Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojeté osmiválce z let 1999 až 2013: Vybrali jsme tři!

Pokud máte rádi auta, možná vás čas od času napadne pořídit si domů osmiválec. Jenže záhy po hlubší úvaze člověk zpravidla dospěje k tomu, že zejména náklady na provoz takového auta rychle přesáhnou jeho finanční možnosti.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
26. 6. 2020 12:27
Když chcete V8 levnou na servis
nekupujte si Evropu. Jak prosté milý Watsone.

HEMI 5,7, 6,1 a 6,4 jasná volba nebo GM 6,2 smallblocky :-)

LPG to snáší v pohodě, pokud to dělá člověk co to umí.
Výkony 340-550 Hp
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2020 06:35
Re: Proč ne všechny?
Ano to JE CESTA jak se bránit realitě :yes: :-)

TAKŽE UŽ ti to přes formulár dotácie zelenej nafty asi DOŠLO že? :-O :D :-!
Avatar - speedfred
25. 6. 2020 22:26
Re: Proč ne všechny?
Dotačný formulár si mi neposlal tak pôjdeš na HL.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 16:25
Re: Proč ne všechny?
No to ale tak trochu píšeš že si.. :*)

Fakt ZAJÍMAVÝ jak MOC to s lidma cvičí = přitom každej si to může dohledat sám. A přes to že čučíš na rozdíl 4 koruny a čučíš na odkaz o dotacích nafty = děláš že to nevidíš nebo CO? Fakt to nechápu :D

VYSVĚTLÍŠ?!?

Jinak SLOVENSKÝ formulár na dotáciu zelenej nafty = formou vrácení spotřební daně teda TOTÉŽ prostě DOTACE FORMOU nižší SPOTŘEBNÍ DANĚ = to si snad umíš vygooglit sám. A asi ani nemusíš googlit ŽE je nějaká zelená nafta víš nebo? ;-)
Avatar - speedfred
25. 6. 2020 16:18
Re: Proč ne všechny?
Jediný odkaz ktorý som ochotný od teba akceptovať tak je ten kde bude formulár o dotáciu na naftu do osobného auta. Stačí tu v ČR.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 16:08
Re: Proč ne všechny?
Když vypustíš to BY tak https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit tak to budeš mít vlastně v pořádku :D

Na Slovensku sou to pomocí spotřební daně myslím ca 4 koruny na litr = to není málo ;-)

EDIT už sem dohledal = daň nafta 10,46 koruny stejná pro benzín 14,77 kč https://zpravy.aktualne.cz/…1201e9aabc22638/ litr nafty je DOTOVÁN 4,31 kč. No byla by to sranda SROVNAT to žejo? :-)
Avatar - speedfred
25. 6. 2020 16:06
Re: Proč ne všechny?
Aby sa prestala nafta dotovať , tak by sa predtým najprv musela začať dotovať.😂
Naftu tankujem a žiadnej dotácie sa mi ešte nedostalo. Kde zaziadať? Opýtam sa odborníka.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 15:58
Re: Proč ne všechny?
No tak bola poladěná blbě = ani sem to nemusel vyskúšať a stačí teoretizovať :*)

Taky sem nebyl u rozhodování v BMW a MB = ale chápu proč se tak rozhodli. A vypadá to že někdo dodnes ne :-O :-)

No to co je jasný spousty let = se jen dál stává jasnější. A co teprve ta prča = kdyby se přestala dotovat nafta :-!
Avatar - _Karel_
25. 6. 2020 15:04
Re: Přidal bych ještě...
TVL :D koukám, že osobnosti Romské kultury máš nastudované.
Avatar - speedfred
25. 6. 2020 14:40
Re: Proč ne všechny?
Ty by si mal najprv niečo vyskúšať v praxi a nie teoretizovať. Skúšať som V8 740d, V8 4.0 a 4.2 TDI a tej dobe keď boli tak tie motory išli ďaleko lepšie aj voči 3.0l na dotáciu. A poladená V8 4l s viac ako 900Nm bola až “nepríjemná”. :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 13:39
Re: Proč ne všechny?
Viz já 9:57 = 3. odstavec

