byl KOFR! Na začátku devadesátek jsem si sehnal katalog. a skripta a dokoce i porno časáky se ocitla na okraji zájmu.
Experimentoval s keramickejma komponentama v motorech a osmiválcová Porsche dostal na 1200koní. A tohle je paráda. Za 6 mega...starý efko s 900 koňma. Safra,,, :yes:
To je tak na 4 hvězdičky. Ve svojí kategorii :-!
Nerozporujem, a ani nepíšem že to je zle. Muselo to byť ale hodne divoké pretože v tých časoch turbo buď nefúkalo alebo fúkalo naplno😀 . Takúto divokosť ja mám ale vcelku rád, mal som to na upravenej 323GTR a v 80/90 tak jazdili aj superšportové moto, nič,nič,nič ešte nič a zrazu si isiel na zadnom 🥵
Najlepšia QV na drift je tá v automate.
Všechno tohle beru, ale právě díky pneu a dalším vlastnostem byla u většiny aut zábava v mnohem nižších rychlostech. Urvat při jízdě QV na trojku znamená mít na tachometru tolik, že by z Testarossy byla Testa a Rossa :D
Sériový výkon Testarossy vyzerá celkom smiešne v porovnaní s dnešnými hothatchmi :). 900 PS by aj dnes bol slušný výkon. U auta z 80-tých rokov o to viac. V podstate to môže byť celkom nepoužiteľné auto.