Trh bez norem a sankcí nikdy neexistoval, ani v antice ani dříve. Křivit trh můžeš pouze když uplatňuješ některá pravidla pro jednoho a pro druhého neplatí ale to není případ plotových emisí
Rád bych si mezi těmi breky přečetl nějaký dokument kde EU zakazuje Jimny.
Samozřejmě nic takového není, jimniho zakázala pouze Suzuki pro svou neschopnost. Věděli o limitech několik let dopředu a neudělali nic. Každy podnikající subjekt musí podnikat podle daních pravidelná norem - ty jsou pro všechny stejne.
Např DS už nyní má flotilove emise 79g. Takže jak je to s tou nesplnitelnosti a porušováním fyzikálních zákonů?
Je otázka po kterém městě ,pokud ny se motali kolem budovy sidla evropského parlamentu ,tak tam zásuvky budou, to věřím že si zařídí. Ale az jim dojde štáva někde v horní dolní a domů pojedou taxikem změní názor. Anebo az se připojí vic aut a nastane blackaut protože zatim nikdo z těch zelených pablbů nevysvetlil odkud se vezme požadovaný přikon pro nabiti vozového parku evropy nejlépe z obnovitelných zdrojů. Neberu v potaz výrobu a recyklaci baterií
Elektrifikaci bych vyřešil velice rychle, vsichni poslanci evropské unie by nesměli používat nic jiného než elektromobily a to i v soukromém životě. Myslím ,že do půl roku máme zpátky benziňáky.
Ona ta elektrifikace význam má. HEV by snížil emise ve většině případů, PHEV ještě více a EV nejvíce, ovšem EV není vhodný pro každý typ jízdy.
A pokud někdo není schopen udělat oblíbený model s nízkými emisemi, musí bohužel odpískat oblíbený model s těmi vysokými.
směšný jsi jen ty, tobě už se opravdu dá jen smát.
Těžko hledat někoho více mimo, než tebe.
Limity EU likvidují automobilky v Evropě, dovozy ze zahraničí a nastavují nesmyslné kvóty. Protože automobilky chtějí vyrábět normální auta a obzvláště u Jimnyho je jakákoli elektrifikace totální nesmysl. Ono je to nesmysl tak či onak vynucovatelektrifikacia dokonce jíkoncovýmuživatelůmdotovat. Ale to už by tvá hlava nepochopila vůbec.
Ne, nebyli. Jiní výrobci nabízí auta i s horšími emisemi, jak je to možné? Inu proto, že Suzuki v oblasti elektro nemá vůbec nic a ty jejich mild hybridy jsou směšné. Takže si za to mohou sami, nikdo jiný.
to sem do eu ani nemuselo chodit ci? o com to je vlastne potom... a vraj najlepsi trh je europsky... mozno este tak v 90 rokoch bol.. dnes ale uz aj cina ci mexiko alebo australia maju lepsie vozy na trhu ako my v eu
Bohužel máš pravdu, tady je krásně shrnuto, do jaké katastrofy se Evropa a severní Amerika kvůli ***m ekolevičákům, grétistům, genderistům, blackistům a podobné zločinné chátry řítí!!! :-(:no: https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?…
Úžasné, zákazem prodeje tohoto geniálního teréňáčku v Evropě ochladíme světové klima o 0,0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 stupně Celsia. Úžasné, zelenorudé zrůdy v EU bodou mít tááááákovou radost!!!!! :-(:-(:-(:no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:
Podľa štúdie spoločnosti PA Consulting hrozí, že emisné limity nesplní nikto. Podľa štúdie je na tom s emisiami najlepšie Toyota. No ani tá limit nesplní. Japonská automobilka má pre rok 2021 nastavený emisný limit 94,9 gramu CO2 na kilometer. Podľa prepočtov však dosiahne 95,1 gramu/km. To bude znamenať pokutu vo výške 18 miliónov eur. Toyota sa tak bude musieť vzdať 0,1 percenta svojho prevádzkového zisku...https://auto.pravda.sk/…du-astronomicke/
USA jsou USA. Ústava a zákony jsou tam skoro svaté. I proto se podvod s diesely provalil právě tam. Nebýt USA, dodnes si žijeme v dieselovém ráji plném oxidů dusíku.
EU stanovuje ve své vyrokratické legislativě vždycky spoustu výjimek. Například u tzv. emisí CO2 jsou výjimky pro malé automobilky. No a každý jednotlivý dovozce se do nějaké výjimky asi snadno vejde.
Holt si musíme zase zvykat na plánované hospodářství, které sebou vždy přináší šedý/černý trh. Kde je poptávka, tam se vždycky objeví i nabídka. Lada Niva se do EU oficálně taky nedováží, ale koupit jde přes neoficiální dovozce. Existuje i spousta dovozců "Amerik".
Horší to bude s obyčejnými auty pro obyčejné lidi. Typicky Dacia nebo malá městská auta. Jsou lehké a platí tudíž pro ně ještě přísnější limit CO2 nebo pro Jimnyho. A jelikož se vyrábí přímo v EU, je individuální dovoz daleko komplikovanější.
Automobilka platí za emise, od letoška 95€ za každý g nad 95g/km za prodané auto. Takže klidně můžeš prodávat S8 z 258g, ale emisní pokuta je (258-95)*95€.
Pak se to trošku komplikuje... je tu nějaký koeficient váhy, kdy těžší auto má ten limit nižší a lehčí auto vyšší (3,33g za 100kg hmotnosti oproti etalonu, nahoru nebo dolů). Opět se to průměruje.
A auta do 50g se počítají dvojnásobně (letos, příští rok 1,67).
samozrejme
nebo si snad myslis, ze StBak babis proda panameru a bude jezdit fabii ??
a dalsi StBak komous filip, kterej StBaka babise vydira, na elektrokole ??
zaplatit pokutu 400tis za auto v cene 4mege se tak nejak ztrati, ale 200tis u auta za pul mega je docela dost.
navic tech par prodanych audin flotilove emise zas tak moc nezvedne
Můžeme EU poděkovat v jejich snaze dotáhnout emisní limity CO2 až do absurdnosti. Jak vidno tak není problém jen u VW splnit 95g/km jak tvrdí náš velký myslitel Hamuna nýbrž i ostatní značky nejsou schopny ošálit fyzikální zákony a stavět osobní auta, která žerou 4 litry na sto. Přitom stačilo jen mít v hlavě mozek (což bych u euro úředníků nečekal) a nastavit limity reálněji dejme tomu na 110-115 g/km, což by pořád bylo snížení a tudíž v souladu se snahou omezovat CO2, ale zároveň by více odpovídalo realitě a technickému pokroku.