Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC – Kapesní raketka jen na oko

Space Star se v rámci letošního faceliftu dočkalo výraznějšího vzhledu. Na jednu stranu vypadá možná trochu směšně, na druhou stranu bude styl pro mnohé lákadlem.
Zpět na článek
Avatar - Zetti
10. 9. 2020 08:58
Re: Mitsubishi
Ti zarytí koncernisti si hrozne libujou jak jsou na ne v tech servisech hodni, vsecko opravi, vymeni a za par tydnu tam jedou zase jako do oblibene trochu luxusnejsi restaurace. I nhradni auto jim pujci, kaficko uvari. My mame jednoho v rodine, prestoze jeho passat je od nova zdrojem neustalych potizi, tak jde pro nove auto zase do VW. Tentokrat to bude Tiguan Allspace diesel, Tak jsem zvedavej, co to bude za sypaka

Jeste k tomu pasikovi, si dava ze jizdy loket na hranu dveri, az tam promacknul do tapecu diru. Reklamaci mu neuznali s tim ze na hranu dveri se ruka neodklada. Nekdy to musim vyfotit, ale mam strach aby nemyslel ze si z nej a jeho pekace delam p*del
Avatar - 3_diamanty
10. 9. 2020 08:38
Re: Mitsubishi
asi tak... ked poviem ze na prvom lanceri po 8 rokoch bracha nemenil este ani ziarovku tak nik neuveri... neskutocne spolahlive auto.. v eu bohuzial aj hodne nedocene.... pritom maximalne robustne spolahlive mechanicky odolne s vybornym podvozkom aj radenim a celkovo aj jazdnymi vlastnostami... len bohuzial v eu sa netrafilo vkusu olizovacom plastov a chybal aj kombik ktory u predchodcu bol... ale inak aj dnes ako nejaka jazdenak nezmar auto.. ktore prezije aj o generaciu novsie kusky z europy
Avatar - idam.i
9. 9. 2020 22:21
Re: auto bez dieselu
Za to ty potešíš vždy. :no:
Avatar - Zetti
9. 9. 2020 11:57
Re: Mitsubishi
Presne, nakupem evropskeho auta podporujeme masivne i servisy a vyrobce nahradnich dilu. Mezitimco majitele japonskych aut skoro nevedi jak servis vypada. Jak k tomu ty servisy prijdou?
A jak k tomu prijdou ti majitele evropskych aut, ktery musi sazet do oprav spoustu penez?
To by se melo zatrhnout (:-)))
Avatar - xxc
9. 9. 2020 11:27
Re: Mitsubishi
Nevidim dovod, aby sme v EU kupovali japonske auta. Potom tu polovica fora place, ako sme v EU zabili automobilovy priemysel. Rovnako, ako si zvolime ekologickych predstavitelov a potom nadavame, ze nam nedovolia neekologicky jazdit lacno :-)
Avatar - 3_diamanty
9. 9. 2020 11:06
Re: Smutná bodka
ten bodykit je hnusny to ano .. pisem to uplne hore.. dat tam 15tky ale kasnu uz bez bodykitu ( ktory z neho robi akusi obrastenu hrudu so zapadnutymi kolami ) .. najkrajsi aj najsympatickejsi space star je uplne normalny bez toho bodykitu a na vacsich 15tkach.. v nejakej cervenej aj bielej je to potom az krasavec... elegantny ... proste ten hrackarsky farebny bodykit fakt nebrat ale radsej si dat full vybavu kde su vsetko uz LED svetla aj 15tky kola ( a samozrejme nebrat tmave kola to je dalsi hnus ) ... aj sikovny displej s podporou apple car play v kabine ... :yes:

