Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW ID.3 konečně odhalil české ceny. Za milion má ocelová kola a bubnové brzdy

Po úvodní edici přichází elektromobil Volkswagen ID.3 na český trh také v běžných stupních výbavy. Základní baterie s kapacitou 45 kWh však v nabídce zatím chybí.
Zpět na článek
30. 7. 2020 10:31
Re: Lidovka?
Nejen obchoďák, ale i servisák :-[]
30. 7. 2020 10:25
Re: dalsi nekupitelny vw
Tak určitě, diesel se dotuje, to je vtip roku :-[]
30. 7. 2020 10:21
Re: Tož hodně
Prý dotovaný :-[] Nevšiml jsem si, že bych při koupi dieselu dostal prachy nazpět
Avatar - .StenLi.
28. 7. 2020 22:29
Re: Hmm
Ach zabudol som ze ty si ten hlupacik bez ekonomickeho vzdelania ktory nevie ze operativny zisk sa tvori len a jedine kladnou marzou :) Hlupacik ako ty urcite neovlada SR dotacie na EV a ani nevie porovnat dve cisla.. sorry ze som ta obtazoval tak namahavou myslienkou. Odporucam ti nereagovat na moje posty, su pre teba prilis zlozite ;)
28. 7. 2020 22:20
Re: Lidovka?
Obchoďák tě prostě pošle s elektrošuplíkem do pr... a firmě se elektro za těchto podmínek prostě nevyplatí ;-)
Avatar - .StenLi.
28. 7. 2020 22:06
Re: Re: Re: VW bavi stale viac :D
Ak niecomu nevenujes vela casu a nie si schopny najst si cisla o ktorych ja pisem (aj ked som ti jasne napisal kde ich najdes) tak si usetri svoje trapne komentare o klamani, percentach a hlupakoch. Ak budes osocovat ludi s inym a spravnym nazorom len preto ze si neschopny dohladat si fakty, namiesto toho aby si sa slusne spytal na zdroj uvedenych informacii, stale budes za hlupaka a ked budes arogantny nie v diskusii, ale aj nazivo tak mozes dostat aj po papuli. Neviem ako ta vychovali, ale zamysli sa nad sebou a svojou prezentaciou. Diskusie nie su na to aby si ukazal aky si vseved, resp. v tvojom pripade arogantny hlupak, ale na to aby sa diskusiou doslo na konstruktivne zhodnotenie informacii v clanku, resp. jeho zcestnosti ako to uz casto na ACZ byva. Tak nezabudaj, internet nie je krcma, menej dristov, viac otazok a slusnosti a budes mudrejsi.
28. 7. 2020 21:58
VW tvrdilo - ID.3 za cenu turbodieslového Golfa
Co dodat k ID.3 - cena závrtná, hmotnost ještě větší a reálný dojezd základní verze malý....
Cena proti turbodieslovému Golfu je o 30 - 40 % větší, dojezd se zavřenýma očima třetinový...
Zajímalo by mě kolik ID.3 má na kouli povolené svislé zatížení? Pokud by to bylo schopné na kouli odvézt 4 elektrokola, aby posádka nemusela jít pěšky nebo stopovat až dojde proud v bateriích, tak počítám, že pří váze 4 elektrokol 120 Kg a váze nosiče kolem 30 kg bude stačit svislé zatížení koule 150 kg.....( a to pátý člen posádky stejně bude odkázán na vlastní nohy nebo cizí pomoc).

Mohl by konečně např. VW na autech vyřešit přepravu elektrokol, protože váha na kouli kolem 50-60 Kg nestačí ani na tři klasická kola...
28. 7. 2020 18:02
Re: Po napjatém očekávání vůz konečně vstupuje na český trh
Ty je jistě zajímají a proto nechápu proč by je měla zajímat tato diskuze.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 17:54
Re: konkurence
No zatím JEN říkáš ne ne ne = já dávám odkazy ;-)

A projdi si naší dikuzi = dal si nula faktů furt JEN opakuješ nějaký ideologický klišé

Popravdě nechápu žes nepochopil ty spotřeby https://www.novinky.cz/…ebu-aut-40320637 prostě někde takhle u nás přes CO2 = to je JEN průměrná spotřeba!

Je ti nedostatek R a V a B6? No tak si kup V8 = já dávám odkaz na fantastickou atmosféru s vrcholem v 7100 ot. ale je samozřejmě i nabídka přeplňovanejch. Je ti to málo? No tak je tu portfolio V12 = v běžném osobním autě v supersportu JAK chceš. Stačí ti 4válec? No tak je tu skvělej s 310kW. Stačí ti 3válec? Tak je tu R3 261 koní

Takže teď KONKRÉTNĚ = co ti chybí? Od R3 po V12 dle mě super nabídka. Plus kdo chce tak elektřina a vodík https://www.auto.cz/…el-s-rika-132614
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 17:46
Re: Maximální rychlost 160 km/h
Víš to není o MÉM blbství

Ty JEN OPAKUJEŠ ideologická klišé = pro který nemáš argumenty. Já dávám i odkazy = viz jen ty odkazy na Toyotu Supru R6 nebo Lex RC-F V8 nebo Ferrari V12 = žádný silnější víceválcový motory NEMIZÍ = takže vysvětlíš?

Proč FURT opakuješ tu KRAVINU o CO2? To je JEN vyjádření spotřeby!!!!

Víceválcové motory nemizí kvůli EKO-TERORISTŮM ale kvůli EVOLUCI :-!
Prostě V12 ve fantastickym BMW 850i mělo 221 kW
Dnešní MB 4válec 2.0 má ve verzi 45S 310 kW

CHÁPEŠ to? o TOM to je! V12 221kW a R4 310kW = žádnej ekoterorista = prostě stejně se vyvíjej procesory v počítačíš atd.
28. 7. 2020 17:18
Re: Maximální rychlost 160 km/h
Hele, nedělej ze sebe blba. Tady přece nejde jen o hodnotu výkonu, ale o to, jak silnější a víceválcové motory postupně kvůli ekoteroristům mizí z trhu, a kvůli nemsyslně přísným flotilovým emisím nejedovatého CO2 jsou postupně nahrazovány hnusnými hybridy. Nemluvě o tom, že k nim dnes už většinou nedostaneš ani manuální převodovku (protože EU schválně znesnadnila a zdražila homologaci jednotlivých motorizací). :-( :no: :no: :no:
28. 7. 2020 17:15
Re: konkurence
Kde je jaká likvidace? Asi žiješ na jiné automobilové planetě, nebo nesleduješ, co se v poslední době v autosvětě děje! :-O :D :D
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 17:07
Re: Po napjatém očekávání vůz konečně vstupuje na český trh
Asi by mi udělalo dobře si zahrát s BlueSunem šachy :-!

Ale o to nejde = PROČ používáš nesmysly typu elektrohujer = velmi velmi velmi pravděpodobně = prostě máme pravdu

Tohle trochu šílenost je https://www.e15.cz/…ou-sveta-1371187 ale fakt myslíš že TY máš lepší informace? Nebo že všichni zešíleli a ty miliardy dolarů a tisíce kvalifikovaných co se tím směrem vrhli VŠICHNI jsou zfanatizovaní a tys to prokouk nebo JAK TO VIDIŠ? ˇ

Prostě EV je to co sem tu napsal = ve všem levnější efektivnější a to samý energie na jeho pohon = vs stejnou elektřinou vyráběný pohon pro tvůj spalovák. Ale PLUS ta ropa co jí musíš vytěžit a pak jí přepravit a pak jí zpracovat a pak jí rozvážet furt pryč i několikrát denně na Tankstelle. NEBO tam poslat rovnou NESROVNATELNĚ levněji rovnou tu elektřinu = prostě taková je realita. A taková evoluce přece probíhá FURT všude ve všem = parní lokomotiva je hezká a no problem že jich pár jezdí někde dodnes
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 17:00
Re: Maximální rychlost 160 km/h
Sorry nepodíval sem se = no tak KDE je problém? VÝKONNĚJŠÍ auta = si můžeš no problemo dál kupovat
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 16:59
Re: konkurence
Ne to je viz např. ten Lexus IS 164kW nesmysl

Ty si dneska můžeš koupit co tě jen napadne od R3 po V12 = jediný S ČÍM MÁŠ PROBLÉM že k těm benzínům a nafťákům existují i hybridy to nejhorší co znáš a že do budoucna bude holt víc EV. Ale zopakuju ty snad NEVÍŠ že si můžeš koupit i spektrum aut s V12? Tak KDE je jaká likvidace?

JEDEN velký výrobce má už desetiletí nazpět s emisema pVWoblém = ten opravdu musí měnit hodně motorů = ale jinak..

Nesplnitelná norma je blbost = VÍŠ že už teď nejprodávanější značka na světě = je zvládá. A to má v nabídce https://www.auto.cz/…edine-ale-134259

Takže měl si někdy auto velikosti Lexu IS nebo https://fdrive.cz/…ro-manazery-5587 ? Měl si někdy něco s výkonama přes 220 koní? Připomenu realitu jedinýho státu na světě kde se smí jezdit vyšší rychlostí https://www.autoforum.cz/…y-proti-benzinum

Takže ODKUD všichni PAPOUŠKUJETE to cos teď napsal? Nějakej ruskej protievropskej hoax web?

