Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lada končí v západní Evropě. Němečtí prodejci bojují za zachování prodejů

Ruská automobilka rozhodla o ukončení prodejů svých aut v západní Evropě kvůli tomu, že by bylo moc nákladné se přizpůsobit emisním normám. Němečtí prodejci Lada však žádají zachování prodejů.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
2. 7. 2020 14:33
Re: Boj za Ladu
AMC Radíkovice evidentně dovezlo další Kamazy a ty nikdy nic nevozí jen tak, takže na to maj další zákazníky evidentně. Ale nikdo to nekupuje no

https://zpravy.aktualne.cz/…115ac1f6b220ee8/
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 14:58
Re: Boj za Ladu
Krásnej příspěvek k migraci, právě koukám na video z Itálie, jak si na zastávce Campiglia griluje migrant kočku na ulici. Že nemá na jídlo a v hubě má cigaretu :-) A v kapse možná ajfoun.

Nic se mu nestalo.

Zkus to na Václaváku si na veřejnost začít grilovat kočku. Schválně. Za týden tě budou vláčet po soudech a polici za týraní zvířat a nevím co všechno.

Tohle je ta vaše demokracie? :-)
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 14:25
Re: Boj za Ladu
Kdo bude pracovat poctivě nemá se čeho bát. Bude se mít dobře. Může být katolík, husita, ateista, muslim, černoch nebo eskymák.

Kdo bude pracovat špatně a nebude respektovat zákony země, půjde za katr at je eskymák nebo běloch.Žáídné výhody, žádná diskriminace. Každý podle toho jak dělá a co umí. a jak se chová. a ti za katrem povinně pracovat veřejně prospěšné práce, zejména ty co nikdo z běžných občanů nechce dělat. Sem zvědav jestli by se nechal zavřít ten milion nebo by jim došlo že tudy cesta nepovede.

Navíc výzkum, vývoje a inovace bych podporoval. Pokud bude mít výsledky.

Na ty nespolehlivé lidi se špatnou morálkou, na které mě tu furt upozornujete a na které sem upozornoval já, ž etací byli i za totáče a že s nimi něco tvořit při jejich morálce bylo těžké - na ty platí tvrdá ruka.

Víme?
Nesmí být jenom cukru bez biče a jenom biče bez cukru.
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 14:10
Re: Boj za Ladu
Takže taková Barikova diktatura :D Super, to se lidem bude líbit! :D
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 14:06
Re: Boj za Ladu
Jo, to je možné, pak lidi nesmí brečet má stát milion úředníků aje všude byrokracie a velké daně.

V druhém případě mi lidi nezleniví, protože když se budou flákat, dostanou upozornění, jako druhé důtků , jako třetí konečnou výstrahu a pokud to nepomůže půjdou bručet za sabotáž národního hospodářství :-)
Kdo to jenom nebude umět že je nešikovnej,nebude to zládat, bude zdarma přeskolen na jinou práci a přeřazen

Kdo bude pracovat, přesně, kvalitně a s láskou, bude odměnen.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 14:02
Re: Boj za Ladu
Morálku číselně změřit neumíme ale IQ jo = to tvý by mě zajímalo
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 13:56
Re: Boj za Ladu
Před půl hodinou sem šel (na dost opožděný) oběd :D
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 13:56
Re: Boj za Ladu
Vy hrajete mou hru? Fakt? Kde?

Pojdme hrát mojí hru.

Co mi napíšte o traktorech Kirovec, co o sklízecích mlátičkách Rostlemash, jakého výrobce traktorů ze západu si rusové koupili?
CO Ural Next? super zastaralý nákladák že, s tuctovým designema zaapdne v každé polnačce.

Proč nemá žádná jiná země na světel v komerčním pvrozu elektrárnu s množivými reaktory chlazené sodíkem, proč nikdo nemá jaderné ledoborce, akorát USA je tedka chce začít stavět, jen technologicky zastaralé rusko, proč si Turecko kupuje 500 zastaralých tanků T90, jak zbídačelé Rusko staví nové dálnice a silnice, zatímco tady se za 30 let postavilo v ekvivalentu na rozlohu Ruska tak 2 km?

Pojdte do toho.

Pojdme hrát tuhle hru.
Nejde to, že jo.

Protože o tom ale absolutně nic nevíte nebo se vám to nehodí do krámu :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 13:52
Re: Boj za Ladu
Jako vždy zoufalá snaho ODBOČIT = prostě migrace tu sou 34 tisíc let

Stejně jako dotace je popsaná tím Adamem Smithem 1776 = a bez ní to NEJDE. Jak si došel k opaku = prostě CO SI VYMYSLIM TO je VRCHOL (v tomhle případě) nějaký ekonomové mě nezajímaj. No to neni ani to IQ se střední školou ale pak v reálu manuální prací :-O :-)

Fakt žiješ v představě že svět KONČÍ TVÝM MOZKEM TVÝMA ZNALOSTMA TVÝM ZDĚLÁNÍM TVÝM IQ? Tak jestli ho neznáš udělej si test = si VELKEJ odpůrce reality, tak jí výjímečně okus
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 13:49
Re: Boj za Ladu
No, tohle bude fungovat jen na papíře, stejně jako komunismus.

Ty totiž zapomínáš, že když největší slabinou jsou lidi.

V první verzi by to znamenalo, že takový politik, v demokracii, který toto zavede, si proti sobě poštve mnoho voličů a při dalších volbách mu to spočítají s prvním sociálně založeným protikandidátem, co jim nějakou jistotu vrátí - proč myslíš, že jsou pořád podpory lůzy? Jsou to nejsnáze ovlivnitelní voliči.