V A8 je furt eště? Určitě? No CO si o něm myslí sám výrobce říká cena = absurditu že býval LEVNĚJŠÍ no popravdě i horší než V8 benzín určitě víš znáš

EDIT jo koukám že furt jo = no je to krutej příplatek za 20kW navíc = aby to tak neřvalo sou u Audi V6 na dnešní dobu úmyslně podladěný na výkon co měl i stařičkej V6 PSA v Jaguárech = před mnoha lety

Realita je směšný rozdíl ve výkonu R6 a V8 = což bylo jasný tomu MB a BMW viz odkazy před nácti lety. Asi bych souhlasil s Vaculíkem, nejlepší nafta současnosti je R6 OM656 Mercedesu = i ten sice POTŘEBUJE dotovat palivo, ale motor je to mňamka

I když i u tý NEJ naftový mňamky je otázka PROČ = verze E53 48-Volt hybrid má 435PS a 520Nm a jezdí na palivo za tržní ceny
Avatar - Ozzman
25. 6. 2020 13:35
Re: Proč ne všechny?
Psal jsi osobních ;) A je i v A8 a to není autobus :)
Avatar - Ozzman
25. 6. 2020 13:34
Re: Přidal bych ještě...
Autobus... no taky se tomu tak dá říkat, já tomu říkám velké SUV, třeba Q7 ;) Ale to je vlastně takové užitkové auto.

Výše si psal do osobních aut, to není pravda, A8 i Q7 a což jsem nekontroloval, ale tam bude taky, Q8 ho má pořád v nabídce pod označením 60TDI :)
Avatar - Dzakobo
25. 6. 2020 13:33
Pěkný hovadiny
Když spolehlivé V8, tak od Lexusu, popř. z USA - ideálně HEMI.
Z Evropy třeba 6.2 AMG (všechny atmo AMG s nepřímým vstřikem), 4.2i od Audi se dá tolerovat.
N63 od BMW - horší V8 snad neexistuje!!!

To jste mě dneska zase poDusil!
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 13:33
Re: Proč ne všechny?
Nojo no TO je ono = asi píšu moc složitě nebo nevim co :-O :*)

Do AUT = do NÁKLAĎÁKŮ teda SUV (jak sem NAPSAL!) JO :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 13:32
Re: Přidal bych ještě...
Ale já ti VĚŘÍM :-)

Ostatně sám přece píšu že v autobusu to DÁVÁ SMYSL = teda dokud dotuješ palivo, když ne je to výrazně nejednoznačnější

Nicméně i to Audi PŘESTALO používat V8TDI do běžnejch aut! Proč asi
Avatar - speedfred
25. 6. 2020 13:31
Re: Přidal bych ještě...
😂😂😂 ach jáj.
Avatar - Ozzman
25. 6. 2020 13:26
Re: Přidal bych ještě...
Něco ti povím a bude z toho tady méně lidí našených, ale do určitého typu auta, bych dal přednost V8TDI před V8 benzín a to neříkám z papíru, ale co jsem si měl možnost vyzkoušet.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 11:47
Re: Proč ne všechny?
Fakt nepochopitelné jak nepochopíš (třeba výše) fakta = ad comment PŘESNĚ TO jsem napsal = že? ;-)

Tak jak k tomu došli už sakra KDYSI u https://de.wikipedia.org/…nz_OM_628/OM_629 a https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_M67 a nepokračovali ve slepé cestě tak jeden jediný výrobce s celkově MENŠÍMI zkušenostmi s výrobou osmiválcových motorů = to dál zkoušel. A protože sám věděl že benzínový V8 byl je a bude navždy jinde a proto svou V8 naftu PARADOXNĚ NEZVYKLE nabízel LEVNĚJI než benzín = tak právě to že byl jediný = u části lidí vyvolávalo OPAK než u analytiků BMW, Mercedesu.. a třeba u mě. Jak ukazuje současná realita = sám ten VWýrobce už tuhle naftu do osobních aut nedává JEN do náklaďáků = obřích SUV = jak jsem NAPSAL a ty nepochopitelně nepochopil
TAM dává smysl funkčně i tam je to bez dotace = po tvém "když přestaneš dotovat tak se přestanou prodávat" :*)

