No, podle těch fotek to teda uvnitř na nějaké velké pohodlí nevypadá. Si tak říkám, jestli by nebylo levnější a možná i pohodlnější si koupit nějaký velký stan a kempovat v něm. My například máme jeden pro asi 6 lidí z https://www.naturehikecz.cz/ a ten je teda luxusní. Většinou v něm spíme jen ve třech, takže místa je v něm habaděj.
Znam, objednalo si to pár lidí přes AMC, dokonce je v republice i Lada Vesta Sport a 3 ks Xray, ačkoliv to není v ofiko nabídce Lady pro EU. vozí se to přímo z Ruska jako individuální dovoz
Nedražší Ladu Vestu SW Cross automat nebo XRay v palné palbě není vůbec problém koupit za 500 táců. Jsou to moderní auta s bohatou výbavou. Zbytek dělaj úpravy pro EU trh, clo, dovoz atd
Buchanka je retro stroj do terénu, kde věrně slouží. Limitky jsou fandy a sběratele.
Určitě, T1 mělo vstřikování paliva, katalyzátor, plnilo Euro 6, taky si tam mohl mít vyhřívaný sedačky, klimu a taky v terénu projelo to co Buchanka :-):-):-):-)
Jistě, a Scala je tedy fakt žebřík ;-) Vytáhni ještě hliníkovou krabičku na řízky a nafukovací člun od Gumotexu. Designově je to roztomilé ano, technicky by bylo lepší snad i předělat sekačku na trávu z Hornbachu než tohle. Mimochodem já buchanku jednou řídil, tak proto si to můžu dovolit napsat. All roadová Š1203 nebo Barkas, nebrat ani omylem ;-)
... a proto se slovani z komunistickyho CCCP s hitlerem scuchli ...
ted 75 let od konce valky, ale o 4 roky driv posilali komunisti z CCCP do nacistickyho nemecka vlaky plny obili, ropy a nerostnych surovin.
to aby nacistum valceni slo lip od ruky.
v kvetnu 1941 dodali soudruzi z CCCP nemeckym nacistum 5tis tun kaucuku, coz jim vyresilo kriticky nedostatek pneumatik, ktery potrebovali pro napadeni CCCP
Holden má pravdu, respektive stačí se zamyslet proč se jedno jmenuje California a druhé Bajkal :D
Ten multivan si koupíš za ranec peněz abys přespal někde na pláži když jedeš surfovat. Buchanku koupíš za cenu žigulíka abys v tom klidně i několik dní jezdil bahnem a užíval si klid od civilizace. Takže zbytečná debata tohle :D
V našich končinách a potažmo zbytku EU na západ od nás je to opravdu k ničemu a co se silničních vlastností týče, opravdu křáp jak zde někteří píší. Jenže proč myslíte, že se tahle úprava jmenuje Bajkal? Na Sibiři se mince obrací. Ano, dojet tam buchankou od nás by bylo asi peklo :D Ale na místě je to super řešení za málo peněz. Buď vezmete buchanku nebo drahý offroad s vybavením, na běžné SUV nebo multivan zapomeňte pokud chcete jezdit mimo civilizaci.
Na tyhle expedice občas jezdí Craftery a Sprintery. Jednoho hodně upraveného Sprintera s německou SPZ jsem potkal na rusko-lotyšských hranicích. Nemluvil jsem s nima tak nevím kam jeli, nicméně měli tam terénní gumy, zvýšený podvozek, vyvedené sání, rámy, kanystry a další vybavení okolo celého auta + věci na střeše. Buď pozéři nebo jeli někam fakt hodně mimo :D Každopádně, tohle je taky řešení a samozřejmě lepší, ale za cenu flotily buchanek :)
pote co se s nacistama scuchli sovetsti komunisti a rozpoutali spolu ww2, chtel stalin vstoupit do osy zla berlin-rim-tokio a podilet se na rozdeleni sveta, nejen evropy.
to nakonec hitler smet ze stolu, protoze stalin si delal naroky na stejny uzemi jako hitler.
kdyby se dohodli, mohla se ta filmova fikce stat realitou
Přesně tak, na obrázcích to z nějaké nostalgie ujde, zejména kdyby byly černobílé. Ecce homo Homolka. :D V reálu je to ale vrak a paskvil!!! Technicky horší než polský Fsc Žuk. Jet s tím víc než 2-3 km je za trest. Ano střední terén nevadí, protože to jede i tak na pikaču, takže v něm už to horší nebude, ale to je tak vše. Kdo to zde propaguje je totální demagog a rusofil. Nějaká VW T3 s půl megem na budíku je o 5 levelů jiné kafe. Ani retro, ani off road, ani rustikální dobrodružství či drsná romatika. Jen totální uljanovský vrak :-(
Toto naozaj nema nic spolocne s VW. Koncepcne je to 100 a 1. Kazde ma svoje vyhody. VW lestenka a vonafka. Buchanka zase do nepohody (terennej).
Ale vobec by mi to auto na blbnutie nevadilo.
Bohužel. Dříve jsem se o její koupi zajímal, nakonec zvítězilo Ducato. Buchanka má reálný dojezd někde mezi 450 - 550km. Ducato dá 800-900km a šla by do něj ještě větší nádrž. Hlavně je to diesel, takže jak jízdní vlastnosti, spotřeba pochopitelně, výkon, možnost naházet si na střechu kanistry s naftou (benzín by si tam dal jen blázen), možnost bezproblémového servisu, no nakonec i ten rozměr L2H2, kde mám 195cm na výšku, totéž na šířku a bez skládání zadních sedaček 2m ložné plochy. Ok, ta Buchna zvládne terén o kterém se Ducato ani nezdá... ale. Opravdu to někde plánujete? Už jsem viděl borce, kteří s Buchankou nadšeně vlétly do brázdy po traktoru a orvaly řízení. A orval by to tam i náklaďák. Buchanka je fajn, pokud nevíte co s prachy a chcete zaujmout. Stejně asi tak, jako motorka Dněpr. Jinak za tu cenu máte slušně vybavené Ducato, které poslouží při podnikání a po menší úpravě je z něj obytňák na léto jak žádný jiný.
Tenhle ruskej srot neni ani na urovni T1, ty komunistickej odpade zplozenej ze zoofilniho analniho incestu.Uz aby vsichni tobe podobni vychcipali, smejde.
Mozno to je jedine riesenie ako sa to tam da osadit.
V pripade,ze clovek si bude priat to osadit inac,tak vyhoveju zakaznikovi,ale pri tej sirke Buchanky ratam,ze to inac nepojde.
skoda ze to nema kuchyni na strane jako california to bych uvazoval. tak aby se dalo u stolu sedet ve ctyrech a mit takovy obyvak. takhle je to ale neprakticke a nesmyslne podel prednich sedadel