V druhé verzi to doplatí na to stejné, jako komunismus, lidi zleniví a odstraníš tím konkurenční prostředí, takže zakrní i průymsl, stane se nekonkurenceschopným vlivům z venku a opět to krachne.

Bariku, je mi tě líto, ale fakt světu moc nerozumíš... hodně by se ti ulevilo.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 13:49
Re: Boj za Ladu
VÍŠ že si ve snaze MĚ pomluvit SÁM napsal blbost žejo? Tvá UBOHÁ snaha z toho že vím jaký motory ale jen sem myslel že o generaci auta dýl za což sem si posypal hlavu a NAROZDÍL od tebe přiznal chybu = jí OPAKOVANĚ používat = je ubohá. Už sem řikal UBOHÁ?

Ty si už tak v rejži že žvaníš o F-150 místo Vesty? Nebo si to doteď nepochopil?

Podle závěrečnýho odstavce soudím = že VÍŠ jak moc si plácal kraviny. No ono toho koho měli ostatní dobový soudruzi za největšího idiota mít za OPAK za SPÁSU socialismu = to je fakt všeříkající
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 13:44
Re: Boj za Ladu
Ty knížky pana Henryka povídají něco o tom, že tu osmánské aa sijské hordy vraždily, znásilnovaly, unášely ženy, kradly a zabíjely a jak je Evropa hnala zpátky odkud ti hodní chlapci přitáhli.

To se ti nehodí do neomarixstického pojetí vid.
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 13:42
Re: Boj za Ladu
Někdo neví kdo byl Adam Smith a někdo neví jakej motor a kdy se dával do Lotusu. A chce tu sronvávat Ladu Vestu a Ford F150 a radí lidem co chtej Fiat Tipo aby sou koupili novej Charger V8 :-) :-) místo aby jim poradil jako alternativu tu Vestu.

Ted co je na webu o autech podstatnější, Vy politicko ekonomický tlachalové. Proč sem vlastně lezete když vás vůbec nezajmaj auta a každou debatu o čemkoliv z ruska , číny a dalších zemí co se vám nelíbí stočíte na politicko ekonomické plky?
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 13:41
Re: Boj za Ladu
Nic proti ale já radši https://cs.wikipedia.org/…anis%C5%82aw_Lem

Ta knížka nic nemění = na těch 34 tisících letech žejo ;-)

Ani na tom že se evropský a africký až indický obyvatelstvo už tehdy kolem Krista PĚKNĚ PROMÍCHALO :-)

Už ti viz já 13:12 došlo?
Už ti došlo viz já 11:47?
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 13:36
Re: Boj za Ladu
https://cs.wikipedia.org/…nryk_Sienkiewicz

Můžeš začít číst, jak se to promíchání řešilo a jak se hnali ti co se sem tlačili tam okddu přišli. A co tady už tehdá všechno dělalil.

Ty římská říše :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 13:33
Re: Boj za Ladu
Dal sem odkaz ;-)
I na tu rakouskou a chicagskou.. :-)

No prostě pojem dotace = je malinko starší no no dost lidí si ho prostě spojuje JEN s tim co krade Babiš a spol = mimochodem trochu k tématu docela dobrej komentář DOLE https://neviditelnypes.lidovky.cz/…030_p_cirkus_nef ne že bych s tím nahoře nesouhlasil :D

Tak eště že sem ráno napsal ať nehrajeme Barikovu hru :-O :-!
Jdu doplnit energii = zdar
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 13:30
Re: Boj za Ladu
Hele máš 2. stupeň ZŠ? Tam se učilo že migrace dost ovlivnila co a jak 34.000 let před Kristem
Velký stěhování národů bylo už 3500 př.n.l. a dost se to tady v Evropě promíchalo za Říše římské atd. = já že si z toho tak vyvoranej = bylo je a budu. Dokonce i za toho Jakeše a komunistů tady = víš to? NEjen že odtud utíkali inteligentnější lidi = ale i opačně. Dokonce sem (na)tahali černý

Když si zopakoval to pod drnem https://www.novinky.cz/…ohradit-40052483
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 13:28
Re: Boj za Ladu
Já už ho vymyslel.

Resp. oba.

Který si vybereš?

Oba by za současné situace boleli. V tom první ti šmahem vyhodím 100-150 tis lidí ze státního sektoru a dalším desitíkám tisíc lidí (krom postižených a nemocných) seberu veškeré dávky a v tom druhém ti znárodním všechny podniky nad 50 lidí.

Ale vytvořím ti bud stát, kde se bude každej starat o sebe jak umí a dle svých spochopstí, nebo naopak kde se o tebe postará stát, ale jenom tak jak ty si zasloužíš tím. co pro ten stát uděláš a kam ho pozvedneš. Za ceny ztráty osobního vlastnictví velkých podniků a korporací.

Třetí systém neexistuje.

Pouze socialisticko kapitalistický kočkopes dom*daný genderem, eko a rasismem.
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 13:23
Re: Boj za Ladu
Myslíš, že on ví, kdo byl Adam Smith ? :D :D
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 13:23
Re: Boj za Ladu
A co tím chceš říct? Dnes máš možnost si koupit, co chceš a skoro v jakémkoliv množství, když na to máš :) Základní potraviny jsou dostupnější, až 30% jídla vyhodíme, tak se máme dobře.

