně nevleze? Asi takhle - na cesty po Praze to asi nikdo kupovat nebude. Ale u nás na venkově nevidím žádný problém :-!
27. 3. 2020 20:11
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
No mne ten marketing prijde lepsi ;-)

Do ted tu byl (jeste je) silny antiEV marketing...
Mne bude stacit az toto skonci.
Protoze lidi si to berou za svy...

Aktualni dotace 3 miliardy $ v USA na podporu ropneho prumyslu nikomu nevadi.
27. 3. 2020 20:08
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Auto jsem jeste neprodal.
Prodam (nebo spis predam..) az budu mit elektromobil.

Ale snazim se jezdit usporne :-)

Mam aktualni spotrebu 6.5 a to jezdim ve meste. To by se mi s RAMem asi nepodarilo..

Da se ted jezdit usporneji, doprava je plynulejsi.
27. 3. 2020 20:03
Re: Bravo Machala
A proč by měl Fiat někomu vadit?
Avatar - _Karel_
27. 3. 2020 20:02
Re: Netest
Ty máš furt nějaký problémy. Když je tu hodně článků o škodovkách, vadí ti to. Tady je test auta, který není ani český, ani evropský a je jasný, že bez ohledu na vyznění testu si ho stejně "nikdo" koupit nepůjde, zase je to špatně. O jakých autech se tu může psát event. je dokonce chválit?
Je to prý PR, přitom hned v další větě sám píšeš, že je to asi výborný auto. Měl bys jít na vzduch.
27. 3. 2020 20:00
Re: Totální pecka
Ano ano viděl. Je to taky parádně natočený a musím říct, že zas to úplně odpovídá realitě. Já to auto znám. A pocity mám stejný a to co tam říká nakonci je opravdu přesny. Nehejtuj neco co si nevyzkoušíš. A to překvapení na začátku. To by měl každej stejně. Já byl teda úplně prekvapenej a nadsenej. A to opravdu mám zkušenost s 5,7 hemi 6,2 hemi i 6,4 hemi no ale tonjak je to vyladeny v tomhle autě je nadhernej prožitek. A komfort k nezaplacení i na každodenní ježdění i na práci. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Ale záleží na subjektivních potřebách. Tohle je muj názor.
27. 3. 2020 19:58
Re: LoL
Ale Beta má trpaslíka a potřeboval se pochlubit. K autu samozřejmě nic nemá...
27. 3. 2020 19:57
Re: LoL
Tak nevím jestli máš problém s malostí nebo erekcí :-[]
27. 3. 2020 19:54
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ne, ne, ne...elektřina vzniklá spalováním nesmrdí!
27. 3. 2020 19:52
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Na co marketing? Automobilkám nuceno, lidem cpány dotace...je lepších nástrojů?
27. 3. 2020 19:50
Bravo Machala
Poprvé sem tak nějak uvěřil, že to co si napsal je skutečně to, co si i myslíš...
Je to úžasný auto....

P.S.
Zajímavý je, jak se tady rozjel boj za záchranu planety... A svindlwagen, co zde kontinuálně zamořuje Evropu několik desetiletí nikomu nevadí...
27. 3. 2020 19:48
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ale benzinovej motor preci voni ;-)
Avatar - speedfred
27. 3. 2020 19:20
Re: Srdeční záležitost
Tie malé pikapy sa tomuto nevyrovnajú pohodlím a miestom v kabíne ani náhodou.
Avatar - speedfred
27. 3. 2020 19:09
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Našim autami to teda nezachránime a ja to ani zacharaňovať nebudem. Sorry.
Dúfam že začínaš od seba a svoje auto si už predal.
Dnes mi tu za barákom vyhorel podnik na spracovanie elektrošrotu - to je niečo pre eko fanatikov.
27. 3. 2020 19:03
Re: Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ta sedla
Avatar - Alf1k
27. 3. 2020 18:44
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Kdyby jsi viděl jaké mají ty auta využití v US a co všechno dokážou tahat, možná by tvůj příspěvek nemusel nikdy vzniknout a nebyl by jsi automaticky za blbce.
Avatar - Alf1k
27. 3. 2020 18:34
Je to paráda
Sakra mít k tomu aspoň trošku využití, klidně si to jako rodinné auto dokážu představit, ale možná spíš něco jako GMC Yukon, ten je bez korby, měli jsme ho k dispozici ve státech a všechny ty petrolheadama tady nenáviděné SUV jako X5 atd. vedle toho jsou jako krabičky od sirek :D Jenom ten úložnej prostor je neuvěřitelnej a na to jakej je to koráb se to chová pěkně a neskutečně komfortní..
Na druhou stranu tady fakt nejsou ideální podmínky na tyto mastodonty, jenom garáž mám 6,20 na délku a tohle hovado se tam vejde tak tak, abych zavřel vrata.
27. 3. 2020 18:30
Re: maximálka
Dva na šířku a šest na délku není až tolik. Podobné rozměry mají i dodávky stylu Transporter nebo nějaké véčka a ve vyšší motorizaci pro ně ta dvoustovka není žádný problém
27. 3. 2020 18:21
Netest
Už po první větě bylo jasné, že tohle nebude test, ale onanie nad vysněnou károu. A to je pak spíš PR než test. Jako když mi manželka vychvaluje dušenou mrkev jako to nejlepší, co si člověk může dát k obědu, uvaří toho plnej hrnec, a celej tejden to pak jí sama...

