Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW M3 a M4 teď už oficiálně. Dvě výkonové verze, pohon všech kol a hodnocení driftů

Spolu s oficiálním představením BMW M3 a M4 oznámily též své české ceny. Připravit si na ně musíte minimálně 2,2 milionu korun.
Zpět na článek
29. 9. 2020 11:19
BMW
Auta to jsou parádní, jako všechna od BMW. Já jsem chtěl trochu vyšší auto, takže jsem si koupil BMW X5 a to předčilo mé očekávání. Jsem s autem spokojený ve všech směrech. Teď už v něm mám navíc i češtinu díky https://www.autacesky.cz/ . Auto bylo původně v němčině, takže jsem mu vůbec nerozuměl :-D .
Avatar - CountachSV
24. 9. 2020 11:22
Re: Těžké....
Souhlas, jak s Fkem, které je takové oteklé a bez kapky šťávy, tak i s tímhle. Až to bude ve 3D a ne jen na obrázcích, bude to jiná liga. Těším se na živé setkání. E46/E39 je samozřejmě NEJ....
24. 9. 2020 10:23
Re: Manuál
JJ, byla to QV. Automatické meziplyny jsou naprosto fantastická věc. Už kvůli tomu, že se narozdíl od uzavřené trati musíš s pedály sžít víc. Těch plných brzd je v provozu minimum a tak nacvičení správného meziplynu při různém tlaku na brzdu je delší.
24. 9. 2020 09:55
Re: Manuál
Jak píše iudex, evidentně mu to fungovalo stejně, nahoru nic, dolů jsi mohl klidně na hulváta a elektronika to pěkně eliminovala. Příjemná věc.
24. 9. 2020 09:54
Re: Teoretici
spíš je mi záhadou, jak poznal Mr. Esmo, že ostatní mají míň zkušeností než on, to je trochu věštění z kávové sedliny, on byl naopak velmi sebejistý, nejspíš bydlí na vsi, kde je vlastnictví takového vozu velkou událostí...
24. 9. 2020 09:03
Re: Manuál
Zase bude dávat ;-)

Možná to naživo bude lepší, zatím spíš rozpaky. Taky jsem zvědav, jak bude reálně vypadat naživo, takhle mi přijde až pohledově vysoká.
Avatar - speedfred
24. 9. 2020 08:55
Re: Manuál
Áno QV dáva (dávala :-( ) aj malé medziplyny keď radíš hore.
Inak tento víkend som videl zamaskované M3/M4 a nebolo to také hrozné ako na fotkách. Možno to robilo to maskovanie ale tie 2 nádory neboli až také márne. Autá sa mi zdali ale vcelku veľké.
24. 9. 2020 08:50
Re: Teoretici
Zpochybňování vlastnictví tam nevidím. Spíš přístup k diskuzi a vševědoucí způsob vyjadřování ;-)
24. 9. 2020 08:42
Re: Teoretici
jj, tlustější asi bohužel bude
ad kolega esmo, měl jsem za to z ostatních reakcí, že je patrné, že auto nemá a já jediný to nepoznal ;)
24. 9. 2020 08:37
vzhled
Za mne jako majitele mnoha E,F i G dávám za vzhled jednička. Když jsem poprvé viděl ty úniky fotografií nárazníků, tak jsem tomu nemohl ani uvěřit. Určitě se snažím nebýt nesoudný fanda značky, ale už jsem ten konec designu od dob e46 a spol zažil mockrát.

Manuál, zadní náhon, snad i jen 12V síť...mám nový sen.

K vzhledu, zezadu topka, Čistě přední pohled, když někdo uvidí v zrcátku, tak se také bude klidit.Ten prasečí rypák údajně vypadá naživo mnohem plastičtěji a ne tak naroubovaně.

Každý máme svůj pohled, za mně všechny důležité markanty pořádného sporťáku bmw na 100% - nádherná zrcátka, pravé výfuky jak lešenářské trubky, všechny průduchy jsou funkční a ne jen na oko nabo jsou to alespoň vzadu odrazky.

Snad jen zadní nadkolí trošku evokuje tlustější bertu, kterou snad nepotvrdí i udávaná hmotnost. edit myšleno u kupé, ale v jiné barvě a světlými koly to nemusí být takové..
24. 9. 2020 08:32
Re: Teoretici
Teď nerozumím, co nemá? Jediný co je teď z údajů vidět je, že naopak má...kila navíc. ;-)

Nebo myslíš jestli má M2C kolega "esmo"? To přece nikdo nezpochybňoval.
24. 9. 2020 08:23
Re: Teoretici
Budu taky za lamu, ale jakpak jste všichni poznali, že to auto nemá? :-)
24. 9. 2020 08:17
Re: Manuál
Oukej, tak se mi to zdálo. Tenkrát jsme se o tom bavili tuším i s Dinarem.
Mě přišly jemnější než bych třeba dával já, ale to není nic proti ničemu. V kalupu si možná při překlápěcí dáš víc, ale ničemu to nevadí, spíš naopak.

Teď mě jen napadá, jestli si to nepletu s QV. Možná by si měl člověk ihned psát deníček. ;-)
Avatar - iudex
24. 9. 2020 08:06
Re: M3 G80
Tak tak, časy, keď autá strednej triedy vážili do 1,5 tony sú už preč (moje bývalé Mondeo malo 1496 kg). Do tých 1500 kíl sa nevojde pomaly už ani hatchback, viď nedávno predstavená 128ti: predohrab, štvorvalec a pohotovostná 1520 kg. ;-\
Avatar - iudex
24. 9. 2020 08:02
Re: Manuál
Nene, smerom hore žiadne medziplyny. Naopak pri podraďovaní mi prídu vcelku výrazné, nielen efektné, ale aj efektívne. To si práve uvedomíš, keď ich vypneš, vtedy ten krútiak motora dokáže pekne trhnúť autom.
24. 9. 2020 07:58
Re: Manuál
Když jsem projížděl Iudexovu 340i tuším, že mě to překvapilo. Asi potvrdí nebo vyvrátí sám.
Nicméně meziplyny při podřizování jsou lehoulinké, bez ABS by zřejmě docházelo k zablokování kol, ale efektní jsou, to ano.
24. 9. 2020 07:48
Re: Manuál
U 330i mi dávalo jen směrem dolu a fungovalo to super... nahoru ne.
24. 9. 2020 04:27
Re: Manuál
Myslím, že to hází samo i nahoru dokonce. Ale jsou to jen lehčí meziplyny, není to vyloženě na srovnání otáček.
24. 9. 2020 04:24
Re: Manuál
Na M3 to bylo tak jak jsem psal, i u synové 325 e92 to fungovalo. Ale mezi 1 a 2 je to jakoby jsi drhnul levou stranu kulisy u většiny. To máš pravdu ;-)
24. 9. 2020 04:21
Re: Teoretici
Tak to jo... :-! ;-) Díky za poučení
24. 9. 2020 01:44
Nemohu si pomoct,...
...ale na mě ten design dělá dojem až neuvěřitelné amatéřiny, navíc různě opentlené nějakým vesnickým tunerem.... A taková to kdysi bývala fešácká auta... :-( :-( :-( :no:
24. 9. 2020 01:41
Re: Těžké....
Přesně! A E30 je taky pořád nádherná... :-) :yes: :yes: :yes:
23. 9. 2020 21:57
Re: Teoretici
V pohodě, stejně dementní argumentace jako ta tvoje.
23. 9. 2020 21:13
Re: Těžké....
Jo E92 se mi líbí taky, ale E46 je nej ;-)
23. 9. 2020 21:07
Re: Manuál
Meziplyny směrem dolu haze auto samo, ne?
Avatar - Machýrek
23. 9. 2020 21:00
Re: Těžké....
Mě se to moc líbí :yes:
Naopak celá řada F3x se mi nikdy nelíbila a furt mi přijde nepovedená, i když jsem si myslel, že čas to vyléčí, tak ne. Za nejhezčí trojku mám zatím stále E92.
Avatar - iudex
23. 9. 2020 20:53
Re: Manuál
Potvrdzujem, je to presne ako píše pradeda. Zrejme je to krútiakom, najmä ale tým, že BMW na vývoj manuálov prdí (teda asi z výnimkou tejto novej M3, tam bude zrejme iná, nová prevodovka). Medziplyny smerom dole výrazne pomáhajú, ale hore je to horšie. Btw. sám som zvedavý, aká bude životnosť spojky.
Avatar - iudex
23. 9. 2020 20:48
Re: Manuál