Náklady na jídlo jsou dotované - přes zemědělství a potravinářství a to bohatě. Slevy nejsou výsledkem dotací, ale nákupu ve velkém - diskontní zboží... Větší spotřeba = levnější ceny = náklady se nezvyšují úměrně rozsahu výroby, naopak je mnohdy trend opačný, takže se dá prodávat s nižší marží díky výhody rozsahu = zboží, které je před expirací se zlevní, trh je přesycen.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 13:22
Re: Boj za Ladu
Nech už toho Bariku = viz já 11:52

Dotace rozebírá už Adam Smith v https://www.knihydobrovsky.cz/…i-narodu-7984440?… první vydání bylo před 244 lety = a chvíli to asi psal :*)

Smutný že se to staletí považuje za magnum opus KTERÝ VYVRACÍ NESČETNÉ NESMYSLY = no jak vidno na tobě..
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 13:19
Re: Boj za Ladu
A co neovlivnuje lidi ? Dříve to bylo náboženství, strana, dnes genderová politika, pořád máme více svobod a možností, než dřív... až vymyslíš lepší systém, ozvi se :)
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 13:17
Re: Boj za Ladu
Migrace, ekologická lobby a Radová a genderová politika ale ovlivnuje kažýdodenní životy lidí v Evropě i v USA. Někteří z nich už jsou díky ní pod drnem :-)
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 13:16
Re: Boj za Ladu
Dneska fronta není, pravda, flák v akci za 120 v Kaufladnu babičky vykoupí už v 10 dopoledne a to za 180 na to nikdo frontu nestojí :-) :-) :-)

A když sou banány Chiquita v akci za 26, sou v regálu 3 shnilý a 4 brčálově zelený, když sou za běžných 36, nikdo si jich nevšimne.

Za komunistů byly potraviny dotované, jako základní potřeba. Dotovalo se bydlení a potraviny.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 13:12
Re: Boj za Ladu
No vidíš jak si NEchápavej = vysvětlím ti to na příkladu TEORIE vs PRAXE

ANO MAKÁME bude líp vs ANO SEBERUSIDAMSI

Už to chápeš? ;-)

Komunistická MYŠLENKA Marxe je HEZKÁ, ale odporuje lidský přirozenosti. NEMŮŽE fungovat
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 13:10
Re: Boj za Ladu
"Cílem socialismu je dosažení ideálů rovnosti, spravedlnosti a mezilidské solidarity cestou sociální reformy (tzv. reformní socialismus) nebo revolucí (tzv. revoluční socialismus). Socialismus si obecně klade tyto cíle: změna majetkových a právních vztahů ve společnosti, změna struktury hospodářství, boj proti privilegiím ve vzdělání a změna nebo kompletní zrušení státního zřízení."

Kde je tam něco o rozkrádání, flákání, dojení systému, strachu dělat změny abych nepřišel o flek, pohodlnosti a spoléháním že mě známý vyšší kádr podrží???
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 13:10
Re: Boj za Ladu
Máš pravdu soudruhu, měli jsme si tady nechat i frontu na maso na Letné !
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 13:09
Re: Boj za Ladu
Viz já 11:47 a :52 a 12:01 a :44 a odpověz hrdino na 12:31

KECÁ ŽVANÍ BLÁBOLÍ lže
a) Zeman
b) Ty
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 13:06
Re: Boj za Ladu
Já zas za lidi jako si ty, rozvraceče Evropy, lidi snažící se měnit tradice, historii a schvalující rozklad současné společnosti jako něco užitečného.

A zaseklé, sebestředné kolovártky, co si myslíš že sou Ekonomický a politický guru a ještě odoborníci na auta a techniku přitom nemaj základní informace a znalosti.

Běž radši pomoc svrhnout nějakou sochu a dej nám svátek.
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 13:06
Re: Boj za Ladu
Ryzí kapitalismus neexistoval nikdy a nikde, možná kdysi za dob feudalismu a i tam v pokročilejších fázích panovníci řešili různou formou intervencí, aby jim obyvatelstvo nepochcípalo, protože to byl lidský kapitál, který je nenahraditelný..........absolutní kapitalosmus je nereálný, stejně jako absolutní komunismus.

Nejdřív si o tom něco zjisti, vždy se stát staral v určité míře o své obyvatele - dotoval, podporoval, vměšoval se do jejich věcí. Dnes je něco přehnané, něco ne, ale pořád je to nejlepší systém, v kterém žijeme a když nechápeš, že ekologická lobby je pouze a jen boj o voliče, stejně jako nadávání na uprchlíky, nadávání na podnikatele... je to prostě snaha o urvání voličů... nic jiného. Takže ano, je to demokracie, ať se ti ty prostředky líbí, nebo ne...
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 13:01
Re: Boj za Ladu
Ani nevíš že to je oxymorón = TVÉ definice věcí nemaj žádnou hodnotu = viz jen dotace

Jediný vtipný je že to cos (z)kritizoval že se mělo dělat jinak = byl PRÁVĚ SOCIALISMUS = viz já 11:47

To je DRSNÝ žejo = fakt jako HODNĚ DRSNÝ
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 13:00
Re: Boj za Ladu
Stydím se za lidi jako si ty = současně vidět řešení v Jakešovi a současně blábolit o ryzím kapitalismus = to je fakt na psychiatra
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 13:00
Re: Boj za Ladu
Já sem pro ryzí kapitalismus nebo moderní socialismus s vedoucí úlohou státu v klíčových oblastech.

Ne pro kočkopsy :-) Narozdíl od vás.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 12:56
Re: Boj za Ladu
Fakt FASCINUJÍCÍ euromarxista = mi řiká někdo prosocialistickýho smýšlení Barik :no: :-( :-O
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 12:55
Re: Boj za Ladu
Nezamlouvaj to plkama o IQ. Prostě se stydíš že si euromarxista no.

Něketeří se za svoje názory stydí no :-)
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 12:52
Re: Boj za Ladu
Kardinálové Vlk a Duka ten PhDr. vystudovali kdy? V 65-70 věku? Nebo za totáče.
A co ThDr? Nic?

