Volvo nikdy vyloženě oranžovou nemělo. Ale z těch let je možné, že na to chtěl Saffron pearl (kód barvy 435), která se objevovala na "R" modelech Volvo a byla docela líbivá. Místo toho mu to nalakovali Sandstone pearl (430), která byla na V70XC.
Ale zajímavá historka.
ten už se nezrodí.
A 1/4mile není jediná disciplína.
Já Koen. obdivuju, ale je to moc techno a málo řemesla. Já bych právě nasál Pagani, miláčku. Ale což, to je věc preferencí.
1) Audi i přes uvedené důvody nechtělo (pro)dát motory, protože nechtělo podporovat konkurenci pro Lambo, které nedávno koupilo. A tam chtělo napřít své motorářské úsilí. A deriváty strkat do svjch aut a obráceně. Ještě netušili, že Švédové se vyšplhají i tak až nad Lambo. A že budou schopni vlastními silami vyvíjet pohonné i převodové ústrojí. Anabáze z motorama byla složitější a dá se to rozvést. Staré italské F1 dvanáctiválce přebrandované jako Subaru byly dlouho ve hře. Nakonec vychází motory Koen. poměrně vzdáleně z modulárního Fordu.
2) Dveře od některých typů Koen. jsou peklium. Když zaparkujete těsně u vyššího obrubníku, neotevřete je - narozdíl o Lambo dveří. Nebo otevřete - ale nechtěli jste to. Zrovna na úvodní fotce je patrné proč.