Ja tiež nechcem zovšeobecňovať, hovorím o manuále v M140i a 340i (teda posledných silnejších benzínoch, kde sa manuál dával). Ako hovorí pradeda, asi je toho krútiaku na manuál už priveľa (to si človek tiež uvedomí, keď vypne medziplyny /rozumej kompletne vypne DSC/, vtedy si človek aj zakýva hlavou ako metalista :D ).
Avatar - Machýrek
23. 9. 2020 20:46
Re: Manuál
Zajímavý. BMW jsem měl jen automaty. Tak to budu muset někdy zkusit. Jinak přesně tohle mi dělá Peugeot Traveller, asi taky měli strach, aby s tim lidi nedivočili.
23. 9. 2020 20:41
Re: Manuál
Ja som to zobral všeobecne. K manuálu to vztiahnúť neviem. Proste je to len popis toho, že ak v rozumnej miere (nie nad limit) pritlačíš to auto - tak máš proste pocit, že fo lepšie funguje. A nemusí to byť zrovna M verzia, ale aj bežné prevedenie (o.k. predokolkám, 2tourer a spol sa vyhýbam - tam to neviem posúdiť). A rovnako nedovolím si tvrdiť, že niet lepšieho auta. :-)
23. 9. 2020 20:40
Re: Hroši od bobří řeky
zetti tohle je diskuse o autech. tady může každý říct co chce, třeba že PHEV hybrid je raketa k pohledání. a ostatní musí jeho názor respektovat...
23. 9. 2020 20:39
Re: Těžké....
Kdo třeba vymyslel to, že přední gumy budu mít snad o 2 cm vyšší profil? Na některých fotkách je to patrný. Ty skořepiny jsou opravdu hnusný, zato ty normální na obrázkách M3 jsou vyloženě povedený. Budíky hrůza, ale na to už jsme bohužel u bmw zvyklí a i přesto, že náprava byla slíbena, kašlou na to.
Vejfuky jsou strašně hnusný, nepřirozeně velký a nesmyslně blízko u sebe. A je to tam celý nějaký moc hranatý okolo těch kulatých vejfuků, ne? Aspoň že zadělali ten kastlík zespodu z předchozí generace, to byla naprostá hrůza a důvod si to nekoupit. Bohužel to dostala i M2 Comp.
Kvůli příšerný boční siluetě to má u M4 nesmyslně malý kolečka, jak od nákupního vozejčku. Strašná móda.
23. 9. 2020 20:36
Re: Těžké....
Že by masáž ega? Spíš by potřeboval pořádný výprask od zákazníků a pak od akcionářů ;-)
Avatar - iudex
23. 9. 2020 20:31
Re: Těžké....
Ja to vidím tak, že Hooydonk chce byť novým Banglom a hlavne nech sa o jeho dizajne rozpráva (aj keď nie pozitívne). Tipujem preto, že toto postihne celú jednu generáciu bavorákov a ak sa aj zákazníci vyslovia, že nie, korekcia príde až o tú jednu generáciu (čo je tak 7 rokov).
Avatar - iudex
23. 9. 2020 20:28
Re: Manuál
Chcem veriť, že to sú reálne skúsenosti a nie len prevzatie internetových klišé (o tom, ako bavoráky fungujú, až keď ich chytíš pod krk čítam pravidelne). Moje skúsenosti sú také, že ten bavorácky manuál je ťažký podpriemer a keď na neho ide človek zhurta, tak si aj zadrhne. Najmä z 1 na 2 je to problém a nepomáha sila ani rýchlosť, naopak, vtedy sa zvykne vzpriečiť.
Avatar - pradeda777
23. 9. 2020 20:15
Re: Manuál
Ano, řazení dolů s meziplyny je fajn. Avšak řazení nahoru je gumové a nepřesné. (Porovnávám s Hondami a Mazdami, které jsem vlastnil dříve). Přeřazení s 1-2 je vyloženě "všechno špatně" protože se řadí "přes schodek", který tam BMW úmyslně nastavilo pravděpodobně proto, aby "ochránilo" spojku a převodovku před "divokými" řidiči.... ;-\
23. 9. 2020 20:04
Re: Teoretici
Teď sis dobre nabehnul Mr.dko
23. 9. 2020 19:49
Re: Těžké....
Taky mám ten pocit, že to Adrian “zadělal” na delší dobu. No zákazníci se vysloví a uvidíme... Za mě je to prostě hnusné :no:
23. 9. 2020 18:48
Re: Teoretici
Řekl bych, že o těchto vozech vím daleko víc, stejně tak jako mám daleko víc reálných zkušeností. Ale nechám tě dál teoretizovat na na internetu ;)