:-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 12:46
Re: Boj za Ladu
Kdy pochopíš že nikoho nezajímá co TY sis VYMYSLEL = prostě viz já 11:52

EDIT možná by sis měl udělat IQ test = třeba by tě pak tvý přesvědčení že svět musí končit tvýma znalostma PŘEŠLO

https://www.online-***y.cz/hodnoty-iq/ super že tu blokují online iq testy :yes: :-!

MOŽNÁ bys mohl patřit do definice kam spadá 25% lidí (pro který je typický že takhle mudrujou) "složí maturitní zkoušku v práci se ale uplatní spíš v manuálních činnostech)
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 12:40
Re: Boj za Ladu
Mě dráždí když mi Euromarxista tvrdí že je ryzí kapitalista :-) :-)

A obhajuje tu komunistické metody přitom :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 12:40
Re: Boj za Ladu
Tak tohle je už totální ubohost

Viz ty včera 13:31 má reakce 13:33
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 12:36
Re: Boj za Ladu
byly jiné tituly krom Ing a RNDr. bly třeba PaeDr a další, nemam náladu ti to všechno hledat.
Nemůžu za to že ti chybí znalosti.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 12:31
Re: Boj za Ladu
Používáš furt stejnou trapnou metodu = pravda viz já 12:19 a :01 a 11:52 a :47 bolí co?

Cos nepochopil na to že nás NEzajímý co TVŮJ mozek SI VYMYSLÍ?

Viz já napsal si prostě OPAKY než je realita = s tim nic nenaděláš. Napsání DALŠÍ věci jak TY něco (ne)chápeš = není reakce na ty blbosti

A když mektáš ekonomický megakraviny = to mě dráždí fakt dost. Svět a dotace se nezměnil od https://www.alza.cz/…ekonomie-bitcoin#… a Menger umřel před 100 lety = to je furt ten rozdíl ZNALOST vs VYMYSLÍM SI

Viz třeba jen čísla studentů na VŠ co sem dal já a co SIS VYMYSLEL ty = kdo má pravdu Bariku já a https://www.facebook.com/…152963423674009/ nebo i 30 let poté kdy už navíc je svobodnej přístup k informacím TY?

Je to jednoduchý = jedna strana PLKÁ LŽE ŽVANÍ VYMÝŠLÍ SI BLÁBOLÍ. Je to snadný = odpověz
Je to brnkačka ale napovím ti = ten co napsal NAPROSTOU KRAVINU o dotacích = ne znalost na základě vzdělání, ale co ON SI VYMYSLEL
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 12:29
Re: Boj za Ladu
Dotace je že stát produkt, jehož prodejní cena je normálně 500 kč nabídne někomu za 250.

Opticky to vypadá levně, ale zaplatí to z daní i to co produkt nechtějí, odmítají ho a nepotřebují to. A prosperuje z toho jenom vybraná skupina.

Ryzí kapitalismus je, když se to dá na trh za 500 a bud si to lidi koupí nebo to bude neúspěné a firma zkrachuje.

Každého úspěch přesvědčit zákazníka o tom, že kilowatka zeleného proudu za 7 kč je lepší než uhelná kilowatka za 3 Kč. Ev auto za 900 lepší než stejně velké za 400. Atd atd.
Kdo chce být moderní a uvědomělý ekolog, at solí.
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 12:22
Re: Boj za Ladu
Polopaticky pro soudruha Hammunu:

Komunisti usilovali a novou, lepší bezřídní společnost, kde se bude mít každej stejně dobře a bude mít stejná práva. Podle vás se měli všichni špatně, dělníci byli nad inteligencí zvýhodněni, ženy byly natlačeny všude možně viz traktoristky, jeřábnice, soustružnice atd, dotoval se guláš a panelák a nechávali se tu studovat spátelní arabáci a černoušci z Afriky. Jako pomoc socialistckým bratrům.

Zelení neomarxisti usilují o novou "lepší" společnost nerasistickou(čti bílí se budou klanět ostatním), genderovou (tatínk a maminka už nebude protože LGBT komnita by se mohla cítit uražená), ekologickou (postavíme větrníky i kdyby sme měli vytěžit půlku asie, fariky a ruska a udělat tam ěmsíční krajinu) a bude jako bolševik regulovat některé ceny a zakazovat a omezovat co lidi směj dělat, čím kam jezdit a čím topit a svítit atd

Soutěž najdi 5 rozdílů začíná :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 12:19
Re: Boj za Ladu
A někdo tvýho vzdělání a IQ si USMYSLÍ že na to má data + kapacitu mozku = to posoudit?

DOTACE ty pako = je že stát něco udělá ve veřejném zájmu = si představ že i podle tvrdě kapitalistický chicagský ekonomický školy TAKY v 50. letech 20. století v USA. Aneb to NEMÁ NEMÁ NEMÁ nic a žádnou souvislost = s politickym systéme. Jak SIS právě VYMYSLEL

No prostě viz já 11:52 a 12:01

A aby bylo eště hůř dokonce SAKRA HODNĚ ŠPATNĚ = podívej viz já 11:47

Barriku blekotáš TOTÁLNÍ BLBOSTI = prostě co TĚ napadne. Ty nemáš ani střední školu že ne? Není to urážka = urážka vzdělání ale je tvý blekotání = projdi si ty odkazy fakt řikáš NAPROSTÝ BLBOSTI = slušnou formou OPAKY než je realita
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 12:13
Re: Boj za Ladu
Dneska už nikde, pravý kapitalismus umřel v 60 letech v USA :-)

V tom je ten for, to co vy tu obhajujete je POUZE KAPITALISTICKO-SOCIALISTICKY kočkopeš, taková měkká verze Číny, dneska už výlepšený o ekofanatismus , a gender a rasové kraviny.

Takže je mi to strašně líto, ale ačkoliv si mysíte že jste kapitalisti, jste POUZE ZELENI EUROSOCIALISTI obhajující metody komunistů, Marxe.Akorát máte jiný cíl. Ale stejné metody.

A přitom nenávidíte komunisty.

To je PARADOX JAKO SVINE!!!!
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 12:08
Re: Boj za Ladu
Dotují skoro všechny země, kde je tedy ten ideál? Dělá to USA, nejvíce na světě dotuje třeba zrovna zemědělství Švýcarsko, řekl by si to do něj?

Dotace EV = lobby, někdo to bere přes diktát z bruselu, někdo dotuje EV a získává hlasy tak...
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 12:05
Re: Boj za Ladu
Co nám povíš na to že bolševik posazoval do funkcí lidi podle dělnického původu a neomarxista zvýhodnuje lidi podle rasy a pohlaví, ne podle toho co umí?

Tj když budu mít volných 20 pozic, bude 100 kandidátů, ale z té 100 bude lepší 19 bělochů, tak musím podle kvoty vzít 5 černochů, abych nebyl rasista a nediskriminoval.

Ale 4 černoši byli ve stavu, že první z nich byl ze 100 lidí na 24 pořadí, druhý 29, třetí 35 a čtvrtý 59.

Ale musím je přijmout abych naplnil kvotu, že jo.
To samé ženy.

To není vůbec komunistický že jo.

To je ryzí kapitalimsus a soutěž vyberem nejepšího


KOMEDIANTI, zelený neormaxistický komedianti.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 12:01
Re: Boj za Ladu
Viz já 11:52 :*)

Nejspíš to opět ani nevíš = ale napsal si TOTÁLNÍ ekonomickou KRAVINU = prostě viz já 11:52 :-!

Co zkusit promyslet se zamyslet nad viz já 11:47? ;-)
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 11:58
Re: Boj za Ladu
Ono se to zreguluje samo, když pekaři zdechne půlka vesnice, zdechne i sám pekař, protože nebude mít komu prodávat.

Dotace jsou marxistický nástroj, zlo a nesmysl. V kapitalismu nemaj co dělat.

Ty patří do socialimsu, ovšem jinak vedeného než ten kočkopes z EU a i to co tu bylo 1969-1989. O stalinistech se nebudu vůbec bavit, stalinisty neobhauju.
Dotovat se mají základní potřebné věci nikoliv větrníky a EV auta a podobné nesmysly.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 11:52
Re: Boj za Ladu
Já vím co máš dělat ty = nemyslet si že si (makro)ekonom ;-)
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 11:51
Re: Boj za Ladu
Mne se to líbí, jen by neměly být prorostlé soukromé firmy do státu, to je zase druhý extrém. Dříve stát ovládal firmy, ted firmy ovládají stát...


A regulace cen probíhá všude, formou dotací kupříkladu, protože to je zase úloha státu - zajištění určité úrovně základních potřeb, což potraviny jsou... když necháme poumírat polovinu populace, to taky není žádoucí, když to zjednoduším.. .a to už věděli i tví rudí bratři.
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 11:48
Re: Boj za Ladu
A co má dělat stát?

Tak at stát nedělá nic. At vybere základní dan a jinak at se každý stará o sebe. Kapitalismus v nejčistší formě.
chceš důchod? šetři si.
Chceš zdravotní péči? Zaplat si jí, pojistit se
Nechceš? nic nedostaneš.

Stát by měl zajistovat úřady, policii, hasiče, velké nemocnice, armádu. Jinak nic.

To se Vám ale taky nelíbí.

Stejně jako princip volného určování cen, tj když ti pekař zítra zdraží housku na 70 Kč a ten druhej na konci obce jí dá za 68, tak si musíš vybrat nebo chícpnout nebo s tím jít něco dělat, Třeba se domluvit se sousedy a měsíc housku nekupovat.

A ne bolševicky regulovat to, že houska nesmí stát víc jak 10 kč.
To není kapitalismus. To je kapitalisticko-marixistický kočkopes.

Taky se Vám to nelíbí.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 11:47
Re: Boj za Ladu
Nojo ale to furt viz 11:09 :-)

Nojo a tím říkáš že vlastně všechno OD ZAČÁTKU bylo špatně https://www.novinky.cz/…o-odmitnout-9375 a díky tomu museli https://www.idnes.cz/…38_ekonomika_hm1

No potom začátkem 60. let porovnali = a věděli. Ty o 60 let pozdějš = viz diskuze ;-)
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 11:43
Re: Boj za Ladu
Knoflíček je hulvát a komediant, s kterým se nedá slušně diskutovat.

Jás sem kolaborant a bolševik a píšu tady že bych pustil ven ty co by nechtěli pracovat pro stát a že stát neměl vlastnit živnosti.

To je klasický bolševický názor, stalinisti by mě za něj nosili na rukou, že jo. :-) :-) :-) :-) :-)
Já myslím že by mě za to tak praštili sekyrou do kedlubny.

Si komediant
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 11:40
Re: Boj za Ladu
Já někde psal o většině?

Já psal o tom, že někteří abolventi ten titul neměli mít, že dneska už to nemá takový význam co dřív, že absolventi humanitních oborů nepracují v oboru co vystudovali, protože není práce nebo mizerně placená a vyplatí se dělat něco jiného, takže vlastně mají jen papír.

Anebo že sedí v nadacích, neziskovách a fondech, které některé sou velmi pohybné a spíš polečensky škodlivé.

