Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Je vodík v autodopravě blízkou budoucností?

Na světě se nachází 432 vodíkových plnicích stanic. Letos by v Česku mohly být již tři a další mají přibývat. Co to přinese?
Zpět na článek
24. 7. 2020 05:39
Re: Ekonomika
Jako že elektroloby má více prostředků než automobilový a ropný průmysl?
Ale jdi ty....
Avatar - elektrikar
23. 7. 2020 02:27
Vodíkoví hujeři
Kdo z vás chce jezdit s převlečenou elektřinou za 4Kč na km, když můžete jezdit jen s elektřinou za 0,4Kč na km?

Hip hip hurá Unipetrol, budeme pro vás převlékat elektřinu a ládovat ji do vás z našich cisteren :-[]
22. 7. 2020 20:04
Blbost
Vřele doporučuji článek s názvem: Auta na vodík nebudou !!!
Vědecky tam rozebírá hlavní nevýhody vodíku.
Avatar - pradeda777
22. 7. 2020 11:58
Re: Ekonomika
Bohuzel elektrolobby je proklate dobře financované.... :-[]
Edit: vidite, jeji 2 agenti uz jsou tady......edit: jeden agent to vzdal... :-! Edit: uz to vzdali oba....srabi.... :D
22. 7. 2020 10:50
Re: Ekonomika
Jeden mistni kasparek by ti na to napsal ze popiras nazory odborniku, vymyslis si a povazujes se za chytrejsiho nez stovky vedcu, nicmene faktem je ze mas naprostou pravdu. Mluvi se furt o ekologii ale kdyz se nad tim zamyslis, tak zjistis ze ty ekologicke kroky EU vlastne nejsou vubec ekologicke pripadne absolutne postradaji vyznam svou nicotnosti v globalnim meritku. Viz produkce CO2 automobilovou dopravou.
Avatar - Tomogo
22. 7. 2020 10:05
Re: Ekonomika
Jenže tyhle informace se prostě nedaj lehce dohledat. To samé je ekologie výroby/likvidace/reciklace Lithia, výroba MEŘO (prý je potřeba 1,2 l nafty na 1l MEŘO), HVO (kde se taky používá vodík), likvidace solárních článků, hlasitost a nešetrnosti větrných elektráren, o jejich obludnosti v krajině ani nemluvě, zastavování kvalitní půdy solárním bordelem.
Takže ekologické/neekologické vozy jsou jen chiméra, která možná existuje, ale nikdo ji nikdy zatím neviděl a už vůbec nemají smysl řešit z pohledu světové produkce CO2, kde produkují cca cca 5% celkového objemu.
Ostatně jako vozy s nízkým objemem splňující papírově Euro 6. Ve skutečnosti s minimálně o třetinu větší spotřebou, než mají v papírech, když je ve 130 km/h vyženete na dálnici.
Za mě stále platí, že nejekologičtější vůz je ten, co si odjezdí minimálně 10, ale spíš 15-20 let. Pokud je mu dávána patřičná péče a nebyl zhuntovaný, že se mu linou brikety z výfuku.
Kdyby se policie víc zaměřila na ty kouřící smrady, možná by nebylo elektromobilů tolik zapotřebí.
Ale obávám se, že i když se elektromobilita stane realitou, tak stačí pár božích hovádek, kterým je jedno, že se jim valí kouř z výfuku a stejně si moc nepomůžeme. Budeme se jen divit, jak to, že jsme přeci udělali všechno možný a ono to nějak nepomáhá. Hlavně že se utratili biliony, které skončili kdo ví kde.
Hergot to jsem se zase rozohnil ;-)
22. 7. 2020 09:13
Ekonomika
V článku zcela chybí jakákoliv zmínka o ekonomice využití vodíku pro pohon vozidel, a vlastně i o ekologii. Protože hromada vodíku se dnes draze a neekologicky vyrábí z ropy, a jeho případná výroba elektrolýzou a nedejbože zavedení dodatečné daně ho nejspíše odsoudí do úplného nepoužitelna

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku