Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Jimny v Evropě opravdu končí, důvod nepřekvapí

Původně to byly jen spekulace, nyní se však zdá, že už o konci Suzuki Jimny na evropských trzích není pochyb.
Zpět na článek
12. 7. 2020 11:02
Re: Breky
Trh bez norem a sankcí nikdy neexistoval, ani v antice ani dříve. Křivit trh můžeš pouze když uplatňuješ některá pravidla pro jednoho a pro druhého neplatí ale to není případ plotových emisí
11. 7. 2020 20:22
Re: Breky
Dotacie a pokuty krivia trh a Suzuki si ich nevymyslelo.
11. 7. 2020 18:52
Breky
Rád bych si mezi těmi breky přečetl nějaký dokument kde EU zakazuje Jimny.
Samozřejmě nic takového není, jimniho zakázala pouze Suzuki pro svou neschopnost. Věděli o limitech několik let dopředu a neudělali nic. Každy podnikající subjekt musí podnikat podle daních pravidelná norem - ty jsou pro všechny stejne.
Např DS už nyní má flotilove emise 79g. Takže jak je to s tou nesplnitelnosti a porušováním fyzikálních zákonů?
11. 7. 2020 16:56
Re: Elekro a Jimmy
Je otázka po kterém městě ,pokud ny se motali kolem budovy sidla evropského parlamentu ,tak tam zásuvky budou, to věřím že si zařídí. Ale az jim dojde štáva někde v horní dolní a domů pojedou taxikem změní názor. Anebo az se připojí vic aut a nastane blackaut protože zatim nikdo z těch zelených pablbů nevysvetlil odkud se vezme požadovaný přikon pro nabiti vozového parku evropy nejlépe z obnovitelných zdrojů. Neberu v potaz výrobu a recyklaci baterií
Avatar - Mikesus
11. 7. 2020 16:40
Re: Elekro a Jimmy
No, obával bych se, že by víc letali a po městě by jezdili EV. Pak by "zjistili", že to EV je vlastně super a nic jiného by být nemělo.
11. 7. 2020 15:56
Elekro a Jimmy
Elektrifikaci bych vyřešil velice rychle, vsichni poslanci evropské unie by nesměli používat nic jiného než elektromobily a to i v soukromém životě. Myslím ,že do půl roku máme zpátky benziňáky.
Avatar - Mikesus
11. 7. 2020 12:24
Re: To uz nelze nazvat...
Ona ta elektrifikace význam má. HEV by snížil emise ve většině případů, PHEV ještě více a EV nejvíce, ovšem EV není vhodný pro každý typ jízdy.
A pokud někdo není schopen udělat oblíbený model s nízkými emisemi, musí bohužel odpískat oblíbený model s těmi vysokými.
Avatar - Katikakus
11. 7. 2020 12:10
Re: To uz nelze nazvat...
Blue Sun je idi0t, vsude se mu smeji. Ignorovat.
Avatar - Katikakus
11. 7. 2020 12:10
Re: To uz nelze nazvat...
Dekuji za opetovne potvrzeni toho, coz uz ale davno vime. Ze jsi naprosty tupec, ktery kam prijde, je k smichu - teda pokud tam jeste nema ban.
11. 7. 2020 10:56
Re: To uz nelze nazvat...
S nim sa o tom nehadaj. On je z desiatku co sa odvetie plateny.
Avatar - kari.laz
11. 7. 2020 10:37
Re: To uz nelze nazvat...
směšný jsi jen ty, tobě už se opravdu dá jen smát.
Těžko hledat někoho více mimo, než tebe.
Limity EU likvidují automobilky v Evropě, dovozy ze zahraničí a nastavují nesmyslné kvóty. Protože automobilky chtějí vyrábět normální auta a obzvláště u Jimnyho je jakákoli elektrifikace totální nesmysl. Ono je to nesmysl tak či onak vynucovatelektrifikacia dokonce jíkoncovýmuživatelůmdotovat. Ale to už by tvá hlava nepochopila vůbec.
Avatar - Blue Sun
11. 7. 2020 09:25
Re: To uz nelze nazvat...
Ne, nebyli. Jiní výrobci nabízí auta i s horšími emisemi, jak je to možné? Inu proto, že Suzuki v oblasti elektro nemá vůbec nic a ty jejich mild hybridy jsou směšné. Takže si za to mohou sami, nikdo jiný.
Avatar - Blue Sun
11. 7. 2020 09:24
Re: To uz nelze nazvat...
A zase to máš špatně, hlupáčku...
