Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW prý zareaguje na problémy s novým Golfem změnou vedení. Týkat se má i Škody

Koncern Volkswagen Group údajně čeká rozsáhlá změna vedení jeho značek. Bude reakcí na velké potíže s uvedením nového Volkswagenu Golf.
Zpět na článek
4. 6. 2020 08:55
Re: vw pokuty
Její strana dává směr německa a ten není vůbec špatný. Takže rozhodně nesouhlasím s názorem Arese, že by se německo mělo učit od nás.
4. 6. 2020 08:50
Re: vw pokuty
Její strana taky není proti podpoře nezeleného průmyslu. Na rozdíl od zelených a socialistů. Ví, proč je Německo bohaté a nechce to zničit.
4. 6. 2020 08:48
Re: Re: To nepomůže ...
Třeba ti to taky někdy dojde.
4. 6. 2020 08:38
Re: vw pokuty
Angela Merkelová - již 4. funkční období od roku 2005. A stále jedou na plné pecky.

Co se stalo od té doby u nás?
4. 6. 2020 08:23
Re: Re: To nepomůže ...
To je jak z příručky Okamury, EU, EU, EU, aktivisti. Dáváte pár křiklounům moc významu. VW se jich chytlo s cílem vytřískat prachy pro sebe, tím jim dalo moc.
4. 6. 2020 08:21
Re: vw pokuty
Vyspělé není díky současným pomatencům. Momentálně by se opravdu měli učit od jiných. Jinak nás povedou do další války.
4. 6. 2020 08:18
Re: To nepomůže ...
EU nutí automobilky brutálně šetřit a tlačí je do EV. EV se do toho čela nacpat musel, jinak by ho ekošílenci, které je dnes až moc slyšet, zničili. Plány automobilek a budoucnost Evropy dnes bohužel nikoho nezajímají.
4. 6. 2020 08:09
Re: vw pokuty
Myslíš to jak Německo vyřešilo za evropu krizi s uprchlíky? Nebo si myslíš, že je hrozná věc pro 500mil EU přijmout 1 mil lidí?
Nebo to, že německo je na špici ve využívání obnovitelné energie? https://www.energy-charts.de/energy_pie.htm?…
3. 6. 2020 22:08
Re: To nepomůže ...
Ne, EU rozhodně nenutí VW dělat hloupej a nelogickej infotainment, zadrbat i nejzákladnější ovládací prvky, nebo osekat náklady vypuštěním odkládacích schránek. To je jen hloupost VW. Mimochodem, VW se nacpal do čela toho eko/EV šílenství, že ho to teď mele spolu s ostatními asi neměl v plánu, ale kdokoli soudnej čekal.
3. 6. 2020 20:56
Re: vw pokuty
V rozumném uvažování o uprchlících a ekologii určitě! Jenže oni si tímto šíleným dobroserstvím léčí své historické mindráky... :-( :no: :no: :no:
3. 6. 2020 20:50
Re: Zemětřesení začíná
Můžeš mě vysvetlit, proč v evropě je u motorek, kde nejsou přísné emisní limity, takový podíl prodeje čínských značek?
3. 6. 2020 20:48
Re: vw pokuty
Jo to německo, jedna z nejvyspělejších zemí světa by se mělo učit u nás:)
To myslíš vážně?
3. 6. 2020 20:45
Re: Diess
Nejdřív nadáváš na Diesse, že není schopný a nakonec skončíš u EU. To proč?Může EU za Diesse?
3. 6. 2020 20:04
Re: To nepomůže ...
https://www.autoforum.cz/…levy-nepomahaji/
:D :D :D
Relizace Green Dealu v praxi... :-( :no: :no: :no:
3. 6. 2020 20:00
Re: vw pokuty
Ne, ve střední a východní Evropě obyvatelstvo rozhodně naivní není, zato v takovém Německu, Belgii, Norsku, Švédsku apod. je to hotová katastrofa! Vypatlané uprchlicko-zelené mozky, které přivedou Evropu do katastrofy! :-( :no:
Avatar - CICERO
3. 6. 2020 19:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 6. 2020 18:50
Re: To nepomůže ...
EU se rozhodla, že tady nechce průmysl a VW jen reaguje. Podobné nebo ještě větší problémy mají všechny evropské automobilky.
3. 6. 2020 18:26
nedávno
Som tu písal, že G8 je len odflaknuty medzidňové, ktorý má dočasne hasiť problém s ID3.

