Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Sbohem, třídvířka! Prohlédněte si galerii kompaktů, o které jsme přišli, nebo ani nevznikly

Třídveřové vozy se v posledních letech staly okrajovou záležitostí. Tak jsme si pár zástupců nižší střední třídy nechali vytvořit alespoň virtuálně.
Zpět na článek
Avatar - Avanti
19. 5. 2020 15:54
Re: Trojdvířka
Áno, je to taký sťahovák, ale imponuje vo mne osobne staré elegantné trojdveráky s veľkými zadnými oknami - preženiem to trochu príkladom - Fiat Punto I. alebo Tipo (3dv), Honda HR-V a podobne, kde masívne predné dvere nie sú dominantou celej karosérie.
18. 5. 2020 22:01
Mezi těmi návrhy je řada....
...velmi pěkných aut, jenom bych řekl, že v některých případech to chtělo ty boční dveře ještě o trochu víc protáhnout.
Každopádně se mi moc líbí 3dv. Tipo, ale i kdyby bylo v nabídce, stejně bych dal přednost 5dvířku. A takto to prostě v posledních letech má naprostá většina zákazníků, takže je naprosto logické, že automobilky 3dv. hatchbacky postupně zařízly. Úplně stejně by měl fungovat trh i v případě elektropleček, ale tady je bohužel tržní princip hnusně znásilněn bruselkými byrokraty! :-( :-( :-( :no:
18. 5. 2020 21:54
Re: dveře
Přesně tak, stavební normy na garážová a parkovací stání měly být už dávno změněny k větším rozměrům!!! :-( :'-( ;-\
18. 5. 2020 21:53
Re: Než neforemná scala,
Superpětka byla jedinečná v tom, že 5dv. mělo delší rozvor, než 3dv. Pak už s tímto logickým řešením přišla pouze končící generace Leonu, ale tam byl ten rozdíl mnohem menší.
18. 5. 2020 18:20
Re: Než neforemná scala,
Super 5 jsem vlastnil a ačkoliv to bylo na svou dobu jízdně hodně zábavné auto, tak zrovna jenom 3 dveře mě na tom vadily nejvíc a od té doby žádné třidvířko nechci a může vypadat sebelépe. Nicméně dodnes lituji, že jsem ho prodal, protože by to dnes byl zajímavý veterán.
Avatar - Ozzman
18. 5. 2020 15:48
Re: Vypadá to líp,
Tak 3 už by byly na pováženou :D
Avatar - lordlord
18. 5. 2020 15:30
dveře
Auta rostou, dveře se taky zvětšují, ale parkovací místa jsou pořád stejně úzká. Otevřít dveře u mého 2dveřového auta alespoň do první polohy - jen párkrát do měsíce a občas jsem nastupoval přes spolujezdce...
Avatar - Mikesus
18. 5. 2020 14:43
Re: Vypadá to líp,
Ale dveře jsou dveře :D
Co teprve, když bych tam měl dát 3 sedačky? I když věřím, že by se tam možná i vešly
Avatar - Ozzman
18. 5. 2020 13:47
Re: Vypadá to líp,
Ale to si zase trochu pleteš. Mondeo, tedy to první co jsem měl (MK4) mělo nadprůměrnou prostornost, to je prostě jeho plus, stejně, jako podvozek, ale nikdy jsem nepsal, že se nedá žít i s malým autem :) Léta jsme žili s auty B a C segmentu, pak jsem se rozmazlil a na první dovolenou nám bylo skoro malé ve 2 i Mondeo MK4 kombi a dnes se na krátkou trasu narveme i do toho 3dv ve 3 :)

