Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jak je to s nedostatkem kvalifikované síly v servisech: Stále má řemeslo zlaté dno?

Jenže ho nějak nechce nikdo moc dělat… Učňů ubývá, v servisech je přitom potřeba stále kvalifikovanější pracovní síla. Jak z toho ven?
Zpět na článek
Avatar - _Karel_
29. 6. 2020 17:13
Re: Re: Re: Re: Pravda je taková,
No ale zaměstnavatelé jsme my, my je platíme. Jak se udělá, aby byli placeni důstojně je mi celkem egal, ale placení podle kvality je v téhle práci utopie. Jak bys to hodnotil? To máš fuk, se.em na to.
Palec pod minulým příspěvkem nemáš ode mě.
29. 6. 2020 14:49
Re: Re: Re: Re: Pravda je taková,
No 18 tis. učitel nemá, to bych zas nepřeháněl. Ale je to jako výše s automechanikem - mě nezajímá, co má za plat, to ať si vyřídí se svým zaměstnavatelem, mě zajímá kvalita jeho práce. Nebo ať utnou tenhle systém, kdy mi seberou šílené daně a pak mi možná něco dají a zavedou školné, třeba i částečné. Ale zatím jsem neslyšel od učitelů nic než plošné prachy navíc, to neřeší nic a jsem proti. Změnit systém, odměňovat cíleně podle předem daných pravidel, porovnávat a odměňovat navíc úspěšné, na to dát víc peněz, jsem pro.
Avatar - _Karel_
29. 6. 2020 13:16
Re: Re: Re: Pravda je taková,
Na úrovni doktora není nejen jejich odbornost, ale ani plat, takže vše v pořádku. Ale pokud chceš vyhodil lepmpla, musí na jeho místo stát ve frontě někdo jiný, a to nebude, pokud budeš nabízet 18.tis.
Já si přeju kvalitní doktory i učitele, a přeju jim kvalitní platy. Pak máme právo jako jejich "zákazníci" je *** za nekvalitní výkony.
29. 6. 2020 10:00
Re: Re: Re: Pravda je taková,