Zdá sa, že ani ako nedzimodel nestojí za nič.
3. 6. 2020 18:25
vw pokuty
Vw a jeho schizofrénia..

Na jednej strane lobujú v európskej komisii za sprísňovanie emisných limitov, aby odstavili konkurenciu.

Na druhej strane, keď zistia, že to ani oni nedokážu, tak začnú podvádzať..


Na jednej strane sľubujú ev, na druhej strane ich nedokážu reálne uviesť od 2010, či kedy začali s Id projektom.


Na jednej strane dodávateľov derú na dreň a audituju, či majú etické štandardy a či nezamestnávajú deti.

Na druhej strane ich predajcovia vytvárajú kartelové dohody, aby podvodom okrádali zákazníkov.


Na jednej strane zvyšujú ceny za nove modely.

Na druhej strane tie iste modely oholia na nevyhnutne minimum a kedysi široká skala konfigurácii je zrazu na úrovni Japoncov.

HANBA
3. 6. 2020 18:01
Vw ide karta
A to este dostal vw na Slovensku pokutu za kartelovu dohodu predajcov.
Avatar - CICERO
3. 6. 2020 17:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
3. 6. 2020 17:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 6. 2020 17:28
Re: To nepomůže ...
Centralizovaný SW je co? Jako že bude jedna velká ŘJ, co bude přes rozbočovače ovládat vše? To zákazník nepozná, nezajímá ho to, je to něco pod povrchem. Jen to musí fungovat. A nevymyslel to marketing, je to kvůli úsporám. Problémem marketingu VW je, aspoň dle mě, že upravili auta pro potenciální zákazníky, ale zapomněli na ty reálné a současné. U VW se hledala kvalita, logika, uměřenost. Teď nabízí osekanost, chaos a patvary. A to říkám jako někdo, kdo reálně od nich má dva modely minulé generace G, nový bychom nekoupili, to auto je reálně horší.
Avatar - CICERO
3. 6. 2020 17:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 6. 2020 16:36
Re: Zemětřesení začíná
Skvěle shrnuto a vystiženo! :-) :yes: :yes: :yes:
Dokud nezačne EU i vedení VW používat starý dobrý selský rozum a nezačnou brát v úvahu skutečná přání zákazníků, tak se z těch s.r.a.č.e.k. nevyhrabou! ;-\ ;-\ ;-\
3. 6. 2020 16:34
Re: Diess
Tak to je přesně ta kardinální otázka. Zločinné vedení EU totiž svoji zlatou slepici zahnalo do kouta a teď ji pomalu zabíjí. Co budou dělat s těmi desetimiliony lidí, co v automotive v EU dosud mělo zaměstnání?! Počítám, že brzy nějaký eko-*** začne krákat, jaká že tento krach nyní bude "příležitost" do budoucna! :-( :no: :no: :no: :no: :no:
3. 6. 2020 16:32
Re: Diess
Tlačítka jsou O.K., tady se bavíme o odiotských a nebezpečných dotykových ploškách! ;-\ :-(
3. 6. 2020 16:30
Re: To nepomůže ...
Tak to dopadá, když automobilka kašle na to, co její zákazníci skutečně chtějí a očekávají. :-( :no:
P.S. Čím méně elektroniky a sofwairu, tím pro auto (a jeho uživatele) lépe. Stará známá pravda se znovu potvrzuje! Nikdo, ani EU jim nenařídila montáž výhradně el. P brzdy a obludného centralizovaného softwairu. Kdy už konečně marketing pochopí, že auto má být autem a ne pojízdným tabletem?!! :-( :no: :no: :no:
3. 6. 2020 16:30
Re: Diess
Co mají automobilky a celý průmysl dělat?
3. 6. 2020 16:28
Re: To nepomůže ...
Do EV je cpát musí. Nic jiného dělat nemohou.
Avatar - CICERO
3. 6. 2020 16:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
3. 6. 2020 15:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
3. 6. 2020 15:20
Zemětřesení začíná
Nebojte, na toho m.a.g.o.r.a Diesse dojte taky. Teď ještě vykopne všechny kolem sebe, aby nasytil hlad po odpovědných "hlavách", ale vinen všemu je on. P.o.s.r.a.l. co mohl. Dokud žil a byl aktivní p. Piech, držel mu trochu uzdu, ale po jeho smrti se tento ch.c.í.p.á.k rozjel. Má hnusný ksicht jako Šumachr...

