Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropská komise chce opět přiškrtit emise automobilek, Němci jsou proti

Podle zákulisních informací se Evropská komise chystá navrhnout další výrazné zpřísnění emisních limitů pro rok 2030.
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 11:41
Re: 2030
Ta nafta PŘESNĚ NAOPAK = to mi naopak vadí. Ale napsal si jen k dotování nafty mnoho set urážek = než ti došlo že mám pravdu = v tom je to stejný. Stejně tak Babiš = kdysi ho hájil = dneska mě cituješ
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 11:34
Re: 2030
Tak tohle už je demence = nejen že si to nepamatuješ ale dal sem opět i odkazy

Chápu že nemáš maturitu = ale tohle je učivo ZŠ
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 11:29
Re: 2030
Slušná blbost = nejsprostší člověk co napsal (doslova) tisíce vulgarit a oslovuje mě Z.MR..De a XIND.Le píše o slušnosti

SOBECKY MYSLÍCÍ to VYSVĚTLÍŠ???
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 11:25
Re: 2030
Bez uráženi to nelze to nedáš?

Viz 10:29 a) nebo b)?
17. 9. 2020 11:24
Re: 2030
S tebou se ty xindle jinak bavit nebudu. S normálníma slušnejma lidma se bavím normálně. Ty seš z-mr-d, tak se s tebou podle toho bavím. Už jsem ti to několikrát vysvětloval a furt to nechápeš.
17. 9. 2020 11:21
Re: 2030
Jasný takže opět jen tvoje oblíbený bláboly a vymýšlení :D
17. 9. 2020 11:16
Re: 2030
Teď mi jen řekni co si tím svým nesmyslným pomatených příspěvkem chtěl vlastně sdělit? Jak to souvisí s tím, že v reálu mají ty auta jiný emise (jedno jestli NOx nebo CO2) než na papíře? Proč do toho ty tupane zase taháš tvoji oblíbenou dotovanou naftu a Babiše?
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 11:16
Re: 2030
BEZ uráženi = to nelze?

Ano tak sme se dali my 2 do řeči = že jsem tě opravil, vysvětlil a dal odkaz

Sobecky myslící? To vysvětlíš? :-O :-!
17. 9. 2020 11:10
Re: 2030
Ty seš arogantní sobecky myslící a neustále nespokojenej dement, takže ano pohybuješ se v jiný znalostní skupině :D
17. 9. 2020 11:08
Re: 2030
Jistě mi poskytneš nějaký relevantní odkaz s časovým plánem jak se bude postupně končit s benzínem a naftou v autech ;-) Když se to učí na 2. stupni, tak něco čím dokážeš svoje tvrzení seženeš.

Plácat si můžeš co chceš, ale budoucnost následujících let a desetiletí je že EV a v následující dekádě snad už i ten vodík bude jen součástí možných druhů pohonů, který si budeš moct do auta dát. Podle způsobu použití auta má totiž každý způsob svá pro i proti. Rozhodně nepočítej s tím, že počet aut na benzín a naftu bude klesat k nule a EV poroste ke 100%
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 11:06
Re: 2030
A neopisuj furt JÁ JÁ JÁ používáš ty a upozornění na to dávám já

Anomálie že říkáš že máš dům a současně že tam nemáš jak nabíjet si ty

Tak holt tohle není pro tebe = pro stamiliony evropanů je
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 10:56
Re: 2030
Ano přestanou = učí se to na 2. stupni ZŠ

Ale neboj TEBE se to nejspíš už tykat nebude
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 10:29
Re: 2030
Ano pohybuju se v JINÉ znalostní skupině než ty = to VÍME

Že ty tomu řikáš bublina = snad ti to pomáhá. Vtipný je že mám nejen víc načteno (čemuž se opakovaně vysmíváš) ale mám i větší praxi s auty víc značek = a fakt Mám 190 cm :*)

Téma dobíjení ti vysvětlovalo během let už x y lidí VČETNĚ odkazů = jak vidím nepomohlo to. Parkoviště pro víc jak 150 aut už dávno fungují = dokonce si na to DOSTAL ODKAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOŽNÁ kdyby ti něco k tématu vysvětlil Jřiká Vejrazka TO by mozna mohlo zafungovat = viz xindl Babiš apod. často se po letech chytíš a otočíš roky ti to vysvětlovali jiní = třeba přišel čas na průlom.

Já si pamatuju žes ho dostal = ty opět ROKY přístup: " Co JÁ nechápu to NEMŮŽE existovat"
No a vono exituje = ostatně roky urážíš vysmíváš se píšeš vulgarity = na komplet EV vozový park jen český Moneta Bank http://www.hybrid.cz/…na-elektromobily roky to tu v diskuzích tvrdíš o rychlonabíjích místech = hele KOLIK se jich teda zatím zhroutilo? Jak fakt vážně = kolik? Mýlíš se celou dobu TY nebo těch pár lidí co ti to tu vysvětluje a všichni kdo to realizují? Je to hodně jednoduchý:
a) mýlíš se TY ryccardo
b) svět + pár místních diskutujících typu elektrikar
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 10:27
Re: 2030
Jako že FURT NEpochopil? No to chce čas = zatím to tak roky bylo = nejdřív si zpochybňoval často urážel a nakonec = no viz dotování nafty = rok urážení vysmívání stovky a stovky vulgarit

Dneska VÍŠ že nafta musí bejt dotovaná..
Dneska už SÁM říkáš že Babiš je xind..
Jen BLBÝ že nejdřív je to urážení a fakt ve VELKYM stylu = už si odhal kolik tisíc urážek si mi napsal? A ty TISÍCE bohužel není výmysl = na to že PAK později otočíš změníš názor dojde ti co sem říkal a SOUHLASÍŠ s tím = to je fakt VELKÝ číslo vulgarit

Časem zjistíš že auto co má na 70 km jízdy na elektřinu = denní průměrný nájezd no problem ujede = jen na elektřinu

Samozřejmě s výjímkama jako si ty = co běžně na okresce předjíždí 140 km/h a často jedou přes 200 km/h. Tam holt spalovák naskočí a spotřeba/emise vzroste = ale to je ať jedeš na COKOLIV žejo ;-)

Většina ostatních = dle toho už docela reálného WLTP = emise nula nebo nějaký malý. Víš že ÚPLNĚ STEJNĚ si to kdysi zpochybňoval u NOx v době dieselgate = jaká je realita už víš https://www.idnes.cz/…109_automoto_fdv
17. 9. 2020 07:56
Re: 2030
Vítej v reálným světě. Život na papíře holt vypadá jinak :D
17. 9. 2020 07:53
Re: 2030
A zase ty jájínku ty tvoje přístupy. Ty si žiješ ve svý bublině a předpokládáš, že to mají všichni stejně. Nabíjet v práci v mým případě taky nelze. Na velikým asfaltovým parkovišti jaksi není kde to auto napojit do zásuvky. Kolik firem myslíš, že je připravených na to, aby jim přijelo do práce 100 nebo 150 aut a každý mělo připravenou zásuvku?
17. 9. 2020 07:50
Re: 2030
Bez auta? Myslíš, že se přestanou vyrábět auta do kterých se bude tankovat benzín nebo nafta? EV rozhodně v následujících několika desetiletích auta se spalovákem nenahradí. Bude to prostě jen další druh pohonu, který budeš mít na výběr, takže nemusím na barák ani kopat venkovní zásuvku ani si na nic zvykat.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 21:27
Re: 2030
Proč MÝCH?

Co furt nechápeš na těch 29? Já s tim BMW nebo Toyotou apod, dám i 0 = a zdaleka ne jen já. Co tam furt dokola ZPOCHYBŇUJEŠ? Máš na 50-70 km jízdy jen na elektřinu můžeš jet na spalovák nemusíš

Když vypustíš všech 300 nebo 400 koní spotřeba samozřejmě vzrostemá s ni emise = stejně jako u aut s kterejma máš zkušenosti

Při mě konkrétní trase tam a zpátky = stačí jen elektřina = emise nula
Nebo na to při vjezdu na dálnici na par vteřin šlápnu a bude třeba těch 1,3

Nebo úmyslně pojedu nadoraz jako starou RAVkou přes celý Německo = ale běžnej člověk nejezdí rychlostma jako ty
16. 9. 2020 19:55
Re: 2030
Trend a budeš muset. K tomu opravdu není co dodat.
Avatar - Mikesus
16. 9. 2020 19:38
Re: 2030
Někoho obtěžuje jezdit v kolonách za smrdícím dieselem a taky mu nikdo nenadává. EV je prostě trend, a pokud to tak daleko dojde, buď si budeš muset zvyknout, nebo budeš bez auta.
Avatar - JirkaVejrazka
16. 9. 2020 19:26
Re: Dávám tomu 5 let,
Ajaj, ja myslel "ty taky mej fajn den", protoze co jineho se mu na to da napsat. A az ted jsem si diky tve odpovedi vsiml, jak ten muj prispevek vypada :(
Avatar - JirkaVejrazka
16. 9. 2020 19:19
Re: 2030
Ma pravdu, omlouvam se. Casto pises "nikdo je nenabiji" a tak jsem si ani nevsiml, ze je to tentokrat jinak. Mea culpa.
16. 9. 2020 18:59
Re: 2030
Já jsem napsal skoro. Ale asi reaguješ na někoho jiného.
Avatar - JirkaVejrazka
16. 9. 2020 16:55
Re: 2030
Dalsi, co pouziva slovo "vsichni" bez toho, aby k tomu mel jakkoli relevantni podklady :/
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 16:46
Re: 2030
Nojo De.Bil de.Bilem je a zůstane

Třetina náklaďáků zase dneska už podvádí s emisema = vypojujou dávkování adBlue
16. 9. 2020 16:31
Re: 2030
Takhle to má většina lidí a proto skoro nikdo nenabíjí. Zvlášť, když to auto nafasuje.
16. 9. 2020 15:53
Re: 2030
Není lepší každý den ztratit minutu propojením a odpojenim, než jednou za 14 dní jet speciálně na benzínu i kdyz treba cesta plus tankování zabere 15 minut?
16. 9. 2020 15:46
Re: 2030
Není lepší zapojit kabel a mít ráno vyhřáté auto, než ho nezapojit a ráno skrabat?
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 15:24
Re: 2030
:yes: :-)

No to ale podle dost odpůrců PHEV a EV = nemáš mít rsp. NEMŮŽEŠ mít.. :-!

No běžná garáž prostě má zásuvku dokonce 2 NENÍ nic výjímečnýho = možná starý komunistický poloplechový co asi dodnes někde stojí = běžný u domu pod domem a samozřejmě vlastní dům jako má ryccardo. Holt jeho slovy MÁM HLAVU V PR.DELI když mi nedošlo že nabíjení u něj když má dům je opět jeho slovy téměř nemožný

Zajímavý že ty téměř nepřekonatelný problémy maj ti co nechtějí a HLEDAJÍ DŮVOD my co naopak tak HLEDÁME ZPŮSOB (a často je řešení snadný). Mě zpětně maličko mrzí že sem nevzal Prius = na mý ježdění s tímhle autem výhradně po Praze a Středočeským bych nejeden den měl emise NULA
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 15:19
Re: 2030
No nevím tam je furt to poblíž baterie a nádrž = ŽIVOTU NEBEZPEČNÝ KŘÁPy (alespoň pokud jde o naše HEV. U tebe kde to je fakt o fous problematičtější = to pro ryccarda problém neni
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 15:17
Re: 2030
Jo dal sem na realitu výrobců = ne na ryccarda co mě právě po 7 tisící úmyslně vulgárně napad

Jo jak je velká většina garáží víš jako já = a zásuvky sou tam standard = nemám nějakou super anomálii. Super anomálie je spíš ten kdo má barák = a říká že nemůže nabíjet

Ty to máš jak = jednogaráž? Příbuzný co maj 2garáž maj zásuvky na obou stranách
Avatar - JirkaVejrazka
16. 9. 2020 15:00
Re: 2030
"většina to má jako já = zásuvka ve zdi metr od auta" - ty ses te vetsiny ptal? Ja znam malo lidi, co dnes maji zasuvku kousek od auta. Ale dost tech, kteri by ji tam mohli mit, kdyby jim to stalo za to.
Avatar - JirkaVejrazka
16. 9. 2020 14:58
Re: 2030
Pak by melo smysl nekupovat PHEV, ale proste normalni hybrid (HEV)
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 14:56
Re: 2030
20 metrů je velká no spíš DLOUHÁ anomálie = většina to má jako já https://www.auto.cz/…va-z-budoucnosti?… zásuvka ve zdi metr od auta

Přístup jedno jestli o 100% víc je taky anomálie = většina lidí řeší i korunu v ceně za litr u benzínky

Navíc 3 litry na 100 krát 2 miliardy aut = šup a sme v hajzlu (mnohem MNOHEM dřív než je nutno
16. 9. 2020 14:52
Re: 2030
Měl jsem na mysli PHEV, což ty máš. Hele spíš bych moc nenabíjel. Nemám zrovna zásuvku po ruce a jsem línej tahat denně 20 metrovej prodlužovák. Spíš bych jezdil povětšinou k pumpě. Jestli mi auto žere 3 nebo 6 litrů mě je fuk.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 14:51
Re: 2030
Jo chtěli tankovat do Tesly benzín atd. :-O :D :-!