Že si no problem můžeš koupit cokoli od https://www.auto.cz/…ana-pekel-109943 po https://www.garaz.cz/…ri-sf90-21004298 ale i normální dost dynamický auta typu https://moje.auto.cz/…sus/corolla.html + https://www.auto.cz/…rekvapeni-135312 víš. Máš aspoň tuhle úroveň a výkon?
28. 7. 2020 16:28
Re: konkurence
Dřívější nově zaváděné emisní normy EU se nesnažili normální auta likvidovat a přes nesmyslně a nesplnitelně nízké flotilové limity nejedovatého CO2 lidem násilím vnucovat odporné EV. Stačí?
28. 7. 2020 16:24
Re: Maximální rychlost 160 km/h
Nevím, proč bych ti to měl říkat, mě to u tebe taky nezajímá. Kromě toho to můžeš zjistit z mého nicku. :*)
28. 7. 2020 16:22
Re: Po napjatém očekávání vůz konečně vstupuje na český trh
Hele, marná snaha, fanatický elektrohujer mě nemůže urazit! ;-)
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2020 15:13
Re: Po napjatém očekávání vůz konečně vstupuje na český trh
Tak jsem se spletl... i ten Sakra je inteligentnější, než ty.
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2020 15:10
Re: Dle očekávání
Začíná z tebe být druhý Sakra, oba stejně trapní. Jen každý v jiném směru, ale v zásadě jen melete neskutečné s*ance.
28. 7. 2020 15:06
Re: Lidovka?
Někde se začít musí, to chápu. Pro fyzickou osobu tohle auto není. Firemní auto si dokážu představit. I když nabidni dojezd 350km obchodakovi 😀😀
28. 7. 2020 14:50
Re: Lidovka?
1) Nikdy v životě jsem diesel neměl a ani se k tomu nechystám! :-)
2) Pokud mi EU byrokrat nebude EV vnucovat různými zločinnými deformacemi automobilového evropského trhu a umělým zdražováním a zakazováním normálních aut, nemám s EV žádný problém! ;-) Pokud jsou EV takové terno, jistě se na trhu prosadí přirozeným způsobem ve férové tržní soutěži. ;-)
28. 7. 2020 14:48
Re: Lidovka?
Si s win dieslem můžeš podat ruku s tvou nenávistí k EV. Nejlépe v uzavřené garáži s nastartovaným dieselovým autem.
28. 7. 2020 14:48
Re: Lidovka?
Hybrid je podle mého názoru mimořádně špatný nápad. Pro městské vozy je tato konstrukce příliš drahá a těžká a u větších aut se mimo město mění ve zbytečný hmotnostní a prostorov balast, zhoršující spotřebu a využitelnost auta. A nenabízí se s manuální převodovkou, čímž je o řidičské přitažlivosti těchto podivných strojů řečeno vše. :-( :no: :no: :no:
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 14:38
Re: konkurence
To je hezký že se mě snažíš kopírovat = ale tam je opravdu nesmysl. Bez urážení napsal to někdo kdo věci nerozumí = ALE kritizuje jí, nebo PROTO jí kritizuje to se často stává :-!

PROČ ti doteď nevadilo a teď najednou vadí? Umíš na to odpovědět? Nebo jako všichni = fakt na to zatím nebyl schopen odpovědět NIKDO
A že drtivá většina nikdy neměla nic úrovně velikosti Lexusu IS nebo Camry ani výkonu přes 164kW = to je jasný žejo = přesto NAJEDNOU bojujou PROTI. Přitom a to už asi chápeš je to JEN něco jako těch amerických 5,8 litru na 100 km
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 14:36
Re: Lidovka?
Klasika ŽÁDNÁ odpověď :no: :-(

Jinak JÁ nejsem až tak fanda do EV dneska používám 2 benzín-hybridy a spíš čekám co a jak https://www.toyota.cz/…ew-mirai-concept
28. 7. 2020 14:34
Re: Lidovka?
Hele, tvoje fanatická elektrovíra je fakt směšná. Ale klidně pokračuj, evidentně máš nadbytek volného času. Jo, a nezapomeň si koupit alespoň jeden elektrovehykl, když jsou tak skvělé. Ať elektrosektářům zvedneš skóre. Prej je to děsně výhodný, jezdit EV! :D Já teď musím taky trochu pracovat. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 14:17
Re: konkurence
Tam je napsanej nesmysl člověka co věci evidentně vůbec nerozumí

Takže zopakuju PROČ ti najednou po těch 50ti letech v Evropě a 61 letech světově VADÍ TAHLE generace omezení emisí a spotřeby? Nevim kolik ti je ale VIM že si jich zažil už spousty = takže proč?

Měl si někdy auto úrovně velikosti https://www.auto.cz/…bi-hybrid-134846 ? Měl si někdy auto výkonu nad 164kW = že ti tak strašně vadí tahle úroveň omezení?

Samozřemě i dál se prodávají a budou prodávat https://www.garaz.cz/…ri-sf90-21004298 nebo https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882

Takže VÍŠ vůbec PROČ se ti to co ti nikdy nevadilo najednou TAK vadí? Nebo prostě jen opakuješ nějaký ruský protievropský hoaxy = nebo odkud to máš? PROČ ti totéž co nikdy nevadilo najednou vadí?
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 14:16
Re: Lidovka?
FURT si budeš dělat prču? Ne to nikdo krom tebe = neslyšel :D

PROČ eště složitějš TOU ELEKTŘINOU CO KRITIZUJEŠ JAK VZNIKÁ vyrábět UMĚLE něco do motoru kterej VÍME že je poruchovější a dražší atd.?

Hele co MÍSTO tu elektřinu používat v rafinériích který sou NEJVĚTŠÍ ODBĚRATEL el. energie a pak něco tam s její pomocí vyrobíš x-krát denně tisícema cicteren vozit na pumpy a tam pomocí opět tý elektřiny to dostávat do tvýho auta = kde to pak spalovat na škodlivý emise když LZE tu elektřinu poslat LEVNĚJI ROVNOU do toho auta. Uvědomuješ si KOLIK se toho ušetří co všechno ODPADÁ?

Proč? To by mě zajímalo kde jak REÁLNĚ jezdíš = že ti EV přijde naprosto nemožný pro tebe nedostatečný http://www.hybrid.cz/…ch-do-chorvatska
28. 7. 2020 14:14
Re: konkurence
Nebo neumíš číst? :-) Publikováno 11:24. :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 14:13
Re: VAG
Ty to FURT chápeš ŠPATNĚ

Schopnost vyhýbacího manévru = jedno jestli los kvůli kterým v severní Evropě a Americe vznikly nebo dítě nebo auto motorka = schopnost vyhnout se je pro většinu aut DŮLEŽITĚJŠÍ než GTi = nic proti němu

Ty MYLNĚ spojuješ 2 zcela rozdílné schopnosti = popravdě tahle je v reálu snad i důležitější

A velmi černej humor s nutností NEJDŘÍV vypnout AEB tedy po vyhodnocení situace JESTLI brzdit nebo se vyhýbat a pak reagovat = to je prostě tragikomedie. Platná od levných škodovek nebo seatu po drahé audi.

Je to zbytečné proč? Prostě ODMÍTÁŠ REALITU? No na to máš právo
28. 7. 2020 14:12
Re: Lidovka?
A pokud to ještě nevíš, tak ropné produkty lze vyrábět i uměle, sofistickovanými chemickými procesy. Jenže zatím se to nevyplatí. Zatím.
28. 7. 2020 14:10
Re: Lidovka?
Na světě je asi tisíc mnohem závažnějších zdrojů nejedovatého CO2, než jsou auta (lodní doprava, letecká doprava, zemědělství, elektrárenství atd.). To už by nám nakonec ve finále mohla EU zakazovat i dýchat, protože produkujeme CO2! :-)
P.S. Cena každé přírodní látky je daná její vzácností. Protože je ropy zatím naprostý dostatek (ba spíš přebytek), je takto snadno dostupná. Že nás potom vlády hnusně odírají na jejím brutálním zdanění, je věc druhá. Až ropa opravdu začne být vzácná komodyta, trh na to bude velmi citlivě reagovat. Neboj. ;-)
28. 7. 2020 14:02
Re: VAG
Takže nemáš nic konkrétního. Znovu opakuju bavil jsem se o tom testu s lidmi, kteří pracují na podvozcích. Ty jsi viděl pár videí na netu.

Já ti pošlu důkaz, že nejhorší minimálně v jednom případě není, a ty znovu zopakuješ ten stejný nesmysl. Např. GOLF GTI, který držel rekord na Nürburgringu zvládl jen 76km/h, další ze střepů VAG group.

Samozřejmě ten test je perfektní a hned jak vyjde nové video napiš mi SZ, abych to nezmeškal.
Jinak už prosím nereaguj je to zbytečné.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 14:00
Re: Maximální rychlost 160 km/h
No a Leaf je úroveň čím jezdíš normálně? Čím jezdíš?
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 13:58
Re: Lidovka?
To přece nemá nic se spasením světa = to je další hojně opakovaná kravina
Většina lidí si EV koupí protože viz já 11:21 https://www.youtube.com/watch?…

To že tohle NEJDE narozdíl třeba od rozhodování benzín/nafta nechat na trhu = sme si snad vysvělili nebo?