Ale o tom, že jako kára je to asi výborný auto, o tom žádná. Jenže ne pro 99 procent lidí v ČR. A v SR...
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2020 18:18
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Všechno spalování smrdí.
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2020 18:17
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Jenže v místním rychloservisu se mu stejně tak dobře postarají o jakékoli jiné auto. Nebo si myslíš, že RAM je méně technicky vybavený oproti ostatním?
O nižším TCO bych silně pochyboval (tedy pokud neporovnáváš pick-up v USA a sedan v EU)
Avatar - donPedro
27. 3. 2020 18:06
It's only little truck, but I like it
Na takovou káru musíš mít jedno. Tedy vlastně dvě. A víš ty co, když nevíš, zeptej se Mirka. No a ti co je nemaj, si můžou trsnout ... s Elonem ;-) RAM :yes:
27. 3. 2020 17:57
Re: LoL
no vidíš, někdo nepotřebuje takový auto a má ho, někdo nepotřebuje hodinky pro potapěče nebo piloty a má je
27. 3. 2020 17:56
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Koho zajima CO2? Nase deti (resp. 18-25 let)? :-O

https://www.forbes.com/…n-anything-else/#…
Climate change tops the list of vital challenges of our time, say young people interviewed by Amnesty International. The new Future of Humanity survey of over 10,000 18-25-year olds across 22 countries reveals that 41% of respondents cited global warming as the most important issue facing the world.

https://www.idnes.cz/…90836_domaci_rko
Klimatické změny mají největší dopad na Afriku a v Evropě se mohou projevit v rostoucí migraci. Česku sice hladomor nehrozí, ale i každý Čech by se měl zamyslet na tím, jak žije, čím cestuje a jakou má spotřebu. ;-) Proč, to vysvětluje Miroslav Trnka z Ústavu výzkumu globální změny Akademie věd, který zkoumá vliv zemědělství na oteplování.
27. 3. 2020 17:54
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
No u nas tahle kategorie nastesti popularni neni.

Ale v USA se jen F-Series proda 900.000 kusu. :-O

https://carsalesbase.com/…9-large-pickups/

A RAM 600.000 kusu...