snad tu raz bude jeho test aj bez toho smiesneho dodykitu ale v top vybave ( na striebornych 15tkach ) a kludne potom aj s cvt povedzme .
Avatar - 3_diamanty
9. 9. 2020 10:49
Re: Mitsubishi
do bodky suhlas....hlavne skoda toho ze uz nemaju v ponuke nieco ako colt ( teda male auto ) a aj lancer ( nizsia stredna ) ... takze fakt ak clovek nechce SUV.. a aj to najlacnejse ASX uz stoji aspon 17 tisic eur ... ma smolu... tiez by som rad kludne skusil colta ale v danej dobe nemali uz ziadne male auto od mitsu v ponuke a ta ksom obzeral mazdu 2 polo rio fabiu a pod .. kazdopadne polo ktore mam sa mi paci.. to ano... a nielen pekne ale aj prakticke auta mam rad co polo prakticke rozhodne je
...
v buducnosti to ale ( asi opat bohuzial ) tiez vidim na inu znacku.. proste mitsu nielen ze uz nic ako colt ci lancer nema ( predsa len space star uz je primaly ako jedno jedine auto na vsetko a ide mimo mna ) ale jednak uz mitsu aj konci na europskom trhu a tak je jasne ze nejeden majitel mitsu a.. ako napriklad aj moj bracha alebo ty xylo uz budete musiet sa poobzerat po niecom inom... a rovnako aj ja ako fanda znacky ( ale popravde nemam problem ist inam ..ked raz auto treba tak treba bez ohladu na to komu fandime ) ... ale bracha chce opat potom casom ako nastupcu svoho teraajsieho uz druheho lanceta opat japonca.. mozno neajku hondu mazdu.. kazdopadne japonca.. pacia sa mu aj subaru ale tie su fest drahe ( forester ) .... no a ja ako fanda mitsu tiez nemam inu moznost len v sucasnosti jazdit polom ( ktore bolo v danom case kupy pre mna asi najlepsaj volba v segmente ) a do buducna bud si zohnat nejake jazdene ASX v dostupnej cena alebo jednoducho ist niekde uz do toyoty ci seatu a pod... skratka je to tak.. mitsu momentalne uz nema model ktory by som realne bol schopny kupit v dohladnej dobe a este k tomu aj odchadza z eu trhu takze treba ist inde ( hoc samozrejme fandit znacke budem rovnako silno aj nadalej a verim ez raz sa do eu opat vratia ) .... jedine uz potom ako vravim.. jazdene ASX nejake 5 rocne casom .. inak nic.... pootm uz jedine nieco ine.. seat toyota suzuki a pod.. ved nieco sa uz najde .. nejde o zivot ;-)
Avatar - lamal
9. 9. 2020 10:16
Re: toppík
priestor v zadu a cena to uznavam... na ukor bezpecnosti, lebo od r. 2012 sa vyraba na tom istom zaklade

vo vseobecnosti moze mat maly mysiak radenie lepsie, no nikde nie je tak tragicke aby to bolo neunosne... a to myslim plati uz aj pre PSA... kvoli tomuto si ho nekupis

spolahlivost neries, nemyslim si ze nejaka i10, alebo aygo atd budu mat nespolahlive atmosfericke motory...
Avatar - iudex
9. 9. 2020 10:09
Re: Smutná bodka
Zrovna včera som ho obzeral vystavené v nákupnom centre a ako prvé mi i´udrelo do očí, ako lacno pôsobí tá snaha o športovosť s červenými prúžkami. Na malom a vysokom autíčku s malými kolieskami to pôsobí smiešne, celkovo auto pôsobí ako zabudnuté spred 10 rokov. Ale kto chce spoľahlivé nové auto za nízku cenu, OK, z tohto pohľadu zmysel má. Len zase pre takého záujemcu sa nemusí hrať na hotheč.
9. 9. 2020 09:31
Mitsubishi
Nějak nechápu, co tě vede k tomu, že někoho označuješ za fanatika. Je tady určitě pár lidí, kteří cpou svou oblíbenou značku skoro pořád do diskuze, ale to určitě není Zetti. Já osobně mám oblíbené japonské výrobky od doby, kdy jsem začal objevovat technologickou/řemeslnou kvalitu japonských motorek (ve srovnání s českou a následně evropskou produkcí). Měl jsem (dlouhodobě) dvě Toyoty (Corollu a RAV4), Subaru (Forester) a teď mám dvě Mitsubishi a moje zkušenost je obdobná jako s japonskýma motorkama - tedy jezdím, měním olej a filtry, ale nic jiného neřeším. Obdobně má Peter Topper (3 diamanty) z rodiny zkušenost s Pajerem a Lancerem, která je trochu jiná než u dalších značek, které zná ze svého okolí. Už jsem tady zmiňoval, že v současnosti Mitsubishi nenabízí typ, který bych chtěl vlastnit a tak budu muset přejít k jiné značce, ale to neznamená, že mě tahle značka přestala zajímat.
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2020 22:49
Re: toppík
vnutornym priestorom... preciznym radenim... moznostou volby automatu ( nie kazde mini to ma ) a urcite aj spolahlivostne... 1,2 mivec bude nezmar... a v neposlednom rade aj kufrom.... ktory je rozhodne vacsi a pouzitelnejsi ako v nejakom aygu ....

