"„Budoucnost R potřebují být, a také bude, elektrická,“ cituje web Stackmanna. „Stále pracujeme na něčem, co jsme rozpracovali před dvěma a půl lety – což samozřejmě není elektrické, ale zajímavé – ale práce se posouvá dopředu a bude elektrifikována.“
Dnes ráno jsem zase při mé cyklo cestě do práce kolem Vrchlabské Škodovky potkal EňáKa. Jsem zvědavý na verzi RS (225 kW) - to pak budou borci s RS Octáviema (180 kW) za lůzry :-D
Myslím, že se to úplně rozdělit nedá. Dneska každá značka potřebuje v portfoliu jak EV, tak klasiku.
Umíš si snad představit čistě elektrickou Škodovku? Ne... ne dneska, ani za 3 roky. Možná za 10. Respektive - ne bez ztráty velkého množství kupců, které si Škodovka léta pracně získávala. Nehledě na to, že Škodovka se svou orientací více na východ (oproti VW) bude logicky v přechodu na elektro spíš pomalejší.
Jen pro pořádek - divize R zní hezky, ale dneska... pokud nepočítáme různe R-Line, tak tu máme akorát Golf R a Touareg R... a pak ID R jakožto neprodukční závoďák.
Takže to co je v nadpisu je nakonec vyvráceno. Ostatně to ani moc nedává smysl. Větší smysl by dávalo, pokud by VW jednu ze svých značek udělal jako čistě elektrickou. Stejně jich má hodně. Už takhle VW neví jak přesně to rozdělit.
Divize R se dále může zabývat sportovními vozu a už je jedno jestli budou na benzín, plug-in nebo čistě elektrické.
a mslím, že o nic nepřijdu - vzhledem k tomu, že nejsou stavu doladit do použitelné (prodejné) podoby ID3 tak bych co se týký vostrejch modelů byl klidnej.