Btw. Jsem momentalne stastny kde ziju. K aktualnim problemum (pres vsechna uskali) se stavime mnohem lip nez Americani. Obdobne to mame i s vozovym parkem (krome jedovatych dieselu) - Evropani nepotrebuji ohromny pick-upy.
27. 3. 2020 17:45
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
...zejména u osobních aut, která se na nem podili asi z 5% (i když tohle se mozna ve statistikách vede jako nakladak, nevim…)… Hlavne jak uz zaznělo vyse, pickupu u nas nejezdi tolik, aby bylo potřeba resit "co by kdyby si ho koupil každý Cinan". Naopak jsem rad, když nejaky jednou za cas potkam a palec nahoru každému, kdo si podobnou zbytecnost koupi.
Avatar - _beta
27. 3. 2020 17:45
Re: LoL
To je jedna možnosť.
Alebo majú také planet ocean alebo milgaussy drahý servis ...
Avatar - 3_diamanty
27. 3. 2020 17:41
Re: Mě se to líbí...
sranda... za posledny polrok je tu viac 5 hviezdickovych aut ako za predoslych 5 rokov... ... toto dokonca by dostalo aj 6 hviezd... kriteria testerov sa poslednu dobu fakt menia.... mozno by to chcelo 10 hviezdiciek ako strop... lebo potom aj taketo jemnejsie delenie vyselektuje len tych skutocne najlepsich ... 8-s
Avatar - lyon667
27. 3. 2020 17:31
Re: LoL
To znamená jen to, že se o auto málo staráš.
Avatar - _beta
27. 3. 2020 17:29
Re: LoL
Si si ešte nevšimol, že si uťahujem? Z trpaslíkov.
A na oplátku ma trpaslíci drsne mínuskujú :-)
Avatar - 3_diamanty
27. 3. 2020 17:29
Re: Srdeční záležitost
mne sa tieto "pracovne" auta tiez pacia... ale popravde viac tie u nas mensie a beznejsie pickupy ako L200 a hilux ktore v reale rozmerovo este stale posobia ako "bezne" osobne auto a nie uz ako nejaky maly truck ... navyse s tymi beznymi spominanymi pickupmi sa da jazdit aj za 9L uplne normalne ... tu to ale uz asi bude o inom ( 14? 15? ) .. ale tak jasne.. cele auto je uplne iny level .. a tiez plati ze kazda sranda nieco stoji :yes:
Avatar - lyon667
27. 3. 2020 17:27
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
A koho kromě green addicts zajímá nějaký CO₂?
Avatar - 3_diamanty
27. 3. 2020 17:14
Re: Totální pecka
tak urcite si videl aj toto https://www.youtube.com/watch?…

uplny masaker to auto ( ak ho vies spravne vyuzit ) :yes:

ja si to viem predstavit ako auto uz vyslovene na pracu.... na podnikanie a tak... presne... proste na rodinne vozenie sa napriklad tarraco .. a v garazi k nemu este jeden pracovny RAM na "tahanie" nakladu :yes:
Avatar - 3_diamanty
27. 3. 2020 17:08
Re: maximálka
ma to obmedzovac .... je to kvoli bezpecnosti... na nete to najdes

