Auta to jsou parádní, jako všechna od BMW. Já jsem chtěl trochu vyšší auto, takže jsem si koupil BMW X5 a to předčilo mé očekávání. Jsem s autem spokojený ve všech směrech. Teď už v něm mám navíc i češtinu díky https://www.autacesky.cz/ . Auto bylo původně v němčině, takže jsem mu vůbec nerozuměl :-D .
Souhlas, jak s Fkem, které je takové oteklé a bez kapky šťávy, tak i s tímhle. Až to bude ve 3D a ne jen na obrázcích, bude to jiná liga. Těším se na živé setkání. E46/E39 je samozřejmě NEJ....
JJ, byla to QV. Automatické meziplyny jsou naprosto fantastická věc. Už kvůli tomu, že se narozdíl od uzavřené trati musíš s pedály sžít víc. Těch plných brzd je v provozu minimum a tak nacvičení správného meziplynu při různém tlaku na brzdu je delší.
spíš je mi záhadou, jak poznal Mr. Esmo, že ostatní mají míň zkušeností než on, to je trochu věštění z kávové sedliny, on byl naopak velmi sebejistý, nejspíš bydlí na vsi, kde je vlastnictví takového vozu velkou událostí...
Áno QV dáva (dávala :-( ) aj malé medziplyny keď radíš hore.
Inak tento víkend som videl zamaskované M3/M4 a nebolo to také hrozné ako na fotkách. Možno to robilo to maskovanie ale tie 2 nádory neboli až také márne. Autá sa mi zdali ale vcelku veľké.
Za mne jako majitele mnoha E,F i G dávám za vzhled jednička. Když jsem poprvé viděl ty úniky fotografií nárazníků, tak jsem tomu nemohl ani uvěřit. Určitě se snažím nebýt nesoudný fanda značky, ale už jsem ten konec designu od dob e46 a spol zažil mockrát.
Manuál, zadní náhon, snad i jen 12V síť...mám nový sen.
K vzhledu, zezadu topka, Čistě přední pohled, když někdo uvidí v zrcátku, tak se také bude klidit.Ten prasečí rypák údajně vypadá naživo mnohem plastičtěji a ne tak naroubovaně.
Každý máme svůj pohled, za mně všechny důležité markanty pořádného sporťáku bmw na 100% - nádherná zrcátka, pravé výfuky jak lešenářské trubky, všechny průduchy jsou funkční a ne jen na oko nabo jsou to alespoň vzadu odrazky.
Snad jen zadní nadkolí trošku evokuje tlustější bertu, kterou snad nepotvrdí i udávaná hmotnost. edit myšleno u kupé, ale v jiné barvě a světlými koly to nemusí být takové..
Oukej, tak se mi to zdálo. Tenkrát jsme se o tom bavili tuším i s Dinarem.
Mě přišly jemnější než bych třeba dával já, ale to není nic proti ničemu. V kalupu si možná při překlápěcí dáš víc, ale ničemu to nevadí, spíš naopak.
Teď mě jen napadá, jestli si to nepletu s QV. Možná by si měl člověk ihned psát deníček. ;-)
Tak tak, časy, keď autá strednej triedy vážili do 1,5 tony sú už preč (moje bývalé Mondeo malo 1496 kg). Do tých 1500 kíl sa nevojde pomaly už ani hatchback, viď nedávno predstavená 128ti: predohrab, štvorvalec a pohotovostná 1520 kg. ;-\
Nene, smerom hore žiadne medziplyny. Naopak pri podraďovaní mi prídu vcelku výrazné, nielen efektné, ale aj efektívne. To si práve uvedomíš, keď ich vypneš, vtedy ten krútiak motora dokáže pekne trhnúť autom.
Když jsem projížděl Iudexovu 340i tuším, že mě to překvapilo. Asi potvrdí nebo vyvrátí sám.
Nicméně meziplyny při podřizování jsou lehoulinké, bez ABS by zřejmě docházelo k zablokování kol, ale efektní jsou, to ano.
Na M3 to bylo tak jak jsem psal, i u synové 325 e92 to fungovalo. Ale mezi 1 a 2 je to jakoby jsi drhnul levou stranu kulisy u většiny. To máš pravdu ;-)
...ale na mě ten design dělá dojem až neuvěřitelné amatéřiny, navíc různě opentlené nějakým vesnickým tunerem.... A taková to kdysi bývala fešácká auta... :-(:-(:-(:no:
Mě se to moc líbí :yes:
Naopak celá řada F3x se mi nikdy nelíbila a furt mi přijde nepovedená, i když jsem si myslel, že čas to vyléčí, tak ne. Za nejhezčí trojku mám zatím stále E92.
Potvrdzujem, je to presne ako píše pradeda. Zrejme je to krútiakom, najmä ale tým, že BMW na vývoj manuálov prdí (teda asi z výnimkou tejto novej M3, tam bude zrejme iná, nová prevodovka). Medziplyny smerom dole výrazne pomáhajú, ale hore je to horšie. Btw. sám som zvedavý, aká bude životnosť spojky.
Ja tiež nechcem zovšeobecňovať, hovorím o manuále v M140i a 340i (teda posledných silnejších benzínoch, kde sa manuál dával). Ako hovorí pradeda, asi je toho krútiaku na manuál už priveľa (to si človek tiež uvedomí, keď vypne medziplyny /rozumej kompletne vypne DSC/, vtedy si človek aj zakýva hlavou ako metalista :D ).
