Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové šrotovné? Automobilky v Německu navrhují státní příspěvěk

Německé automobilky Volkswagen a BMW se vyslovily pro zavedení státního příspěvku na nákup automobilů, který by pomohl kompenzovat negativní dopady koronaviru na automobilový průmysl.
Zpět na článek
16. 4. 2020 13:32
Re: Zvrhlý
Tak hlavně buď rád, že jsi stihl ještě koupit bez idiotského rádobyhybridního systému! :-)
15. 4. 2020 22:57
Re: V prvé řadě ať EU zvedne nesmyslně přísné a navíc zbyteč
to by normálneho cloveka napadlo ako prve - v USA urobili nieco podobne, ale...
- politici EU nie su normalni...
- VW investoval miliardy do elektroplatformy, nemecke automobilky bud nic nepresadia, alebo presadia dobre len pre seba - dotaciu na vlastne drahe akoze "ekoauta", ci uz elektromobily, alebo pluginy. Samozrejme u nas to nema ziaden vyznam, ziadane su cenovo dostupne auta.
15. 4. 2020 19:08
Re: Už je to tu zas
Babiš je paródia na kapitalizmus!
15. 4. 2020 19:06
Re: Už je to tu zas
Babiš je učebnicový príklad, kam sa môže dopracovať bezcharakterný jedinec!
15. 4. 2020 19:03
Re: Zvrhlý
Nejak tak. Automobiliek je ako žita a keď im nejde karta, tak štát pomáhaj!
To, že pchajú miliardy do výkonných, drahých, exkluzívnych a komplikovaných modelov, tak to ich netrápi?!
15. 4. 2020 18:57
Keď ,,šrotovné" u nás...
tak na malé autá s nízkym výkonom.
A ešte štát ušetrí na ,,vývoze" peňazí za drahé a výkonné vozidlá :-)
15. 4. 2020 11:02
Automobilky navrhují? Ještě jim to musí někdo schválit.
To jsou slova plácnuté do větru, co by se někomu líbilo. Pokud jim to schválí, je otázkou v jaké to bude podobě. U nás na to nedojde, netřeba se rozčilovat.
Avatar - WinDiesel
15. 4. 2020 10:51
JSEM ZCELA KLIDNÝ
Při zavedení "prvního" šrotovného se prodávala ta nejlevnější benzínová auta a to masově. S prodejem drahých aut (tehdy to byly diesely) to nic neudělalo a proto jsem ZCELA KLIDNÝ.
Existuje skupina lidí která nedá dopustit na EV, druhá která vzývá HEV a PHEV. Obě tyto skupiny dělají dohromady asi 11% potenciálních zákazníků.
Tato skupina ušetří, ale žádné další zákazníky šrotovné na EV, HEV a PHEV nenaláká.
Euro-Eko-Elektro-fašisté se budou vztekat, ale lidi opět použijí šrotovné (pokud bude) na nákup malých a levných benzínových aut.
Takové pitomé starosti mají pouze Eurobyrokrati progresivističtí liberálně-eko-elektrofašisté. Ostatní lidé řeší jak přežít. Firmy kupující auta do flotil taky řeší jak přežít.
Jen Eurobyrokrati a tzv. vyspělé západní státy řeší tyto eko-elektro-pitomosti, když už nemůžou dovážet statisíce neuprchlíků.
15. 4. 2020 09:05
Re: Zvrhlý
Nubira mi vydržela 14 let a pak ještě 2 roky jezdila u kolegy. Ale podlehl jsem a pořídil Vitaru. Věřim že ta klidně 15-20 let odjezdí taky. Globálně to chce ale změnit naše konzumní návyky. Klidně bych bral i nějakou celorepasní sadu za cenu 1/4 auta po 10 letech a pak hurá dalších 10-20 let provozu.
Rozhodně se nechci nechat tlačit čimkoliv (pseudovýbavou, emisema, pseudobezpečností) na výměnu auta po míň než 15-20 letech.
15. 4. 2020 06:52
Jde o infotainment, ne o emisní limity
Infotainment, co vyžadují čtenáři auto.cz, prodražuje auta více než emise.
Avatar - Barrichello
14. 4. 2020 23:58
Re: Už je to tu zas
Na stole jako Babiš. Tomu je tam dává Monika on je tam dává jí ne. A pole taky nejsou třeba, mouka roste v hypermarketu ne.

Moderní ekobolševik v praxi, pardon chtěl sem říct progresivní liberál :-) :-)
14. 4. 2020 23:08
Re: Zvrhlý
No, ono by úplně stačilo, kdyby automobilky kvůli ekoteroristům (a také svým akcionářům) nemuseli škudlit každé euro na konstrukci a výrobě. Pokud by ta auta byla opravdu kvalitní a technicky jednodušíí (méně poruchové elektroniky), se s dnešní úrovní protikorozní ochrany by opravdu mohla jednomu slušnému uživateli vydržet třeba 20-25 let a až potom být recyklována. A to by životnímu prostředí opravdu velmi prospělo, stejně jako spotřebě surovin. :-)
Avatar - Barrichello
14. 4. 2020 22:36
Re: Zvrhlý
Hele a co neutronovka? Jedna na Afriku druhá nad USA, dvě nad Čínu, jedna nad Rusko. Neee, a sníží se CO2, sníží se spotřeba a zbydou zdroje pro další generace, Elektro děda by měl radost.

Půjde to i bez Tesly a regulací, co ty na to :-) :-)
Avatar - Barrichello
14. 4. 2020 22:34
Re: V prvé řadě ať EU zvedne nesmyslně přísné a navíc zbyteč
:-) :-)
Soudruh Don Vito říkal, že CO2 už je neberou, ted prej maj radši Nox.

