Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Malý elektromobil z Ruska je za rohem. Slibuje hodně nízkou cenu

Příjezd ruského elektromobilu Zetta CM1 se sice opozdil, teď už ale sériové produkci nic nebrání. Odstartovat má před koncem letošního roku.
Zpět na článek
9. 8. 2020 22:59
O ničem,
i když Rusům fandím, toto je na první pohled hnusné a nesmyslně komplikované. Wuling Hongguang MINI EV je po všech stránkách lepší, levnější a hlavně sestaven z roky prověřených komponent. Skutečně se vyrábí a prodává v přepočtu za 95 tisíc Kč.

Jméno: Wuling Hongguang MINI EV
Čtyřmístný elektromobil, délka 2917 mm, šířka 1493 mm, výška 1621 mm, rozvor náprav 1940 mm, pneu 145/70 R12, objem kufru po složení zadních sedadel: 741 litrů.
Výkon motoru: 27 koní
Točivý moment: 85 Nm
Maximální rychlost: 105 km/h
Kapacita baterie při napětí 96 V: 96 Ah, 144 Ah (9,2 kWh, 13,82 kWh)
Dojezd podle NEDC: 120, 170 km
Výbava: ABS, elektrická okna, klimatizace, automatické měření tlaku v pneu, autorádio s USB, automatická regulace teploty baterie, litá kola

Cena v Číně? od 29800 čínských Yuanů, v přepočtu od 95000 Kč.

https://youtu.be/N6GjphV4DCU
Avatar - KANKUNEN
6. 8. 2020 07:58
Re: indukcni elektromotor ...
Každý motor pracuje na principu indukce, ale jen asynchronní se takto označuje.
6. 8. 2020 07:57
Re: indukcni elektromotor ...
diky za upresneni a pripomenuti :yes:
odhaduju tak 4.-5. semestr
ale primlouval bych se pouzivat zrejmejsi oznaceni - asynchronni
6. 8. 2020 02:35
Re: Počty
V Rusku je všechno možnéí! :D :D :D
5. 8. 2020 20:54
Re: Počty
Však se těm deklarovaným dojezdům taky smějeme.
5. 8. 2020 20:36
Re: indukcni elektromotor ...
Indukční znamená asynchronní motor. Rotorové proudy se v něm budí indukcí
5. 8. 2020 20:03
Počty
Zajímalo by mne kde pan Redaktor zjistil cenu 135 tisíc korun. V zahraničních článcích je uvedeno 6400Eur. Mělo se začít seriově vyrábět v prvním čtvrtletí a kde ty vozy jsou? Kdo je měl dovážet a kdo prodávat? Pane Kolmane proč to nenapíšete.
Jinak pochybuji, že s baterií o kapacitě 10 kWh lze ujet 200 km. Trochu o tom vím, vytvořil jsem několik propagačních rekordů v dojezdu, . V roce 2012 se starým Peugeotem 106 jsem s baterkou LiFePO4 o kapacitě 50 kWh ujel přes 500 km, poté s Citroen AX 600km a naposled s Teslou, která měla na tachometru 300 tisíc km jsem ujel 610. To by to auto muselo mít i s řidičem hmotnost pod 400 kg. Nevím, nevím. Za 320 kg postavit seriové auto , které pojede 120 km/hod a za uvedenou cenu se mi zdá skoro nemožné.Proudu zdar, viru zmar!
5. 8. 2020 18:29
indukcni elektromotor ...
premejslim, jestli elektromotor muze pracovat jeste na jinym principu nez na indukci.
jeste me napada elektrostatika, ale to asi nebude davat ten spravny vykon.
v byvalem CCCP je jiste mozne vse.
poradte.
5. 8. 2020 15:46
Hádáte správně, auto je čtyřkolkou
Nějak se mi nedaří elektromotory v předních kolech na fotkách zahlídnout