To je jak z příručky Okamury, EU, EU, EU, aktivisti. Dáváte pár křiklounům moc významu. VW se jich chytlo s cílem vytřískat prachy pro sebe, tím jim dalo moc.
EU nutí automobilky brutálně šetřit a tlačí je do EV. EV se do toho čela nacpat musel, jinak by ho ekošílenci, které je dnes až moc slyšet, zničili. Plány automobilek a budoucnost Evropy dnes bohužel nikoho nezajímají.
Myslíš to jak Německo vyřešilo za evropu krizi s uprchlíky? Nebo si myslíš, že je hrozná věc pro 500mil EU přijmout 1 mil lidí?
Nebo to, že německo je na špici ve využívání obnovitelné energie? https://www.energy-charts.de/energy_pie.htm?…
Ne, EU rozhodně nenutí VW dělat hloupej a nelogickej infotainment, zadrbat i nejzákladnější ovládací prvky, nebo osekat náklady vypuštěním odkládacích schránek. To je jen hloupost VW. Mimochodem, VW se nacpal do čela toho eko/EV šílenství, že ho to teď mele spolu s ostatními asi neměl v plánu, ale kdokoli soudnej čekal.
Ne, ve střední a východní Evropě obyvatelstvo rozhodně naivní není, zato v takovém Německu, Belgii, Norsku, Švédsku apod. je to hotová katastrofa! Vypatlané uprchlicko-zelené mozky, které přivedou Evropu do katastrofy! :-(:no:
Centralizovaný SW je co? Jako že bude jedna velká ŘJ, co bude přes rozbočovače ovládat vše? To zákazník nepozná, nezajímá ho to, je to něco pod povrchem. Jen to musí fungovat. A nevymyslel to marketing, je to kvůli úsporám. Problémem marketingu VW je, aspoň dle mě, že upravili auta pro potenciální zákazníky, ale zapomněli na ty reálné a současné. U VW se hledala kvalita, logika, uměřenost. Teď nabízí osekanost, chaos a patvary. A to říkám jako někdo, kdo reálně od nich má dva modely minulé generace G, nový bychom nekoupili, to auto je reálně horší.
Skvěle shrnuto a vystiženo! :-):yes::yes::yes:
Dokud nezačne EU i vedení VW používat starý dobrý selský rozum a nezačnou brát v úvahu skutečná přání zákazníků, tak se z těch s.r.a.č.e.k. nevyhrabou! ;-\ ;-\ ;-\
Tak to je přesně ta kardinální otázka. Zločinné vedení EU totiž svoji zlatou slepici zahnalo do kouta a teď ji pomalu zabíjí. Co budou dělat s těmi desetimiliony lidí, co v automotive v EU dosud mělo zaměstnání?! Počítám, že brzy nějaký eko-*** začne krákat, jaká že tento krach nyní bude "příležitost" do budoucna! :-(:no::no::no::no::no:
Tak to dopadá, když automobilka kašle na to, co její zákazníci skutečně chtějí a očekávají. :-(:no:
P.S. Čím méně elektroniky a sofwairu, tím pro auto (a jeho uživatele) lépe. Stará známá pravda se znovu potvrzuje! Nikdo, ani EU jim nenařídila montáž výhradně el. P brzdy a obludného centralizovaného softwairu. Kdy už konečně marketing pochopí, že auto má být autem a ne pojízdným tabletem?!! :-(:no::no::no:
Nebojte, na toho m.a.g.o.r.a Diesse dojte taky. Teď ještě vykopne všechny kolem sebe, aby nasytil hlad po odpovědných "hlavách", ale vinen všemu je on. P.o.s.r.a.l. co mohl. Dokud žil a byl aktivní p. Piech, držel mu trochu uzdu, ale po jeho smrti se tento ch.c.í.p.á.k rozjel. Má hnusný ksicht jako Šumachr...
Tak či tak, z tohodle se bude VW dlouho dlouho zotatovat. Ale je fakt, že v koncernu pořád zůstali staří dobří pragmatici a vývojáři a prostě se jen tak trochu upozadili, protože vědí, že vláda každého idiota jednou skončí a oni zase dostanou příležitost ukázat, co umí a postavit tu značku na nohy. Držím palce, protože mám pro VW (Group) slabost a není nás málo.
Jinak všichni to známe - když se bavíme mezi sebou, jak jsme spokojení v práci, tak každý kritizuje a vcelku objektivně. Pak firma udělá "anonymní" průzkum spokojenosti mezi zaměstnaci a ačkoli tam napíšete pravdu a vaši spolupracovníci taky, jaký je vždy výsledek?? No jasně, všichni jsou spokojení až na pár odpadlíků...
Proč to píšu - samozřejmě že před uvedením každého modelu si všechny značky dělají jak interní tak externí průzkum hodnocení nově uváděného modelu. Jenže co naplat, když někdo prostě chce slyšet jen to svoje, tak se tak dlouho hledá ten správný vzorek hodnotitelů, až to proste vyjde tak, jak je potřeba a auto dostane zelenou. No jo, ale prd platný, když u zákazíků má červenou nebo přinejmenším žlutou :D Prostě fejk kam se podíváš.
Tak good luck starý dobrý VW a bad luck těm novátorům.
Najprv zmenit vsetko na dotykove ovladanie ktore odvadza pozornost od soferovania, a potom pridat haprujuci eCall. Povedal by som, ze to k tym mrtvym uz pomaly smeruje...
Přesně tak, v první řadě je potřeba odstranit Diesse, jinak hrozí katastrofa. Čím dál víc věřím tomu, že se snaží ekolobbingem zlikvidovat konkurenci, ale trpět kvůli tomu budou všichni.
Jako první by mě letět Diess. Svoji neschopnost už ukázal u BMW. Ve VW to za něho odskáčou jiní. VW se pod jeho vedením řítí do velikých problému a odskáče to i Škoda auto a spousta naších dodavatelů. Celý evropský automobilový průmysl se řítí do záhuby, to vidí všichni, jen né ti idioti co sedí v Bruselu.
Kvůli emisím a tzv. "elektroboomu" klekli na výrobní náklady a zákazníci je odměnili nezájmem.
Křečovitě snižovali náklady, a na autech je to znát.
Peníze které se jim nevracejí cpou jak šílení do EV.
Všechno souvisí se vším.
Dokud nerozetnou gordický uzel, nepomohou si.