M2C jsem taky objednával, hned jak vyšla konfigurace, nic nebylo třeba zkoušet.
23. 9. 2020 18:11
Re: Hroši od bobří řeky
Naprosto trefný titulek...
Avatar - Blue Sun
23. 9. 2020 17:54
Re: Těžké....
Jen aby ses dočkal. A aby facelift nebyl ještě horší. Jsem spíš zvědav, jak dlouho bude trvat, než se někde objeví první "normální" přední nárazníky.
Avatar - Blue Sun
23. 9. 2020 17:53
Re: Béemwétron
Ten tvar JE docela nuda. Do kulatých tvarů nasekané nějaké pokusy o ostré, do toho divné mřížky, celé to k sobě neladí. Bohužel zcela v duchu všech současných Audi. S těmito BMW si mohou podat ruce, podivná, prvoplánovitá agresivita za každou cenu. Není to hezké.
23. 9. 2020 17:52
Re: Manuál
Přesně to píšu. Manželka mě kdysi s e91 nechtěla jezdit, pokud je automat, pak samozřejmě neprotestuje. Manuál ale nedávala.
23. 9. 2020 17:51
Re: Teoretici
To je tak, když víš málo, ale je potřeba tu mudrovat ;-) To je dobře znát přítele masy reálných klientů. Ti totiž kupují na základě obrázku, když se jim líbí místo reálných pocitů z jízdy.
Avatar - Blue Sun
23. 9. 2020 17:50
Re: Re: Re: Hlavně,
Čekal jsem, že se dozvím něco o té své závisti, ale argumentace je zjevně nad síly tvé jednoduché hlavičky, co, Otíku?
Ale já tě chápu, neumíš pořádně číst, takže ti nedošlo, že se nebavíme o autu, ale o jedné konkrétní funkci, a o její smysluplnosti. A tak jsi v záchvatu plácl kravinu a teď z ní zkoušíš vybruslit. Leč, jako obvykle, na to nemáš.
23. 9. 2020 17:26
Re: Hmotnost
Není tam opět povinny mild-hybrid?
23. 9. 2020 17:04
Re: Manuál
Mne každé bmw príde, že čím sa na neho láskavejšie išlo, tým viac kládlo odpor a nechuť. Naopak pritlačenie vylúdilo ochotu a úsmev :-)
23. 9. 2020 17:01
Re: Béemwétron
Jo má, koncern hadra. To že tam plácnou RS4 a trochu jiný světla neudělá žádnou výraznou změnu. Tvary nadále nudný koncernový.
23. 9. 2020 15:51
Re: Powerdome
Souhlas a ještě k tomu asymetricky umístěný radar :-(
23. 9. 2020 15:46
Re: Teoretici
Jo? Zatím tu vidím jednoho. Naproti tomu, lidi kteří si tyhle vozy v mém okolí skutečně kupují, nemají za potřebí komentovat na sítích s teoretickýma diskutérama a co jsem s nima bavil, auto se jim líbí a objednávky dělat budou.
23. 9. 2020 15:36
Re: Hroši od bobří řeky
Zcela určitě? No bez vědomí o místních diskuzích tu vypisovat podobná moudra... :-!
23. 9. 2020 15:36
Těžké....
...a zepředu hnusné. A soutěž v odpudivém vzhledu designéři bohužel hrají i na přístrojovém štítu - odpornější stupnice rychloměru a otáčkoměru snad ještě nikdo neviděl.... :-O :-| :-| :-|
P.S. Abych tedy jen nehaněl - velkou pochvalu BMW zasluhuje za zachování verze s manuálem a třemi pedály. Jen holt bude nezbytné si pár let počkat na facelift.... ;-\ ;-\ ;-\
23. 9. 2020 15:35
Re: Manuál
BMW má specifické řazení. Čím jsem byl vždy jemnější, tím tužší a nepoddanější se jevilo a naopak. A meziplyny velmi pomáhají.
23. 9. 2020 15:34
Re: Teoretici
Je tu spousta těch, co patří mezi cílovou skupinu a zatím nevím, že by si nějaké větší procento libovalo nad tvary. Navíc, jestli je fakt pohotovostní hmotnost 1,8t, tak je to opravdu nálož.
23. 9. 2020 15:33
Re: Re: Re: Hlavně,
Tvl koukám že to sedlo.
Avatar - Blue Sun
23. 9. 2020 15:28
Re: Re: Hlavně,
Co to bliješ o závisti, ty ožralá opice? Co bych měl asi tak závidět?
Avatar - all.or.nothing
23. 9. 2020 14:37
Re: Béemwétron
jakože tato RS4 má ocucanej adiňáckej nudnej čumák :))))))))))) tak jo

