Francie se chystá pomoci svému automobilovému sektoru, na který tvrdě doléhají dopady koronaviru. Prezident Emmanuel Macron avizoval, že sektor může počítat s výraznou podporou, protože tvoří jádro francouzského průmyslu.
500x na 99% potřeb policie bohatě stačí... Plus můžeš mít verzi ve 4x4. Na vesnicích kam teď nakoupili Jimmy, mohli mít Ranegade.
Na dálnici mohli mít Giulii 2,0, případně QV.... Do města mají Pandy...
Prostě. Nemuseli nakupovat Leony, kterej, když se srazil s policejním Bravem, tak se rozsypal...
V čem je problém? Tipo v hatchi a nebo v kombiku taky cajk...
No v Itálii víceméně ta italská auta mají... Ale.nejde jen o policii, ale o úřady atd....
Prostě nepřipustit nákup aut z jiné zeme, tak jako to funguje v Německu, u nás, v Japonsku, Korei.
Re: Týkat se to našich automobilek, lidi by mluvili jak?
"Buďme rádi že se nás to zatím netýká a snad ani týkat nebude". .....kéž bys měl pravdu. Ale mám takové neblahé tušení, že se pořádnému průs.eru nevyhneme.... :-(
Bohužel dnešní zpovykaní voliči slyší jen na populistické sliby..... :-( Pokud se nezmění stávající volební systém, tak toto nemůže dopadnout dobře. (Viz Řecko). ;-\
Treba u těch italů. V čem by chudáci měli jezdit? V 500, 500C, 500X nebo 500L případně Panda? Vždyť Fiat je už spíše parodie v OA. Jediný možná použitelný by bylo Tipo, ovšem tam zase ty motory, buď dýchavičná 1.4, nebo pak jen 120k diesel, kterej možná bude trochu použitelnej. Ale u Carabinierů nevím zda je diesel výhra.
Týkat se to našich automobilek, lidi by mluvili jak?
Kdyby se to týkalo Škody Auto, TPCA či Nošovic, dost lidí by najednou mluvilo jinak.
Buďme rádi že se nás to zatím netýká a snad ani týkat nebude. Ani Renaultu se to netýká, ono to není tak horký jak to média prezentují.
Každopádně se může totéž stát i u nás a jsem zvědav, jakým směrem budou křičet ti co křičí teď.
Vyplácet až do alelůja. Ale twl ne z dotací.
Co ty jsi za druh?
Ptáš se blbě na věci, které byly zodpovězeny v příspěvku, na který reaguješ.
Pak mekotáš nesmysly - Harald zemřel, ale měl kupu dětí a ty jsou vnuky M.Goebbelsové. Vnuci jsou potomci, jestlis to nepochopil.
POdívej, to že tady máš tu úžasnou možnost diskutovat s fostekem neznamená, že jej budeš obtěžovat takovouto nejapností a jalovými bláboly. Ano, raduj se z té možnosti, ale cti fostekův majestát a úměrně svým omezeným rozhledům se nepokoušej vygooglenými zajímavostmi s fostekem v žádném případě polemizovat.
Proč by nevyplácelo Quandtovým, když jim většina patří? Jako investovat a nic z toho nemít? A jediný přeživší potomek paní Goebbelsové se zabil v 60. letech.
Je to jen kapka v moři, ale je to součást příčiny...
Není potřeba tam sypat dotace, je potřeba podpořit domácí produkt tak, že ho budu kupovat. Dávat tomu dotace a čekat, že to koupí někdo jiný, není správná cesta.
A že Macron jezdí ve srandovnim DS na tom už nic nezmění.
Máme prosperující automobilky sypající do kasy penízky a tak jim naložíme baterky a systémy, aby byly tak drahé, že už je lidi nebudou chtít a k tomu jim napaříme emisní pokuty. Jé, oni to neutáhnou, tak je budeme dotovat. Tak sakra co budeme teda dělat bez dotaci.
Pravice v Evropě neexistuje. Tam, kde je dneska pravice se svejma dotacema a podělaností, tam byli před pár desítkama let ti levicovější ze socanů
Takže Macron :no:
Maruška :yes:
si bere to nejhorší z komunismu i kapitalismu.
Půjdde to tu pěkně do kopru.
Jestli Němci nezůstanou vzadu ...to je paráda.
BMW vyplácí stamilionové dividendy Quandtovic držkounům, paní Goebbelsové potomkům (really!) a lidi se jim na to pěkně složej na daních, který stát šoupne automobilkám.
Ne, nejsem bolševik a ano, auta mám rád. Ale tohle? To je TOO MUCH!