No s tím Hiluxem bych nesouhlasil. Řekl bych, že Tacoma nemá s Hiluxem technicky společného vůbec nic. S čím se naopak souhlasit dá je nezájem evropského trhu o pick-upy. Vozit sem benzínové us-verze V8 se spotřebou ve městě 20+ nemá cenu, prodalo by se jich pár kusů.
Je to v podstatě Hilux. Nářky chápu, o pick-upy je obecně velký zájem, proto skončila třída X, Fullback, jsem zvědavý jak dlouho vydrží Renault s tím svým...
Ano, až tak zaostalých, že nezatáčející a nebrzdící hroudě výkalů dávají jízdní vlastnosti 9/10. Tak to jsem tady správně.
A jinak...můj život veselý není. To máš pravdu. Existenciální nihilismus je trošku břemeno :-(
Kamo ty asi musis mit hodne smutny zivot, kdyz jen cely den sedis na auto.cz a cekas kde by ses mohl vyblit...
Driv za dob GTI to melo alespon nejakou uroven, ted je to jak materska skolka mentalne zaostalych...
Jak je článek vo pickupech, zapíchne tenhle redneck vidle a jde datlovat.
370 koní a perfektní jízdní vlastnosti! 9 z 10 ti. Asi jako vana sranců na sjezdovce.
A to všechno za hrst dolarů! :D https://www.youtube.com/watch?…
Neni tomu tak davno kdy ani jeden z velke US trojky nevyrabel mid-size truck, takze zadnou hru ani nehrali..
Tacoma je dlouhodobe nejlepe prodavany mid-size v Sev. Americe.
Od predstaveni Gladiatoru ma ted naopak svuj mid-size truck, kazdy z velke 3 a ukusuji tak prodeje Toyote.
Co se tyce full size tak Toyota proda cca. 6x mene trucku nez Ford nebo GM.
Jinak Tacoma ma skoro az kultovni povest a docela sirokou a vernou zakaznickou a fanouskovskou zakladnu.