Taky znám babu do dieslu natankovala benzín a manžel jí zabil. Pravdivý příběh
Avatar - JirkaVejrazka
16. 9. 2020 14:49
Re: 2030
A pak jedna zamestnankyne te banky jela na sluzebni cestu do Ostravy a shanela tam prodluzku, aby ji mohla vystrcit z okna hoteloveho pokoje a dobit si auto na cast cesty zpet na centralu. Pravdivy pribeh.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 14:46
Re: 2030
No na to netřeba garáž = jestli si to nevěděl

Před lety si urážel jednu českou banku která jede už roky jen na EV = no a samozřejmě i mě kterej ti o tom řek a dal odkaz

Tak nabíjet v práci je taky normální

A zkus to bez těch hlav v ... viz já včera jdeš měníš názory správným směrem. Jedno jestli stavba dálnic u nás, soudruh Babiš, dotování nafty a co to přineslo, hybridní auta a já nevím co. Jo co Zeman Mynář Nejedlý Okecáváček = tam už přišla změna názoru nebo furt.. je to to nejlepší?
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 14:41
Re: 2030
Hele že ti to až tak namyslí a spouta věcí ti dojde až po měsících nebo letech = ok. Ale NEBUĎ FURT SPROSTEJ = to i IQ fakt nenavýší. Jen PŘIDÁ absolutního krále vulgarit a urážení

Neblábol že sem inženýr nebo docent a tuhle debilitu že já sem nejlepší taky furt opakuješ = tak ZNOVA = nade mnou je miliarda lidí. Tebe asi sere že ne ty = no to fakt ne = a PŘESTAŇ furt dokola debilně urážet!

Kombinace MÁM DŮM ale NEMŮŽU doma nabíjet = je trochu ANOMÁLIE = vytáhni tu hlavu z pr-d-ele a uvědom si to. MinutY OTRAVOVÁNÍ s kabelem? Ty si navíc nějak tělesně postiženej?

Už si vymyslel PROČ zase bojuješ proti nižším emisím? Když dnešní auta je zvládaj? A ty protože na všechno koukáš jen stylem JÁ JÁ JÁ = a ty si i za 10 let můžeš koupit cokoliv, jde o normu pro tou dobou NOVÝ auta = za 10 let se změnily televize, mobily = no i auta. Už neni socialismus kdy de všechno pomalu a stát brutálně zaostává
16. 9. 2020 14:37
Re: 2030
Nic po tobě neopakuju. To mi bylo jasný už od začátku. Taky tvrdím, že budeme rádi když takových PHEV a EV bude v budoucnu 10-20%. Další desítky let se bude jezdit na benzín a naftu. Prohlídni si vlákno co píšu. Jakej boj máš na mysli?
16. 9. 2020 14:34
Re: 2030
Musím. Nepřijde ti sobecký myslet si že každej má teplou garáž kam si večer zajede a zastrčí si svůj elektrovehikl? Koho asi zajímá, že TEBE to neobtěžuje a tím pádem to nemůže obtěžovat nikoho jinýho. Prostě si jen vylezeš z auta a zastrčíš do něj vedle visící kabel? Jsou lidi, který třeba bydlí v bytovce nebo paneláku a nemají možnost dobíjení respektive je to pro ně komplikovaný. Já sice bydlím v baráku ale nemám garáž. Stojím před ním. A tahat v zimě každý den nějakou prodlužku? Ano je to obtěžující a nechci nic takovýho dělat. Nejsou to vteřiny, ale minuty otravování se s nějakým kabelem. Nemluvě o tom, že ráno si třeba taky tu prodlužku budu lovit v závěji sněhu. To je fakt pohodička.Takže si vytáhni tu hlavu z pr-d-ele a uvědom si že třeba lidi kolem tebe žijou a myslí jinak a není to tím, že by oni byly špatný a ty ten nejlepší.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 14:32
Re: 2030
Ano TO JSME = naprosto zcela BEZ diskuze :D

Hele CO na TOMHLE nechápeš? Jo je to postarší technika = dnešní je ten bavor 545e nebo RAVka 306 koní = ta je de facto to samý ale o generaci DÁL nebo-li NOVĚJŠÍ = vyšší výkon a současně nižší emise

UŽ to chápeš? Nebo jako vždycky zpochybňování hádání se často s bonusem urážení a vysmívání se = a pak časem Babiš JE xindl atd.? Prostě postarší generace PHEV co má Jirka 90kW a CO2 29g/km a novější 306 koní a stejný emise

Nejel sem ho ale to 5kový BMW a řadovej šestiválec a emise trochu vyšší než Toyota ale zase R6 a 400 koní = ten se mi hodně líbí
Avatar - JirkaVejrazka
16. 9. 2020 13:50
Re: 2030
Rozlisuj mezi hybridem a PHEV. Hybrid do zasuvky nedas a PHEV se naucis nabijet denne, pokud mas aspon trochu moznost. Ver mi, je to navykove :)
Avatar - JirkaVejrazka
16. 9. 2020 13:38
Re: 2030
Tak to jo. Bez dobijeni bych byl nekde okolo 4 litru.
16. 9. 2020 13:36
Re: 2030
Aha takže on je novej Prius u tebe starší technika. Tak jsme asi každej v jiným vesmíru :D
16. 9. 2020 13:35
Re: 2030
Tak to bych ti věřil spíš než papírových v reálu nedosažitelných 1,3 litru alias tvých 29 g/km.
16. 9. 2020 13:33
Re: 2030
Jasně ale snažíš se jezdit krátký trasy čistě na elektřinu a využívat po městě elektrický mód. Taky co jsi říkal hodně využíváš dobíjení. Takže na to nekašleš a netočíš do toho jen benzín. To myslím tím hraním. Ve chvíli kdyby si do toho jen točil benzín a občas to ze slušnosti nabil (což bych dělal já) by spotřeba nemusela být 3 litry na sto. Nemyslím, že jsi brzda provozu. Spíš to chování k autu a maximální využívání toho že máš plugina.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 13:32
Re: 2030
No každej nemá ani auto = ale že přechod je DLOUHODOBÁ záležitost = po mě už opakuješ

Tohle je norma pro NOVÁ auta za DESET let = Ty si tou dobou budeš moct koupit = nejspíš naftu, benzín, CNG, LPG, hybrid benzín, hybrid naftu nebo vodík

Takže proč dnes boj proti emisím co budou za 10 let a co dneska umí BMW 545e R6 3.0 400 koní?
16. 9. 2020 13:29
Re: 2030
Tak se aspoň omluv že lžeš. Za 1,3 ti prostě reálně žádnej hybrid nejezdí a už vůbec ne těžký Camry nebo RAV. Konfrontován s realitou, kterou ti tu nastínil Jirka, s mnohem civilnějším Priusem, by sis mohl přestat vymýšlet.
16. 9. 2020 13:27
Re: 2030
To je ale dobře že jsi upřímnej. Alespoň tady pak jako někdo nešíříš bludy o spotřebě 1,3 litru na 100. 5,3 není až takový zázrak. To umí kde jaký TDIčko. Nicméně beru, že jsem s tím asi nejezdil jen kolem komína a při cestách po Evropě rozumím tomu, že hybrid ti na dálnici zase tak moc nepomáhá jako ve městě.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 13:27
Re: 2030
Ty MUSÍŠ bejt furt sprostej?