sedel si v pande vzadu alebo v aygu ? pricom space star ma vzadu miesta ako fabia I. ... to ani nejde zrovnavat s pandou ... rozdiel neskutocny... ja som v space stari sedel u nas v ke na predajni .... je v kabine vacsi aj ako swift ktory sa uz hra na auto o triedu vacsie...
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2020 22:46
Re: jedno z poslednych
ja som si najprv myslel ze to bude bez sance s kocikom... ale nakoniec pekne vosiel ... samozrejme auto je hned plne ale vojde.... no ale zatial nosime len vajicko vzadu .. takze pohda... a zase nejak casto neplanujem prenasat kocik v aute ak aj nasich aj svokrovcov mame pod nosom a tych par jazd s kocikom uz kdesi mimo mesto asi prezijeme.. zatial... v buducnosti ale urcite uz sa zide aj vacsi kufor... mozno nieco velkostne aspon ako ma scala asx kamiq a pod ....

tak ciste do mesta elektricke auto ma zmysel... to ano.. prave tu mi dava najvacsi zmysel elektromobil... :yes:
8. 9. 2020 21:43
Re: Smutná bodka
Ždímání veškerých jeho schopností môže byť zábavné maximálne pre automobilového novinára, ktorý sa s tým párkrát povozí a nič iné ho pri tom ani nenapadne, lebo sa už príšerne nudí. Ale keď s tým má niekto žiť a ešte si to náhodou kúpi na základe tejto recenzie, tak ďakujem pekne.

Ak by toto vyrábala Lada, tak okej, ale od Mitsu budem mať vyššie nároky. Zlaté časy Coltu.
Avatar - Ada je zase tady
8. 9. 2020 16:35
Re: jedno z poslednych
Ne! Do ASX patří diesel. Ovšem ne od rendlíku! :-!
Avatar - xxc
8. 9. 2020 15:54
Re: jedno z poslednych
Pre dôchodcu je ideál malé BMW na obyčajnom podvozku. Na žiadne iné auto som nepočul toľko chvály od dôchodcu, ako na BMW.
Avatar - xxc
8. 9. 2020 15:51
Re: jedno z poslednych
Takto sme nosili kočiar aj v starej 208ke :-) Inak čisto do mesta je ideál jedine elektrické, také autá sa vôbec nedajú porovnávať a do mesta sa nehodia. Jedine, že človek nemá kde nabíjať.
Avatar - Zetti
8. 9. 2020 15:45
Re: Re: Dokonala vizitka znacky
Za a nejsem fanatik a za b mi tahle velikost auta nezajima, at je to rio nebo space star.

Klidne pujdu priste do forda, lexuse, hondy nebo cehokoliv jineho co mi bude komplexne vyhovovat. Mel jsem kolem 40 aut a mits byly z toho jen tri. Pred timhle to bylo bmw komiku
8. 9. 2020 15:26
Re: Re: Dokonala vizitka znacky
Hej, a co z vami dvoma mitsu fanatikmi popisanych vyhod by nesplnala felda lxi model 95? Niekto aj zastaralost moze povazovat za vyhodu ale celkovo plati co som napisal - ze auto je minimalne 10 rokov pozadu za konkurenciou. Postav to vedla triednych rivalov a popri napr. Riu si to kupi len blazon.
Avatar - lamal
8. 9. 2020 12:31
Re: toppík
a cim strci tie omnoho novsie auta do vrecka (okrem ceny) ? spolahlivost novych aut asi nevyvestis, alebo jo ?
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2020 11:58
Re: jedno z poslednych
dik.. kociarik vojde takto zlozeny... podvozok v kufri a zbytok v kabine.... https://img4.auto.cz/…ed6a35e163c0.jpg na fotke je vzadu v kabine aj vajicko aj kociar.. ak ale telo kociara dam dopredu tak vzadu moze byt manzelka s vajickom .. zatial ale jazdime len s vajickom... v pohode miesta dost...

