Re: Všechny tydle ropný srágory zkrotí Tesla Cybertruck
Kuk mas na mysli tento Cybertruck o ktory nie je vobec taky zaujem ako si Elon namyslal???
Krasne je vidiet rozdiel cisel medzi cybertruckovymi fanatikmi a realitou :D:D:D
Víc nemůžu udělat.
Koukám, už tady z tebe mají srandu všichni.
Zabij se trosko:
6.2 Hellcat
For 2015, Chrysler introduced an all-new high performance supercharged variant of the Hemi engine, called the Hellcat (named after the Grumman F6F Hellcat).[31] It features the same 4.09 in (103.9 mm) bore as the 6.4 L Hemi and the same 3.578 in (90.9 mm) stroke as the 5.7 L, giving it a total displacement of 6,166 cc (6.2 L; 376.3 cu in).[31] The supercharger is a 2,380 cc (145 cu in) twin-screw IHI unit with integrated charge coolers, capable of producing 11.6 psi (80 kPa; 0.80 bar) of boost.[32] This engine is rated at 707 bhp (717 PS; 527 kW) at 6,000 rpm and 650 lb⋅ft (881 N⋅m) at 4,000 rpm of torque[31] and has a compression ratio of 9.5:1.[31] This engine was the most powerful engine produced by Chrysler as well as the most powerful production engine ever in a muscle car until the Dodge Demon was introduced.[32] This engine is not equipped with Chrysler's Multi-Displacement System.[32] In 2017, Mopar announced that it would sell it as a crate engine under the name Hellcrate.[33] A Redeye version with 797hp debuted in the Dodge Challenger in 2019, followed by the Dodge Charger in 2021.
For 2015, Chrysler introduced an all-new high performance supercharged variant of the Hemi engine, called the Hellcat (named after the Grumman F6F Hellcat).[31] It features the same 4.09 in (103.9 mm) bore as the 6.4 L Hemi and the same 3.578 in (90.9 mm) stroke as the 5.7 L, giving it a total displacement of 6,166 cc (6.2 L; 376.3 cu in).[31] The supercharger is a 2,380 cc (145 cu in) twin-screw IHI unit with integrated charge coolers, capable of producing 11.6 psi (80 kPa; 0.80 bar) of boost.[32] This engine is rated at 707 bhp (717 PS; 527 kW) at 6,000 rpm and 650 lb⋅ft (881 N⋅m) at 4,000 rpm of torque[31] and has a compression ratio of 9.5:1.[31] This engine was the most powerful engine produced by Chrysler as well as the most powerful production engine ever in a muscle car until the Dodge Demon was introduced.[32] This engine is not equipped with Chrysler's Multi-Displacement System.[32] In 2017, Mopar announced that it would sell it as a crate engine under the name Hellcrate.[33] A Redeye version with 797hp debuted in the Dodge Challenger in 2019, followed by the Dodge Charger in 2021.
Překlep. 376.3. Za ten se omlouvíám.
To je 6166cm3 a Chrysler značí 6.2.
A je v těch autech, co jsem napsal.
U mě je špatně jeden překlep, u tebe všechno.
Tvůj příští šitkár z radlicí mě nezajímá, nejsem křupan.
Piš si se sobě rovnými.
Čili: 6.2 má FCA od 2015 a tím jsme skončili.
Spláchni za sebou. A předtím se omluv a uznej, že fostek má jako vždy pravdu.
No tak sis tady zase ucvrkl, jen ta matika ti v tom hapruje...
386.3 cui je totiz 6325ccm a FCA ji znaci jako 6.4.
Tak muzes mi krome tech svych hovinek vysvetlit tu 6.2? Coz mimochodem bude motor v mem pristim trucku ;)
Re: Všechny tydle ropný srágory zkrotí Tesla Cybertruck
Jenom pro pořádek - EV mám ze srandy a že bylo zadarmo.
Jinak moc fanda nejsem. Ani ne tak elektromotoru, jako toho dotačního a daňovýho pokřivení ekonomiky a pseudoekologie okolo.
Re: Všechny tydle ropný srágory zkrotí Tesla Cybertruck
Klasické elekroprase. nivc nového. Ale díky. :yes:
Elektroprase totiž neníí, kdo má EV (taky už mám)ale ten, kdo takhle blbě prská.
Snad to čte kolega, co na mě reagoval v diskusi pod dotacemi - dlužím mu tiu definici. Vtip je práve v tom, že nejhorlivější e-prasata EV nemají.
Re: Všechny tydle ropný srágory zkrotí Tesla Cybertruck
Fostku doporucujem ti nereagovat na tohto trolla.
Je to dusevne chory troll-teoretik co vypisuje na autorevue a hybride ody na EV auta a pritom nikdy v ziadnom ani nesedela ani ako spolujazdec a pritom sam jazdi na starom dizlovom aute.Dokonaly adept na H-L.
Ajeje, redneck ve svým sporťáku s korbou a švihadlama je zase tady.
Už máš navoženej hnůj v tom svým pětikorunovým kočkolapu?
Jinak asi 5 let nebo tak. Vrtání z 6.4 a zdvih z 5.7.
Celkem 386.3 cuin abys to pobral i za oušnem.
Normálně je v Hellcatech (Challenger, Charger), ale myslím, že i v Jeepu Trackhawk a teď to budou strak dál a dál, počítám do Duranga už to asi dávaj.