EDIT NEjsou všichni od tvý paní učitelky ze základky po Elona Muska (IQ 155) a mě někde mezi tím :-! idioti. JE možnost = že to co proč se děje nechápeš mýlíš se třeba ty, to tě zatím nenapadlo? ;-)
28. 7. 2020 13:52
Re: Lidovka?
Tak ať si ten "někdo" dobrovolně kupuje elektrovehykly, když si myslí, že tím spasí svět. Mladá generace s tím třeba už nebude mít takový problém. Ale hlavně ať mi tyto elektrohnusy nevnucují nějakými byrokratickými nařízeními a zákazy byrokrati z EU! ;-) Jsem automobilový nadšenec od malička odkojený spalovacími motory a vůní benzínu a tuto svou největší celoživotní radost si rozhodně nenechám vzít! :-)
28. 7. 2020 13:51
Re: konkurence
Nikoliv, najdi si to. Takový nadbytek času zase nemám, abych ti to tady psal znovu. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 13:47
Re: Lidovka?
PŘESNĚ to co ostatní = nic mě nezajímá JEN https://www.youtube.com/watch?…

No a si představ že někdo nemyslí jako socialistický HNUS = po mě potopa
28. 7. 2020 13:46
Re: Lidovka?
Já z ničeho, za 60 let už budu na 99 % prdět do hlíny. Naštěstí. Německému chálifátu už se totiž v této době určitě neubráníme. :-(
28. 7. 2020 13:42
Re: dalsi nekupitelny vw
Rádo se stalo. Dnes si tě zas dávám zpět. Měj se fajn.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 13:37
Re: Lidovka?
No z toho chceš vyrábět CO = když vyplýtváš ropu co z ní máš všechno od léků po...?
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 13:36
Re: konkurence
Tak prosím znova a zřetelně = dík
28. 7. 2020 13:35
Re: Hmm
Nedivim se, že pro někoho kdo si plete zisk s marží je problémem přečíst si ceník. To nás trollíš StenLi., nebo jsi vážně tak blbej?
28. 7. 2020 13:35
Re: VAG
Tak si jdi do něj sednout a uvidíš sám, já si ho prolezl předminulý týden, když jsem byl s Touranem na servisce a ten vnitřek je podle mě slabší než měla G7. To ovládání klimy za jízdy musí být např pro lidi, co potřebují brýle na blízko docela oříšek... Btw i ten kus plastu, kde jsou tlačítka na světla je humus. Co je špatného na otočných ovladačích, na které se při jízdě nemusíš ani koukat? ;-)
28. 7. 2020 13:34
Re: Lidovka?
Zemního plynu bude naprostý dostatek i za 60 let. To je JISTOTA. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 13:34
Re: Opravdu nevidím jeden jediný důvod....
Tohle mě VŽDY bude fascinovat = to PŘESVĚDČENÍ že svět končí MÝMI znalostmi = blbouni co mají miliardy https://zpravy.aktualne.cz/…abd0cc47ab5f122/ sou proti MÝMU mozku a přehledu URČITĚ DALEKO DALEKO za mnou :-!

Není to vtipný = je to tragický! Takže na elektřinu si nejel = chápu. Nic úrovně Lexus IS a výkonu 164kW si nikdy neměl = chápu

Hele a pochopil si že ta elektřina z tý u nás ca poloviny tepelných = ta je i v tom benzínu a naftě? Jen PLUS ten benzín a nafta? :*) :D :-!
28. 7. 2020 13:33
Re: konkurence
Ale odpověděl. Asi si to nečetl pořádně! ;-)
28. 7. 2020 13:32
Re: Maximální rychlost 160 km/h
Jel jsem s Leafem současné generace a úplně mi to stačilo. Brrr... :-O :'-( :no:
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 13:30
Re: VAG
Asi si chtěl bejt vtipnej = no nevyšlo to ;-)
Tak si o něm zkus něco přečíst = je to absurdní nebo spíš působí to absurdně já vím ale jo je

Xantia Activa V6 byla asi fakt superbomba = to ale nijak nesouvisí s NUTNOSTÍ občasných vyhýbacích manévrů. No a jeden velký výrobce napříč portfoliem značek od městských pidiaut po prémiové drahé SUV = je vždy nejhorší

Víš co je u škodovek rsp. koncernu AEB? Došla ti ta ABSURDNOST že je NUTNÉ ho abys zvládl vyhýbací manévr MÍT VYPNUTÉ?
28. 7. 2020 13:30
Re: Opravdu nevidím jeden jediný důvod....
Nejvtipnější na tvých litaniích je to, že jsi nepochopil, že elektrovehykly mají výfuky v elektráránách, v naprosté většině tepelných. A tím je řečeno vše podstatné, tedy kromě hrozivých problémů s neekologickou výrobou baterií a jejich následné likvidace. :-)
28. 7. 2020 13:12
Re: VAG
Jasně, tak špičková, že jí dodnes nedokázali dohnat ani v Lamborghini a Porsche.
Podle mě mají ve VW speciální dílnu, kde leží rozebraný podvozek Xantie, za trest se k němu chodí vývojáři podvozků každý den na 5 minut klečet a čekají na vnuknutí, aby něco podobně dokonalého jednou zvládli taky.
Já se o tom testu bavil s vývojáři podvozků, s lidmi co ty podvozky reálně ladí a nikdo ho nebere vážně, protože je prostě k ničemu. Můžeš říct to samé nebo jen plácáš a posíláš odkazy?
Reálně před překážkou začneš brzdit nebo dneska začne brzdit elektrika ještě dřív, než ty vůbec stihneš pohnout nohama.
Jasně, nejhorší je vždy VW. :D
Jak teda vysvětlíš, že X5- etalon jízdních vlastností v rámci SUV, je horší než Q8, která prostě musí být nejhorší, když je to VAG?
A Audi TT RS, to dá stejně jako Q8. To musí vskutku dokonalý test, protože i v reálu nikdo nepochybuje, že jsou ty dvě auta podobně rychlé v zatáčkách žejo? :no:

https://www.youtube.com/watch?…

https://www.youtube.com/watch?…

https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 12:21
Re: Re: Re: VW bavi stale viac :D
Tak na základě čeho si to zpochybňoval? Já taky NEMÁM čísla = ale obecně o problémech novýho Golfu se dočteš ve víc jazycích = stejně jako o zájmu o Teslu 3
28. 7. 2020 12:12
Re: Re: Re: VW bavi stale viac :D
nevenoval som tomu vela casu, nasiel som teslu 3 za polrok, ale golf sa mi podarilo najst oficialne udaje iba do aprila, tak preto ratam iba prve 4 mesiace.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 12:11
Re: Lidovka?
No takhle bys nikdy nezačal. Ono i velmi rychlá obměna vozovýho parku na bezemisní u nás vychází na 40 let. A to je optimistická verze

V trochu vyspělejším světě je i pod tím panelákem garáž = ty se MUSÍ u nových staveb dělat = no co u nás byl socialimus = to už je hodně dáávno :-)

Nicméně když nezačneš = za těch třeba v reálu 50-60 let neskončíš. A ta ropa prostě URČITĚ jednou dojde. A to skončíš za 60 let je ve víceméně VYSPĚLÉ zemi = myšleno u nás
28. 7. 2020 12:07
Lidovka?
Za mega? To není úplně lidovka. Mě by spíš zajímalo jak si to budu nabíjet u paneláku, když to má být lidové auto... Hodím šňůru z balkonu nebo budeme všichni parkovat u obchoďáku a pak pěšky chodit domů.... Tohle si EU můžeš nechat.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 11:56
Re: Maximální rychlost 160 km/h
To si ale FURT NEodpověděl na to podstatné = resp. tak jako všichni odpůrci. Za MĚ to vydrží takhle a dál mě to nezajímá = TO je ale ten socialistický hnus co kritizuješ!

Je to 30 let a dopady socialismu FURT cítíš = na nedostatku dálnic nebo obecně infrastruktury na tom že máš dones menší plat důchod prostě dodnes.

Jen pro jistotu = odpovědět neumíš = to samý co ostatní co říkají NE?

Teda nechat to být = co pak TEBE nezajímá TY to prostě chceš jak si zvyklý?