Tak či tak, z tohodle se bude VW dlouho dlouho zotatovat. Ale je fakt, že v koncernu pořád zůstali staří dobří pragmatici a vývojáři a prostě se jen tak trochu upozadili, protože vědí, že vláda každého idiota jednou skončí a oni zase dostanou příležitost ukázat, co umí a postavit tu značku na nohy. Držím palce, protože mám pro VW (Group) slabost a není nás málo.

Jinak všichni to známe - když se bavíme mezi sebou, jak jsme spokojení v práci, tak každý kritizuje a vcelku objektivně. Pak firma udělá "anonymní" průzkum spokojenosti mezi zaměstnaci a ačkoli tam napíšete pravdu a vaši spolupracovníci taky, jaký je vždy výsledek?? No jasně, všichni jsou spokojení až na pár odpadlíků...

Proč to píšu - samozřejmě že před uvedením každého modelu si všechny značky dělají jak interní tak externí průzkum hodnocení nově uváděného modelu. Jenže co naplat, když někdo prostě chce slyšet jen to svoje, tak se tak dlouho hledá ten správný vzorek hodnotitelů, až to proste vyjde tak, jak je potřeba a auto dostane zelenou. No jo, ale prd platný, když u zákazíků má červenou nebo přinejmenším žlutou :D Prostě fejk kam se podíváš.

Tak good luck starý dobrý VW a bad luck těm novátorům.
Avatar - twistedTSD
3. 6. 2020 15:11
Re: Koncern
No to zase nevím. Jeho škrtací politika nebyla udržitelná.
3. 6. 2020 15:11
Re: Software
Najprv zmenit vsetko na dotykove ovladanie ktore odvadza pozornost od soferovania, a potom pridat haprujuci eCall. Povedal by som, ze to k tym mrtvym uz pomaly smeruje...
Avatar - twistedTSD
3. 6. 2020 15:09
Re: Diess
Přesně tak, v první řadě je potřeba odstranit Diesse, jinak hrozí katastrofa. Čím dál víc věřím tomu, že se snaží ekolobbingem zlikvidovat konkurenci, ale trpět kvůli tomu budou všichni.
3. 6. 2020 15:07
Aktualizace
Právě spíš tuším, že aktualizace měly být OTA na celé auto, ne jen na rádio, jak píšete v článku.
Avatar - JirkaV8
3. 6. 2020 14:41
Re: Diess
Brusel je jedna věc, ale třeba ořezali klasický otočný ovladač na světla. Octavia 4 to má také tak :-(
3. 6. 2020 14:40
Koncern
...by potřeboval někoho jako byl Sergio Marchionne.
3. 6. 2020 13:37
Diess
Jako první by mě letět Diess. Svoji neschopnost už ukázal u BMW. Ve VW to za něho odskáčou jiní. VW se pod jeho vedením řítí do velikých problému a odskáče to i Škoda auto a spousta naších dodavatelů. Celý evropský automobilový průmysl se řítí do záhuby, to vidí všichni, jen né ti idioti co sedí v Bruselu.
Avatar - Stejsn
3. 6. 2020 13:22
Software
Je to stejný scénář jako u 737 MAX, akorát u toho nejsou mrtví.
Avatar - WinDiesel
3. 6. 2020 12:49
To nepomůže ...
Kvůli emisím a tzv. "elektroboomu" klekli na výrobní náklady a zákazníci je odměnili nezájmem.
Křečovitě snižovali náklady, a na autech je to znát.
Peníze které se jim nevracejí cpou jak šílení do EV.
Všechno souvisí se vším.
Dokud nerozetnou gordický uzel, nepomohou si.