https://www.novinky.cz/…asupene-40298492
23. 9. 2020 14:36
Re: Re: Hlavně,
Pane bože co ty meleš za sranděry. . . .asi těžká závist
Avatar - fOE
23. 9. 2020 14:27
Re: Manuál
Co neni pri uvedeni neznamena ze nebude pozdeji (treba u nejake black "limitky"). Zvlast premie malokdy vystrili vsechny lakadla hned zkraje.
Avatar - CountachSV
23. 9. 2020 14:25
Béemwétron
Komixovej vzhled té přídě je naopak velký osvěžení ulízanejch a ocucanejch korejskejch a folcwágenovsky audiňáckejch nudnejch čumáků. Za mě velký plus a odlišení od konformity všude okolo.
Avatar - iudex
23. 9. 2020 14:01
Re: M3 G80
Dík. Ako obvykle slovenská stránka je odlišná od nemeckej (u nás píšu pohotovostnú hmotnosť M340i 1745 kg).
23. 9. 2020 13:54
Hmotnost
Pokrok to tedy je a veliký. Vždyť má zadokolka o více jak 2 metráky navíc. Taky oproti minulé generaci není až o tolik rychlejší v přímce. Hlavně že se jásali borci, že váhu udrží má posledním modelu předchozí M3cs a to 1580kg pohotovostní hmotnosti. Četl jsem to dokonce ve vícero článcích. Kde je tedy pokrok? Ona nám teď i přibere trojka, stejně jako 5tka po fk a to o pěkným minimálních 120kg. Moc js se těšil a jsem strašně zklamaný.😭😭😭
Avatar - Blue Sun
23. 9. 2020 13:29
Re: Hlavně,
No, není pro mě zase tak těžké si potenciálního zájemce představit... Frajírek, který se chce předvést, jak zajede rychlé časy, ale aby se u toho zase tak moc nenadřel. Takový klasický dnešní produkt, vše hned, bez práce, bez snahy. Instantní doba, všechno mít hned a snadno. Umělé svaly, umělý úsměv, umělé výkony...
Pro někoho, kdo je zvyklý se k dobrým výsledkům propracovat, a z té práce má největší radost, je to něco nepřijatelného.
Avatar - Blue Sun
23. 9. 2020 13:27
Re: Hroši od bobří řeky
Ano, je to můj pohled, na který mám, naštěstí, v dnešní době právo. Už se mi to nemusí povinně líbit.
23. 9. 2020 13:26
Re: Teoretici
Říká někdo se Škodou na profilovce? Hnusný to není. Podle mě je Škoda hnusná.
Avatar - elektrikar
23. 9. 2020 12:51
Re: Jdu blejt
Jsem dlouhodobě navyknutý na vozy BMW. :yes: :-[]

