Niekde v britskej tlaci som cital, ze ma jag a lr v najblizsom obdobi ohlasit rusenie niektorych modelov, jag nevyraba je zavrety minimalne do septembra, tata predalo v uk oceliarne... Sam som zvedavy ako to dopadne
Opravdu nechápu, proč údajně "nejlepší jízda na webu" musí zaměstnávat redaktory této úrovně. Asi kvalitiního a zkušeného redaktora nejsou ochotni patřičně zaplatit.... ;-\
Kabaň "nezdrhl", ale odešel hrdě středem, když ho šéfdesignér BMW nutil do tvorby obludných nových Baworáků, přizpůsobených čínskému nevkusu (vč. hnusných megaledvin). Takže asi tak. :-|
Myslím, že vidíte sklenici vody poněkud příliš plnou, pane Kolmane... Automobilky právě teď řeší, jak v důsledku koronavirové krize zmenšit výrobní kapacity, snížit počet zaměstnanců a jak financovat nařízené zpřísnění exhalačních limitů. Z téhle krize a dalších nepříznivých okolností se začnou zotavovat tak asi za dva až tři roky, do té doby budou jen hledat cesty k přežití.
Poněkud mě znechutilo Vaše přejímání hloupých informací, popř. nesprávný převod do češtiny. Ano, Jag hledá jednoho nástupce za dva současné modely, ale cestou k tomu není náhrada XE a XF "kompaktním hatchbackem". Kompaktní hatchback ještě není na stole, pokud bude rozhodnuto o vyčlenění peněz na takový model, práce na něm teprve započnou. A zcela určitě nebude vycházet z konceptu starého 17 let.
Všechna 3 Vaše tvrzení Vám každý jen trochu v průmyslu zorientovaný čtenář omlátí o hlavu. Vaši hlavu. Opravdu máte tento typ článků zapotřebí?!