A že výrazně ubychlo technických a strojírenských absolventů. A ted chybí. zatímco jsou tuny právníků, ekonomů, humanitních oborů.

Ne že se všichni vyokoškoláci pitomci.

Zase překrucujete co sem psal. A zbytek byly citace jiných, jestli ste si nevšimli.
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 11:40
Re: Boj za Ladu
Stát nemá řídit soukromé firmy
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 11:36
Re: Boj za Ladu
Nešlo o státní správu ale kompletně o všechny státní podniky a státní staky a družstva.
Drobné živnosti měli být výhradně soukromé, to stát vůbec neměl dělat.

Stát měl řídit velké podniky a statky a družstva.
Ne kadeřnictví, hospody, fotografa, malíře pokojů atd.
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 11:29
Re: Boj za Ladu
No, pořád uhýbá dál a dál a k nesmyslum, které mu byly prokázány, se nevyjadřuje :D
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 11:25
Re: Boj za Ladu
On tě (nás) jen zatahuje do sítě svých (naprostých) nesmyslů = a popravdě částečně se mu to DAŘÍ

Férově diskutovat s lidmi jako barik nejde = snad formou Knoflicek :yes: :-)
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 11:25
Re: Boj za Ladu
Pro stát by schopní mohli dělat, ale není tam motivace, to se shodneme, protože státní správa není nastavena tak, aby odměnila šikovného a hlavně mladého úředníka... větší peníze si musíš odsedět.... tady to je jediná pravda. Ale to jsi vlastně někde uplně jinde, než diskuze začala....
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 11:23
Re: Boj za Ladu
Já jsem ochotný přiznat, že je více vysokých škol a některé nemají valnou úroveň, to má pravdu, ale pořád to není ta většina o které mluví a na 1 takového studenta je 10 z normálních tradičních VŠ, kteří titul nedostávají zadarmo.

Jen chudák netuší, že to přesně stejně fungovalo za socíku, kdy i na těch státních školách synáčkové vysoce postavených komunistických pohlavárů měli možná ještě jednodušší a vlastně je to nakonec nestálo ani peníze, stačilo pohrozit, a profesor mohl skončit jako údržbář...
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 11:21
Re: Boj za Ladu
Ty si fakt neskutečnej blábolil bariku = jo ten statisícovej nárůst proti socíku = TO JSOU výhradně nebo aspoň HLAVNĚ zahraniční studenti :-O :*) :D

Tos mi připomněl že tehdejší čísla sou za českoSLOVENSKO a slováci co sou v tom gigantickym nárůstu sou fakt dneska zahraniční studenti :-!

Že se NESTYDÍŠ takhle se kroutit = prostě realita je = ta na co většinou neodpovíš https://zpravy.aktualne.cz/…d610cc47ab5f122/ :-)

Bohužel tohle https://www.facebook.com/…152963423674009/ je přes tvý naprosto úchylný trapný okecávání skutečnost
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 11:20
Re: Boj za Ladu
Jenže já se bavím o tom motivovat lidi k práci pro stát. A to bude fungovat zásadně a pouze metodou cukru a biče.

Pak může fungovat socialismus.

Ty se bavíš o tom, že to fungovat nemůže a schopní si budou dělat pro sebe.

Proč by schopný memohl dělat pro stát? Pokud dlat pro stát chtít nebude a sabotoval by tu činnost, milerád bych ho pustil ven. At si jde.

Kdo by pro stát pracoval chtěl a měl výsledky, mohl by mít 3x tolik co flákač.

Socialismus může mít mnoho podob. Vyažduje to ovšem trvrdě trestat zlodějny a rozkrádačky, aby se nedalo živit pokoutně a aby lidem nestálo za to živořit za 900, když mohou mít 2700.
V tom je ten for.
A bud si to lidi uvědomí a začnous se snažit, nebo se zavře ten milion lidí. Jak si vtipně vytrhl z kontextu.
Cukr a bič. :-)
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 11:19
Re: Boj za Ladu
Ano, jsou, za ně ale ta škola taky dostane peníze.

Já na ČVUT nestudoval, proč na mé ?

Co ti teda vadí? Že tam jsou cizinci ? Nebo co? Začal si tím, že to jsou všechno blbci a humanitní obory, to jsem ti vyvrátil, dále pak to, že žádná škola nemá úroveň... tak co ti vadí ?

U mne byl 1x slovák a 2x Kazašky, ale ti platili Škole jejich rodiče a stejně to myslím nedostudovaly...
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 11:16
Re: Boj za Ladu
To fakt nemá smysl = barikovi nejde o realitu POTŘEBUJE CHCE vidět náš svět takhle

Viz včera NAPROSTÝ bláboly o počtech nebo PhDr. = a bez ironie to občasný až velmi špatný zpracování info https://www.online-***y.cz/hodnoty-iq/ to možná není ani ta střední

EDIT to jak tu zase blokujou všechny odkazy dokonce včetně Autocaru apod. = to je fakt úchylka
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 11:13
Re: Boj za Ladu
Kde berou ty kvanta nových studentů, když se rodí čím dál tím méně dětí?

Nebudou to takhle náhodou zahraniční studenti?

Pochlub se kolik z těch 50 studentů nebyli ve skutečnosti češi. Povídej.

Já vídám ty seznamy studentů co chodí na ty přednášky, ti pak pak napíšu některá jména jo. Mimochdem i na tvé ČVUT FJFI :-)

Neměli by už základní školy/střední/gymnázia a filtrovat ty pitomce, co na další studium nemají a zároven tak vyřešit nedostatek lidí na účebních oborech? Tím že budou daleko přísnější přijímačky?
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 11:09
Re: Boj za Ladu
Je vlastně SUPER žes vlastně SPRÁVNĚ definoval chyby systému = jen sis asi nedal dohromady žes definoval socialismus :-)
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 11:06
Re: Boj za Ladu
Já sem někde popíral fakt, že lidi co tam seděli tam sedět neměli?