EDIT ty si na elektřinu taky eště nejel že? ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 11:52
Re: konkurence
No to je ale NEMYSL žejo = jak i tady padlo v diskuzi i auta co končí typu Lexus IS 2,5 litr 164 kW = teda auto který VĚTŠINA lidí nikdy mít nebude a výkon co taky NIKDY NEměla = je v pohodě. Takže si napsal = nesmysl

DOTAZ = neodpověděl si PROČ ti najednou tahle generace omezení spotřeby a emisí vadí = a že si jich za život zažil ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 11:51
Re: VAG
To že TY SI VYMYSLÍŠ že vyhýbací manévr je nesmysl = tím to že je vždy nejhorší koncern = jako vyřešíš? :-)

Jj Xantia Activa je celkem logicky furt špičkový podvozek = jestli si o něm něco čet

Pointa je že NEJHORŠÍ je furt JEDEN VWýrobce

A jestli si se ty nikdy nemusel vyhýbat = tak počítej že spíš se ti to jednou stane. Černý humor s AEB si kouám radši nekomentoval = tam už se blbě(jš) říká že to je nesmysl
28. 7. 2020 11:46
Re: Maximální rychlost 160 km/h
Akorá pořád neumíme jednu "maličkost" - efektivně a levně skladovat elektřinu. A ani nemáme rozvodnou síť potřebné kvality a x-milionů nabíješek, to vše za těžké miliardy. Takže SMůLA! ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 11:45
Re: Opravdu nevidím jeden jediný důvod....
Tak po větách

1. naprostá blbost = trh můžeš nechat vyřešit benzín/nafta = při tržních cenách. NE něco novýho = VĚTŠINA lidí se chová jako ty = tzn. to starý TO je to dobrý. Výjímky potvrzující pravidlo jsou bohatí = v tomhle případě třeba Norové ale to je světová anomálie. Když to necháš řešit trh = prostě ropa dojde

2. no a to bude už TOTÁLNĚ POZDĚ žejo? Dochází ti to? My tu ropu POTŘEBUJEME! Sem velkej příznivec tržního prostředí = ale tohle je zrovna výjímka = kde to LOGICKY nemůže no spíš NEMŮŽE fungovat :-)

3. trh je celou dobu co jezdíš autem ZNÁSILNĚN dotací nafty = vadilo ti to?
Zajímavý že mírná podpora ROZJEZDU lokálně BEZEMISNÍCH aut strašně vadí. Nutné trvalé dotování provozu dieslových aut https://cs.wikipedia.org/…/Dieselgatedoteď nevadilo nikomu

4. socialistický ekonomický hnus = je fakt hnus. Ale komunista dělal zhruba PŘESNÝ OPAK = na ekologii SRAL a na budoucnost fakt nemyslel. Prostě to dělal po svém dokud mu všechno nedošlo a ekonomicky nezbankrotoval. Což je při absolutistickém ovládání území od Aše po Kamčatku kdy všichni MUSELI poslouchat = fakt MIMOŘÁDNÁ (ne)schopnost :-)
Takže tohle je skoro PŘESNÝ OPAK = chápeš to? OPAK!

5. tak jako tak TO jsou ty snahy od roku 1959 rsp 1970 = ŽE jednou budou MUSET dojít do něčeho takového = prostě KONEC proměny ropy na to chrlení NOx atd. = to ti SPRÁVNĚ říkala ta paní (nebo soudružka) učitelka

6. nemůžeš mít všechno co chceš = za vlády komunistů lidi neměli 90% věcí = i tak banálních jako knížka nebo LP deska. A aby existovaly dál auta pro zábavu klidně na ropu = to není problém. Jde o těch 99% ostatních aut. Jen PROTOŽE se lidem víc líbí SUV než kombík se DENNĚ spotřebuje asi o 4 miliony barelů NAVÍC. Barel je asi 160 litrů. Kvůli rozmaru lidí ca 4.000.000 x 160 = ? ;-)

A to NEJDŮLEŽITĚJŠÍ si VYNECHAL! Viz já 11:16 poslední odstavec?
28. 7. 2020 11:34
Re: VAG
Já ti řeknu, že ten test je nesmysl a ty mi pošleš X odkazů na ten stejný test. Historicky nejlepší v tom testu je 30 let starý citroen a některé obyčejné auta střední třídy v něm dosahují stejné rychlosti jako Porsche.
Pokud ti tedy přijde takový test směrodatný, koukej na to. Jen doporučuji podívat se ne na nájezdovou rychlost, ale taky výjezdovou. Krásně uvidíš, že těm "perfektně" jezdícím autům po prvním úhybném manévru elektronika bržděním ubere 20km/h a to se pak hned projíždí jinak ta další část.

Software je průser a neschopnost VW, kvůli které trpí i další značky jako Seat a Škoda, to je zcela bez debat
28. 7. 2020 11:34
Re: Ta cena musí jít dolů,
odhadujem, ze ID3 bude mat vnutorny priestor na urovni Golfa Sportsvanu

ani pri i3 to nie je uplne pravda. i3 vyzera z exterieru malicke, ale priestornost interieru je minimalne na urovni Golfa ... neveril som, kym som si do i3 nesadol :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 11:31
Re: Maximální rychlost 160 km/h
Jel si už někdy na elektřinu?

Stejnej výkon je levnější na výrobu
Stejnej výkon je levnější na spotřebu
Stejnej výkon je samozřejmě emisně jinde = lokálně NULA
Stejnej výkon je levnější na údržbu
Stejnej výkon má nižší poruchovost
28. 7. 2020 11:30
Re: dalsi nekupitelny vw
prehnal si to s alkoholom ? :-)
28. 7. 2020 11:29
Re: Opravdu nevidím jeden jediný důvod....
Hlavně to nechej vyřešit trh, a ne byrokraty. Až bude ropa skutečně vzácná, její cena prudce poroste přirozenou cestou a vozy s alternativním pohonem pak budou pro lidi přirozeně atraktivní i ve volném tržním prostředí. A ne brutálně znásilňovat trh zákazy a dotacemi! To je socialistický HNUS! :-O :-( :no: A spotřeba aut postupně klesá tak jako tak, protože si to zákazníci přejí. Ovšem u normálních aut, které skutečně chtějí. :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 11:28
Re: konkurence
CO tím myslíš? Zrovna já sem docela velkej odpůrce komančů a dopady jejich vlády budeme ekonomicky pociťovat minimálně dalších 30-40 let :no: :-|

Ale CO s tím má všude celoplanetárně velmi podobná snaha snižovat emise? Viz odkaz na USA normy nebo asijský VŠUDE je to víceměně STEJNÝ. Popravdě při jejich autech je amerických 5,8 litru snad drsnější než našich 95 g CO2/km

Prostě tohle běží nepřetržitě od roku 1959 v americe a 1970 v Evropě + samozřejmě i v Asii Austrálii prostě všude. Kdyby to bylo zásadně jinak = výrobci by se zbláznili. Takže PROČ s tím máš najednou problém = nevím kolik ti je ale zažil si to za svůj život už.. určitě hodněkrát :-)
28. 7. 2020 11:26
Re: VAG
vacsnou ide o kricanie elektrohejterov voci ICEhejterom / Teslasektarom a k tomu sa este pridavaju VWhejteri...ach a aby som nezabudol, tak je tu este jedno "podivne cudo", ktore je dotovane naftou ... obcas sa tu objavi niekto, kto sa vyjadruje k autam, ktore vlastni / jazdi ... to je ale celkom vzacnost.

Novy Golf sa mi na fotkach fakt nepacil, ale videl som ho nazivo a vyzera dokonca lepsie ako G7 ( bol v R-line a ide samozrejme o moj subjektivny nazor). Ze koncern setri ? Asi ano, vyzera to tak. V poslednych rokoch plati obrovske pokuty a mozno ked si uvedomil, ze Tesla predava auta v kvalite spracovania a pouzitych materialov na urovni aut Kia z roku 1990, tak svoju vysoku latku mierne znizil.

btw ID3 ... kopec hejterov, ale nikto v tom aute nesedel ( priznavam, ze bubny zaskocil aj mna. ani som nevedel, ze sa nieco take este vyraba :-) ). v kazdom pripade, reakcia novinarov je dost odlisna od vykrikov tu na fore :

https://www.youtube.com/watch?…

by ma zaujimalo, ktory inteligent vymyslel pouzivanie ciernych lesklych plastov v dverach :-)

u mna zatial ( pisem zatial, pretoze som v tom aute este nesedel / nejazdil ) vyhrava daleko pred Teslou 3, alebo ID3 novinka zo Svedska ... Polestar II. Toto EV ma ( podla mna ) skvely dizajn interieru aj exterieru a slusny dojazd ...

https://www.youtube.com/watch?…
28. 7. 2020 11:24
Re: konkurence
Seš tak b.l.b.e.j., nebo jen naivní? Ty fak nechápeš, že ty současné limity zcela nejedovatého CO2 jsou pro spalovací motory technicky zcela nesplnitelné, takže je to jen hnusný útok EU na finančně dostupnou individuální mobilitu svých občanů? Fakt ti nedochází, že tentokrát je to úplně něco jiného, než při minulých zpřísňováních limitů skutečně jedovatých látek ve výfukových plynech?!! :-O :-O :-O
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 11:23
Re: Re: Re: VW bavi stale viac :D
Tak komunikuj se mnou. Světové prodeje Tesla 3 za první půlrok a totéž Golf
28. 7. 2020 11:17
Re: Re: Re: VW bavi stale viac :D
Napisal si - tesla 3 sa predala o 30percent menej ako golf? Kde? Kedy? Ja som ti napisal predaje 2020 v europe prve 4 mesiace. Celosvetovo sa za to iste obdobie predalo 2x tolko golgov. A to som neratal sedan, a ine derivaty golfu co sa predavaju pod inym menom napr. V cine. A uz s tebou nebudem komunikovat
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 11:16
Re: Opravdu nevidím jeden jediný důvod....
Viz já 11.15 ;-)

