U jedničky byl facelift hodně jemný, skoro neznatelný. Pamatuju si, že se mi tenkrát úplně nelíbilo, jak světla nejdou do kraje karoserie... ale dneska zpětně mi to přijde docela fajn. Facelift na tom nic moc nezměnil.
Dvojka beru, tam facelift předku dost pomohl... a krátká pak byla celkem dobrá... kombík byl ale divnej (vysokej úzkej).
Trojka - za mě tak fifty fifty... tam mi to udělali naschvál - u originálu se mi zdály vysoký světla, tak je snížili... a vlastně si nejsem jistej co je lepší.
Tak práve napríklad Octavia 1 bola neskutočne drahá k platom a jazdné vlastnosti mala "vraj" celkom mizerné + krátky rázvor, málo miesta + obrovský kufor. Na druhej strane bola jednoduchá a nejaké software-ove problémy jej nehrozili. Škoda, že dnes má každé auto toľko elektroniky na stabilizáciu. Bolo by zaujímavé všetku tú elektroniku povypínať a otestovať autá takto = tu by sa ukázalo, ako dobre sú tie autá spravené.
Myslím si, že veeeeľa ľudí sníva práve o Octavii, len nakoniec kúpia niečo iné. Bolo by zaujímavé vybrať napr 50 ľudí a ponúknuť im povedzme 20 rôznych áut za rovnakú cenu, alebo zadarmo :). Potom by sme videli, čo sa najviac páči ;).
Dnes som išiel okolo kostola, kde bola svadba - von stálo cca 10 áut - 9 z nich boli z koncernu VW, iba 1 bolo BMW X6. Vyzeralo to ako stretnutie fanúšikov VW / Škoda / Audi :). Tam by som teda s mojím autom nezapadol a o autách by som s nimi radšej ani nerozprával :). Nič proti VW nemám, len jazdiť ním asi nikdy nebudem :).
Online konektivita je to posledné čo v aute chcem mať. Ak to má ešte robiť problémy, tak nech si to nechajú. Ak sa mi páči auto bez tých všetkých moderných systémov, ak sa mi nepáčia tie hrozné digitálne "budíky" a nechcem Daciu - čo si kúpim? Začína to byť problém - možno tak Mazda 3 - tá je v interiéri nádherná, len tie ceny, navyše nie je dosť priestranná pre každého.
O pár rokov sa nám buď začne páčiť to, čo nám "nadiktujú", alebo sa budeme voziť na nejakých young-timeroch.
1) libovolné zaměňování pozastavení dodávek vs. pozastavení výroby
2) aktualizaci je nutné provést odborně? Fajn, tak jestliže není možný jen SW update a chyba byla natolik významná že vedla až k pozastavení výroby, tak proč je svolávací akce dobrovolná???
To tedy bude mezi námi v provozu tisíce Octavií, které nesplňují homologační požadavky??
Ne vážení, tohle je článek plný lží. Otázkou je, jestli lže jen Škoda, nebo také ACZ...
Ale jasně, 4,5 hvězdy za tenhle nedodělek. Jsou konkurenti, kteří to dávají na 90 km/h. Jsem zvědavý, jak na tom bude RSo. Ono je to stejně jedno. Dřív byla Octavia dobré auto. Poctivé, výborný poměr cena/výkon. Za málo peněz hodně odjezdilo a jízdní vlastnosti nikdo neřešil. Dneska je to auto pro firemní hnůj, který to auto fasuje. Tomu se celé přizpůsobuje a už předchozí generace se mi hnusila, tato jezdí ve skutečnosti ještě hůř. Rovně po dálnici je tišší a to je asi tak vše. Vůbec do toho nepočítám retailové ceny, to prohrává ještě hůř.
Dneska aby člověk nejezdl do servisu protože jde měnit čepy nebo destičky. Dneska se jezdí do servisu, že spadl systém. Už se těším až si uživatelé budou muset instalovat antivir nebo resetovat. Nechápu k čemu ty SW tam jsou. Když už elektronickou hračku, tak ať tam dají doživotně neomezený internet.
...tak teď ještě vrátit přístrojovou desku a ovladače na skvělou ergonomickou úroveň, která je zásadní součástí aktivní bezpečnosti vozu. Dotykové tlačítka na základní funkce auta bych zakázal zákonem, tady by se měla EU činit!
celkovo hrozny predok.. aj pri pohlade priamo spredu aj sikmo zboku.. tvar masky aj jej poloha a aj to ako kusok trci "von" z kasne tak to je vysledku jeden neskutocny a oku nelahodiaci patvar.. cele to potom zaklincovala ta padajuca kapota ako by na ten predok sadol slon ... o to viac to mrzi ze inak zboku aj zozadu je auto skoro az krasne..
face .. maska... tazisko masky... tvar masky... cele zle... k tomu je to cele akesi uz ocucane splostene a stlacene k zemi.... uz jej pod maskou chyba len vyplazeny buldoci jazyk a mame paradneho kockopsa ..... ktory sukromnik do toho dnes uz pojde vedla nejakeho civicu ci leonu v rovnakej cene? .. snad nikto ( ale tak firmy to istia ok jasne ) .... vedla tohto aj predosla 4ocka je razom kralovna dizajnu
dat 20 tisic eur dnes za kusok uz schopnejsiu octavku? tak to sa ani nedivim ze preco dnes uz kazdy bere v tomto cenovom aj velkostnom segmente uz tucsony sportage a dalsie ine SUVecka... tak odporny predok nemala doteraz ziadna "nova" skodovka za poslednych 20 rokov