Vlastnil jsem již BMW e30, e39, e63, e64, e71, f07, i01...

Proto říkám, vidím ten pysk a jdu blejt. Jak vidíš, ta řada se očividně zastaví u série F.
23. 9. 2020 12:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2020 12:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2020 12:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2020 12:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2020 12:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2020 12:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
23. 9. 2020 12:21
Re: Hlavně,
To mi někdo řekněte, kdo by chtěl, aby mu samo auto drželo v driftu a ideální stopě na okruhu? To už si skoro můžu k někomu sednout a nechat se povozit. Vždyt to je na tom to krásný, sám si to auto "osahat" naučit se s ním, získat pro něj cit, sám si časy zlepšovat a ne sednout a nechat to udělat auto samo.
Avatar - Zetti
23. 9. 2020 12:15
Re: Hroši od bobří řeky
To je tvuj pohled. posledni slovo rekne zakaznik, tedy ten realny, co vypise sek, ne chronicky drnda z ACZ
Avatar - Blue Sun
23. 9. 2020 12:10
Hlavně,
že to bude samo umět držet v driftu a ideální stopě na okruhu...
Avatar - Blue Sun
23. 9. 2020 12:09
Re: Hroši od bobří řeky
Jako celek to je naprosto nemožné, protože ten bobropysk prostě ke zbytku auta vůbec neladí.
Avatar - pradeda777
23. 9. 2020 11:56
Re: Hroši od bobří řeky
No, ono to není jen bobří maska, ale celý předek je takové "hovězí na divoko". Snad po čelní NCAP nárazové zkoušce to bude vypadat lepší...... ;-)
Avatar - pradeda777
23. 9. 2020 11:51
Re: Manuál
Zrovna včera sem po delší době vyrazil s mým baby M manuálem na delší vyjížďku a znovu si potvrdil, že řazení s manuálem je sice prima, ale k úplné spokojenosti s řazením musí BMW ujít ještě pěkný kus cesty. Obávám se ale, že čas pracuje proti BMW a zároveň i proti nám, kteří to s manuálem umí a manuál si užívají..... ;-\
23. 9. 2020 11:49
Re: M3 G80
Není, BMW na svých stránkách uvádí "Leergewicht", což je dle jejich hantýrky ve skutečnosti "mokrá" hmotnost a nikoli "suchá", jak by člověk podle názvu čekal - 1805 kg pro M3 Comp. ;-\ A teď koukám, že čtyřkola je cca 70 kilo navíc, takže 1875 M3 Comp. xDrive? :-O M5ka je jen o 100 kilo těžší. Nechápu.
Avatar - fOE
23. 9. 2020 11:47
Re: M3 G80
1) M3 bych cekal lehci nez M340i, precijen vetsi cenovy prostor na pouziti lehcich materialu
2) taky se mi nechce verit ze evropska "prazdna" hmotnost bude 1805kg, cekal bych ze tech 1730kg je uz s euroridicem.
Avatar - twistedTSD
23. 9. 2020 11:44
Re: Teoretici
Jestli prachy poskládáš, nebo neposkládáš, nemění nic na tom, že to hnusný je. Na rozdíl od předchůdců.
23. 9. 2020 11:40
Re: Hroši od bobří řeky
To ale místní experti na vkus nikdy nepochopí. Pro ně je vrchol designu A6.
Avatar - pradeda777
23. 9. 2020 11:33
Re: M3 G80
Tož, když se vezme v úvahu, jak nám 3er (nakonec všechny modely) povyrostly a díky NCAP požadavkům i zmohutněly, není třeba se divit, že váha je tam kde je.... :-!
Avatar - iudex
23. 9. 2020 11:28
Re: Manuál
Súhlas, ak by bol manuál v M340i aj v Competition, bolo by to dokonalé. Ale svet nie je dokonalý, tak buďme radi aspoň za M3 s manuálom. RS4, C63 ani QV ho už nemajú.
Avatar - iudex
23. 9. 2020 11:27
Re: M3 G80
Počkaj, nie je tých 1730 kg pohotovostná hmotnosť? Teda už vrátane vodiča a náplní? https://www.autolexicon.net/sk/articles/pohotovostni-hmotnost/