Avatar - 3_diamanty
10. 7. 2020 22:40
sotva prislo na trh
u nas som ho dokonca este ani nevidel a uz konci?

to sem do eu ani nemuselo chodit ci? o com to je vlastne potom... a vraj najlepsi trh je europsky... mozno este tak v 90 rokoch bol.. dnes ale uz aj cina ci mexiko alebo australia maju lepsie vozy na trhu ako my v eu
10. 7. 2020 22:04
Re: To uz nelze nazvat...
Jo, taky jsem ten blog četl... svět se v prd*l obrací...
Avatar - beibej
10. 7. 2020 21:40
Re: Nějak to nechápu,
Ekologie je bič na chudáky a lůzu!
10. 7. 2020 21:29
Re: To uz nelze nazvat...
Bohužel máš pravdu, tady je krásně shrnuto, do jaké katastrofy se Evropa a severní Amerika kvůli ***m ekolevičákům, grétistům, genderistům, blackistům a podobné zločinné chátry řítí!!! :-( :no:
https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?…
10. 7. 2020 21:23
Re: To uz nelze nazvat...
Přesně tak, bohužel to ale Blue Sunovi nevysvětlišíš, protože není schopen vyndat hlavu ze své zelektrizované zádele... ;-\ :-( :no:
10. 7. 2020 20:21
Re: Nějak to nechápu,
Úžasné, zákazem prodeje tohoto geniálního teréňáčku v Evropě ochladíme světové klima o 0,0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 stupně Celsia. Úžasné, zelenorudé zrůdy v EU bodou mít tááááákovou radost!!!!! :-( :-( :-( :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
10. 7. 2020 20:18
Re: Nějak to nechápu,
neminim to dal gradovat kluci StBacky
10. 7. 2020 19:59
Re: výborně
Podľa štúdie spoločnosti PA Consulting hrozí, že emisné limity nesplní nikto. Podľa štúdie je na tom s emisiami najlepšie Toyota. No ani tá limit nesplní. Japonská automobilka má pre rok 2021 nastavený emisný limit 94,9 gramu CO2 na kilometer. Podľa prepočtov však dosiahne 95,1 gramu/km. To bude znamenať pokutu vo výške 18 miliónov eur. Toyota sa tak bude musieť vzdať 0,1 percenta svojho prevádzkového zisku...https://auto.pravda.sk/…du-astronomicke/
Avatar - kari.laz
10. 7. 2020 19:38
Re: To uz nelze nazvat...
Ke stažení byli donuceni nesmyslnými limity. Nebo máš pocit, že by natolik žádané auto jinak dál neprodávali?
Avatar - Alf1k
10. 7. 2020 19:04
Re: Nějak to nechápu,
Ou, dotkl se tě hodně? Taky si byl STBáckej zmetek nebo seš jen zrazená bolševická zrůda?
10. 7. 2020 19:03
Re: Nějak to nechápu,
To je jen ***stvi ze strany EU vydrit z lidi prachy. O ekologii nejde. Jde o to aby si jako kupujici auta zaplatil do kasicky EU vypalny.
10. 7. 2020 19:01
Re: Nějak to nechápu,
ses StBak jako StBak babis a StBak filip???
Avatar - Blue Sun
10. 7. 2020 18:45
Re: To uz nelze nazvat...
Ale EU to auto nezakázala. Ke stažení z prodeje se rozhodli u Suzuki.
Avatar - xxc
10. 7. 2020 18:35
Re: Nějak to nechápu,
A suzuki nezaplatí a my vypustíme menej emisií co2 :-)
10. 7. 2020 18:19
Re: To uz nelze nazvat...
a bude hůř... ;-\
10. 7. 2020 17:52
Re: Nějak to nechápu,
... strč si to Stbákování do ***, k_r_i_p_l_e
10. 7. 2020 17:48
Re: Zase bych nebyl tak skeptický
USA jsou USA. Ústava a zákony jsou tam skoro svaté. I proto se podvod s diesely provalil právě tam. Nebýt USA, dodnes si žijeme v dieselovém ráji plném oxidů dusíku.
EU stanovuje ve své vyrokratické legislativě vždycky spoustu výjimek. Například u tzv. emisí CO2 jsou výjimky pro malé automobilky. No a každý jednotlivý dovozce se do nějaké výjimky asi snadno vejde.
Avatar - Katikakus
10. 7. 2020 17:32
To uz nelze nazvat...
...hlouposti, tohle je ciry k0k0tismus v podani vedeni EU.