No tak ta dobrá menšina = není všechno JÁ JÁ JÁ = o tobě. Většina lidí může dobíjet doma nebo v práci. Tys řekl že máš dům
16. 9. 2020 13:24
Re: 2030
Nebezpečný křápy, který mají rozbušku vedle sudu s prachem jsou to přeci pořád. :-[] Průměrný denní nájezd je znám. To ale neznamená, že každej zajede večer do teplý garáže a během vteřiny si dá auto do nabíječky. Já bych to spíš používal jako běžný spalovák a občas to nabil. Spotřeba 4 litry na 100 mi je naprosto ukradená a pohodlnost v podobě zajetí k pumpě a dotankování za 5 minut je víc než se prsit tím, že jezdím za nula. Nicméně bavíme se v mým případě pouze v hypotetický rovině. Hybrid v dalších 5 letech fakt neplánuju.
16. 9. 2020 13:20
Re: 2030
Nemám garáž. Takže zapojit auto do 220 je pro mě přeci jen trochu víc než jen jít kolem auta a strčit ho do zásuvky v teplý garáži. Všichni nežijou v ideálním světě, takže si zkus vytáhnout hlavu z ***.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 12:51
Re: 2030
Je to děs = já zajedu do garáže vystoupím dotknu se kliky a zamknu = opruz. Jdu ven kolem zásuvky a představa že strkám kabel do auta a dobře 10 sekund zdržení = a sem otrok auta. Že s tou 306 koní Camry zejtra pak treba 70 km ujede bez emisí na elektřinu že střechy NE já otrok auta bejt NECHCI

I v tomhle jsme jiní = já docela chci = ty vteřiny dokonce RÁD
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 12:46
Re: 2030
Dieselgate SMĚŠNÝ? TO byl ten ZLOM v emisích = kvůli kterým sou DODNES rozloženy emisni normy!

Tehdy si zpochybňoval možnost nižších NOx = víš jak dramaticky najednou šly dolů. Ostatně i v generaci Dieselgate 1 osobák vypouští jako 10 autobusů (výsměch a urážky tomuhle měření Dopravní fakulty ČVUT si bohužel pamatuju = hele máš představu KOLIK si mi, když si něco nechápal za ty roky napsal vulgarit a urážek? Alespoň zhruba?)

No i v generaci Dieselgate byly viz měření ADAC na obranu VW auta silný i slabý který emise s rezervou plnily

Stejně jako sou dneska = auta co zvládaj CO2 co bude platit za 10 let
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 12:29
Re: 2030
Já taky no spíš až přehnaně dynamický = zajímavej jsou malé rozdíly ve spotřebě RAV 2,5 litr a Auris 1.8 = 6 vs 4,5 litru (snadno lze snížit ke nebo na 4 litry
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 12:26
Re: 2030
Jo starší technika = dnes už je úspornější efektivnější = už DLOUHO se 300 koní RAVky a její spotřebě a emisím zase vysmíváš = má mnohem větší motor větší výkon a menší emise než postarší technika v Jirkově Priusu = myslíš že ti někdy dojde, že si nevymýšlim? Jen ty furt dokola všechno zpochybňuješ = byť nakonec dojdeš tamtéž = xindl Babiš i hybridy viz ty teď v týhle diskuzi

Těch 306 koní 2,5 litr by se mi líbil v Camry = snad tam dorazí
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 12:20
Re: 2030
Různý recenze a zkušenosti? 4 roky mluvíš o našich hybridech jako o životu NEBEZPEČNEJCH KŘÁPECH a tu spotřebu celý ty roky znáš

Jak VÝJIMKY? Průměrný denní nájezd = je znám. Takže PROČ výjimka?

Kolik běžný den u jedeš TY? Kolik průměrně ostatní je známo = takže spíš výjimečně naskočí spalovací motor
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 12:15
Re: 2030
Nebuď trapnej = TAKHLE hloupej není nikdo = ani ty
Avatar - JirkaVejrazka
16. 9. 2020 11:47
Re: 2030
Nojo, kdyz ja jsem proste nevylecitelne uprimnej :D

EDIT: Tech 120 g/km je u stareho hybridu r.v. 2008, ktery se podival vsude mozne po Evrope. Realnou dlouhodobou spotrebu ma 5,3. V dobe jeho uvedeni na trh (model se zacal prodavat 2003) to byl u benzinoveho automatu zazrak, dnes relativne bezna vec.
Avatar - JirkaVejrazka
16. 9. 2020 11:45
Re: 2030
Promin, ja si s tim autem nijak nehraju. Jezdim s tim normalne, jako bych jezdil jinym autem. A pak jen zaznamenavam ty hodnoty, co mi auto ukazuje. A rozhodne nejezdim jen pomalu s detmi do skolky. Nikde nejsem brzdou bezneho provozu, spis naopak.
16. 9. 2020 11:44
Re: 2030
Hamuna říkal, že máš mít nulu, tak proč mu to kazíš :D Nicméně těch 65 g/km považuju za přijatelný a reálně dosažitelný. Z toho lze říci, že žádných 29 g/km u RAV jak píše Hamuna. Realita je 3x taková oproti údajům na papíře. Těch 120 g/km mi přijde až neskutečně moc. To bych u hybrida nečekal.
16. 9. 2020 11:40
Re: 2030
Jasný. Až se v následující dekádě začnou víc objevovat hybridní auta, tak budou emise CO2 produkovaný autama klesat asi dost významně. Co na to, že v globálním měřítku to na klima planety nebude mít žádnej vliv. Co jsem tak četl různý recenze a zkušenosti s hybridníma autama tak je zjevný, že spotřebu kolem 4 litrů jsou schopný běžně dosahovat, i když se člověk moc nesnaží. To je slušný. S nulou bych moc nekalkuloval. To budou vyjímky, ale ono je to v tom množství aut skutečně jedno jestli pár aut bude jezdit za nulu.
16. 9. 2020 11:34
Re: 2030
To ne, ale taky nemusíš mít možnost každý den strkat auto do zásuvky a musíš na to furt myslet, že pak bude nutný někde x hodin nabíjet. Ne zjistit, že na tebe svítí hladový oko a zajet na pár minut k pumpě. Hybrid je pro mě mnohem méně limitující. Nejsem nadšenec, který kam přijede tam hledá zásuvku. Nemíním být otrok auta.
16. 9. 2020 11:31
Re: Dávám tomu 5 let,
Tím, že by mě někdo v autě kontroloval za kolik jezdím se fakt nestresuju.
16. 9. 2020 11:30
Re: 2030
STARŠÍ technika, jak píšeš (v NOVÝM) Priusu Jirky Vejražky žere kolem 3-4 litrů, když to nasimuluješ tak, aby si jezdil výhradně na elektřinu a budeš si s tím nadšeně hrát jako Jirka a jezdit jen pomalu s dětma do školky pak i míň, protože to vlastně používáš jako EV. Normálně s tím ale budeš jezdit kolem těch 4 litrů. Tak alespoň probíhala moje testovací jízda, kdy mi to vynuloval a projel jsem se kolem Semil. Kdybych byl kaliforňan, tak si koupím benzínovej 8 válec :-D Proti snižování emisí nejsem. Jen mi vadí jejich násilný tlačení. Dieselgate bylo směšný, protože se jednalo o už několik let nevyráběný auta tudíž nesmysl vůbec něco řešit. Problém byl již v době vypuknutí aféry vyřešen, protože se vyráběla už auta normy EURO6, která měla vstřikování močoviny a emise NOx byly výrazně lepší než u původních EURO5, takže no stress.
A jestli sis všimnul tak já taky o kus výše píšu, že se tímhle nestresuju, protože už současný hybrid benzíny nemají s žádnýma emisema problém (nejen NOx nebo CO2) takže ty co budou na trhu za 10 let už s tím vůbec nebudou mít problém.
16. 9. 2020 11:09
Re: Pokud toto emisní šílenství....
Ver, že môže. Nie absolútne, ale má na tom veľký podiel.
16. 9. 2020 11:08
Re: 2030
Ale prd musíš. Dojazd sa pomaly ale iste dvíha a skús mi tvrdiť, že pri bežnom dennom posúvaní sa do práce, na nákup či za inými činnosťami najazdíš viac ako nejakých 200 km... Ak jazdíš často dlhé trasy, EV asi nebude to pravé orechové, ale inak pohoda, aj bez plánovania, ktoré spomínaš.
Avatar - lamal
16. 9. 2020 11:07
Re: ma smysl cist bulvar?
Tiez som si vsimol, ze tieto EU emisky su celkom ucinne kladivo na mimo EU automobilky... subaru, suzuki, ciastocne aj mazda a honda si to celkom uzivaju... toyota s nimi vyjebabrala na dobro.