ten kolos ma 2 metre sirku a 6m dlzku ( to uz je ako nejaky lahsi nakladak iveco a pod ) .... a predstava ze s tym ides 200 je fakt brutalna ... takze plne chapem ... ten velky motoricky vykon skor pouzijes na tahanie ineho auta.. alebo snezneho skutru.. alebo povedzme nejakej malej lodky/clnu ... ved s tymto tahat snezny skuter musi byt brnkacka ze to ani nepocitis ( asi ako keby som si ja za male auto zavesil horske kolo ) :yes:
Avatar - _beta
27. 3. 2020 16:47
Re: LoL
Keďže mám na výber z viacerých áut a jazdím väčšinou po meste tak je logickým výberom tá Fabia...
A aby nedošlo k omylu, za servis hračiek čo mi ukazujú čas dám zvyčajne väčšiu sumu než za pravidelný servis bežného auta.
Avatar - _beta
27. 3. 2020 16:34
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Tco má nižšie, lebo sa to dá odpísať z daní. To súhlasím.
Do terénu je to samozrejme nevhodné, takže to jazdí len po cestách. A je to tak vysoko, že bežný trpaslíci potrebujú schody.
Ale inak tam len chýbajú byvolie rohy a vzadu jajca.
27. 3. 2020 16:20
Mě se to líbí...
... ale to už bych měl k velkýmu pinďouru i velký auto :-)
27. 3. 2020 16:19
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
V Evropě jo.
Ale v USA? Při tamních cenách benzínu a aut to má nižší TCO než velký prémiový sedan. No a "redneck" nemusí jezdit 200 km do autorizovaného servisu, vše potřebné mu udělají v každém místním rychloservisu.
Avatar - 3_diamanty
27. 3. 2020 16:18
Re: LoL
v com je problem? v aute? .. v testerovi? alebo co ta tu vlastne zerie?
27. 3. 2020 16:17
Re: To je totální výsměch evropské hlouposti
Na jednu stranu ano. Na druhou stranu, kdo určí tu míru, co je ještě adekvátní a co už je zbytečné mrhání? Kdysi mnohým lidem stačilo třímetrové auto s hmotností 650 kg (Fiaty, Mini, kdysi naprosto běžná auta). Dnes většina lidí jezdí autem o 1,5 metru delším a dvakrát tak těžším. RAM přidává "jen" dalších 1,5 metr navíc a "jen" další dvojnásobek hmotnosti.
Avatar - speedfred
27. 3. 2020 16:11
Re: LoL
Radšej budem sedieť plešatý v RAM-ke ako vlasatý vo Fábii. PS: vlasov mám ešte dosť.
27. 3. 2020 16:09
Totální pecka
Četl sem to dvakrát už a musím fakt říct že tohle auto je úžasný. A članek presne vyjadřuje to co to dela s člověkem kdyz ma tu moznost. A podle mě i u těch největších remcalů by zkušenost s tímhle autem změnila jejich negativní názor. Nikdo nemůže říct že to auto je k ničemu. Proč? Protože stejně tak by singl člověk kterej je ajťák co žije sám v garsonce a má.praci 100m od bydliště mohl říct. Auto je k ničemu. Jakýkoli auto stejne tak mu muze přijít nesmyslný Multivan. A stejně tak úplně zbytečny a k ničemu nisan GTR. Rict se da fakt jen jedno: kdo to nezazil nemůže soudit. Mám s RAMem se stejným motorem najeto fakt hooooodne mil v různých terénech a typech cest. A tahle verze je naprosto úžasná. Díky za článek. Umím si ho představit jako druhej vůz do rodiny a podnikání :yes: :yes: :yes:
Avatar - speedfred
27. 3. 2020 16:05
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Nemám na to tak si aspoň kopnem do toho. :no:
27. 3. 2020 15:54
Re: blbost
A dál? Dál všechno co je v tom článku!!. To zpracování ve vnitř je nečekaně paraadni a kvalitní a je vychytany do posledních praktickejch detailů . A neznám evropský auto který by se v porovnání úplně všech prvků tomuhle vyrovnalo. V téhle cenové relaci už vůbec ne. Taky si nemyslím že by si autor splnil sen. Jen pochopil že je to auto prostě úžasný . Žere to? Znám mercedes ML s nesmyslným motorem kterej jezdí s lehkou nohou za 16l a u tohodle auta se ptám k cemu? Nevleze se? Ano nevleze, ale to často ani superb a ani sharan nebo V classe. Cilova skupina tohodle auta je u nas malá, a právě když se na to auto dívám v té kombinaci všeho tak ano to auto je super super. Takže klidně šest hvězdiček z pěti, ne raděj Sedddmmm!!! A podotykam znam ameriky. Článek přesně popisuje to co auto udělá i z největšího skeptika.
Avatar - KANKUNEN
27. 3. 2020 15:43
To je totální výsměch evropské hlouposti
Ale je to stejné, jako by si šel do obchodu pro 5 rohlíku s vozíkem dvoukolákem.
27. 3. 2020 15:34
Srdeční záležitost
Tak je jasné, že tato a apodobná auta u nás nikdy nebudou jezdit masově, ale když se někdy objeví, je to velmi milé zpestření. Mít nějakou firmu, kde by se schopnosti takového stroje časteji využily, neváhal bych ani minutu. Jenom bych ho nechal předělat na LPG, na korbě je jistě dost místa na opravdu pořádnou plynovou nádrž! :-) :yes:
27. 3. 2020 15:26
Těmto autům fandím, ale ne na LPG čerpačce
Jednou jsou za tímto monstrem čekal na LPG čerpačce a bylo to nekonečné. Měl tam tři nádrže o celkovém objemu snad 250 nebo 280 litrů, už si to přesně nepamatuju.
Překvapuje mě vysoká cena. Myslel jsem, že v USA jsou tato auta poměrně levná. Ano, dovoz, clo, DPH, úprava na evropské předpisy, to vše něco stojí. Ale čekal bych tak milion a půl.
27. 3. 2020 15:20
Re: Martine
Souhlasím. Tahle skoro až beletrie mi taky moc nesedí. Ale to auto je přesně tak pohádkové jak je to napsaný. Po všech stránkách musím dát autorovi za pravdu. Znám velmi dobře RAM 1500 rv 2012. Mám zkušenost se stejným motorem CCA 7000km po americkym stredozapade, ale právě s tím pracantem. Tahle luxusní verze je úplně jiná dimenze. Jako druhý auto i vzhledem k aktivitám které jsou v planu v budoucnu, bych ho okamžitě bral. A ikdyz je pro tenhle článek, co se tyka uzitecnych informací, pro velice malou cilovku. Myslím ze je super. :yes: :yes: :yes: :yes:
27. 3. 2020 15:04
maximálka
Chápu že tohle auto není na překonávání rychlostních rekordů, ale stejně mi maximálka 173 kmh přijde na čtyři sta koní docela málo. Je tam nějaký omezovač nebo čím to je ?
Avatar - Ozzman
27. 3. 2020 15:01
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Smrdí... Nafta je nafta.., ;)
27. 3. 2020 14:57
Re: Martine
Souhlasím. Tahle skoro až beletrie mi taky moc nesedí. Ale to auto je přesně tak pohádkové jak je to napsaný. Po všech stránkách musím dát autorovi za pravdu. Znám velmi dobře RAM 1500 rv 2012. Mám zkušenost se stejným motorem CCA 7000km po americkym stredozapade, ale právě s tím pracantem. Tahle luxusní verze je úplně jiná dimenze. Jako druhý auto i vzhledem k aktivitám které jsou v planu v budoucnu, bych ho okamžitě bral. A ikdyz je pro tenhle článek, co se tyka uzitecnych informací, pro velice malou cilovku. Myslím ze je super. :yes: :yes: :yes: :yes:
27. 3. 2020 14:51
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Od kdy smrdí benzínovej motor?
Avatar - _beta
27. 3. 2020 14:46
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Vlhký sen rednecka za atlantikom.
A zopár uchylakov v Európe. Lebo reálne využitie vidím nula celá nula.
Vlastne má využitie, no samozrejme jedno, keby sa Shrek odohrával v súčasnosti, ten krpatý lord Faquad by jazdil na niečom takomto.
A mínusky, mínusky by ten krpec dával :-)
27. 3. 2020 14:38
blbost
6hvezdicek za to ze jsem zazil ameriku je blbost. Je prostorny, bezpecny a odtaha kilogramy. A dál? Neni v Čr pro nej plac, nezaparkujes vsude, žere to. Takze dat 5 hvezd jako ze je to super auto? Super ma bejt kombinace všeho a ne jen že autor si splnil sen a svezl se. Pro nas ostatni je to za 4 hvezdy maximalne. Ale nevadi. Tady je to hodnoceni jak kdyz vaří pejsek a kočička. Bramboračka
Avatar - _beta
27. 3. 2020 14:36
LoL
Keby som bol trpaslík odkázaný na velké auto s velkým motorom, tiež by som asi dal 6 hviezdičiek.
Ale mám vlastné vlasy, dva metre, takže asi nie...
Prosím plešatých trpaslíkov o potvrdenie, že som dobre trafil, stačí dať mínusky ...
27. 3. 2020 14:33
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
No zatim je elektro-marketing hodne slabej.
Muj nazor.
Vzdyt to rikal Tavares, green addicticts.
EV kupujou predevsim ekologove.

