Automobilka Ford čekala s návratem modelu Bronco více než dvacet let, konečně představená novinka je však jasným důkazem, že čas rozhodně nepromarnila.
"Nová" je vývoj AvtoVAZ z roku 1998, kdy se to v letech 1998-2002 malosériově vyrábělo jako VAZ 2123, od roku 2002 pak jako Chevy Niva coby joint venture ve společném podniku GM-AvtoVAZ.
Takže asijský asi těžko. Nicméně je to 22 let stará kára, která prošla jen pár facelifty, ještě kosmetickými (interiér, světla, maska atd)
Mal som to viacej rozpisat,kedze tym nalozenym G-ckom som myslel upravene G-cko na offroad..teda prisposobene do takeho terenu.Tam som az pochopil aky je dolezity sofer a prax v terene ked chces zdolat nemozne
V terene je to urcite o aute a jeho offroad vybave,ale aj tak najhlavnejsi je ten medzikus medzi volantom a sedackou a jeho skusenosti s jazdou v terene.
Videl som uz ako zosmiesnil borec na Suzuki Jimny borca na nalozenom G-cku.
Podle obrazku to srovnavas ty, ja koukam na technicke specifikace... Nový "Defender" je na kategorii SUV rozhodně napdrůměrný co se off road schopností týče, ale s Defenderem ho prosím nesrovnávej, to byl užitečný offroad...
A Bronco je tucotvý Ford nevím proč to vůbec srovnáváš s luxusním SUV... Toto je čístý konkurent Wrangeru, kde "defender" není přímý konkurent ani pro jednoho...
Na co se mam divat. Vidim ram vs. samonosna karoserie. Nezavisle zaveseni vsech kol vs. tuha alespon zadni naprava. A potom cena kdy "Defender" zacina na 51k USD coz je cena TOP po strechu vybaveneho Wrangleru a Bronco bude spis o neco levnejsi...
Ale houby. Jediný dobře prodejný model je f-series. Ostatní jsou na tom plus minus stejně jako wrangler nebo hůř (v USA), vč. modnea, focusu expeditiona excursiona atd. Wrangler je prodejní hit, který se nikdy neprodával lépe. Naopak fordy skoro nikdy hůř (vyjma let 2008-10)..
No v podstatě o tom samém mluvím ale z jiného úhlu pohledu. Na image dobrý ale na realný prodeje ne. což nevypadá na dlouhodobou budoucnost. Wrangler trhá prodejní rekordy a je pěknou dojnou krávou značky. toto ne.
No bycharina je zejména ty auta srovnávat podle obrázku. Ale defíka jsem už viděl a na mne to působí jako mimořárně povedený promyšlený auto, který kromě drsnýho off-roadu zvládne dobře i on-road (což minulý neuměl). Bronco na to nevypadá, ale třeba mne testy vyvedou z omylu. Do tý doby jsem skeptik.
Takhle - neříkám že si ho nikdo nekoupí. Ale fakt si myslím že jich nebude dost na dlouhodobou životaschopnost modelu. To auto vypadá tak vyhraněně, že se zdá na normální kombinaci jízdy silnice a terén skoro nepoužitelný. V tom je zejména nový defík daleko univerzálnější, byť je v terénu (asi) taky super odolný. Jinými slovy - defík si podle mne ukousne i něco z SUV segmentu, tohle ne (nemluvím o verzi sport). A vrámci Off roadů to defík a wrangler nezválcuje, naopak bude hrát druhé-třetí housle.
Toto opravdu neni!!! Jak tu nekteri odbornici porad pisi. Novy “def” je predrazene SUV Na samonosne karoserii, zatimco Bronco je klasicky offroad na ramu. Jinak tam kde rover s cenou zacina bude tohle Bronco pomalu koncit...
Za 1. trucky se nekupuji jen na praci ale i jako rodinna volnocasova auta.
Za 2. bycharina je novy “defender” se samonosnou karoserii.
Za 3. Bronco je offroad postaveny na ramu, takze je to uplne jina kategorie nez suv def.
Za 4. “Defender” bude cenou uplne nekde jinde takzo to opravdu neni konkurent
Re: Jedno z nejikoničtějších SUV americké historie
panebože protože to napsali ve wiki tak je to pravda?
první SUV bylo Toyota RAV4, která vznikla o 30 let později, jakožto "terénní" automobil bez terénní konstrukce (žebřinový rám).
Jinak nové Bronco bude samozřejmě prostě off-road. Stejně jako Wrangler. Bude mít žebřinový rám, na rozdíl od SUV, jako je třeba nový Defender.
u nas sa kedysi predaval akurat ten terenny explorer od forda https://img2.auto.cz/…ull/4042735_.jpg ... s nejakym tym V6 .... ten este aj dnes pri kusku stastia sa da stretnut ale je to uz fakt velky sviatok ( nieco ako stretnut barchettu alebo P406 coupe, vw corrado a pod ) ... ale bronco veru ze u nas nebolo
ja som bronco videl... u nas ho jeden borec mal.. 3 dverak.. hranaty.. s tym typickym dlhym zadnym bocnym oknom ... na velkych kolach.. skoro jak bigfoot z nejakeho americkeho trhaku ... ale uz to bolo davno...davno... nejake 90 roky .. ... ale ten napis bronco aj jeho typicky dizajn si dodnes pamatam.. zrejme ho mal dovezene
jedničkový Bronco sem nikdy neviděl, II až V generace několik a k tomu ještě bylo Ford Bronco II, což bylo malé prdítko, těch je to v republice taky několik.