Krom bratrů https://cs.wikipedia.org/…uga%C4%8Dt%C3%AD apod. je tohle typický SOCIALISTICKÝ vidění budoucnosti = já mluvím o vědecké REALITĚ která se z logických důvodů naplní = tvůj argument je ČASTO POUŽIVANÝ sice bohužel nesmysl ale používá ho HODNĚ lidí :-)

Neni problém aby dál generace byly auta pro zábavu https://www.auto.cz/…edine-ale-134259 + https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 ale ty zbylé 2.000.000.000 aut prostě furt dál na ropu jezdit nemůžou

Ptám se VŠECH a zatím neodpověděl NIKDO rsp. všichni stejně (jako de facto ty). Na otázku JAK to teda řešit VŠICHNI odpovídáte NIJAK. Za mě to nechat teď ropa je a dál mě to nezajímá = odpovíš jinak?
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 11:15
Re: Opravdu nevidím jeden jediný důvod....
ad tvá první věta = a TÍM si chtěl říct CO? Že teda vlastně asi NEDOJDE? :-O :D

Ona LOGICKY jednou dojde žejo = problém je, že POKUD VÍŠ tak jí POTŘEBUJEME na mraky jinejch věcí = než jí proměnit na oxid uhelnatý a oxidy dusíku a pevné částice a uhlovodíky když si jedeš nakoupit = kde říkáš že to je JEDINÁ možnost jinak budeš VELMI ZNECHUCEN. A zatímco na tu cestu do nákupáku jí UMÍME nahradit = na ten dloooouhej seznam věcí na který jí POTŘEBUJEME https://epochaplus.cz/…-z-ropy-vsechno/ tam jí nahradit NEUMÍME

Naštěstí sou lidi od tý pančitelky na ZŠ která ti kdysi vysvětlovala a ty i dneska řikáš že to je blbka po ty co si to nemyslí a snaží se to řešit. CHÁPEŠ že opravdu dojde? a CHÁPEŠ že se to MUSÍ řešit hodně hodně DOPŘEDU? Počítali sme tu RYCHLEJ státem podporovanej přechod = vyšlo to tak na 40 let nejrychlejš. A to U NÁS = v malym relativně bohatym státě = je nutný počítat 2 miliardy aut po celý planetě

Prostě když si nevytrháváš z reality kousíček JAK TOBĚ SE LÍBÍ jak si teď napsal ale bereš CELEK = vychází to DOST jinak. Opravuju HODNĚ HODNĚ HODNĚ jinak ;-)
28. 7. 2020 11:13
Re: Opravdu nevidím jeden jediný důvod....
http://www.nib.cz/abc.html
:-[] :-[] :-[]
28. 7. 2020 11:13
Re: konkurence
No ano, tak aby si bruselští byrokrati zjistili, jaké jsou možnosti snižování spotřeby u normálních, lidmi požadovaných aut vzhledem k přírodním zákonům. Větru dešti opravdu neporučí, to už jsme si ve střední a východní Evropě více než dostatečně prakticky vyzkoušeli. :-(
28. 7. 2020 11:07
Re: Opravdu nevidím jeden jediný důvod....
Hmm, to už říkají asi tak 60 let, a cena ropy naopak klesá a objevují se stále nová a nová ložiska.... ;-) A až jednou v budoucnu opravdu dojde, benzinové motory se celkem snadno předělají na zemní plyn a na dalších minimálně 120 let bude vystaráno! ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 11:07
Re: konkurence
Hele a na jinou než IDEOLOGICKOU notu to nedáš? :-)

Zrovna já komanče FAKT NEMUSIM. Ale viz odkaz = prostě je to průměrná spotřeba. Boj s emisema aut je tu od roku 1959. Tady v Evropě od roku 1970 https://www.auto.cz/…-roku-1970-94232

Prostě kontinuálně dál a dál pokračujeme = PROČ najednou zrovna aktuální mírný posun a viz odkaz máme tu ca STEJNOU požadovanou spoteřbu jako v USA = a VÍŠ že tam zrovna litrový 3válce apod. nejezděj = PROČ najednou se část lidí chová jako ty = zatím nevím
ODKUD to máš? Z nějakýho ruskýho protievropskýho hoaxu? Od jednoho VWýrobce který má s emisema aut doopravdy pVWoblémy? Protože nevěřím že bys podobně šílel při minulých emisních omezeních = a žes jich už zažil
28. 7. 2020 11:04
Re: Dle očekávání
V tom článku se mluví o motorech TSI první generace. Ty současné to mají už dávno vyřešené. ;-)
28. 7. 2020 11:03
Re: konkurence
No ano, tak aby si bruselští byrokrati zjistili, jaké jsou možnosti snižování spotřeby u normálních, lidmi požadovaných aut vzhledem k přírodním zákonům. Větru dešti opravdu neporučí, to už jsme si ve střední a východní Evropě více než dostatečně prakticky vyzkoušeli. :-(
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 11:01
Re: VAG
https://www.garaz.cz/…m-testu-21004449

Krom tabulky kdy první je nejen podle abecedy ale i nejdražší a hlavně nejhorší si přečti i text https://www.automobilrevue.cz/…ousky_47564.html koncernový věci maj prostě teď VELKÝ problémy. Někdo musí sice být nejhorší, ale je to furt jeden VWýrobce

https://www.auto.cz/…assat-gte-134634

Můžeš si sice VYMYSLET že vyhýbací manérv je nesmysl = ale když je ve všech případech od malejch po Audi e-tron furt vždycky nejhorší ten samej výrobce = chce to velkou dávku okecávání. NUTNOST když ti něco vlítne do cesty u Škodovek nejdřív vypnout AEB a až potom začít reagovat na dění na silnici = to už je černej humor par excellence

Téma software https://www.autoforum.cz/…i-na-parkovisti/ a co už se 3/4 roku kolem toho děje určitě znáš
28. 7. 2020 10:49
Re: VAG
:D
A tyhle články mi mají říct co?
Konkrétně o interiéru Golfu:
Dané téma pokračuje uvnitř, kde například již nalevo od volantu nedostanete malou odkládací schránku (Já ji třeba nikdy v životě nepoužil). Místo ní zde najdete pouze tvrdé plasty (Stejně tvrdé jako na předchozí generaci), z nichž je navíc vyrobena i schránka před spolujezdcem (Stejně jako v minulé generaci). Očekávat lze tak lomoz drobných předmětů, pokud je do ní umístíte, zatímco předchozí generace vše řešila vypolstrováním (Ok není tam polstr). Rachot se pak mimo to bude ozývat i ze středového tunelu, pokud drobnosti dáte do držáku na nápoje. Ten přišel o natahovací kryt, pod kterým dříve šlo mnoho ukrýt. (Ano to je jediné, s čím se dá souhlasit)

Takže celý ten mega ústup kvality je chybějící schránka a držák nápojů.

K losímu testu nemá vůbec smysl se vyjadřovat, je to úplná zbytečnost, která nemá nic společného s reálnými schopnostmi podvozku.
Jestli si někdo myslí, že VW si řeklo, dáme do našich nejprodávanějších modelů podvozek na ***, vždyť to nikdo nepozná a nikomu to vadit nebude, tak asi spadl z jahody.
Tady je golf v klasickém a smysluplném slalomu mezi kužely rychlejší než starší. Taky líp brzdí a je úspornější.
Jak to teda udělal, když to je takový šrot proti starší generaci?
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - fOE
28. 7. 2020 10:48
Re: ID3
Mel jsem na zkusenou NuVero 60, proti KEF LS50 jiny level s plnohodnotnym zvukem (na regalovky), ale privedlo me to k myslence, ze to vlastne neni treba (viz muj puvodni koment), neb tak abych z nich benefitoval, abych si vychutnal (v ramci ceny / velikosti budek) plnohodnotny zvuk, na to mam sousedy-prebirajici-mi-baliky asi az moc rad. :-)
LS50 jsou zase druhy extrem, pravda, ale ten WAF, ten WAF! :D
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 10:46
Re: Opravdu nevidím jeden jediný důvod....
Protože ti už na ZŠ říkali že ropa dojde?
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 10:41
Re: konkurence
K tomu rozumu = CO2 je JEN jinou formou průměrná spotřeba

https://www.novinky.cz/…ebu-aut-40320637

Viz odkaz americká při jejich autech bude 5,8 litru naše vzhledem k tomu co je běžný auto tady o fous nižší
28. 7. 2020 10:33
Re: Po napjatém očekávání vůz konečně vstupuje na český trh
Ano, měl jsem samozřejmě na mysli názory normálních zákazníků, ne sektu elektropošuků! ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 10:33
Re: ID3
Ty mám vedle počítače = sou super :yes: :-)