Já sem tu několikrát napsal, kde byly systémové chyby a zbytek je o lidech a ti lidi prostě měli být nahrazeni. Pak to mohlo fungovat. Odpovědnost za činy lidí, za to jak pracovali mají JEN a POUZE ty lidi, nikoliv SYSTEM.

Systém neuměl pracovat s lidmi, motivovat je, odměnovat ale zároven i trestat a hnát k osobní odpovědnosti za svoje činy. To byla zásadní chyba systému.

Vymyslel si zlepšovák? Dostaneš odměnu. Vymyslel si lepší systém práce, úsporu materiálu, nový rešení? Odměna, povýšení.
Nevymyslel si nic, flákáš se, fušuješ si v rpacovní době? Odměna 0, dostaneš základ.

Kradeš? zavřít.

To že se nedělali reformy nebo jen polovičatě, že se radši nedělalo nic, lenost, pohodlnost, vychcanost,místo práce pro stát vlastní prospěch bylo osobní selhání lidí, nikoliv systému.
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 11:05
Re: Boj za Ladu
:D :D Ty si vážn totálně mimo, myslíš, že to takhle chodí na státních školách běžně? Že si studentí kupují tituly ? No, fakt si tam nikdy nechodil....

A ano, naberou se lidi do prváků, na UK, CVUT, CZU, VUT... jsou to tisíce lidí, ale přes to síto do druháku projde sotva polovina, bakaláře pak končí 10-15% a Ing/Mgr. ještě méně... Proč by je tam drželi, když naberou další tisíce prváků ? Já začínal ve tříde s 50ti žáky, dokončilo nás to cca 10 v ročníku....

A fakt myslíš, že každý z těch 300 tisíc studentů má rodiče, co jim mohou poslat 200 tisíc sponzorsky dar? :D
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 10:59
Re: Boj za Ladu
Ty školy si nemohou dovolit ty flákače a blbce vyhodit, protože by přišly o peníze. A to jak státní, kteří dosávaj prachy dle počtu tříd a studentů, tak soukromé, kteří dostávají prachy od studentů a ještě občas středré příspěvky od rodičů ala sponzorů, protože Vašíček je sice pitomec, ale musí mít titul a tak tatíček pošle škole 200 táců sponzorskej dar a ono to jde hned zamhouřit oko a dát aspon trojec, čtverec. :-)

To si opět takticky vynechal, ty Karlovo univerzito.To je flusnutí do Stromovky v celkovém kontextu.Ty slavné Mgr. MBA atd studuu lidi na VSJAK apod. Ne na Karlovce.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 10:56
Re: Boj za Ladu
Ty si fakt neskutečnej = to jak ty CHCEŠ vidět věci realitu nezmění :-)

Víš že v zásadě píšeš že čistka po ´68 kdy nemalou část inteligence komunisti vyhodili = tak že TAM byla ta chyba a příčina? ;-)
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 10:52
Re: Boj za Ladu
Jakeš byl generálním tajemníkem od roku 1987, tajemník pro ekonomiku neylo hlavní rozhodvací funkce státu.
tu měli ministr financí - Rudolf Rohlíček, Leopold Lér , Jaromír Žák a Jan stejskal - 1973 až 1989
ministra zahraničního obchodu Andrej Barčák, Bohumil Urban a Jan Štěrba - 1970 až 1989
ministr techniky - Oldřich Černík, Ladislav Šupka, Jaromír Obzina a Pavol Hrivnák - 1970 až 1989
předsda vlády - Štrougal
Generální tajmeník KSČ - Husák

To byli ti kdo měli hlavní rozhodvací slovo. Nikoliv nějakej tajemník Jakeš.
tito lidé měli dělat reformy nebo měli být vystřídáni o 15 let dřív, než přišel k moci Jakeš.
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 10:51
Re: Boj za Ladu
Bariku, i když některé školy jsou lehčí, že by si je možná i dostudoval, tak to neznamená, že tu pořád nejsou velmi kvalitní školy, jako ČVUT, VUT, Masarykova univerzita, Karlova univerzita a další a další, které jsou kapacitně daleko jinde, než nějaké menší soukromé VŠ...

Já vím, že si na VŠ nikdy nechodil, já jsem absolventem jedné z výše jmenovaných tradičních škol nehumanitního oboru a proto jsou mi tvé názory k smíchu, vůbec netušíš o čem to je . Už jen rozhled, který tobě zoufale chybí, mi ta škola stačila dát jen v první fázi studia, takže nemusím plácat tyhle blbosti. Podobní flákači to pak vzdají po 1., maximálně 2. ročníku.. dokončí to jen zlomek studentů.

