To by ma zaujímalo, či tie tabuľky umožňujú to auto používať ako daily car, alebo ťa len oprávňujú na nejaký presun medzi RZ. Predsa len tie autá nie sú homologované ako štandardná konfekcia.
A aj tak Fiesta WRC nie je zrovna dobrý príklad športového auta, má konkurenciu v Yarise WRC a ani jedno na cestách často nestretneš.
Dneska jo. Hybridizace... no uvidíme, pokud nepůjdou do PHEV, ale jen do hybridu, třeba s motorem s Fiesty ST + Elektro... může to bejt ok... lepší než dneska ale těžko.
Od výletu 919 na Ring na to koukám trošku shovívavěji :-)
ne to je diskuze, pokud nejsi asociál tak může taková diskuze být pro jednu stranu, někdy i pro obě přínosná, bohužel ty takovou diskuzi bereš jako nesmiřitelnej boj protože buran a asociál co není schopnej normální komunikace pokuď nesouhlasí
Ano, je to jedoduchý. Upoceným urážením si nepomůžeš.
Když ty máš hromadu :no: a každý, kdo je tvým oponentem má kupu :yes: (a to bez jediné výjimky) tak i jednouduchýmu dojde, že jsi tak nějak za vola, že.
Dobrý je, jak boxuješ dál, už po krk ve srancích. Dobře bavíš! :yes::-[]
Než těžký, drahý a sloežitý hybrid, tak to ať raději ani žádné ST nevyvejí, nemá to totiž žádný smysl... :-(:no::no::no: .
Typický příklad třeba zde: https://www.autoforum.cz/…astupce-v-muzeu/
Ne, to soubvisí s tvým blekotáním o Fordovo přejímání jinejch kompontntů.A sám jsi uvedl 2 auta z nichž jedno je kopie.
Jsi schopen to pochopit?
Jinak třeba Ferrari taky dostává na trh sportovní auta a nebrečí. A taky používalo cizí komponenty. Tak co tady blouzníš vo Kojotě jak vodervanej. Přestaň se tu ztrapňovat.
Ford má jak benzínové tak dieselové (Panther) motory svoje. Stejně tak sporťáky si dělá sám. Supra je auto kompletně sestavené z dílů BMW, nejen motor. Tvůj původní příspěvek, kde se snažíš dávat ve sportovních autech Fordu za vzor Toyotu je prostě srandovní. Jenom Mustangů se prodá asi tak 10x víc než všech sporťáků Toyoty dohromady.
NECHCEME denně číst článek o h o v n ě o tom, že možná v budoucnu bude daný nodel elektrifikovaný.
Článek má informační hodnotu lejna.
Možná, kdyby, neupřesnil.
SENO!
Pane Kolmane, články se nepíšou tak, že napíšete tři odstavce věcí, co všichni vědí a byly i na ACZ už několikrát napsány a pak napíšeš, že v budoucnu to možná bude jinak ale neví se jak a nikdo nic nepotvrdil ani nevyvrátil.
Tohle je výběr z posledního odstavce, který po obsáhlém úvodu (norma znaků na článek) měl přinést informace "ne tak jasno je, Spekuluje se, případně doplněn, nějakou formou, sdílný nebyl, odmítl komentovat" obrázek si udělelá každý sám.
proč současný, tvrdíš že si nic Ford nemusí nechávat dělat u BMW, to je asi pravda ale u PSA si motory dělávat nechal, Mondeo, Focus,C-Max, Kuga vše 2.0TDCI určitý výkonový verze byly převlečenej HDI od PSA, Některé Transity 2.2TDCi taktéž pocházeli z 2.2HDi motoru, někde roky 2010-2016 jsou to období, dnes nevím, možná něco používá od někoho, ale přijde mě fakt naivní myšlenka že Ford nepotřebuje nic od jiných automobilek, to žiješ asi v jiný době než dnešní kde se kupa technologií překupuje mezi automobilkama či poskytuje výměnou za jinou.
Každé nové auto plní emisie, tu ale ide asi o pokuty za nadlimitné CO2 a tam si to Toyota ošetrila hodne hybridami. A hlavne koľko sa tých LC 500 predá v EU?
No dávat za vzor Fordu zrovna Toyotu, která těch sportovně zaměřených aut nabízí zhruba tolik co Ford (GT, Mustang, Fiesta ST, Fiesta WRC, Focus ST) je poněkud komické. A Ford si navíc nemusí nic nechávat dělat u BMW.
než si tu zase začne vylévat srdíčko známá sorta kvůli zrušenému RS tak bych jim připoměl že Toyota na evropský trh dodává takové vozy jako LC500 či Supra což jsou vyloženě nadšenecké vozy pro autíčkáře a v případě LC 500 dokonce jede o pure osmiválcovou atmosféru a přesto emise dokážou plnit takže než začne brek že za to může někdo jinej než Ford tak ne, nemůže, může za to neschopnost Fordu vyvážit nabídku a poskytnout do správných segmentů správné vozy.