Ale obývák se dá ozvučit líp = dokonce o hodně líp
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2020 10:21
Re: Po napjatém očekávání vůz konečně vstupuje na český trh
Názory potenciálních zákazníků je zajímají. Ale když to nejsi ty, proč bys je měl zajímat?
28. 7. 2020 10:16
Re: Dle očekávání
Copak, podle tvého názoru elektrodebilita nepostupuje dostatečně rychle? Že jsi takový nervózní. Hmm, titulovat účastníka diskuse, se kterým nesouhlasíš, označením "sráč", to se hned pozná úroveň! ;-)
28. 7. 2020 10:16
Re: konkurence
Měla by se brát v potaz i váha. BMW i3 má něco kolem 400kg míň než iD3. Takže pokud s tím člověk jezdí ve městě (kde jinde?) tak akorát častěji dobíjí, ale za stejný peníze máš pěkný BMW co vozí o 400kg balastu míň.
Avatar - .StenLi.
28. 7. 2020 10:07
Re: Dle očekávání
Nastastie :) Je to len srac ktory si vytahuje cisla z rukava ktore nemaju nic s realitou, su to len jeho zbozne hate priania..
28. 7. 2020 10:07
Re: Dle očekávání
Nic takového jsem nikdy netvrdil. ;-)
Avatar - .StenLi.
28. 7. 2020 10:03
Re: Hmm
Ano to je, ale ani to nezmeni fakt ze toto chudobne vybavene BMW s ovela horsimi vykonovymi parametrami a nasobne drahsou prevadzkou je na SR o 1500e drahsie ako Teslam Model 3. Ty si to sice nepochopil ale nastastie to chapu vsetci ostatni v roznych krajinach kde Tesla Model 3 predaje decimuju predaje BMW 3, MB C a Audi A4..
28. 7. 2020 09:59
Maximální rychlost 160 km/h
Je to EV, tak to je nutnost :-(
Jen si říkám, že má-li toto být budoucnost, tak jsem vděčný za vlastní minulost...
28. 7. 2020 09:56
Re: VAG
O nepovedeném designu se dá polemizovat, mě se taky nelíbí ,ale tyhle žvásty o interiéru, kteří všichni papouškují od novinářů, haterů a nevím od koho ještě, a reálně v tom ani neseděli nechápu.
Interiér působí úplně stejně jako MK7.5, kromě jedné jediné věci a tou je chybějící roletka a tím laciněji vyhlížející držák nápojů. Jinak to má stejně měkké a kvalitní plasty na úplně stejných místech, jako předchozí generace.
O těch dveřích je to absolutní kec, protože tam má dokonce nový golf lepší materiál v kapsách než MK7 a zbytek je měkký i tvrdý stejně jako předchozí . Žádné lesklé laciné plasty jsem tam taky neviděl, celý středový tunel je z matného plastu, sedačky byly parádní ERGO, řadička šla krásně lehce a přesně, volant taky hezčí.
Ovládání klimy, ano tady to někomu vyhovovat nemusí.
Celkově je to prostě naprosto stejná kvalita, jen tam je display, který každý odsuzuje, tak se to automaticky vztáhne na celý interiér, že stojí za ***.
Avatar - .StenLi.
28. 7. 2020 09:55
Re: VW bavi stale viac :D
Nie, to ty si uz zase raz "genius" co nechape pisany text. Co tu trollis s predajmi v Nemecku ked ja pisem o globalnych predajoch a nastuduj si predaje e-Golfu, ten sa nikdy pocas jeho predajov nepredaval tak dobre ako na jeho konci, vsetka vyroba bola vypredana a ostali tisice nevybavenych objednavok a dalsi velky dopyt ktory by jednoznacne posunul Golf ovela vyssie ako na zahanbujucu 10tu priecku kde nebol asi od vojny a to prave kvoli EV kedze tie tvorili v niektorych mesiacoch az 17% predajov v EU a predaje EV auta utrpeli coronou najmensie poklesy, niektore dokonca stupli, Tesla Model 3 dokonca o vyse 10% takze ak nechapes pisany text a absolutne zase raz neovladas fakty, tak ostan radsej ticho karliku ;)
Avatar - .StenLi.
28. 7. 2020 09:50
Re: Re: VW bavi stale viac :D
Vidis, a zrazu si hlupak ty co tu vykrikuje od piva prvu hlupost co mu napadne pretoze nie si schopny chapat pisany text a si lenivy zistit si fakty a snazis sa tu navazat do ludi ktori ich ovladaju.. ak mas problem aj s poctami tak ti odporucam ist na focus2move ktory to zratavaju za teba ;) Nauc sa pokory, ospravedlnenia a namiesto hlupych komentarov radsej tisko suchaj nohami ked sa rozpravaju dospeli co ovladaju fakty ;)
28. 7. 2020 09:39
Re: Po napjatém očekávání vůz konečně vstupuje na český trh
A proč by je měly zajímat názory potenciáních zákazníků, že? :D
28. 7. 2020 09:35
Re: Po napjatém očekávání vůz konečně vstupuje na český trh
Proč by je měla zajímat nějaká diskuze?
28. 7. 2020 09:32
Re: konkurence
Problém je hlavně násilím protlačovaná elektrodebilita, která klimatické problémy stejně nijak nevyřeší. :-( :no: Jediné smysluplné řešení je, aby už vedení EU konečně dostalo rozum a aby vrátilo limity nejedovatého CO2 pro auta na reálnou a splnitelnou úroveň!
28. 7. 2020 09:31
Re: dalsi nekupitelny vw
Včera sem si tě vyndal z hate listu.
28. 7. 2020 09:29
Re: Hmm
Jo to mě taky pobavilo. Trochu nešťastný překlad.
28. 7. 2020 09:06
Re: držím palce
Třeba někde začít... Třeba tím že už před produkci vyvolávám do světa jak svým elektromobilem udělám převrat, jak bude hned napoprvé úžasný a pak se zpožděním začnu dodávat horší výrobek s vyšší cenou a navíc částečně nefunkční..
Tohle si koupí jen koncernový zaslepenec..
28. 7. 2020 09:02
Re: Dle očekávání
Tak argumentovat proti ID Teslou s katastrofální "kvalitou" dílenského zpracování i laku je fakt úsměvné. Konečně pochop, že min. 90% lidí elektrosráče nechce a nebude je kupovat! ;-)
https://www.autoforum.cz/…desitky-miliard/
https://www.autoforum.cz/…ceska-republika/
28. 7. 2020 08:57
Re: Po napjatém očekávání vůz konečně vstupuje na český trh
No, on pan Diess je v elektrooblbování velmi snaživý, problém je jen v tom, že nikdo s aspoň zbytky rozumu mu tuhle goebbelsovskou propagandu nežere! ;-)
28. 7. 2020 08:54
Re: bubnové brzdy
Zrovna ty bubny celkem beru, že u EV pro běžné ježdění s vmax do 160 km/h, celkem stačí. Po pravdě, spoustě menších aut by bubny stačily...

Ale jinak jo, VW si nabíhá na vidle, chtít za dvouzonovou klimu 1.2M, tak ty bubny o to víc bijí do očí :D
28. 7. 2020 08:51
Opravdu nevidím jeden jediný důvod....
...proč si místo této předražené elektroobludnosti s hračkovým interiérem nekoupit normální pořádný hatchback nižší střední třídy s přeplňovaným nízkoemisním čtyřválcem a 6st. manuálem (a ještě při tom pořádně ušetřit)? :-) :-) :-)
28. 7. 2020 08:49
Re: Ta cena musí jít dolů,
ID3 není velikosti Pola a asi ani Golfu. Rozvor má o 8cm delší než O3. Před pár měsíci jsem v tom seděl a ač je to hatchback, tak dost velký a rozměrově na pomezí střední třídy.

Nebo jsi myslel i3? To pak jo :)
28. 7. 2020 08:41
Re: ID3
To urcite na byt stacia.
Momentalne aj mne na dom zatial stacia Harman Kardon repraky pripojene k pocitacu,ale casom by to chcelo urcite nieco lepsie,ale samozrejme nic take ako vyssie spominame,kedze to uz su astronomicke ceny za reproduktory.
28. 7. 2020 08:37
Re: Dle očekávání
Dvě křižovatky a dálnice. Jaká je spolehlivost. Čidla jsou pořád jenom čidla, hračky pro děti, autonomní řízení musí být 100% jinak jsou to furt asistenti, proto mu soud zakázal název automatické řízení.
28. 7. 2020 07:55
Po napjatém očekávání vůz konečně vstupuje na český trh
Zdalipak jste pane Bureši očekával, že z aktuálních 56 diskuzních příspěvků bude jen 1 (jeden) pozitivní? A zdalipak si takovéto uvedení na trh představovalo samo vedení Volkswagenu CZ (Porsche CZ)?
Je třeba uvést tři hlavní poznámky, které chybí ve Vašem článku:
1) Napětí, o němž mluvíte, se kterým byl příchod ID.3 údajně očekáván, nebylo napětí pozitivní. Zdejší veřejnost napjatě očekávala, jak velký to bude TRAPAS. A může být spokojena. Trapas je to opravdu gigantický. Ani ne tak kvůli plechovým kolům (ty vole!), ale kvůli nedodělanému SW. Takhle by se auta- budoucí legendy- opravdu prodávat neměla.
2) Poskládání výbav: musíme (?) si asi zvyknout, že s pokrokovou elektromobilitou se zbytek auta vrátí někam do začátku sedmdesátých let MINULÉHO STOLETÍ. Ostatně, kdo s tím má problém? Já, téměř šedesátník? Koho zajímám? A dnešní mladí, na které přeci ID.3 míří, se o výbavu zase tak moc nestarají. Hlavně, aby to jelo, a pokud možno to mělo displej k zobrazení cca milionu zbytečností. Otevřeně si přiznávám, že nejsem cílovka. Jen mě napadá, jak se ona cílovka postaví k ceně, která při součtu s cenou samostatného dostupného bydlení 1+0 :-) letí do nebeských výšin. Že by přeci jen došlo na šérování??!
3) Bubnové brzdy: jistě, kdo řekl, že jsou horší, než kotoučové? Já ne. Ale VW v tiskové zprávě uvádí, že bubny "stačí", protože auto brzdí především rekuperací. Musíme (?) si zvyknout, že výrobce s námi nehraje férovou hru. Oblbuje nás. Místo, aby VW uvedl, že bubny jsou výrazně levnější, než kotouče, uvádí veřejnost (pokouší se uvést veřejnost) v omyl tvrzením, že brzdy potřebujeme až poté, co auto zpomalí rekuperací. Ono při váze auta a jeho baterií to přeci dává logiku, no ne?!
Jo, je to gigantický trapas. Ale kdo ví? Jak říkal kdysi můj kolega: přes průsery k výšinám! Třeba jsme opravdu svědky uvedení budoucí legendy na trh.... :'-(
Avatar - fOE
28. 7. 2020 07:55
Re: dalsi nekupitelny vw
Vetsina aut "uz o par rokov" stoji ani ne polovinu puvodni ceny, to neni ani nebude problem jen id3. ;-)
28. 7. 2020 07:52
Re: Dle očekávání
Nejsem Tesla fajn. Jsem fanoušek toho, aby bylo za 2 roky kam chodit do práce. Howgh.
Avatar - fOE
28. 7. 2020 07:52
Re: ID3
No vidite, a nakonec si obyvak v byte clovek slusne ozvuci i LS50, ktere jsou dnes za hubicku, a dokonce i sousedske vztahy zustanou nenarusene. :-)
28. 7. 2020 07:49
Re: dalsi nekupitelny vw
S tou Corollou je to bohužel trefa do černého. Lepší auto, v plné výbavě za podstatně menší peníz.

A to je to starší lidový globální model od nejmasovější automobilky světa. Tady někdo něco hodně podělal.
Avatar - _Karel_
28. 7. 2020 07:43
Re: Dle očekávání
Evropský automobilový průmysl není jen VW, který je teď asi skutečně ve sračkách. To co vy Tesla fans potíte mi připomíná https://g.cz/5-nejznamejsich-sebevrazednych-sekt/
28. 7. 2020 07:43
Re: Re: VW bavi stale viac :D
Nechce sa mi to ratat, ale bude to to iste. A ked zaratame pod golf vsetko co je golf pod inym plechom a logom, tak tie cisla budu uplne ine. A potom poviete, ze ste mysleli predaje len na vasej ulici.
28. 7. 2020 07:38
Dle očekávání
Už si uvědomte, že žádná převaha evropských automobilek se nekoná. Vlhké sny o nadřazenosti a kvalitě jsou naprosto mimo. Aktuální TSI potřebují do 200 tisíc větší servisy, první problémy ve spojení s elektromotorem, kdy tyhle přeplňované srágory zažívají časté starty už jsou na světě a bude hůř.

Vyrobit elektroauto není jenom tak, včetně asistentů. Když jsem psal, že to neumí a jen tak se to nenaučí, protože všichni schopní už z Evropy dávno zdrhli, tak se tomu všichni posmívali. Doufám, že vám už ten úsměv zamrzl a plně chápete, co se plíživě blíží za problémy do příštích let. Tohle nebude záležitost chvilky.

Tesla v Berlíně začne velmi brzy chrlit první auta a to bude mazec. Srovnejte si tenhle krám, který tak trochu vypadá jako nepovedená kopie modelu 3 za jeho cenu (dost možná bude v použitelné specifikaci ještě dražší). Vždyť je to neprodejné.

Navíc Tesla už má full self driving( https://www.youtube.com/watch?… ) a postupně ho uvolňuje. Tady se zatím ladí asistenti tak, aby auto nevybržďovalo ostatní a matrix světla neoslňovala protijedoucí řidiče.

O baterii 45 kWh v základu se nebudu radši už vůbec vyjadřovat.
28. 7. 2020 07:33
bubnové brzdy
Tak ono prý elektroautům reznou kotoučové brzdy, jelikož v normálním provozu se skoro nepoužijí. Dokonce do té míry, že je to pak nebezpečné když by se použít měly.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 07:16
Re: VW bavi stale viac :D
Nevztahuje to jen k Evropě = mluví o CELKOVÝCH prodejích nebo?
28. 7. 2020 07:08
Re: VW bavi stale viac :D
Preco klames. Prve 4 mesiace 2020 europa golf 80000, tesla 3 20000. Vies co je percento? Takto si iba hlupak, co vykrikuje od piva prve co ho napadne.
28. 7. 2020 06:54
Re: Ta cena musí jít dolů,
Rekneme si to narovinu, id3 je auto velikosti Pola, maximalne Golfu. Baterie evidentne uz tak drahy nejsou a neni tam spalovaci motor a prevodovka. Neverim, ze na tom za milion nevydelaji....
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 06:22
Re: dalsi nekupitelny vw
NE viz avizovaná cena baterií https://elektrickevozy.cz/…it-novou-tovarnu už to netřeba = a někde pod 70USD/kWh začnou bejt nekonkurenceschopný i benzín hybridy

TRVALÉ dotování provozu POTŘEBUJE diesel = a že už na to vylítaly stovky miliard = na POCIT že je úspornější. Že je nafta levnější vhodnější alespoň pro dálkový cesty = tu ze zvyku dost lidí píše dál a dál a dál..

EV potřebuje maximálně pomoc států s rozjezdem něčeho nového, s vybudováním infrastruktury = nepotřebuje jako diesel dotovat provoz = to je docela ZÁSADNÍ rozdíl
27. 7. 2020 23:39
Ta cena musí jít dolů,
fakticky stojí jako BMW i3 které je výrobně o dost dražší díky karoserii z karbonu.
27. 7. 2020 22:39
Re: dalsi nekupitelny vw
Hlavní problém dotovaných EV je, že jsou dotované..
27. 7. 2020 21:50
Re: ID3
To mi je jasne,ze repraky su len cast zostavy a ta cena bude daleko vyssia.
Drahy konicek..aj ked ani ten moj nie je najlacnejsi.
Niekdy si hovorim,ze som mal mat konicka hranie sachu.
Dnes by som mal platinove figurky a zlatu hraciu plochu :D
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2020 21:30
Re: ID3
Jj znám = furt se mi líbí ale řek bych že dneska už jsou i lepší věci + kdybys fakt chtěl bacha potřebují systém zesilovačů! Dost rád mám taky https://www.hifi-voice.com/…78-kef-muon-mkii a video https://www.youtube.com/watch?… ty sou fakt krásný a KEF zvuk mám rád
27. 7. 2020 21:22
Re: ID3
To uz su na mna take sci fi kusky :-!
Ked uz by si mal nieco sci fi kupit,tak sa mi najviac pozdavaju Nautilusi od B&W.
Tak nejako si predstavujem repraky u Poseidona na dne oceana :-[] :D

http://www.bisaudio.sk/…duktory/Nautilus
27. 7. 2020 21:10
Re: konkurence
Presne. Ted bohuzel neni duvod se cenove podbizet.

Jinak ted se to zda jako spatna koupe.
Ale az ty ceny skutecne klesnou (v pripade opadnuti zajmu / konce dotaci), tak to bude jina.
A pri deklarovany cene baterek nevidim problem.
27. 7. 2020 21:06
Re: dalsi nekupitelny vw
Verze za 30k€ dorazi pozdeji.

Kdyz na v Nemecku dostanou 9.000€ dotace, tak to bude chtit kazdej normalni... Nemec :-)

Hlavni problem dotovanych EV je, ze jich je nedostatek.
27. 7. 2020 21:06
konkurence
Nissan Leaf 62kWh - 1160 tis. Kč
TM3 SR 50Kwh 1300 tis. Kč
Hyundai Kona 64Kwh - 1170 tis. Kč
BMW i3 42Kwh - 1060tis. Kč
VW ID3 58Kwh - 1014 tis. Kč

Golf TDI EVO 110 Kw - 780 tis. Kč.

Egolf stál s 36kWh baterií těsně pod milion a prodával se. Ve světle třeba Superbu iV, který v LK stojí podobně jako tohle ID, to nevypadá dobře. Ale Golf taky reálně stojí co Kodiaq a prodává se.

A pak je tu fakt, že Tesla naprosto vážně prodává auta za ceníkové ceny. A řekněte mi někdo, že jste někdy koupil a nebo aspoň slyšel o někom, kdo by si koupil VW za ceník.

Takže určitě si tohle vajíčko za milion objednat nepůjdu, ale až to trošku ochladne a půjde to o 100 tis. dolu a k tomu bude ještě firemní sleva řekněme 15%, bude to už jiná písnička.
27. 7. 2020 21:00
Re: ID3
Pekne kusky.
Mam aj ja svojho reprakoveho favorita,ze ked raz budem bohaty,kze si take dva kusky zakupim.. :-!

https://www.bisaudio.sk/…Sonus_Faber_Wood

..doporucujem pozriet si vahu takeho jedneho repraka,aby sa dala ako tak pochopit ta jeho cena :-[]
Avatar - _Karel_
27. 7. 2020 20:54
Re: VAG
Souhlas. Bohužel úspěšní manažéři jsou odsunováni a pitomci zůstávají.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2020 20:52
Re: VAG
Management VW do toho https://www.seznamzpravy.cz/…lion-korun-82822 šel z nutnosti. Desetiletí silně zaostali s vývojem motorů a maj ze všech automobilke největší problémy s emisema = nemyslím jen dieselgate doteď https://www.auto.cz/…i-bohuzel-135313

Tou megainvesticí do EV to zkusili objejít = a zaostání proměnit v náskok. I díky koronaviru a https://www.autoforum.cz/…-zjevne-nestaci/ to ale asi všechno bude trochu jinak = než si naplánovali
27. 7. 2020 20:47
Re: VAG
U toho Golfu se nelze divit. G8 je nepovedená designově i ergonomicky, interiér působí brutálně lacíně - lesklé plasty po celé přístrojovce, ovládání klimy přes displej a tvrdé plasty na dveřích skoro až nahoru. To konzervativní zákazník nerad vidí, navíc ho výrazně zdražili...

ID3 bude propadák, první série zmizí a pak se bude horko těžko prodávat. Kde nejsou dotace, tam do toho půjdou jen nadšenci... kéž by pak vedení VW prozřelo, že nelze sázet jen na baterky 😉
Avatar - _Karel_
27. 7. 2020 20:40
Re: Hmm
Nejlepší je v ceníku Tesly "částečně prémiový interiér". Volant, sedadlo, tablet.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2020 20:35
Re: Ta cena
Tomu se neříká BY troubíku CO MU SNAD KONEČNĚ DOŠLO JAK JE TO S NAFTOU = ŽE POTŘEBUJE DOTOVAT = to je prostě ZNALOST a analýza kam věci směřují. Když náš prezident eště nebyl rusko-čínská podržka byl PROGNOSTIK ;-)
Avatar - WinDiesel
27. 7. 2020 20:33
Re: VAG
Nebude, připrav se na to.
Už Golf v prodejích rychle padá... Po létech dominance.
27. 7. 2020 20:29
Re: ID3
Karle ty si to cele len nepochopil.
Vsak dnes frci retro a VW to ponal po svojom a nasadil na auto retro veci ako su plechove disky a bubnove brzdy.Mal by si sa citit “cool” ,ked nieco take kupis v dnesnej dobe :-[] :D
Avatar - 3_diamanty
27. 7. 2020 19:49
dalsi nekupitelny vw
navyse opat doslova v ludovej cene ... no a pri naslednom predaji ( ak vobec niekto aj kupi jazdene elektro) o par rokov uz bude stat ani nie polovicu povodnej ceny .. ozaj je v tomto buducnost masovej prepravy aj ekologie ( tony nerozlozitelnych baterii ) alebo je to skor cena za to aby biznis menom auta siel nadalej hore a hore?

zlata corolla v hybride

PS: nebolo tu nieco v tom zmysle ze vw pride s elektrom "skoro" za cenu spalovaku? to sa kusok sekli nie? aneb.. zase maju zakaznikov za..... kto im toto dnes uz zozere?
Avatar - _Karel_
27. 7. 2020 19:48
Re: ID3
Když píšeš "ty s tou demagogi nepřestaneš", zřejmě jsem dnes tady napsal něco demagogického. Bože na tebe člověk musí hodně polopaticky. Mám to napsat pomaleji?
27. 7. 2020 19:38
Re: Ta cena
mluvilo se o 30tis E za zaklad, tedy 45kWh aku a 110kW vykon, tedy cca 3/4mega v ceskejch, vzhledem k oslabeni koruny spis lehce pres 800tis. porad to vidim jako realny.

vloni akupacky byly v prumeru za $159/kWh, tesla umi levneji ale pod $100 jeste nesla, ale ceka se ze brzo. udajne nove aku od tesly by meli prijit na $80/kWh, vyrabet by se mely uz letos.
pak nejakych 80kWh s dojezdem 400-500km by mely prijit do 200tis na nase i s DPH a nejakou marzi, coz by byl docela prulom a cena elektromobilu by spadla na uroven spalovaku
Avatar - _Karel_
27. 7. 2020 19:24
Re: VW bavi stale viac :D
Bože ty seš génius. Prodeje Golfu padají, protože není e-Golf? Kam na ty bláboly chodíš? To by nevyplodil ani ten nejvtší bIb na acz, a že jich tu je. https://www.euro.cz/…nekupuji-1469389
Avatar - .StenLi.
27. 7. 2020 19:08
Re: Hmm
EV su uz davno lacnejsie ako ICE auta.. napr. hole bose BMW 320i s 135kW a 6,8s stoji viacej ako Tesla Model 3 SR+ s 211kW a 5s. Tesla pochopila v ktorych segmentoch sa EV oplatia viacej.. VW v tomto podvody nepomozu, LG im naparilo cenu a s tym sa musia popasovat.
27. 7. 2020 19:07
VAG
ľudia tu nadávajú ako diví a nakoniec toto autíčko bude trhať rekordy pedajnosti ako každy VW výrobok, čo by to aj hnačka bola, len nech je to VW
tak ako je to možné ?
Avatar - Blue Sun
27. 7. 2020 19:06
Re: Ta cena
To kupuje, ale za kolik ti je prodá, to už se nedozvíš. :-D
27. 7. 2020 19:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 7. 2020 18:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 7. 2020 18:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 7. 2020 18:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 7. 2020 18:51
Ta cena
Netvrdilo se že to bude jeden z těch dostupnějších elektromobilů a cena bude kolem 700000? Navíc je to nedodělanej krám s osekaným softwarem. Navíc by ta cena nemusela být taková ani s velkou bateríí před pár dny jsem četl že VW údajně kupuje akumulátory za 100USD 1 kWh
Avatar - _Karel_
27. 7. 2020 18:43
Re: ID3
O jaké demagogi mluvíš, chytrolíne?
27. 7. 2020 18:35
Re: Hmm
Jsou dokonce mnohem levnější! Když to porovnáš např s M5, RS6 či Panamerou, je to láce za hubičku! :-[]
27. 7. 2020 18:31
Re: ID3
karle, ty s tou demagogi neprestanes?
minule to bylo o byvaly ministryni zahranici USA Albrightove, ktera podle tebe tvrdila, ze rusaci maj nejak moc nerostnych surovin a ze to je nespravedlivy. pritom davno vyslo najevo, ze tenhle hoax pustila do sveta kgb, ktera se odvolavala na nejakyho samana, kterej ji to vycet z hlavy
27. 7. 2020 18:30
Hmm
A to se vyplatí. Splnilo se co bylo předpovězeno. Elektrická auta jsou již stejně drahá jako spalovací.
Ikdyž, až se od toho odečte dotace 300tis tak se to bude blížit.
Avatar - .StenLi.
27. 7. 2020 18:29
VW bavi stale viac :D
MPV na plechacoch s neporovnatelnym vykonom, horsim nabijanim, zivotnostou baterii a vybavou za 39k€ a pri cene Tesly s elektronmi, presklenou strechou atd.. za 40k€ ? Tesla Killer ako lusk :D Golf sa v predajoch prepadol na 10tu priecku lebo niekto sikovny vo vedeni si povedal ze e-Golf zareze, TM3 sa predalo iba o 30% menej ako Golfu.. no nechcel by som byt vo vedeni VW ked sa spusti vyroba v GigaBerlin :)
27. 7. 2020 18:28
Re: ID3
Prodávat se to bude,ale v zemích se šrotovným nebo dotacemi , my nejsme cílovka ,pro nás bude akorát nová Babiš-Shiler-ekodaň za to že budeš jezdit spalovákem.
27. 7. 2020 18:27
Re: ID3
Líp bych to nenapsal. Tragédie s nesmyslnými položkami výbavy, cena jako LK Superb, polofunkční software. Děkuji, strčte si ten předražený elektrošrot do ;-)
27. 7. 2020 18:27
držím palce
Konkurencia je dobrá. Id3 má akceptovateľnú cenu. Hoci Tesla a Kia majú ev na vyššej úrovni, treba niekde začať.
Držím im palce, aby to nepokaśali a aby sa to dobre predávalo.
27. 7. 2020 18:21
Re: ID3
Jj, je to zoufalost sama. Masový elektromobil a od milionu. Půlka věcí nebude fungovat a druhou si musíš připlatit :-[] To je snad možný jen u VW :no:
Avatar - _Karel_
27. 7. 2020 18:12
ID3
Nemělo to stát půl míče?
Parádně poskládaný výbavy. V základu rozpoznávání značek, adaptivní tempomat, ve druhé výbavě bohaté ambientní osvětlení, další výbava přidává podsvícení klik, a teprve ve čtvrté výbavě dvouzónová klima. To si děláte kozy, bando managerských trotlů. Kéž vám to shnije na parkovišti, i se sw, který neumíte zprovoznit za ...rok?
Nemám rád Teslu, ale připadal bych si jako pitomec koupit si tohodle zgarba za cenu TM3.
27. 7. 2020 18:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.