Samozřejmě, že k tomu mám ještě to Mondeo kombi (které je už menší co do kufru, než MK4) :D Právě proto vidím, že to jde, ale musíš trochu přemýšlet a nebrat zbytečnosti... sám o tom vím dost :D
Avatar - iudex
18. 5. 2020 13:30
Re: Vypadá to líp,
Počúvaj Ozzy Ty koho volant točíš, toho pieseň spievaš. Dlhé roky tu ospevuješ priestrannosť a praktickosť Mondea kombi a potom kúpiš malého 3dv. prcka... a aj ten je najlepší. :D
Avatar - iudex
18. 5. 2020 13:28
Re: Trojdvířka
Povedal by som, že u väčšiny renderov to pôsobí príliš prázdne, vzadu je veľká masa opticky nerozbitého plechu. Z môjho pohľadu to daným autám viac uškodilo než pomohlo, najhorším príkladom budiž Scala (nasledovaná Ma3). Najlepšie vyzerajú autá, ktoré majú zadnú časť výrazne profilovanú, najmä v okolí zadných blatníkov či C stĺpika (Megane RS, Corolla), ale to sú autá, ktorým to svedčí minimálne rovnako aj v 5dv.
Avatar - Ozzman
18. 5. 2020 13:26
Re: Vypadá to líp,
Tak my byli na sedany, s lehkou odbočkou k Felicii. Žigul, Felda, Seat Cordoba, VW Jetta, ale to už jsem řídil a jezdil v dvojkové Laguně kombi...
Avatar - Ozzman
18. 5. 2020 13:24
Re: Vypadá to líp,
Mám klasické vajíčko, ale bez základny a ISOfix, stačí si sednout do zadu a připoutat ho. Do kufru pak dám podvozek a buď vajíčko do podvozku, nebo naložim ještě korbu, odvezeme se tak všichni 3 :)
Avatar - speedfred
18. 5. 2020 13:22
Re: Kdysi bylo
Keby ostali aspoň HH ako 3dv ale už ani tie nie sú.
Avatar - iudex
18. 5. 2020 13:22
Re: Jedno oko nezustane suche
Tak čakal som tu húf staromilcov oplakávajúcich staré dobré trojdveráky, ale asi label a spol. tento článok ešte nezaregistrovali. :-)
Za mňa je trojdverových kompaktov rovnako ľúto ako telafaxov, proste boli, nie sú a... nikomu reálne nechýbajú. :D
Avatar - Ozzman
18. 5. 2020 13:22
Re: Vypadá to líp,
Víš, že stačí si sednout k dítěti dozadu, připoutat ho a pak můžeš jet?
Avatar - wakantanka
18. 5. 2020 12:41
Re: Než neforemná scala,
No ak by to trojdvérko vyzeralo ako R5 s rozšírenými blatníkmi, prečo nie. :)
Avatar - wakantanka
18. 5. 2020 12:40
Re: Kdysi bylo
Ono to je asi aj tým, že dnešné autá veľmi vyrástli a ich 3 dv. varianty mali "obrovské" dvere, s ktorými bol denný život mierne povedané na oštaru. Takže ostala táto varianta hlavne pre HH či iné autá, ktoré neplnia bežne rolu daily caru a ani tam to drvivá väčšina kupcov neocenila. Tak čo iné sa dalo čakať, že sa stane ? To čo sa stalo. Automobilky túto variantu zarezalí a nazdar. Bohužiaľ.
Avatar - wakantanka
18. 5. 2020 12:36
Re: Vypadá to líp,
Neviem čo používa Ozzman, ale dnes sú v kurze pre najmenšie deti "vajíčka" so základňou na ISO FIx. Takže žiadne kurtovanie v aute sa potom nekoná. Dieťa si pekne pripútaš mimo auta a potom len klikneš do základne. :)
Avatar - KANKUNEN
18. 5. 2020 12:32
Re: Vypadá to líp,
To si musíš pak vybrat co povezeš, dítě nebo kočárek. Asi vede kočárek, protože kurtovat dítě vzadu přes přední dveře musí být lahůdka.
Avatar - Stejsn
18. 5. 2020 12:09
Než neforemná scala,
který to fakt nesluší, jsem přesvědčený že naopak aktuální Fabia by byla ve třídvéři vyloženě hezký auto.
18. 5. 2020 11:58
Re: Vypadá to líp,
jj, já jako dítě prožil na zadních sedačkách třídvířek.
Rapid, Fiat 128, Fiat Ritmo. A jakej je ze mě borec!
:-!
Avatar - Ozzman
18. 5. 2020 11:54
Re: Vypadá to líp,
Rok a půl žiji s 3dv HB, dám tam i kočárek, když je potřeba. Výhoda je, že má prostornější interiér, než stejný 5dv pro ty dva na předních sedačkách a nouzově odvezu i někoho v zadu, třeba dítě :)

Navíc to vypadá sportovněji :D
18. 5. 2020 11:49
Re: Vypadá to líp,
To je věc priorit.
Na co zadní sedačky?
:-[] :D
těma to začíná. A končí sedmimístným SUV. :-)
18. 5. 2020 11:48
Kdysi bylo
třídvířek strašně moc. Ale bohužel kromě designu a trochu tuhosti to přináší samé nevýhody.
A taky byla tehdy auta menší. Pětidveřovej kadáfí nebo R19 vypadaly divně.
Ovšembyly i střely - zařil jsem kadáfáho 3dv. KOMBI 1.6D automat. :)
A v době, kdy lidi nekupujou ani sporťáky, protože si myslej, že sportovní je SUV, neměly třídvířka šanci na přežití.
RIP 3dooors.
Avatar - Emel
18. 5. 2020 11:22
Re: Trojdvířka
Tak ten se mi zrovna spíš nelíbí. Zadek je na 3d moc "stěhovácký" (kolmé zadní dveře)... a ta stříbrná ploutvička v bočním okně, kterou moc nemusím ani u kombíku, je po posunutí za přední dveře vyloženě pěst na oko. Navíc... ten zadní blatník bez dveří vypadá líp, když na něm jsou nějaké prolisy, rovný plech působí pustě (hlavně u Mazdy, ale trošku i u Ceeda).
Avatar - Avanti
18. 5. 2020 11:11
Re: Trojdvířka
Podla môjho vkusu vychádza víťaz Ceed :-!
Avatar - Emel
18. 5. 2020 11:07
Trojdvířka
U některých (třeba BMW) mám pocit, že mohl grafik přední dveře klidně ještě kousek natáhnout.

Docela se mi líbí Focus a Astra, o kousek míň Megane a Leon. U Mazdy (zejména při pohledu zepředu) naopak vynikne ještě větší pustá masa plechu vzadu, ani Mercedesu, Audi a Scale 3d moc nesvědčí.
Avatar - KANKUNEN
18. 5. 2020 11:06
Vypadá to líp,
ale ve skutečnosti to nikdo nechce, já bych to taky nechtěl. Nehodíš pohodlně ani tašku na zadní sedačky.