Teda štvorkolka bude tak cca. 1780 kg. To nie je moc rozdiel oproti M340i, ktorá váži 1745 kg.
Avatar - Dinar
23. 9. 2020 11:01
Re: M3 G80
Taky jsem se díval na tech. data, až jsem si říkal, že tam musí být chyba, tu váhu vůbec nechápu, hrůza. :-O
Avatar - Zetti
23. 9. 2020 10:41
Re: Hroši od bobří řeky
Pro milovniky koncernu ten design bude vzdycky neprijatelny. Ja zase nemuzu zkousnout ty vypycenou masku tech oktavek a audin, zezadu to zase drti neskutecny puch co se za vetsinu tech autama line. Me se to bawo takto libi, je to velky odskok od evropske uniformity a je treba to auto vnimat jako celek, ne si jen vykousnout kus masky
23. 9. 2020 10:41
Peppa
Tak takhle asi vypadá, když se designéři moc dívali na "prasátko Peppa"... Rypáček a dvě oči na každé straně od něj... :'-( :-(
Avatar - donPedro
23. 9. 2020 10:19
Hroši od bobří řeky
Asi si tvůrcové této "bobří" masky mysleli, že je to známka punku, ale lidi říkali, že punk je jinde. Nuž co, každý zboží má svýho kupce. ;-)
Avatar - kari.laz
23. 9. 2020 10:09
Manuál
Odhlédnuli k vyloženě ošklivému předku kombinující křížence bobra a zajíce, tak je to paráda. Zadokolka s manuálem. Na porsche to s výběrem nemá, ale lepší než pádlem přes holeň. Každopádně i u 340i by manuál vyloženě seděl, výkonově naprosto dostačující a jako bonus by byl normální vzhled předku. Ale díky bohu za jakýkoli manuál v nabídce napříč automobilkami.
23. 9. 2020 10:02
Teoretici
Už se těším na všechny ty teoretické ubrečence, kteří by si to nikdy nekoupili, protože je to podle nich hnusný, přitom by na to nikdy prachy neposkládali :D
23. 9. 2020 09:30
M3 G80
Hmotnost se mi ale vůbec nelíbí. 1805 kilo s řidičem a natankovaná v zadokolce? :-O Čtyřkolka přidá tak 50 kilo a jsme na 1850? To váží Alpina B3ka (1860). Čekal jsem od Mka tak 200 kilo dolů oproti Alpině. A tažný taky nemá (konfigurátor už je online na německých stránkách). Já snad zase skončím u Alpiny...
Avatar - fOE
23. 9. 2020 09:30
Powerdome
Hodne se tu resi ledvin(k)y, kde se asi neni cemu divit, ale me uprimne hodne mrzi jejich vedlejsi obet. Tim ze se tvar ledvinek snazi protahnout i na kapotu sel z M3 pryc powerdome, ktery tam byl od casu E46. Za me se u tehle M3 na kapote odehralo stejne zlo jako na narazniku. ;-\
Avatar - all.or.nothing
23. 9. 2020 09:15
jako bobr
ano vím, vzhled je čistě subjektivní, ale oproti předchůdci:

https://jalopnik.com/…-them-1481018204

je to hnus, snad jen ta barva
23. 9. 2020 09:14
Výzor
No ja neviem ale keď ten zajačí pysk budú dizajnéri dávať všetkým modelom BMW, tak si tipnem, že predaje hore nepôjdu. Je zaujímavé ako sa toho držia zubami nechtami i keď tento dizajnérsky detail vzbudil takú búrku nevôle. Možno poviem nezmysel ale toto by pri troche ochoty a minimálnej úprave šlo urobiť voľbou customizácie zákazníka, pričom by sa negatívne neovplyvnili predajné čísla. Pri konfigurácii by bola možnosť výberu štandardnej čelnej masky s nazvime to klasickými ľadvinkami alebo možnosť B s hentakými zajačími zubami. Aj keď sú za tým nejaké možno aktívne lamely na chladenie určite by ich šlo urobiť tak šikovne, aby boli jednotné pre obe verzie a nejako výrazne to výslednú cenu či náročnosť výroby neovplyvnilo.
23. 9. 2020 09:13
M3. . .
Vypadá lépe než M4. Bude to asi velká pecka