To je jediná verze, kterou bych si koupil. Líbí se mi nejvíc (nevypadá sešláple vpředu) a hodila by se mi krátké vyjíždení po městě čistě na baterky s tím, že bych neměl strach na delší cesty s klasickým motorem. Už aby měli i střešní okno v konfigurátoru. 1.5 a 7rychlostní DSG a shut up and take my money :)
Prosím autora ať opraví údaje o napětí baterie 0,6kW v e-tech verzi. Patrně mělo jít o kapacitu 0,6kWh. Dále pak údaj o kapacitě baterie v iV verzi, jistě to není 36kWh, bude to tak třetina. Děkuji
Jako zákazníci nemusíme taková auta kupovat. Ale když lidi chtějí mít stále nová a nová a nová auta, tak ať se pak nediví, že si to automobilky i EU vykládají jako správný zájem.
V konečném důsledku si za to zase mohou jen lidi sami.
Ano taky jsem to jinde zahlédl, že světlá výška je jako u klasiky kvůli předepsané vzdálenosti baterie od silnice... Tak mne napadá,to asi člověk osadit nižším sportovnějším podvozkem,tak z STK letí na ten šup.... I když pochybuji že to někdo bude kontrolovat.......
To má pravdu.. U auta jako je stará Ravka alespoň pak díky tomu nemáš pocit, že se auto v zatáčce rozpadne... Jako u většiny jiných situaci v tom autě :D
O4 má vedle předvolených režimů k dispozici i individuální režimy, kde si lze naklikat libovolné kombinace nastavení včetně imitace zvuku, takže vypnutí není žádný problém.
Ako myšlienka je to dobrá, len častokrát to prevedenie zlyhá na tom, že je to strašne umelé. No a tu to umelé je. A aj to vypnutie býva problém, tipujem, že aj tu to bude spojené s konkrétnym režimom, teda že v športovom režime to máš vždy.
Na druhou stranu - pokud si koupíš nelibozvučný motor (a těch je dnes většina), tak mi tohle zas tak moc nevadí - pokud se to udělá vkusně, a nejlépe s možností vypnutí. Kór u nafty mi to přijde jako dobrý nápad, pokud - opakuji - se to udělá vkusně.
Taky nevidím jediný důvod, proč si kupovat dražší a o 300 kg těžší Octavii RS hybrid, když můžu mít její normální verzi (navíc s větším kufrem a manuální převodovkou)! :-)
Ja nasel tohle, takze to asi obslehli z marketingovych materialu:
Elektrický motor se nachází také vpředu a to mezi převodovkou a spalovacím motorem. Konstrukčně je integrován přímo v převodovce a od spalovacího motoru je oddělen spojkou. Takovéto zapojení umožňuje čistě elektrickou jízdu s vypnutým spalovacím motorem a zároveň součinnost obou motorů při pohonu v hybridním režimu.
... jasný, RS iV je hovadina.... taháš kil jak prase, to zničí zážitek z jízdy... a když budeš chtít jet rychle, bude to žrát jak prokopnuté.... Prostě nemůžeš mít všechno - buď jezdíš ekologicky, nebo sportovně a zábavně.... Obojí dohromady nejde a není to nic proti ničemu, sport a ekologie jsou dva protipóly.... Navíc široké pneumatiky a spoilery na PHEV Octávii jsou prostě vizuálně trapné....
Tak nejak zmysel RS iV nevidím. Primárne nie je reálny rozdiel oproti bežnému iV. 225 kmh/7,4s proti 220 kmh/7,7s mi nepríde citeľný rozdiel, to je skoro zanedbateľné. Naviac ako som sa dočítal inde (tu o tom nebola zmienka), hybridné RS má štandardne vysoký podvozok a nie znížený ako bežné RS, teda ani v jazdných vlastnostiach nečakám citeľný rozdiel oproti iV (OK, brzdy). Skrátka a dobre kto chce mať hybrid, už štandardné iV ponúkne dostatočnú dynamiku a za menej. A kto chce trochu radosti z jazdy, vezme spaľovák, ktorý je o 300 kíl ľahší (baterky), s upraveným zníženým podvozkom, ergo je nielen podstatne dynamickejší (250 kmh/6,4s), ale aj citeľne agilnejší.
Kdyz ja jsem se chtel dozvedet, kde byl elektromotor drive, kdyz ted je nove integrovan do prevodovky...
Vis co, treba ho doted davali do anteny a ta tim plnila funkci radaru...