Pick-up je samozrejme super.
V8, pekny zvuk, spousta mista, auto do nepohody.
Ale ty emise co2 (nastesti jen tyto, protoze to neni podvodny diesel) jsou proste nehorazny.

Driv se rikalo, co se stane az kazdej Cinan zacne pouzivat toaletni papir.
No kdyby kazdej jezdil v tomhle...
Tak jsou minimalne kvuli rozmerum zacpy 2x delsi :-)

No nic, ted ma svet bohuzel akutnejsi problem...
Avatar - _Karel_
27. 3. 2020 14:30
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
:yes: taky nějak nechápu posměšky na LPG - pokud to není sporťák.
27. 3. 2020 14:24
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Na to je jednoduchá odpověď. Dává smysl jezdit prázdný autobusem a nevozit lidi, nebo prázdný náklaďákem a nevozit náklad? Protože to jeho primární účel, práce.
I když se mi samozřejmě po čertech líbí.
Avatar - speedfred
27. 3. 2020 14:21
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
eko-elektro marketing nemá? Má len není tak úspešný ako u týchto full size pick-upov ktoré sú perfektné. Do našich miest sa moc nehodia ale sú to fakt pohodlné autá. A áno dal by som do na LPG, ja v tom problém nevidím.
27. 3. 2020 14:20
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
K cemu? No, k cemu jsou treba sportovni auta? Predpokladam, ze malokdo s sportakem jezdi zavodne 50% z jeho provozu. Nebo nekdo ma 4x4 suv, a nikdy v terenu nejezdi.
A jezdit a smrdet s naftakem (treba octavkou tdi) je v poradku?
Ale kdybych taky takove auto mel, musim priznat, ze bych se s tim trochu stydel jezdit v centru Prahy.. :-!
Avatar - _Karel_
27. 3. 2020 14:18
Martine
Ne vždy mi Váš styl psaní testů sedí, ale tenhle musím pochválit stejně, jako vy chválíte auto :yes:
No a auto pecka. Jen - já mám velký auta rád, ale tohle mi na naše silnice a parkování přijde vážně už omezující. Ale žít v Americe - běžím pro něj.
27. 3. 2020 14:09
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
https://www.marketing-schools.org/…ting-trucks.html

