Jistě, máme k dispozici spoustu zmenšovaných motorů s vysokým výkonem, ale vidlicový osmiválec nic nepřekoná. Trh jich nabízí stále méně, byť skoro dvacet se jich dá zatím úspěšně napočítat.
...z imbecilních článků na AF pro hlupáky? Podívej se, kolik je XE Project 8 v Evropě a za kolik. Tady nejsi na autoforu, zklidni svoje "bleskové" návyky!
Jako jedno bych určitě nepočítal kompresorový Hellcat. dá se jako jedno počítat 5,7 a 6,4 V8 HEMI, oboje jsou atmosféry a 6,4 je vlastně upravená 5,7
Chevrolet má samozřejmě svoje 6,2 V8 Smallblock a dále nový DOHC 4,2 V8 TwinTurbo, tzv. Blackwing, který pohání CT6-V a má pohánět i ostré verze CT4 a CT5
Je otázka, zda např. motory 5.7 / 6.2 / 6.4 HEMI nepočítat jenom jako 1, když vycházejí ze stejné koncepce. To samé třeba i u Ferrari, z jejíž stáje je možné koupit 3.8T v Maserati. Dále v přehledu chybí motory Chevroletu - zvlášť když před chvílí zde vyšel článek o Corvettě.
Snad ještě Toyota nabízí 4.5 nafťáka.
Ale V8 mizí rychle, čerstvě 6.75 RR a 4.0TDI ukončuje kariéru. :-(