teraz som tu uz pomenej kedze mam uz fakt ine povinnosti... ale su to mile povinnosti :yes:

PS: nepopieram ale ze o par rokov uz chcem nieco vacsie...
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2020 11:57
Re: Dokonala vizitka znacky
suhlas... na vyslovene mestsky zivot ako druhe auto v rodine na nakupy a vybavovacky po meste asi jedna s najzaujimavejsich volieb v segmente.. navyse uz aj celkom stylovo vyzera po tom poslednom facelifte.. taka vreckova nie raketa ale aspon vreckova kusa.. viem si predstavit ze v tom moze byt vcelku zabava hltat kilometre a prezivat to spojenie auta s soferom... k tomu precizne radenie.. komfortny podvozok... za dane prachy fakt zajimavy hrac v segmente... ideal naprikald aj pre dochodcu ako nahrada za nejake 20 rocne punto alebo pre mladeho sofera ktory este nema nasvoj vysneny S klasse ale je aj tak je happy ze nemusi uz nikam chodit MHD ci peso... cize aj ako prve auto na zaciatok pre niekoho mladeho ( ktory je povedzme sam ) podla mna celkom slusna volba...
8. 9. 2020 09:37
Re: jedno z poslednych
:-) No tak to gratulace, to nebude kufr nikdy stačit. nejdřív kočárek, pak odrážedlo a jiné dětské nutnosti. :yes:
8. 9. 2020 09:12
Re: jedno z poslednych
Tak v tom prípade to mala byť Kia Rio, nie?
Avatar - speedfred
8. 9. 2020 09:10
Re: jedno z poslednych
V tych časoch pre teba existoval iba koncern H/K, u nich nebolo nič rozumné v ponuke? Co si pamatám tak si preferoval len atmosféru. Nič v zlom iba sa pýtam.
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2020 09:08
Re: jedno z poslednych
tak polo ma vacsi kufor aj celkovo je dospelejsie a jazdim s nim aj mimo mesto kde sa mi zivsi motor tiez zide... som proste uz mimo segment miniaut... ale kebyze mam dom a neajke to ASX tak k nemu do mesta by som si rad kupil ja space star.. ale ako jedno auto na vsetko je segment miniaut fakt mimo mna.. pritom aj to polo co mam je uz na hrane... a do buducna chcem nieco este vacsie ako polo... predsa len uz sme od polky augusta traja a nie dvaja .. ale zatial este staci .. :yes:

ale ako miniauto do mesta by som space star fakt bral... uz ale ako auto na vsetko je kusok mimo mna a nepostacuje... jasnejsie to uz napisat neviem ... ale kto ma tu kusok pozna vie presne o com pisem... a ako to myslim
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2020 08:52
Re: toppík
som rad ze sa tu spomina aj to presne radenie.. lebo pri inych testoch sa o tom moc nezmienuju ... ale skor vytahuju len same kydy na pritom inak skvele miniauto ( chce to aleuz rovno top vybavu ) ... ktore strci aj po rokoch do vrecka mnohe novsie miniauta.. aj motorom aj prestorom aj vybavou ci spolahlivostne.. taketo auta nam este raz budu chybat.. ale na to prideme az vtedy ked uz nebudu... :yes:
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2020 08:43
Re: jedno z poslednych
tak vies ked ono mitsu nema auto v malom segmente tak co narobis .. ja ako jedno auto na vsetko potrebujem predsa len nieco uz kusok vacsie ( aj kufrom ) aj motoricky silnejsie ako to co ponuka minisegment bez ohladu na znacku ... ;-) a rovnako nejazdim len ciste mesto... ale aj kusok mimo a tu uz mi vyhovuje nieco ine..ale ako mestska stuka je space star vyborny... alebo aj pre dochodcu :yes:

