Populární offroad prošel lehkou modernizací, díky které nabídne výkonnější motor s nižší spotřebou, technologicky sofistikovanější výbavu a unikátní vzhled.
Tak ona to katastrofa je i bez té rakve. Jeli jsme s Ozzmanem sami v autě a stejne nad 80 to bylo trápení. Pro takové pohodove ježdění a časté vylety mimo asfalt je to super.
D1 ve špičce je extrém a občas nějaká ta kolona může být kdekoliv, typicky v okolí větších měst. Jinak jsem zvyklý jezdit po dálnici v ČR i zahraničí klidně německými tempy, tak hustou dopravu u nás zase nemáme aby i 130 byla moc :D
Každopádně ani tak nejde o top speed, ale schopnost akcelerace. Třeba s Land Cruiserem by mě cestou na východ od nás hodně trápila takřka nemožnost předjíždění kamionu, resp. hodně komplikované možnosti. Ať už se bavíme o cestě na Slovensko nebo Balkán nebo i dál na Ukrajinu a Rusko. To je pak i 300 koní málo. I na dálnici, něco tě zbrzdí, chceš do levého a nemáš výkon, to prostě nechceš. A v LC pojedeš s plnou zátěží a rakví na střeše, to pak musí být katastrofa.
Současná LC 150 má stále stejný základ jako LC 120 z roku 2001. Ale Toyota auto stále průběžně modernizuje, hlavně motory, nejprve řada KD a následně GD.
Mitsubishi Pajero představené v roce 1999 dostalo pouze vnější designovou modernizaci tuším v roce 2007, ale technika zůstala stále stejná (motor 3.2 DI-D), až to dopadlo, jak to dopadlo - Pajero letos skončilo.
tak pojedeš (ne)běžnou dálniční rychlostí no. Už 3 dny po sobě jsem stál hodinu na okruhu a posunoval se rychlostí kolem 5km/h. Začínám si říkat, že těch 130 je spíš štěstí než běžná věc.
Ten motor potřeboval trochu posílit, v nizkých rychlostech je to ok, ale na dálnici pak i akcelerace 100-130 trvá věčnost, chápu, že to není auto na sprint, ale jinak ohromě schopný LC by mi na té dálnici trochu vadil a V8 není pro každého..nevím, jestli se to sem vozí ofiko.
Jako zrychleni zlepšit o 3 sekundy to je dost. Neříkám ze u krabice je z 0 na 100 důležitý ale 3s je hodne. A verim ze ja bych za 7 litru i jezdil, posledni dobou se mi už u třetího auta daří držet průměrný spotřeby viz údaje výrobce a to se ani moc nesnažim. Spis hodne předvídam a nebaví me furt brzdit. A auto celkově prdacký, přesně v takovém chces vozit svoje dite v tyhle betonový džungli plný nedomrdlejch jelit. Vypada bezpečně a z vejsky a ty masy kolem sebe ti upravena naftová Fabie s hubeným pubertákem za volantem je u řiti
Drží se i s offroadem, i motor zvětšili. Tam, kde Mitsu položilo Pajero a tvrdí, že L200 nemůže mít než tu 2.2 ještěrku, Toyota jede dál. :yes::yes::yes: