Mam tiez 7 mieste auto a uprimne si neviem predstavit, ako by si s tym poradil ten tvoj vykon. Ja mam 177 kW a niekedy by to chcelo este trosku viac. :) Nie som ziadny pretekar, skor naopak, ale ked ideme plne nalozeni, niekedy treba zrychlit ...
Je to len čínsky produkt, nič viac. Buďto to bude absolútny šunt, alebo sa to priblíži zavedenej konkurencii - ale v tom prípade aj cenou, a tým pádom ie je dôvod niečo takého kupovať. Nové, neoverené, radšej nie.
No tak určitě. Starej Grand Scenic, který váží takových 1700 kg je na tom stejně jako tohle čínské hovado, které bude mít hodně před 2 tuny. Jo a benzínový motor je to samý, co diesel, že?
Na tom se shodneme velkej krám bez dieselu .... K.O.
ale znovu a znovu se snaží vnutit jen benzíny.
Koukněme se na Ssangyong a vidíme že to s dieselem jde !!!!!!!!!!!!!!
Většinou na fotce to vypadá dobře, ale skutek utek. Na druhou stranu takové FC Moto se nečekaně rychle dotáhl na levnější konkurenci, respektive za ty peníze, co za to chtějí to vyloženě dává smysl.
Ale zpět k autu, určitě by tu našel díru na trhu, MPV ubývá geometrickou řadou. Ale s jediným motorem, 1,5 ? Jako základ budiž, ale tam by to chtělo vyloženě dvoulitrovou naftu a popřípadě stejně objemný benzín, popřípadě i více objemný bez turba.
Sedmimístné hovado s motorkem 1,5 l a 110 kW? To je od Číňanů fórek, ne? SAIC vycucal know-how, doma má kupní sílu jak blázen a prorazit na trh bylo pro přímo lehoučké jako pírko a tohle ti komikové vyrobí? Komoušské auto, noname značka a pseudomotor... za půl mega v plné palbě možná. Normálně si začínám těch evropských ekobio koncernů vážit. Kdyby jsme si museli kupovat tyhle fórové hračky, tak skončím u kola a vlaku.