verim ze ta moja slusna odpoved aj patricne uspokojila :yes:
8. 9. 2020 08:23
Re: jedno z poslednych
Pokud je to auto tak skvělé, tak ho vyměň za svoje Polo. Má už cca 3 roky, ale stejně se prodává za cca 250 000 Kč, SK inzerce taky 10 000 EUR. Využij této jedinečné šance vyměnit svůj starý vůz za nový s minimální ztrátou. Máš jedinečnou možnost, která se podaří jednou za život. :-) A hlavně napiš recenzi ve které srovnáš Space Star a Polo.
Avatar - Zetti
8. 9. 2020 08:07
Re: Dokonala vizitka znacky
Me zas napada odolne, spolehlive, blbuvzdorne auto pro toho kdo nikam nespecha a nejezdi dlouhe trasy. V dnesni dobe turb a filtru pevnych castic docela vzacnost.
Avatar - xxc
7. 9. 2020 21:45
Re: Smutná bodka
Praveze test vyzera dost nadsene. V dazdi to nebezpecnejsie nebude, ako Renault. Interier sa vyvetra, motor je vraj dobre odhlucneny a parkovacie senzory sa daju domontovat. Smutny koniec to zdaleka nie je, nedavno zomrel dlhorocny sef a clanky pisu ody na jeho uspechy a sposob riadenia :-)

Tento odsek korunuje cele auto:
"Vybrané zákazníky pak potěší až nečekaně zábavný charakter auta, ladící k jeho sportovní vizáži. Rychlá jízda vás totiž se Space Starem bude navzdory velkým náklonům karoserie a lehkému řízení bavit, ždímání veškerých jeho schopností je ryze zábavné, přestože ve výsledku nejedete nijak zvlášť rychle. Alespoň ale díky tomu jedete pořád v relativně bezpečných a hlavně limity povolených rychlostech. Duch rallyeových tří diamantů nicméně pořád žije!"
7. 9. 2020 18:46
Smutná bodka
Pre mňa žiaľ víťaz Najhoršie auto roka. Neexistuje prakticky žiaden dôvod sa rozhodnúť pre toto auto. V daždi nebezpečné, interiér smrdí lacným plastom, hučí to, vysávačový efekt CVT, v najvyššej výbave si to nik normálny nemôže kúpiť za tú cenu. Je to smutný koniec pôsobenia jednej kedysi dobrej automobilky v Európe.
7. 9. 2020 18:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 9. 2020 18:23
Dokonala vizitka znacky
Toto auto je dokonalou vizitkou celeho Mitsubishi v Europe - kedysi pokrokova znacka ale teraz tak minimalne 10 rokov za konkurenciou. Predavat toto v roku 2020 by chcelo odvahu aj niekde v juznej Amerike.
7. 9. 2020 17:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 9. 2020 17:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
7. 9. 2020 14:13
Re: jedno z poslednych
Toper máš plno keců, ale sám sis koupil TSI.
Avatar - Ada je zase tady
7. 9. 2020 13:30
Re: jedno z poslednych
Do nástupce ASX nemají motor
7. 9. 2020 13:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2020 13:12
jedno z poslednych
lacnych miniaut s nizkymi nakladmi na servis ci palivo .. navyse s razvorom na urovni swiftu a skoro aj fabie .... osobne by som tu bral ale vacsie 15tky kola a klasicke "strieborne" disky... ale inak biela farba kasne tu fakt sedi .. a az prekvapivo dobre ... krajsia ako ta svietiaca zlatista ... takisto ziadny wow bodykit tu netreba.. len skutocne pekne kola a peknu farnu kasne...

s 1,2kou ideal do mesta a aj na primestske jazdenie... k tomu moznost automatu... na miniauto solidne moznosti aj vybav aj prevodovky.. skoda chybajuceho nejakeho este silnejsieho motora ale chapem...

kazdopadne solidne mini.. aj priestorom aj motoricky aj moznostou automatu ... a ten motor bez priameho vstreku.. aj turba ci filtra castic prezije hadam aj buduceho majitela.. na flakanie po meste rozhodne jedna najzaujimavejsich volieb s predpokladom aj dlhej zivotnosti a funkcnosti pri co najmensich servisnych nakladoch ... par tychto "novych" space starov u nas uz vidim a skutocne takato biela mu sekne asi najviac.. vyzera razom akosi dospelejsie aj elegantnejsie a urcite lepsai volba ako nejake aygo ci panda a to po kazdej stranke ... tak drzim palce nech este nejake 2-3roky v eu na trhu vydrzi... :yes:
Avatar - lamal
7. 9. 2020 13:11
toppík
ideš :-!

... celkom pochvalna recka, ktovie aka je bezpecnost, lebo az na tieto obavy to vyzera byt super kauf na nakupnu tasku a male autí... 3val 1.2 je ciperny, spotreba je skvela..