Taky mi to jde proti srsti ale je to spíš naším evropským pohledem. Asiati a číňani zvlášť mají rádi napodobeniny a že je to značka oficiálně bez tradice je asi moc netrápí :D
Tak o tom by sme mohli polemizovat a ani ja ani ty nemame relevantne cisla. Nie tak davno, napriklad ficov sek na vystavbu lr v nitre. Automobilka dostala tucny balik na vystavbu + statne ulavy a pomoc pri vystavbe, pozemky, bla,bla,bla, urcite nejaku pomoc na vytvorenie prac. Miest a danove ulavy. Nemam presne cisla aby som vedel povedat, kolko to stat stalo a co konkretne lr do rozpoctu dava, ale rozhodne ide o pokryvenie konkurencneho prostredia a nepacilo sa to ani eu. Takze vyrok automotive iba plati je hlupost, je to komplexnejsie
Tiez to nechapem, tu milionik von oknom, tam milionik na marketing a potom placu a zobru vlady o prachy lebo sa nedari. Len zo zaujimavosti by som chcel vidiet ako tak pravdivy ucet za cupru alebo ds
Máš pocit, že DS je úspěch?
S Cuprou si ještě chvíli počkáme, ale podle mě to je opět silně v neprospěch SEATu... který si na Cupře udělal velkou část své image.
Jetta je trošku jinej příběh... já Čínu neznám, tak do toho radši moc kecat nebudu, vůbec nevím, jak se tam na to lidi koukaj.
Úplně nechápu tu touhu po nových značkách, ať už budgetových, nebo prémiových. U PSA měli dojem, že DSka jsou příliš luxusní, než aby se spokojili se značkou Citroen, pak ho následoval SEAT... a teď má zase VW dojem, že VW je příliš noblesní značka, než aby vyráběla (na pohled) celkem běžná mainstreamová auta.
No dobře, to se dá pochopit, pokud tam chtějí používat odrbávky, se kterými nechtějí hlavní značku špinit... třeba skončit v nárazové zkoušce s třema hvězdama a tak. Ale stejně si myslím, že zbytečně rozmělňují portfolio a že trh tohle neocení.