The Ford F-Series is the bestselling vehicle in America because pickup truck marketing helps define the identity of the American male.
:-) :D :-)

Work is one of the most common themes in pickup truck advertisements. A truck is a tool for work and the men who own them have important work to do. Truck ads tap into men's desire to be productive, capable, tough, and experienced.
:-) :-) :-)

Pick-up do kazde rodiny.
Uspech americkeho marketingu...

Presne souhlasim s titulkem tohoto prispevku.
Kdyby tim jezdili jen farmari a lidi, co potrebujou tahat tuny nakladu, tak ok.
A nejvetsi paradox je ten, ze fanousci tohoto se obouvaji do elektromobilů, ze nejsou dost eko. :-)
27. 3. 2020 13:54
Re: tesim se
Můžu potvrdit skvělé auto! Najezdil jsem s ním přes 5000km napříč USA, takový komfort , který nabízí je opravdu parádní. A spotřeba? V USA neřeším a velikost? Po pár km žádný problém. Jak píše autor, opravdu skvělé auto.
Avatar - CICERO
27. 3. 2020 13:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
27. 3. 2020 13:43
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Tohle se u nás nikdy nebude prodávat po tisících (i proto, že máme trochu jiné ceny paliva), takže si myslím, že je tvá starost zbytečná. Je dobře, že kdo třeba potřebuje něco tahat, si tuhle (pro nás) šílenost koupit může.
Avatar - CICERO
27. 3. 2020 13:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 3. 2020 13:35
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Proc by mel V8 smrdet? Je to motor s katalizatory ktery splnuje vsechny emisni normy, takze ho ani neucitis. Stejne jako ostatni moderni motory.
Zbytecnost to asi je, ale stejne tak si duchodci koupi mestske miniauto a potom s nim jezdi po dalnici, kufry kombiku zeji prazdnotou, SUV nikdy nevjedou do terenu... Je RAM s prazdnou korbou o tolik zbytecnejsi?
Avatar - Jerry.Gunman
27. 3. 2020 13:30
Možná není daleko doba...
Možná není daleko doba, kdy takováhle "Dočka" bude brána jako výrazně lacinější a komfortnější alternativa k elektro-debilitě.
Cena ropy, benzínu i dízlu posledních pár týdnů utěšeně klesá, dalniční nabíječky se vypínají a cena za nabíjení roste...
https://www.info.cz/…-vozu-44152.html
https://autobible.euro.cz/…ich-bez-nahrady/
https://www.idnes.cz/…758_automoto_fdv

Je na čase začít se chovat racionálně a ekonomicky, vys-Rath se na nablblé baterkáče s drahým provozem a pořídit si dvě a půl tuny "poctivého detroitského železa" :D :D :D
27. 3. 2020 13:27
paráda
nedivím se, že u amíků je F150 nejprodávanější auto, ale my máme zase oktávku, taky dobrý :D :D
pěkně napsanej testík, některý auta musí být radost testovat, ještě projedte dlouhýho Escalade:)
27. 3. 2020 13:27
tesim se
Tesim se na komenty ByCh si koupil a tady je svet v poradku a dal do plynu :D
27. 3. 2020 13:17
Skvělá kára, ale k čemu?
.... jako mě se to auto taky líbí, motor, vychytaný interiér, cenovka, to všechno funguje.... ale můj názor je takový, že pokud aspoň z 50% jeho provozu nevyužiju jeho schopnosti (tahání, přeprava nákladu, práce v terénu), tak je to naprostá zbytečnost....

Prostě už nežijeme ve světě kde je normální jezdit denně po městě za 20 protože mě baví V8.... Nikomu to nezakazuju, svět nespasí jestli si to auto koupíš nebo ne, ale měli bychom mít nějakou elementární soudnost a nesmrdět lidem pod nos jen proto, že se nám líbí jak V8 vrčí....

pochopím víkendovku na pár tisíc km ročně, ta ať žere kolik chce, najezdí málo a někde mimo civilizaci.... ale hrkat v tomhle denně, to mi fakt přijde zbytečné.....