Pořád čekám kdy soudruzi vyrazí řešit Aralské jezero kvůli kterému tají Himaláje a pořád nic. A tak milí jsou ti pěstitelé bavlny v tom Uzbekistánu :-) Gretka tam taky ještě nebyla. Takovej krásnej výlet to je :-)
14. 4. 2020 22:11
Re: V prvé řadě ať EU zvedne nesmyslně přísné a navíc zbyteč
Hosi vy si tady notujete. On by vam to nejvetsi ekonom Hamuna vysvetlil :D :D :D

Vy vubec nedbate zaveru akademii ved. Spalovaky jsou fuj pze produkuji CO2 a kvuli tomu ze jezdime autama tajou ledovce :D A pamatujte. Podporovat EV neni dotace a je to spravny. Dotace je o necely 2 koruny nizsi spotrebni dan na naftu nez na benzin. To je treba mit na pameti :D
14. 4. 2020 21:38
Zvrhlý
Obecně si myslim že dnešní nadvýroba aut je zvrhlost. Jak je poslední dobou vidět, lidi je až zneužívaj. Prostě bych nařídil nějaký kvóty na výrobu. Řekněme 20-50 mega aut ročně celosvětově by mohlo stačit. Nebude tolik aut, lidi budou svoje šetřit a míň jezdit a vliv na ovzduší bude mnohem větší než kdyby se všechny spalováky najednou vyměnily za elektriku.
Dokud se celý lidstvo neuskromní (nebo nezreguluje maximálně na polovinu) tak líp bohužel nebude.
Avatar - rosi007
14. 4. 2020 21:18
Re: V prvé řadě ať EU zvedne nesmyslně přísné a navíc zbyteč
Já se obávám, že už tam dospěla. Viz různé zvýhodnění a dotace na elektromobily. Ale nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř. Fakt se bojím, co ty hlavy pomazané zase vytasí z rukávu aby "zachránili" evropskou ekonomiku, automobilový průmysl a zároveň celou planetu.
Avatar - rohYpnol
14. 4. 2020 20:17
Re: V prvé řadě ať EU zvedne nesmyslně přísné a navíc zbyteč
Byznys s produkty, které 5% myšlenkově vyšinutého obyvatelstva vnutí těm ostatním... Gréta opětovně dokazuje, jak snadné je zneužít demokracii.
Avatar - twistedTSD
14. 4. 2020 19:17
Re: V prvé řadě ať EU zvedne nesmyslně přísné a navíc zbyteč
Já bych byl opravdu nerad, kdyby evropská politika dospěla do stádia, kdy budeme ze svých kapes automobilkám financovat nekonkurenceschopný, zregulovaný byznys s produkty, které nikdo nechce.
Avatar - KANKUNEN
14. 4. 2020 19:07
Re: Už je to tu zas
No ty jsi ten správný pokrokový unijní politik. A kde se ty peníze asi berou. Ti poradím, seberou je těm co pracují.
14. 4. 2020 18:58
Re: Už je to tu zas
No a k těm miliardám EUR se dostali transférem od svých dcer v zahraničí a řízením fiskální politiky EU ve svůj prospěch.
14. 4. 2020 18:41
Re: Už je to tu zas
Fakt ta tak trapi srotovne v Nemecku? :-!
Nemci podporuju celu EU,minaju miliony eur na migrantov a myslis si,ze nemaju nato urobit srotovne a podporit tym svoje automobilky?
Netreba porovnavat Nemecko s Ceskou republikov,alebo Slovenskom. :-!
14. 4. 2020 18:12
V prvé řadě ať EU zvedne nesmyslně přísné a navíc zbytečné..
...limity na CO2, které násilím tlačí na trh drahé a těžké elektroplečky s mizerným dojezdem a rovněž drahé, zbytečně těžké složité a nudné hybridy. Obojí drtivá většina lidí nechce a chtít nikdy nebude!!! A to ani před kronavirem, natož teď!
Za druhé ať EU zruší další várku vnucované povinné výbavy, která auta nesmyslně zdražuje!
Až je prostě zase možné nabízet běžným lidem normální, relativně levná a technicky relativně jednoduchá auta, která si koupí jako náhradu za své 20 a více let přestrárlé paštiky s vysokými emisemi a mizernou bezpečností. Automobilky to v této mimořádně těžké době výrazně posílí, zásadně se zlepší ovzduší ve městech a klesne počet mrtvých a těžce zraněných. A zákazníci (tj. i voliči) budou také spokojeni. Jak logické a snadno řešitelné, stačí jen dobrá vůle vedení EU!!! :-)
Avatar - KANKUNEN
14. 4. 2020 18:03
Re: Už je to tu zas
Máš úplnou pravdu, jenže voliči slyší na slova: dávky, dotace, podpora a slovo práce je jak jed. Automobilky si nechaly samy vnutit ztrátovou elektrifikaci založenou na pokřiveném zákoně. Jednodušší a levnější auta jsou ve výsledku i reálně ekologičtější.
Avatar - rohYpnol
14. 4. 2020 17:54
Už je to tu zas
Státní příspěvek... STÁT ZAPLATÍ...

Stát zaplatí jen zlomek z toho, co vybere, protože zbytek "prožere" svým mizerným hospodařením.

Takže jestli zástupci automobilek navrhují státní příspěvek, tak se obratem hned ptám, KDE AUTOMOBILKY NAVRHUJÍ NA TEN PŘÍSPĚVEK BRÁT PENÍZE??

Jediné co fungoval a funguje - dát lidem práci, za tu zaplatit a nechat lidem peníze!!! Takže ať stát investuje do rozvoje infrastruktury. Ale ne že bude prachy promr*ávat v dotacích :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku