Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: S modernizovaným Mercedesem E na českých silnicích. Pořád je úžasný

Mercedes-Benz třídy E nás během dlouhodobého testu nadchnul. V rámci modernizace se toho změnilo dost, úžasným autem ale Éčko zůstává.
Zpět na článek
13. 8. 2020 13:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 8. 2020 08:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 8. 2020 19:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 8. 2020 04:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
11. 8. 2020 18:25
interiér
MB má teď asi nejhezčí volanty :yes:
Zapracování tabletu mi naopak přijde bídné. Je to jen o málo lepší, než v levných třídách A,B. Pořád to je prostě levnej tablet, na rozdíl od např. GLE, kde je pěkně schovaný v kapličce.
11. 8. 2020 16:00
Re: Všetko fajn, ale...
Tak podobné ovládání tempomatu je na chobot. Když už se zbavili a dali to inteligentně na volant jako to má konkurence, tak musel zase přijít nějaký fiškus a udělat to dotykové... Nepoučitelní.
Chování vozu na tempomat o kterém píšeš v prvním odstavci je natolik pro mě nepříjemný, že jsem vše velmi rychle povypínal.
11. 8. 2020 15:57
Re: Dotaz...
To víme, ptal jsem se, zda-li tato akce musí být stejně jako u menších modelů po každém nastartování nebo jako u FL GLC jednou a zůstává vypnuté.
11. 8. 2020 15:56
Re: Dotaz...
V A a posledním GLA to vypnout natvrdo nejde a tlačítkem se dostaneš jen do menu asistentů. Tam musíš potvrdit.
11. 8. 2020 15:38
Všetko fajn, ale...
...začínam si všímať ako mainstream jazdnými asistentami už dobehol prémiu. Prekvapilo ma napríklad, ako dobre vie nový Golf preberať značky, automaticky im prispôsobí rýchlosť alebo vie, že sa blíži zákruta či kruhový objazd. Pri spôsobe preberania povolenej rýchlosti mám pocit, že je VW teraz trochu ďalej.

Čo sa týka ovládania, tak nové Ečko je stále super, ale napríklad z nových tlačidiel na volante som nijak nadšený nebol, prídu mi horšie ako pred faceliftom. Napríklad pridávanie/uberanie rýchlosti adaptívneho tempomatu teraz funguje tak, že dotykovo sa prstom pridáva rýchlosť po jednotkách a stlačením po desiatkách km. Lenže nie každé stlačenie si vždy ten tempomat všimol. To považujem dosť za fail.

Ale napríklad je fajn, že keď sa pod 20 km/h pri zapnutom adaptívnom tempomate aktivuje asistent pre jazdu v kolóne, tak sa auto natlačí kolesami až na bielu čiaru, teda automaticky robí záchranársku uličku. Keď sa kolóna rozpustí a doprava sa zrýchli, auto sa vráti do stredu jazdného pruhu.

Celkovo toto nepovažujem za nejaký rozsiahly facelift, skôr takú klasiku.
11. 8. 2020 15:23
Re: Dotaz...
Áno, je to normálne v menu a asistenti.
Avatar - Dinar
11. 8. 2020 13:05
Re: Dotaz...
Myslíš faceliftované éčko?
11. 8. 2020 12:49
Re: Dotaz...
Jde to natvrdo vypnout tlacitkem. Stejne jako asistent rizeni.
11. 8. 2020 08:54
Dotaz...
...minulý týden nám naběhlo do firmy nové GLC a narozdíl od A nebo GLA sedá defaultně vypnout asistent jízdy v pruzích. Je to tak i u E nebo se musí stále vypínat po každém nastartování?
11. 8. 2020 08:39
dobra vychytavka mezi čechy
“Ještě větší vychytávka se jmenuje Urban Guard. Podle toho, jak široký rozsah služby si zaplatíte, umí systém nejen spustit klasické poplašné zařízení. Senzory vozidla také umí zaznamenat, že někdo do zaparkovaného a uzamčeného vozidla narazil nebo je odtahováno – nebo že se někdo pokouší do vozidla vloupat. Řidič je informován prostřednictvím aplikace a dozví se, jaká část vozidla byla jiným parkujícím vozidlem poškozena a v jaké intenzitě. Podle produktových specialistů Mercedesu se chystá i jedno technologické rozšíření – v případě poškození se spustí rovněž záznam kamery nejbližší danému místu. Takže auto samo řidiče nebo piráta, který poškodil zaparkované auto, vyfotí.”
Avatar - KANKUNEN
11. 8. 2020 08:25
Sklamání
Doufal jsem v nějaké odlišení a naopak je z toho zepředu namísto C A. Zadní světla na kupé paráda, kombi o ničem bubřeliny. Pochvala za diesel hybrid.
11. 8. 2020 08:21
Čtení mezi řádky :-D
Pořád je úžasný, ale "očekával bych tišší turbodiesel, po nastartování se ozývá charakteristické vznětové vrnění".
Pořád je úžasný, ale "uslyšíte až hlasité bzučení elektromotoru, alespoň však víte, který z motorů právě pracuje".
Pořád je úžasný, ale "počítejte ale s tím, že jakmile dojde šťáva v bateriích, mohlo by být sladění obou jednotek hladší".
Pořád je úžasný, ale "přepracovaný design mě osobně moc nenadchnul, to je ale jen otázka vkusu. Navíc když sedíte uvnitř, jen si užíváte poskytovaný komfort a na karoserii nehledíte."

:D