Jinak mám kamaráda, co absolvoval poctivě práva v Plzni a je šikovnej advokát, takže nálepka toho, že tam pár lidí prošlo podvodem (ostatně toto se stává i na prestižních školách v zahraničí) neznamená, že všichni jsou tupci a nic se tam nenaučí, to jsou na tom hůře, než barik, který to dotáhl jen na maturitu... i když ty si myslíš, že tvá maturita má větší váhu, co? :D

Vyndej hlavu z tvé bubliny a podívej se kolem sebe.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 10:38
Re: Boj za Ladu
Ty to fakt furt nechápeš? Je to bylo by to NAPROSTO JEDNO :-)
I kdyby se tenhle absolvent https://cs.wikipedia.org/…%8Ceskoslovenska dostal k moci ve chvíli kdy komunisti ten silně omezenej počet vzdělanejch vyhazovali protože nechtěli CHVÁLIT https://www.myjsmetonevzdali.cz/…rsavske-smlouvy/ tak to na věci že obří území od Aše po Kamčatku bylo zaostalý = od strojů v továrnách přes infrastrukturu po doktora na hlavu a počet operací = NIC by mudla IQ Jakeš nezměnil. No dokonce ani ekonom úrovně Einstein

Sami komunisti to zjistili jak moc je to zlý už začátkem 60. let = malá šance byl 1968 a závěrečná čistka inteligence potom byl jen poslední hřebík do rakve. Jakeš začal ekonomicky řídit stát roku 1981! Ne 1987 kdy těm inteligentnějším soudruhům došlo že sou definitivně v hajzlu = a dali toho nejblbějšího z nich do čela státu

Čubu ti vysvětlilo víc lidí VČETNĚ reality kdy v tržním prostředí sám zbankrotoval. Jednoho idiota úrovně Jakeš máš = tisíce Čubů ne. Furt si nepochopil že Čuba byl spíš něco jako Babiš? Že v tom uměl chodit = ale PODSTATA je že tisíce babišů = ani tehdy Slušovic = prostě stát NEutáhne :-)

EDIT ten počet lidí na velkejch univerzitách v Praze a Brně tehdy a dnes + tvý PLKY o PhDr = to je realita. Nevím PROČ si tak vymýšlíš = je to viz já 9:00?
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 10:32
Re: Boj za Ladu
Tak kvalita těch škol je epesní, zejména těch soukromejch. Ala Plzenský práva vid.Lidi co dostávaj trojky by ve skutečnosti něměli projít, to samé gymnázia a střední školy.

Boj o žáka je velký a student kterého vyhodíš ve druhém ročníku, z toho nejdou prachy.

Tolik realita.

Pamatuju si důvěrný hovor dvou učitelů na tohle téma už v roce 2004 když sem za nimis seděl v autobuse :-) Probírali státní maturity.
ŠKoda že to nemam nahraný, nějam bych to uploadnul aby ses pokochal názorem pedagogů na kvalitu studentů a jak sou náročné maturity :-) Objevil se v tom hovoru takový názor, jako že třeba ten kdo udělal maturitu z tech oboru v roce 2004 byl o 10 let dříve neprošel :-)
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 10:25
Re: Boj za Ladu
Tak 1981 nebo 1982???
Ujasni si pojmy ajnštajne, já psal o roku 1975 a dřív. Jestli neumíš chápat psaný text, číst, tak se prosím vrat na první stupen základní školy.

A jestli si jenom prolhaná neomarixstická figurka, tak nereaguj vylhanými nesmysly na to co píšu :-)

A vedle toho Jakeše se ti vytratilo 5 000 Čubů jako ředitelů, náměstků státních a národních podniků. Jeden Jakeš sám, stojící jako kůl v plotě, jak trefně vyjádřil v tom legendárním projevu - by nic nedokázal, to snad pochopí i dítě z mateřinky.
Avatar - Barrichello
1. 7. 2020 10:22
Re: Boj za Ladu
1975 a 1987 je 5 let. Koukám že neomarxisti závděj v rámci nový společnosti i nový počty. To už umí spočítat i záček první třídy, prolhanej neomarxisto!
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 09:00
Re: Boj za Ladu
Já tomu řikám svět končí MÝM mozkem :-O :*)

Plus když takový zatlačíš k limitům a do reality = začnou urážet + lhát a vymýšlet si jako teď Barik. Prostě realitu NEPŘIPUSTÍ = což v případě toho socialismu chápu KDYBY JO = znamenalo by to NUTNOU naprostou změnu představ a hodnot = a to bez ironie NENI SRANDA :-!

Ale to že by Jakeš dřív u moci = ekonomicky stát řídil od 1981 = vyřešil gigantický zaostá(vá)ní který sami soudruzi zaznamenali a měli na něj i usnesení v PRVNÍ POLOVINĚ 60. let = to je https://www.online-***y.cz/hodnoty-iq/ no to NENÍ na střední školu :-O :D :-[]
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 08:47
Re: Boj za Ladu
" Ahoj, jsem Barik, můj přehled o životě končí na hranicích okruhu mých kamarádů na východě Prahy, ale jsem si jistej, že tak vypadá celej svět"
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2020 08:41
Re: Boj za Ladu
To nemá cenu viz třeba jen ty čísla na VŠ = tak okamžitě začal vymýšlet.. no tohle

Ostatně Jakeš jako řešitel ekonomickejch megaproblémů socialistickýho blboku = kterej by to vyřešil kdyby se k moci dostale o 5 let dřív = to fakt nemá cenu
Avatar - Ozzman
1. 7. 2020 06:59
Re: Boj za Ladu
A i kdyby to byla pravda, že nějakých pár studentů jednoho oboru na jedné VŠ takoví jsou, jak myslíš, že je to velkej vzorek z cca 300 tisíc studentů VŠ v ČR? :D Bariku, to snad nemyslíš vážně? :D

Myslíš, že každej vysokoškolák neumí pracovat rukama? :D :D Bože, ty si fakt.... hlupák...

Státní sektor - tam jsou přeci všechny obory a jsou tam dost často potřeba, doktoři, učitelé, vědci, a z těch humanitních oborů, třeba sociální pracovníci, kteří kolikrát musí mít VŠ, aby mohli utírat zadek starým lidem......... přemýšlej prosím někdy.
Avatar - Barrichello
30. 6. 2020 22:25