Avatar - twistedTSD
10. 7. 2020 17:32
Re: Zase bych nebyl tak skeptický
Kdoví, jak dlouho to ještě půjde. Jestli se nepletu, do USA je neoficiální import mimo veterány zakázán.
10. 7. 2020 16:49
Zase bych nebyl tak skeptický
Holt si musíme zase zvykat na plánované hospodářství, které sebou vždy přináší šedý/černý trh. Kde je poptávka, tam se vždycky objeví i nabídka. Lada Niva se do EU oficálně taky nedováží, ale koupit jde přes neoficiální dovozce. Existuje i spousta dovozců "Amerik".
Horší to bude s obyčejnými auty pro obyčejné lidi. Typicky Dacia nebo malá městská auta. Jsou lehké a platí tudíž pro ně ještě přísnější limit CO2 nebo pro Jimnyho. A jelikož se vyrábí přímo v EU, je individuální dovoz daleko komplikovanější.
Avatar - Emel
10. 7. 2020 16:09
Re: Nějak to nechápu,
Automobilka platí za emise, od letoška 95€ za každý g nad 95g/km za prodané auto. Takže klidně můžeš prodávat S8 z 258g, ale emisní pokuta je (258-95)*95€.

Pak se to trošku komplikuje... je tu nějaký koeficient váhy, kdy těžší auto má ten limit nižší a lehčí auto vyšší (3,33g za 100kg hmotnosti oproti etalonu, nahoru nebo dolů). Opět se to průměruje.

A auta do 50g se počítají dvojnásobně (letos, příští rok 1,67).
10. 7. 2020 15:40
Re: Nějak to nechápu,
Psal jsem už mnohokrát, od středověku se nic nezměnilo, zaplatíš odpustek a jsi nevinný :no:
10. 7. 2020 15:39
Re: Nějak to nechápu,
samozrejme
nebo si snad myslis, ze StBak babis proda panameru a bude jezdit fabii ??
a dalsi StBak komous filip, kterej StBaka babise vydira, na elektrokole ??
Avatar - twistedTSD
10. 7. 2020 15:37
Re: Nějak to nechápu,
Ano, třeba budižkničemů v EK a EP se to samozřejmě netýká. Ti budou pendlovat mezi Štrasburkem a Bruselem i nadále v šestiválcových Audi.
10. 7. 2020 15:32
Re: Nějak to nechápu,
Takže vlastně bohatých lidí se nějaké CO2 netýká, to je jen pro luzu, jestli tomu dobře rozumím :'-(
10. 7. 2020 15:24
Re: Nějak to nechápu,
zaplatit pokutu 400tis za auto v cene 4mege se tak nejak ztrati, ale 200tis u auta za pul mega je docela dost.
navic tech par prodanych audin flotilove emise zas tak moc nezvedne
10. 7. 2020 15:19
Nějak to nechápu,
Teď tu byla recenze na Audi S8 TFSI 420 kW a to má 258 g CO2/km a to je v pořádku?
Avatar - Ada je zase tady
10. 7. 2020 14:57
Re: 170g CO2/km
stačí zrušit auta s muzeálními zážehovými motory Diesel je motor budoucnosti
10. 7. 2020 14:47
170g CO2/km
to i nejzravejsi kadak 2.0tsi 140kW 4x4 ma "jen" 163
nebo sup 2.0tsi 200kW 4x4 162
jako hracka pekny, ale asi budou muset zapracovat
Avatar - lordlord
10. 7. 2020 14:45
limit
při nízké váze je limit nižší než 95g/km
10. 7. 2020 14:36
výborně
Můžeme EU poděkovat v jejich snaze dotáhnout emisní limity CO2 až do absurdnosti. Jak vidno tak není problém jen u VW splnit 95g/km jak tvrdí náš velký myslitel Hamuna nýbrž i ostatní značky nejsou schopny ošálit fyzikální zákony a stavět osobní auta, která žerou 4 litry na sto. Přitom stačilo jen mít v hlavě mozek (což bych u euro úředníků nečekal) a nastavit limity reálněji dejme tomu na 110-115 g/km, což by pořád bylo snížení a tudíž v souladu se snahou omezovat CO2, ale zároveň by více odpovídalo realitě a technickému pokroku.
Avatar - WinDiesel
10. 7. 2020 14:16
Bez dieselu to prostě nejde.
Autor článku je sklerotik, hledá úsporu CO2 tam kde není šance.
Kdyby tomu dali diesel 1,5 od PSA nebo od RSA, mohli být na 110 gramech, možná i níže.