Ano a proto 1st – Porsche Taycan, 2nd – Tesla Model S
No já si jej představuji přesně takto, třikrát se rozjede a protože nemá dobře vyřešené chlazení baterií, tak se z 800 koňového auta rázem stane louda s třetinovým výkonem, kterém napráská kdejaký HH.
The Model S is currently the better electric car if you're looking to travel the length and breadth of the country – or the continent – easily. Its range and Tesla’s brilliant charging network see to that. It’s also blooming quick, a bit cheaper (even on whole life costs), roomier and better equipped.
Ano v dojezdu je o celých 13 mil lepší. Což ovšem okamžitě ztrácí při velmi pomalém nabíjení. Jakmile dojde na dynamiku v přímce i v oblouku nebo na kvality podvozku, tak žalostně zaostává.
A? To je jako říct, že to nic nemění na tom, že Octávka má lepší kufr než Ferrari.
Taycan a Tesla S jsou auta s jiným určením a pro jiný typ zákazníků.
Tak snad se jim tech lepsich aut podari vyrobit s audianerama dostatek. :-)
No, pro nekoho, koho zajima desetina s 0—100 a cas na okruhu verim, ze Porsche muze byt skutecne lepsim autem, nehlede na to, ze ma jiste nejvic nejlepsi interier a hlavne znacek s parozim. :-)
Uvidime az dorazi 3-motorova Tesla.
A samozrejme se tesim na Roadster. :yes:
Misto skatulkovani a urazek zkus radeji diskutovat. Muzes zacit treba tim, jaka je tvoje definice "lepsiho" auta. Ve zdejsim skodovacko-chaluparskem kraji, kde etalonem je 1.9tdi s nejnizsi moznou (i nemoznou) spotrebou a nejvetsim kufrem si Model S v primem srovnani s Taycanem nevede tak zle. :-!
Dik ze na me myslis. A (predem) diky za pokec.
Hezky vecer
PS Pro toho, kdo zustal myslenim u poctu ventilu, valcu, turb, rychlostnich stupnu v manualu a hlavne s nepostradatelnou pakou rucni brzdy.. je samozrejme clovek obdivujici Teslu sektar.
Je to dano vetsinou predevsim tim, ze pro tyhle lidi je pochopeni myslenek sekty a pochopeni techniky elektromobilu na stejne urovni.
To ale neni problem Tesly a jejich fanousku.
To je problem (neznalosti, strachu z neceho noveho resp. lasce ke statu quo, neprizpusobivosti...) jejich hateru. ;-)
https://youtu.be/-HxIHLpgCl4
Obdiv Tesly, narozdil od abstraktnich nehmatatelnych (a casto zvrhlych) myslenek sekty, ma (i kdyz si to nechces priznat) sve realne zaklady, ktere mimochodem odrazi i hodnotu firmy. A jelikoz se jedna o aktualne nejhodnotnejsi automobilku sveta, tak na tom asi neco bude. Co?
Jinymi slovy, jestlize mas fanousky Tesly za sektare, tak je sektou podstatna cast zdejsiho kapitalistickeho zrizeni. Coz uz ale z principu neodpovida definici sekty. A za sektare bys mohl byt povazovan spis ty sam. :-O
Jinak ja samozrejme Taycanu fandim. Stejne jako kazdymu jinymu EV.
"Audi vysílá Porsche na pomoc stovky zaměstnanců. Vyrábět budou elektrické Taycany"
Hustý by bylo, kdyby vyráběli neelekrické Taycany...nebo jak je ten titulek myšlenej?
Asi "elektro" v nadpise furt kliká... :-!