Závoďák Audi R8 LMS získal od roku 2012 ve čtyřiadvacetihodinovce na Nürburgringu pět vítězství. Na oslavu těchto úspěchů představují čtyři kruhy unikátní limitku věnovanou právě Zelenému peklu.
Verim a chapu a proto co říkáš “Jde jen o to, že R8 spravíš a oservisuješ mnohem levněji a dostupněji.” To sem myslel a to sem napsal. Je rozdíl rozbít r8 a nebo lambo. Víc náhradních dílu, lidi co maji zkušenosti, ceny. Pokud tu typek píše ze r8 vykrada a blbě vypada a ja nevim co jeste, tak je to shit. Nemusi se mu líbit, okej ale tvl dyt je to porad superauto. Sportak, co jede jak lambo a ta aktuální verze je jeste víc i daily. Přitom porad supersport. Majitel jako ty ma teda předpokládám rad perfektní jízdu, přesnost, a tam to riziko rozbití a opotřebení dílů je vetsi nez nastavit tempomat a doprdlat do prace. Pocitově bych proste věřil audi nez mit lambo, i kdyz to budu mit černý na bílým ze to jsou “stejný” auta, tak sahnu po audi.
Já ji vlastním. A kupodivu...je přesně tak, jak říkám.
Technika R8 a Huracán je úplně stejná. A nediskutuj. Je stejná, pochop to a smiř se s tím. Ten rozdíl (není to dvojnásobek, ale asi 30%) v ceně je za značku a pár drobností (největší je lift). Já ušetřil, tak mám Audi. Za mega mi tam MTM dá komressor a bájbáj Huracáne - a furt mega ušetřený. Ale to jsem neudělal.
Poruchovost je stejná. Jse jen o to, že R8 spravíš a oservisuješ mnohem levněji a dostupněji.
Nemluv o Němcích, Italech a neblábol. Kdo má o těch pár peněz víc, nebojí se ani v Lambu.
Přestaň být jak ten Countach. Opravdu věř, že je to tak. Není to věc názoru mezi mnou a tebou. Je to realita, kterou ti sděluju. Přehodíš motor, převodovku nebo celou čtyřkolu i diferáky . Je to STEJNÝ. Ta první, cos s ní jezdil, byla zase Gallardo. Nemá smysl dál to mlet.
Je to asi takovej rozdíl, jako mezi Superbem a Passatem. Nebo Leonem a Golfem.
Jenom Aventador je jinde. Ale on je moc těžkej a dělaj se z něj limitky. Veneno atd. (Všechny maj v techničáku Aventador) Ale to je myslím i z menších lamb (sesto Elemento).
Jinak...současný Turbo S dělá z těchto aut (R8,Hura) nepotřebný střepy.
Dat za auto 10 milionu a nebo 5 je rozdil. Jeste vetsi servis nemec versus ital. U lamba se bojis ze se neco dojebe. Dneska na tech poslednich asi uz tolik ne, ale audi se porad da. To nevylucuje ze r8 je stejna jako lambo, ale nebojis se tomu slapnout na krk. R8 jsem jel prvni verzi, facelift i posledni, vic nemam zkusenosti.
Ježíš já ty auta znám. Je to STEJNÝ!!!!! Úplně stejný! ty hrachu. :D
R8 je Huracan a ten je rychlejsi, nez Aventador. Najdi si časy okruhů nebo technická data. Je to stejný auto. Jiná je kastle a znáček. Grafika displeje a podobný věci.
Audi Lambo nevykrádá a naopak ho zachránilo a v současné době vybudovalo.
R8 jedu úplně stejně jako Huracán. Technika a mechatronika je stejná. Jen je levnější a má asi 10x dostupnější servis.
Nevíš o čem točíš. Jsi jen klaun. Klaun ze Saint Tropez.
Co se týká designu, navazuje na koncept Rosemeyer (pozdější Le Mans). Nese retro prvky V16tek co postavil Porsche. Berndt Rosemeyer byl člověk, co jezdil s Autounionem (Audi) ve 30.tejch letech 400kmh. To se ještě starej Ferůčo šoupal nohama.
Vyndej si hlavu ze zadku. A hlavně přestaň prndat vo něčem, vo čem nic nevíš a vůbec se tě to netýká.
Myslim ze jedna jizda a zmenil bys nazor. Teda pokud chapes tohle auto. Nemecky perfekcionismus s italskou vasni. Jo, nemas z toho hrachy jako z lamba. Ale vazne se chces zesrat pri kazdym pridani plynu jestli to udrzis na silnici a nerozpulis o strom? Od toho je tady R8. Drava rychla placka co jede jak po kolejich, co te povozi i pohodlne kazdej den a kdyz das plnej knedlik, tak te to zarazi do sedacky. To ze tt RS nabidne podobny zazitek za min penez je jina otazka. Jinak ano, Lambo je jinde, to fakt doma mit nechces. Na plakate nad posteli a to je vsechno.
tyhlety R8, vykrádající Lambo (které je ale úúúplně jinde), mě nechávají naprosto chladným. V Saint Tropez naprosto obyčejná audina. Design Beetlu, na kterýho pustíš z 10m Tatru :no:
že se budou za pár tejdnů válet za 190k na mobile.de. Ale Kolman tomu věří.
Normání Audi Individual., až na ty koberečky - maj jinej nápis.
Čekal jsem, že to napálej a daj tam motor z Performante. Tohle auto sis mohl v podstatě nakonfigurovat dřív až na pár hovadin. Sedadla, lak všechno.