Dotace jsou problém = a nemalá část lidí si je spojuje JEN s tím co krade Babiš https://www.peak.cz/…t-miliard/14345/ ostatně PROTO že tu nejen WinDiesel kvíkal o dotacích EV = jsem ho upozornil že daleko nesrovnatelně VĚTŠÍ dotace jsme po celý jeho život dávali a furt dáváme = a to už asi nepřekonáme = do podpory z principu složitějších poruchovějších dražších vznětových motorů proti benzínovým. Do NUTNÉ podpory paliva po celou dobu jejich provozu. Nic takovýho u EV nehrozí = navíc podpora něčeho s lokálně NULOVÝMI emisemi jezdících na doma přes noc natankovanou elektřinu případně vodík dává smysl = narozdíl od dodnes v multimliardách trvajících dotacích https://archiv.ihned.cz/…esetitisice-lidi

Zajímavý že většina lidí nevěděla že dieslový auta = by se bez trvalé dotace provozu ve stovkách miliard = okamžitě přestaly prodávat. Ještě zajímavější = byly reakce a ODMÍTÁNÍ spojený s URÁŽENÍM že to je blbost. Přitom je známá ověřitelná REALITA že když zítra přestaneme dotovat jejich palivo = Evropa bude zaplavená neprodejnými miliony dieslových aut pro svůj provoz POTŘEBUJÍCÍCH dotaci :-)
25. 6. 2020 11:37
Re: Proč ne všechny?
Nepochopitelne je jak nepochopis nekdy (treba vyse) ironii - tvuj odpor k cemukoliv od VW je iracionalni. U ostatnich aut davas za priklad to co u VW kritizujes. Na to narazel prispevek vyse.

A comment k veci: Audi a VW do svych aut V8 diesel davaji, ze...Q7, Q8, Touareg

A jeste jeden: KDYZ prestanes dotovat elektroauta a elektrinu, kterou cerpaji, prestanou se prodavat.
Shodneme se snad aspon na tom, ze dotace vseho druhu jsou spatne.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 11:27
Re: Ty ventily se nejak rozkutalely
To souvisí bohužel
25. 6. 2020 11:03
Re: Ty ventily se nejak rozkutalely
Ano, a bohuzel i diskuteru, proto uz to skoro nechodim...
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 10:31
Re: Ty ventily se nejak rozkutalely
Ona JE to sranda = ale na 2. stranu kvalita místních článků je opakovaně AŽ TRISTNÍ
25. 6. 2020 10:22
Re: Ty ventily se nejak rozkutalely
No jo, pro autora asi tezko resitelna uloha typu "Kolik má noha židlí?" :D
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 10:01
Re: Přidal bych ještě...
Přesně = tuhle to rozebíral někdo při testu RC V8 5.0 Track edition = snad Ondřej Šámal. A přesně ten rozdíl v nástupu výkonu klasický velký atmosféry vs aktuální M3 rozebíral. KDYŽ UŽ tak kompresor = ale furt je nej velká atmosféra

Tohle téma je základ pro pěknej článek = tenhle je takovej klasický ACZ :-|
NE tragedie ale šlo by o HODNĚ víc = minimálně, když jich je vlastně jen pár, zmínit všechny V8

Pro tebe a ozzyho = klidně i problémy V8 TDI ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 09:57
Re: Proč ne všechny?
Taky NEvím = prostě to kdysi dáávno Mercedes a BMW vyhodiqnotili SPRÁVNĚ :-)

Ostatně ani do Audi osobních aut se V8TDI už nedává ne?
Ostatně co ty na výkonový (ne)rozdíl mezi R6 a V8?
Ostatně co ty na to že i Audi přestalo používat V8 naftu v osobnich vozech?

