Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Závěr dlouhodobého testu: Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet – Normální auto se loučí

Fiat Tipo 1.4 T-Jet po roce opouští nejen naší redakci, ale i automobilový trh. Na skladech českých prodejců je posledních 300 aut s věčným motorem a bez asistentů, co se s vámi přetahují o volant.
Zpět na článek
27. 10. 2020 20:18
Fiat tipo ok
skvělé táhne pevně drží na cestě má 16 kola plná spokojenost za 280000 včetně tempomatu metalízy autorádia USB kufr 550l...... co víc si přát proti Octavii a za 2-3x dražší
Avatar - Mikesus
17. 9. 2020 19:39
Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavé.
Nejsem mechanik, to netuším :D
Ale když se znovu potkáme můžeš se zkusit podívat :D
17. 9. 2020 07:28
Re: reakcia na autora
tlieskat EK je ako tlieskat UV KSC....

takze si este vacsi blbec, nez sme dufali.
17. 9. 2020 06:45
Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavé.
I hliníkové těhlice s rameny?
Corolla je samozrejme špička👍
Avatar - Jaros71
17. 9. 2020 00:47
Re: Nestačím se divit, co se tady...
Původní Fiat Tipo 1.9 TD Grandtourismo jsem měl několik let , super auto , prostorově i interierem , perfektní motor , žádné technické problémy , na konec 20. století výtečný model. :yes:
16. 9. 2020 13:40
Re: Nestačím se divit, co se tady...
No tak to jsem ty výrobní počty původního Tipa podcenil! :-)
16. 9. 2020 11:16
Dobrá volba
Kdo má jakýkoli problém s ropáky, ten si tenhle t-jet Tipa vychutná. Spotřeba bude při pravidelném provozu ještě nižší, ale ten počáteční sytič je znát, zvláště na kratších trasách. Osobně považuji benzínových 7l/100 km za naprosto pohodovou spotřebu, to pro ty, kteří argumentují nižší u konkurence, ale za cenu nesmyslných servisních nákladů. To platí i o "levném" interiéru - ne vše levné se kazí tak rychle jako leccos drahé. To platí o různých plastech i o potazích.
16. 9. 2020 10:11
Re: Nestačím se divit, co se tady...