normalne mi padla sanka.. co sanka... uplne ma to auto zozralo .. fuuuuu .. tak toto je fakt nasup... uz na prvy skromny pohlad v tom vidim neskutocny terenak... a popravde uz takto na prvy look paci sa mi viac aj ako povedzme novy defender... ale ved uz stare bronco bol pojem ( hoc u nas v eu malo znamy ) a som rad ze to nove bronco nijako navymaklo ale naopak... ide reinkarnaciou po vzore wrangleru Gecka ci defenderu ... teda ze opat je z toho schopny terenak a nie uz len nejake SUVecko do mesta...v tomto palec hore ... uplne nechapacka... mam za to ze ked ford jedine mustang ci ranger ... ale teraz ked si mam vybrat... tak chcem jednoznacne bronco ... vau .... sialene auto.. neskutocna masina ... sem s nim a hned... fuuu ... bronco :yes:
Hej, nevieš, to je problém. Že je pravé Bronco okrajovka súhlasím, rovnako aj Mustang Mach-E. Lenže to sú presne autá, ktoré pomáhajú budovať imidž značky a môžu pritiahnuť zákazníkov aj k iným modelom, napríklad k tomu Broncu Sport, čo je v zásade klasické SUV, ale predpokladám, že môže spraviť dobré čísla. Na druhej strane, vezmi si aký ošiaľ spravilo nové Jimny. Keby ho nezabili v Európe emisie, verím, že si ho kúpia aj tí, čo sa s ním do terénu nikdy nevyberú, proste ľudia to chcú, lebo to dobre vyzerá.
Aneb nakolik se jeví takto na papíře, potažmo monitoru a fotografiích Bronco jakožto impozatní pravověrný offrouďák, a není důvodu si nemyslet, že takový bude i ve skutečnosti, má bychařina velí volit verzi Bronco Sport, neb pro mé využití automobilu se jeví býti tato konfugurace v podstatě ideální. :yes:
Hezký ale jsem k tomu autu dost skeptický. Na práci se v americe kupují pick-upy a nemyslím si že by na zbytku trhu byl prostor na trhu pro 3-4 typický offroady. Navíc takový defender má podle mne větší potenciál než tatto bychařina, která zaujme, ale kdo si ji skutečně koupí? Proč toto a ne wranglera, defendera? Já fakt nevím.
Ford má šikovný diesel 6-válec, který tady neznáme a který se montuje do F150. Neměl by být velký problém ho také nabídnout.
Do Evropy se ale nepodívá ani jedna verze, všechno jsou to generátory CO2, což Eurohujery nepotěší a tak bude oficiální dovoz znemožněn. :no:
Přivezte do Evropy Bronco Sport.... Není to taková palba, jako to plnotučné Bronco 2dv, ale takových aut se moc stejně neprodá, ale Bronco sport by mohlo konkurovat Kuze a Edge, klasické SUV hranatého tvaru, to bych zkousl i já, interiér povedený, snad nebude příliš americky tvrdoplastový a kdesi jsem vygooglil jeho startovací cenu - 28 tisíc USD za 4x4 s 1.5Ecoboostem a AT 8st, to by asi šlo.. přes 700 za 2.0TDCi a vidím to na fajn rodinné SUV :)
Mě se líbí oboje, 3d i 5d, trochu míň verze na těch největších kolech, to už je takový monster truck, ale jinak je to parádní počin, desing i technika, vnitřek opravdu promyšlený, celkově určitě lepší než wrangler, s defikem to bude těžký souboj, každopádně designově je bronco jednička. ;-)
Tisic ludi,tisic chuti ;-)
Mozno som mal doplnit,ze tiez ako panovi Pajovi sa mi lubi len 3d verzia a 5d a Sport uz mi pridu vsedne a nie moc atraktivne.
Skoda Bronco 3d este nezostalo hranatejsie ako bolo vo filme s The Rock-om
samozřejmě nejvíce ukáže osobní setkání, ale na obrázku to vypadá skvěle. Motory jsou také za mě v pořádku. Jisté je, že do takového auta by v Evropě určitě nejvíce seděl nějaký diesel, ale mě osobně to v tomto případě tolik nevadí. Navíc kombinace s manuálem.
Mám přesně opačný názor.
Zatímco Bronco má opravdu impresivní techniku (ale je třeba si počkat na její funkčnost, jejíž ověření bohužel potrvá celé věky, viz zahájení produkce na začátku 2021), vzhledově se více povedl rozhodně Wrangler.
Musím ale uznat, že Ford odvedl v případě Bronca své pravděpodobné maximum. A to, že uvádí rovnou tři verze Bronca, je opravdu milé. I když si ho určitě nekoupím, Sport by mohl zatraktivnit nabídku Fordu v Evropě.
...je kouzelná. Nemá smysl odhadovat schopnosti z obrázků, ale přitažlivost má. Opravdu mě zajímá srovnání nového Defíku s Broncem a Wranglerem.
5d se bohužel vizuálně naopak nepovedlo vůbec, připadá mi jako přeplácaný Freelander MK.II.
Sme sa dockali.
Konecne poriadna konkurencia pre Wrangler.
Bronco vyzera lepsie,tak dufam,ze jazdne to bude lepsie ako Wrangler ako na cestach ,tak aj v offroadovych podmienkach.