Pohlad konzumentov je odlisny, ovsem ti EU automobilky zaujimat nemusia... ine sa nebude dat kupit.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 09:19
Re: 2030
Realita je že spotřeba a emise se snížily = sám to občas zmiňuješ = po Dieselgate dokonce DRAMATICKY rychle a hodně

Realita všedního MÉHO dne je 40 až 100 km. Těch 100 km výjimečně = takže spousty dni emise NULA

Co tvoje realita? Průměrné nájezdy sou známé = spousty lidí bude mít tu NULU celkově emise dramaticky spadnou

PROBLÉM budeme mít my Česko = v EU jeden z nejhorších výrobců emisí celkově = to co sme teď v dobách konjunktury a vítězství populismu zanedbali = bude drahý dohánět
16. 9. 2020 09:16
ma smysl cist bulvar?
radsi to nebudu ani cist, ale predpokladam ze tam bude cosi o informacich z druhe ruky :-[]

delam pro Skodovku a prisnejsi emise si vesmes preje celej koncern VW a zrejme i dalsi evropske koncerny s napojenim na Bosh, tak aby to co nejvice zneprijemnilo prodeje a planovani zejmena Asijskym automobilkam ktere se soucasnyma limitama snad krome Suziky nemaji vesmes zadny problem ;-) takze do 2 let tady na bulvaru budete psat presnej opak toho co je v tom nadpisu, protoze resit se to ma zacatkem pristiho roku :-!

ucelem businessu je udrzovat jisty status konkurence, a te je ted prislis mnoho na trhu EU, a panove ve vedeni automobilek v EU si to silne uvedomuji i vzhledem k prichazejici mozne "konkurenci" z Ciny ;-)
Avatar - JirkaVejrazka
16. 9. 2020 08:51
Re: 2030
Ja mam realne lokalni emise auta momentalne 65g/km ( https://www.spritmonitor.de/…tail/977640.html ). Samozrejme to hrozne zalezi na trasach. Kdybych jezdil jen kolem komina, bude to vyrazne min. Kdybych jezdil casteji do kancelare po dalnici, bude to splhat nekam ke 100g/km. Za horni strop povazuju svuj stary hybrid, ktery ma realne lokalni emise za ta leta tesne nad 120g/km.
16. 9. 2020 08:21
Re: 2030
Hele já bych se do těch 30 km víceméně každý den vešel nebo je jen minimálně překročil. Navíc u hybridu mi je to jedno. Prostě se spustí motor a jedu na benzín. U EV musíš furt plánovat, aby si někde nezůstal trčet bez proudu.
16. 9. 2020 08:19
Re: 2030
Nééé podstatný jsou homologační testy. Kolik pak žere auto v reálu je EU jedno. To je individální u každýho auta podle způsobu použití. Navíc to že by si EU stahovala spotřebu každýho auta a kontrolovala to to je hodně velký sci-fi.
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2020 23:57
Re: Ja davam spalovacim autum jeste deset, ale uvidime
Protože o autech ví víc než ty?

Jak TY si přežil evropských 50 let snižování emisí? Co konkrétně ti vadí? Viz ja 22:51 nestačí ti 300 PS Toyota nebo 400 BMW nebo co je za problém?

Všiml sis ze největší bojovníci PROTI pokračování to 50 let trvajícího boje PROTI emisím = sou lidi co nikdy výkonnější auto a často ani nové auto nikdy neměli?

Hele jak si vysvětluješ že celá ta desetiletí = jsou lídry nízko- a bez-emisních aut NE evropské automobilky?
15. 9. 2020 23:41
Re: Ja davam spalovacim autum jeste deset, ale uvidime
Jistě, a všechny ty tebou vyjmenované klimatické pohromy odvrátí to, že Evropani přestanou jezdit normálními autx se spalovacími motory a místo toho přesednou do šíleně drahých, nepraktických a tudíš neatraktivních EV, opatřených obludnými několikasetkilogramovými baterkami plných různých vzácných kovů a jedů. Ty se totiž podle šílených představ zelených fanatiků dobíjejí z vůně fialek.
Fakt je mi záhadou, proč někteří lidé s takto pošetilými názory vůbec navštěvují diskusi na automobilovém webu... ;-\
15. 9. 2020 23:20
Re: zadny problem tupouni
metodika je dana, a ani s benzinakem ani s chrochtem se pri normalnim stylu jizdy nevejdes ani nahodou do normovany spotreby. s plug-inem se aspon tu prvni necelou stovku km do normy vejdes a se vzrustajici kapacitou aku se ta vzdalenost bude zvysovat.
ja kdyz jezdim cou-racky, tak se taky nevejdu do normy 7 litru, ale jezdim pres 10. s hybridem budu na nule

PS
to je reakce na _teddy_ a jeho narky, ze se s plug-inem do papirovejch hodnot nevejdes
15. 9. 2020 23:13
Re: zadny problem tupouni
vetsina lidi si novy auto nikdy nekoupi a kupujou jen olitany sunky. nekdo dvoulety, jinej petilety, dalsi desetilety. takze jestli dnes touzis po olitany desetilety chrochtavy oktavce s vytlucenym filtrem, tak v roce 2030 budes touzit po olitany hybridni oktavce z roku 2020

to bylo pro predrecnika
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2020 22:51
Re: 2030
Máš samozřejmě pravdu nechtěl sem to rozebírat do detailů = při průměrném nájezdu průměrného Čecha = to bude ještě o něco míň. Ať ta Toyota nebo to BMW 5er = ty auta dneska jezdí = tohle je o budoucnosti za 10 let

Pokud mluvíš o trochu starší technice Priusu P Jirky V. v kterým si jel = tak tam při průměrném denním českém nájezdu jsou často emise NULA. Za kolik jezdí dálky = ti říkal
WLTP normám už je vcelku realistická = kolik km to máš denně do práce z práce? Většině lidí těch BEZ emisí 50-70 km bohatě stačí

A takhle = to tady v Evropě jde už 50 let. Jak si to moh přežít? A co kdybys byl kaliforňan? Tam už je to 60 let a celou tu dobu tam bylo ještě hůř = ty bys chtěl mít 300 nebo 400 konový auto? Mimochodem to BMW má stejnej 80kW elektromotor = jako můj hatchback a jezdna něj i přes dálničních 130 km/h = no dovedeš si to představit? CO to dělá s tim malých hatchbackem?

Proč vlastně furt bojuješ PROTI snižování emisí? Už před 5 lety při Dieselgate si říkal že v tom je VW nevinně že nižší emise splnit nejdou = no viz měření po pouhých 2 letech ŠOKUJÍCÍ zlepšení = normy šlo splnit s obří rezervou. Dneska už JEZDÍ auta co plní emise za 10 let = jejich nejostřejší variantu = a ty děláš to samý co po Dieselgate. Já v běžnej den budu mít se 400 konovym 5tkovym bavorském s 3litrovym řadovým 6tivalcem emise nula. V extrémní dny třeba tech 43g. A v mimořádný den při cestě do Mnichova na výstavu = asi furt nižší než má dneska tvoje auto = ale 300 koní nebo 400 koní
A to ty normy budou až za 10 let!

Přestaň si lhát = a zkus si alespoň tu Camry 218 koni ještě líp RAVku 306 koní nebo rovnou to 5kový BMW a sou samozřejmě další auta
15. 9. 2020 22:38
Re: 2030
Myslis zpatky na papir :D 29g na km nema nic. To je spotreba 1.3 l na 100. To neda ani Prius natoz 300 konovy auto. Vrat se do reality a prestan si lhat do kapsy.
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2020 22:27
Re: Ja davam spalovacim autum jeste deset, ale uvidime
:yes: :yes: :-|
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2020 22:23
Re: 2030
Zpátky do REALITY = dnešní auta jako RAV4 2,5 litr 306 koní 29g skvělý BMW R6 3litr 545e xDrive 394 koní 43g
15. 9. 2020 22:18
Re: zadny problem tupouni
Nech toho!

Prave ze stacil.
15. 9. 2020 22:13
Re: 2030
Mas pravdu, moje realita s 30km denne by byla i s plug-inem ciste elektricka. :yes:
A lokalni emise nula.

Jaky ze je prumerny denni najezd v CR?
Avatar - twistedTSD
15. 9. 2020 22:06
Re: zadny problem tupouni
Děkuji moc za cennou radu.
Avatar - twistedTSD
15. 9. 2020 22:04
Re: Pokud toto emisní šílenství....
Co to má být za argument? Celá EU, EK i ostatní orgány slouží k tomu, aby zastupovaly zájmy občanů členských států. Já jsem občan členského státu.
Avatar - twistedTSD
15. 9. 2020 22:02
Re: Pokud toto emisní šílenství....
A až tu osoby jako Leyen a Timmermans nebudou, pak si teprve splácení užijeme naplno.
Avatar - twistedTSD
15. 9. 2020 21:59
Re: Pokud toto emisní šílenství....
Do EK míří ti, koho je potřeba se zbavit. Navíc musí být kandidáti genderově vyvážení, což odbornosti nijak nepřidává, a musí být co nejvíce průměrní a nikoho neurážející, zejména ne levicové liberály. Výsledkem je dlouhodobě katastrofální personální obsazení.

Naši MEPs jsou relativně ok.
15. 9. 2020 21:58
Re: zadny problem tupouni
Je videt, ze jsi asi nepochopil o cem byla dieselgate.

Nebo nechapes NASTAVENA PRAVIDLA pro mereni spotreby plug-in hybridu.

Nebo oboji. :-)

Promin.
15. 9. 2020 21:53
Re: zadny problem tupouni
Kdyz nemas na novy, kup si ojety. ;-)

Lidi to tak s autama delaji bezne. :-)

A pouzivani bude v tvych rukou.
Avatar - twistedTSD
15. 9. 2020 21:42
Re: zadny problem tupouni
No to je super, ale já si nový plugin za mega opravdu nekoupím. Ani o to nestojím. Nesprávně užívaný plugin je nic než placebo pro EU.
15. 9. 2020 21:31
Re: Ja davam spalovacim autum jeste deset, ale uvidime
Je smutný, že diskuze na největších autostrankach klesla na tak nízkou úroveň. :-( jde mít odlišné názory a diskutovat slušně, ale to tu už není. Stačilo pár jmen a stále stejná písnička. Je zvláštní, že to redakci vyhovuje.
15. 9. 2020 21:09
Re: zadny problem tupouni
Na nabijeni rozhodne nepotrebujes garaz. ;-)

Co znamena neskutecne drahe?
Polovicni cena oproti benzinu?

Nechces doufam hybrid nabijet u 250kw Ionity.
:D
15. 9. 2020 20:54
Ja davam spalovacim autum jeste deset, ale uvidime
Aha.

Tak ted jsem jeste dojatejsi. :D

Automobilky, cely prumysl, co tam mate dal?

Vazne se bojite toho, ze vsechny auta bude vyrabet Tesla???
Potom jsou ale vase nazory silne NEKONZISTENTNI.
Jelikoz podle vas (pogo, arese, mrazik a dalsi specialisti) se pokrok v baterkach nekona a Tesla je odsouzena k neodvratitelnemu totalnimu a definitivnimu krachu.
:D :D :D

Tak uz si to v tech hlavach trochu srovnejte.
;-)
Wake up

PS Zajimavy je, jakou mate starost o auto prumysl, ke vsemu hlavne ten nemecky...
Ale katastroficke globalni oteplovani, tani ledovcu, vzestup hladin mori, sucho, teploty ve kterych se neda zit a migrace, tani permafrostu, prirodni katastrofy (pozary, povodne, hurikany, tajfuny, orkany), kurovcova kalamita, vymirani druhu, to vse vas nechava chladnymi. :-O
15. 9. 2020 20:04
Re: zadny problem tupouni
plug-in znamena priplatok za auto od 7000 EUR vyssie, ja na taky priplatok nemam, a nemyslim si, ze by som bol sam. A celkovo je nabijanie mimo vlastneho domu neskutocne drahe, a dom s garazou ma mensina, cize ziaden plug-in ani chciet nebudu...
15. 9. 2020 19:35
Re: zadny problem tupouni
Plugin skoro nikdo nenabíjí, Ty emise nedá ani těch 100 km. Diselgate asi EU nestačil.
Avatar - Blue Sun
15. 9. 2020 19:30
Re: Jedna věc je jasná
Hondí diesel Skyactive... notyvole, to je znalec.
15. 9. 2020 19:30
Re: zadny problem tupouni
Take emisie dosiahnes u plug-in hybridu mozno na prvych 100km, ak jazda zacina s plne nabitou baterkou...
15. 9. 2020 19:22
Re: Drahý tupoune toptene
Spalováky se v podstatě zakážou a zdraží. Lidem nic jiného nezbude. Hybridy a EV se pak budou prodávat na dluh. Kvůli tomu si EU půjčila.
15. 9. 2020 19:21
Re: zadny problem tupouni
Navíc reálně ten plugin neplní ani ty letošní limity. Za pár let z toho bude nová dieselgate.
15. 9. 2020 19:19
Re: Dávám tomu 5 let,
Obětí nejsou automobilky, ale celý průmysl. To je docela podstatný rozdíl.
15. 9. 2020 19:16
Re: Pokud toto emisní šílenství....
Pokud se dá žít na dluh, tak to lidem asi nedojde.
15. 9. 2020 19:01
Re: Jedna věc je jasná
Existuje nejaka variace CNG/nafta, kde se vstrikne smes nafty a plynu a zapaluje se to kompresi. Nedokaze to ale jet jenom na benziv, vzdycky je to aspon 1:3. Ale je to okrajovka, vetsina je to co rikas, tzn svicka..
Avatar - JirkaVejrazka
15. 9. 2020 19:00
Re: Drahý tupoune toptene
Diky, ale mne staci jeden hybrid a jeden plug-in, pro vic nemam vyuziti...
15. 9. 2020 18:50
Re: Pokud toto emisní šílenství....
...Jak je možné, že tyto progresivistické blázny zcela odtržené od reality a fyzikálních zákonů z Evropské komise vlády rozumných evropských zemí již dávno nevyrazily!?...

- to není jen pár nikým nevolených vypatlanců v Evropské komisi, ale většina Europarlamentu, který tuto komisi schvaluje, no a ten je volen i námi, jenže potíž je v tom, že i my v ČR (o ostatních státech ani nemluvě) tam už dlouhou dobu volíme ty samé lidi, kteří na technicky nesmyslné předpisy (čest výjimkám) také kývají. Stačí se podívat na kolik našich zástupců v EP má technické vzdělání!
15. 9. 2020 18:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2020 18:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2020 18:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2020 18:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
15. 9. 2020 17:52
Drahý tupoune toptene
Drahý tupoune toptene,
KOMU se ta 1/3 elektropazmeků bude prodávat? A komu ta 1/3 hybridů?
15. 9. 2020 17:50
Re: zadny problem tupouni
Problém to je a velký, protože zdaleka ne všichni zákazníci chtějí hybridy! :-(
Avatar - Jerry.Gunman
15. 9. 2020 17:49
Re: Pokud toto emisní šílenství....
Takhle to dopadne, když evropskou unii vede neomarxistická rudozelená pakáž
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2020 17:11
Re: Dávám tomu 5 let,
Sem V ŠOKU = viz já 17:09 :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2020 17:09
Re: 2030
:yes: :yes: :-)

Viz já dnes 16:56 diskuze Proč se v česku staví pomalu = jdeš SPRÁVNÝM SMĚREM :*)
15. 9. 2020 17:09
Re: Dávám tomu 5 let,
Obeti jsou automobilky...

Je dojemne, jak Cesi s tretinovymi platy maji obavy o nemecke automobilky.

Tomu se rika altruismus. :D

A jak maji obavy, aby treba vedouci projektu ve Vlkohradu neprisel o svuj mesicni plat 170.000Kc.
Nebo fachreferent o 187.000Kc.
My tady resime kanclere prezidenta (ne ze bych byl jeho fanousek...) se 130.000Kc mesicne. :D :D :D :D :D
Oproti Nemecku jsme chuda zeme.

Kluci, uz se proberte. A zacnete kopat za sebe.
;-)

https://www.glassdoor.de/…20_IC2680732.htm

Jestli nekdo bude mit problem, tak snad vysokonakladove lokace ve Wolfsburgu.
A uprimne, to me zrovna netrapi.

Hlavne at se pretransformuje Skodovka a zivot jde dal.

Tak uz prestante fnukat.
Hlavu vzhuru.

PS Ano maji v Nemecku vyssi najmy. Klidne 3x. Takze na zivot zbyva uz jen 150.000. :-)
A ano je to brutto. Tak si klidne jeste neco odectete a pak to porovnejte se svym platem. :-)
Doufam, ze ten vas je alespon vyssi, nez fachpraktikant (ktery prevysuje cesky prumerny plat..).
Oni ty Nemci nejsou tak blby. :D :D :D
Avatar - KANKUNEN
15. 9. 2020 16:35
Re: Jedna věc je jasná
Tak ty v tom nemáš ani guláš, to je bramboračka.
15. 9. 2020 16:33
zadny problem tupouni
vetsina novych plug-in hybridu to splnuje uz dnes
jestlize je na pristi rok prumer 95g/CO2, tak polovina je 47.5g CO2/km.
plug-in superb ma pritom 32-35g CO2/km, oktavka 28g CO2/km, coz je porad vyrazne niz, nez navrhovanej limit za 10 roku.
CO2 se navic pocita podle hmotnosti a pro plug-in supa limit CO2 na pristi rok vychazi na 107-113g CO2/km, polovina je 53-56, tedy limit za 10 roku je o cca 2/3vyssi, nez jaky normovany emise ma sup uz dnes.
za 10 roku se bude prodavat minimalne 1/3 plne elektrickejch aut a 1/3 plug-in hybridu, tak ten pokles limitu na polovinu pristiho roku ani moc ambiciozni neni...
Avatar - Dzakobo
15. 9. 2020 16:15
Re: Pokud toto emisní šílenství....
Jenže ti Kubánci jsou "vysmátý", protože jinak se opravuje 50 letý auto s jednoduchým OHV motorem, ale ty současný přímovstřikový malorážky - nevím, nevím ;-\ :D
15. 9. 2020 16:14
Re: Pokud toto emisní šílenství....
EU přeci nemůže za to, že máme 25% platy....
Avatar - JirkaVejrazka
15. 9. 2020 16:08
Re: Dávám tomu 5 let,
Protoze lide, co o tom nic nevedi, se k tomu musi vyjadrit. Je to technologie ktera se jim nelibi a proto je cizi a nepratelska :)