Smysl má JEN v náklaďácích = myšleno obřích SUV. A i tam je to problém KDYŽ přestaneš dotovat palivo ;-)

Taky nevím co je na tom nepochopitelného :-|
25. 6. 2020 09:53
Re: Přidal bych ještě...
Někdy mě moje hlava asociací málem zabije
...při střemhlavém letu?letuhttps://www.facebook.com/…851069431951080/?…
25. 6. 2020 09:53
Re: Ty ventily se nejak rozkutalely
Pro některý válec je třeba míň ventilů :-[]
25. 6. 2020 09:52
Re: Proč ne všechny?
Pamatuj, že dýzlové V8 jsou nesmysl, vyjma Toyoty, JLR nebo tuningu od Alpiny. VW V8 TDI je hloupý i kdyby byl nakrásně lepší než všichni ostatní ;-)
Nevím, co je na té poučce nepochopitelného :-!
25. 6. 2020 09:49
Re: Proč ne všechny?
Kámo, ztrácíš čas.
Nebav se s tím hovadem.
Nedávno jsem ho dal na HL a je mi krásně, když ty srance nevidím.
Věř mi, radím ti dobře. :-)
25. 6. 2020 09:49
Re: Přidal bych ještě...
Navíc oproti turbům zachování charakteru atmosféry, kdy výkon stoupá úměrně otáčkám. Na vytí kompresoru jsem si musel zvyknout, ale chvílemi to zní jako Štuka při střemhlavém letu ;-)
25. 6. 2020 09:48
Audi V8 4.2
Proč není popsaná i evoluce k FSI - do 2013 se vleze víc jak půldekádou?
25. 6. 2020 09:45
Re: Přidal bych ještě...
Jj...dunění + jekot zároveň, to je symfonie!!! :yes:
25. 6. 2020 09:40
Ty ventily se nejak rozkutalely
Citace: "Z první verze přebírá nepřímé vstřikování benzínu, ale už přidává 30 ventilů"

Takze pokud mel puvodni motor 2x8=16 ventilu, tak ma ta dalsi generace rovnou 46 ventilu?
Nebo jich ma celkem 30?
Ale jak podelili 30 ventilu do osmi valcu..?

Dal asi ani nema cenu cist, odflaknuta klasika... :no:
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 09:34
Re: Proč ne všechny?
Sorry to je PŘÍBUZNEJ nicméně jinej obor :-)

Ale (ne)rozdíl v R6 vs V8 nafta jako by dával za pravdu rozhodnutí obřích výrobců V8 jako sou BMW, Mercedes = za pravdu

Ostatně používá se V8 TDI eště v A8? Už ne ne? Stejně VŽDYCKY byla nejlepší verze S8

ACZ mě zase DOSTALO = nejdou dát odkazy na VLASTNÍ STRÁNKY :yes: :*) :D :-!
Avatar - Ozzman
25. 6. 2020 09:25
Re: Proč ne všechny?
Až budeš testovat kytarové zesilovače, rád si to přečtu, tohle mi opravdu nezajímá ;) :D
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 09:19
Re: Proč ne všechny?
No JÁ bych tam dal (i) ostatní benzínové V8

Naftová V8 v osobních autech nemá moc smysl = když už využívat dotaci paliva a nějakou silnou naftu tak těhle 300kW https://www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/?…

Mě viz i tenhle úvodní příspěvek FURT baví uvádět věci na pravou míru = tebe to popichování? ;-)

EDIT tebe to asi až tak nezajímavá ale TOTÁLNÍ BOMBA https://www.hifi-voice.com/…uzlo-tri-ampingu :yes:
Avatar - Ozzman
25. 6. 2020 09:09
Re: Proč ne všechny?
Omyl, v nadpisu článku je " Ojeté osmiválce z let 1999 - 2013", takže i kdyby jezdil na řepkový olej, patří sem ;)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 09:04
Re: Proč ne všechny?
Bavíme se o motorech = bez nutnosti dotovat jim po celou dobu provozu palivo :-!

Nic proti = ale V8 jsou v běžných autech na tomhle kontinentu vzácností = nevim proč ne všechny. Mimochodem nejvíc V8 celkově prodal myslím LandRoverJaguar = taky vynecháno
Avatar - lordlord
25. 6. 2020 08:58
kup
Vybrali jste, nebo to vybrali ti z AutoBildu?
Avatar - Ozzman
25. 6. 2020 08:48
Re: Proč ne všechny?
Hlavně tam chybí parádní V8 TDI od Audi ;)
25. 6. 2020 08:16
Přidal bych ještě...
...kompresorový V8 od JLR, ideálně ve verzi s objemem 5,0l. Krásný zvuk, sladění se ZF, při běžné jízdě relativní úspornost.