Mam 12 let stary hybrid s puvodni baterkou a chova se stejne jako prvni den. Protoze vyrobce neni uplne hloupy a s poklesem baterky o zanedbatelnych par procent za dekadu uz od zacatku pocital.
15. 9. 2020 15:47
Re: Dávám tomu 5 let,
Ale Ádo. Emise CO2 se přeci na emisích neměří. Ty jsou důležitý jen při prodeji auta, pak už na ně každý kašle ;-)
15. 9. 2020 15:45
Re: 2030
To všichni ale tak nějak víme, že se reálné emise od těch na papíře liší. Musí se porovnávat jabka s jabkama a hrušky radši neporovnávat. Takže když budeme dál porovnávat data na papíře jako do teď, tak není problém. Tj. nabijeme hybridní auto ujedeme většinu cesty na elektřinu pak se zapne na pár desítek km spalovák a voila spotřeba do 2 litrů na sto je na světě a s tím spojený nízký emise. Že je realita všedního dne trochu jinde je jiná věc.
Avatar - Ada je zase tady
15. 9. 2020 15:40
Re: Dávám tomu 5 let,
Jenže spalovák na benzín a ten kvůli vysokým emisím CO2 neprojde na STK. Zlatý 1,9 TDI :-)
Avatar - Ada je zase tady
15. 9. 2020 15:37
Re: Jedna věc je jasná
To je otázka konstrukce toho motoru. Nicméně i takový neodborně předělaný diesel má menší emise, protože má vyšší kompresní poměr než muzeální zážehový motor na benzín.
15. 9. 2020 15:18
Re: Dávám tomu 5 let,
A to zjistí až teď proč? Hybridy jezdí už daleko více než 5 let a nic takového jsem nikde nečetl.
15. 9. 2020 15:01
Re: Pokud toto emisní šílenství....
buď v klidu, oni časem ty starý auta zakážou.
15. 9. 2020 14:42
Re: 2030
Bude problem, protoze EU (obecne) stahuje data o skutecne spotrebe a ta se od te v laboratori hodne lisi.
15. 9. 2020 14:42
Re: Dávám tomu 5 let,
Ja jsem optimista a myslim, ze uz jim to dochazi a postupne se hleda cesta jak z toho ven a nepriznat chybu. Bohuzel cele tohle silenstvi ma velke obeti a to jsou automobilky - ti si urcite nebudou ukrajovat ze svych zisku a zakaznici si budou muset priplatit, coz povede k poklesu prodeju a starnuti vozoveho parku - k tomu jiz dochazi.Samozrejme nekoho chytreho napadne danit ,,stare" auta a tim muze nahrat populistum. Je to hodne hodne tenky led.
15. 9. 2020 14:41
Re: Dávám tomu 5 let,
představ si že ti u hybridu bude klesat kapacita baterie. Co se stane? Bude ti klesat dojezd na elektřinu reálné emise půjdou nahoru, ale to tě nemusí jako majitele zajímat. Prostě místo 50 km na elektřinu ujedeš jen 20, ale auto půjde pořád používat. Takže není problém s ním najezdit 15 let a pak ho poslat do šrotu. Měnit baterky není vůbec nutný. Postupem času z toho bude jen čím dál víc normální spalovák.
15. 9. 2020 14:40
Re: Jedna věc je jasná
Si mimo nakladaky na CNG maju sviecku. Vlastne sa len s povodneho motora vymontuju vstreky a namontuju sviecku. Cim sa zo vznetoveho motora stane motor zazihovy a to je ten predpotopny.
CNG tak lahko stlacenim nezapalis jeho zapalne teplota je 650 stupnov, pri nafte je to 250.
15. 9. 2020 14:38
Re: 2030
Celkem jsem se zasmál :-) ale ono to fakt asi nebude problém. Už současný hybrid benzíny nemají s emisema problém a to ani těma budoucíma. Jestli zůstane stejná metodika testování jako je teď, tak by se tím vůbec nevzrušoval.
15. 9. 2020 14:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2020 14:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2020 14:06
Dávám tomu 5 let,
až zjistí, že se ty baterky za šílené peníze musí taky vyměňovat.
15. 9. 2020 13:59
Pokud toto emisní šílenství....
….skutečně budou prakticky vymáhat, je s evropským automobilovým průmyslem definitivně ámen a náš vozový park se nevyhnutelně vydá kubánskou cestou. Prodej nových aut se prakticky zastaví a bude se do nekonečna opravovat ten současný. Krásná vyhlídka, i z hlediska skutečných emisí... A statistice Evropanů přijdou kvůli pár dobroserovských šílenců se zelenou vypatlanou makovicí o práci. V praxi to nakonec může vyústit až v rozpad EU. ;-\ ;-\ ;-\ Jak je možné, že tyto progresivistické blázny zcela odtržené od reality a fyzikálních zákonů z Evropské komise vlády rozumných evropských zemí již dávno nevyrazily!? :-O :-O :-O :-( :no:
Avatar - Ada je zase tady
15. 9. 2020 13:43
Re: Jedna věc je jasná
Ale kdepak. CNG znamená stlačený přírodní plyn (zemní plyn). Většinou obsahuje metan. Je to tedy palivo. A diesel může běžet prakticky na jakékoli hořlavé palivo , třeba i na vodík. Je to otázka jeho konstrukce. Stále však přitom může být zachován ten hlavní trumf dieselu - velký kompresní poměr a tedy mnohem, mnohem vyšší energetická účinnost, než u motorů s nízkým kompresním poměrem, které k zapálení palivové směsi potřebují svíčku. Diesel je schopen nasátý vzduch stlačit natolik, že se ohřeje na teplotu vyšší, než jsou zápalné teploty běžných paliv a právě v tom okamžiku maximální komprese se do válce vstříkne palivo, které shoří a vykoná práci. To, zda je to palivo nafta, benzín, hořlavý plyn, mazut, či třeba uhelný mour je jen otázka konstrukce motoru, resp vstřikovacího mechanismu. Viz Hondí diesel Skyactive... Diesel má mnohem větší energetickou účinnost a tím spotřebuje na jednotku práce méně paliva. A tím také vyprodukuje mnohem méně skleníkového plynu CO2. :-!
15. 9. 2020 13:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2020 13:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
15. 9. 2020 13:20
Re: Jedna věc je jasná
CNG je zážehový motor, ten předpotopní se svíčkou.
15. 9. 2020 13:02
2030
Myslím si, že to není problém. Při směru, jakým celá EU kráčí, budeme v roce 2030 jezdit tak možná na kolech, ti šťastnější budou mít dvoukolák tažený oslem. A v roce 2040 bude mít ten osel povinně v p.r.d.e.l.i katalyzátor.
Avatar - Ada je zase tady
15. 9. 2020 13:02
Jedna věc je jasná
Auto bez dieselu nedává smysl. Budoucností mobility je diesel na CNG