Zajímavý. BMW jsem měl jen automaty. Tak to budu muset někdy zkusit. Jinak přesně tohle mi dělá Peugeot Traveller, asi taky měli strach, aby s tim lidi nedivočili.
Ja som to zobral všeobecne. K manuálu to vztiahnúť neviem. Proste je to len popis toho, že ak v rozumnej miere (nie nad limit) pritlačíš to auto - tak máš proste pocit, že fo lepšie funguje. A nemusí to byť zrovna M verzia, ale aj bežné prevedenie (o.k. predokolkám, 2tourer a spol sa vyhýbam - tam to neviem posúdiť). A rovnako nedovolím si tvrdiť, že niet lepšieho auta. :-)
Kdo třeba vymyslel to, že přední gumy budu mít snad o 2 cm vyšší profil? Na některých fotkách je to patrný. Ty skořepiny jsou opravdu hnusný, zato ty normální na obrázkách M3 jsou vyloženě povedený. Budíky hrůza, ale na to už jsme bohužel u bmw zvyklí a i přesto, že náprava byla slíbena, kašlou na to.
Vejfuky jsou strašně hnusný, nepřirozeně velký a nesmyslně blízko u sebe. A je to tam celý nějaký moc hranatý okolo těch kulatých vejfuků, ne? Aspoň že zadělali ten kastlík zespodu z předchozí generace, to byla naprostá hrůza a důvod si to nekoupit. Bohužel to dostala i M2 Comp.
Kvůli příšerný boční siluetě to má u M4 nesmyslně malý kolečka, jak od nákupního vozejčku. Strašná móda.
Ja to vidím tak, že Hooydonk chce byť novým Banglom a hlavne nech sa o jeho dizajne rozpráva (aj keď nie pozitívne). Tipujem preto, že toto postihne celú jednu generáciu bavorákov a ak sa aj zákazníci vyslovia, že nie, korekcia príde až o tú jednu generáciu (čo je tak 7 rokov).
Chcem veriť, že to sú reálne skúsenosti a nie len prevzatie internetových klišé (o tom, ako bavoráky fungujú, až keď ich chytíš pod krk čítam pravidelne). Moje skúsenosti sú také, že ten bavorácky manuál je ťažký podpriemer a keď na neho ide človek zhurta, tak si aj zadrhne. Najmä z 1 na 2 je to problém a nepomáha sila ani rýchlosť, naopak, vtedy sa zvykne vzpriečiť.
Ano, řazení dolů s meziplyny je fajn. Avšak řazení nahoru je gumové a nepřesné. (Porovnávám s Hondami a Mazdami, které jsem vlastnil dříve). Přeřazení s 1-2 je vyloženě "všechno špatně" protože se řadí "přes schodek", který tam BMW úmyslně nastavilo pravděpodobně proto, aby "ochránilo" spojku a převodovku před "divokými" řidiči.... ;-\
Řekl bych, že o těchto vozech vím daleko víc, stejně tak jako mám daleko víc reálných zkušeností. Ale nechám tě dál teoretizovat na na internetu ;)
M2C jsem taky objednával, hned jak vyšla konfigurace, nic nebylo třeba zkoušet.
Ten tvar JE docela nuda. Do kulatých tvarů nasekané nějaké pokusy o ostré, do toho divné mřížky, celé to k sobě neladí. Bohužel zcela v duchu všech současných Audi. S těmito BMW si mohou podat ruce, podivná, prvoplánovitá agresivita za každou cenu. Není to hezké.
To je tak, když víš málo, ale je potřeba tu mudrovat ;-) To je dobře znát přítele masy reálných klientů. Ti totiž kupují na základě obrázku, když se jim líbí místo reálných pocitů z jízdy.
Čekal jsem, že se dozvím něco o té své závisti, ale argumentace je zjevně nad síly tvé jednoduché hlavičky, co, Otíku?
Ale já tě chápu, neumíš pořádně číst, takže ti nedošlo, že se nebavíme o autu, ale o jedné konkrétní funkci, a o její smysluplnosti. A tak jsi v záchvatu plácl kravinu a teď z ní zkoušíš vybruslit. Leč, jako obvykle, na to nemáš.
Jo? Zatím tu vidím jednoho. Naproti tomu, lidi kteří si tyhle vozy v mém okolí skutečně kupují, nemají za potřebí komentovat na sítích s teoretickýma diskutérama a co jsem s nima bavil, auto se jim líbí a objednávky dělat budou.
...a zepředu hnusné. A soutěž v odpudivém vzhledu designéři bohužel hrají i na přístrojovém štítu - odpornější stupnice rychloměru a otáčkoměru snad ještě nikdo neviděl.... :-O:-|:-|:-|
P.S. Abych tedy jen nehaněl - velkou pochvalu BMW zasluhuje za zachování verze s manuálem a třemi pedály. Jen holt bude nezbytné si pár let počkat na facelift.... ;-\ ;-\ ;-\
Je tu spousta těch, co patří mezi cílovou skupinu a zatím nevím, že by si nějaké větší procento libovalo nad tvary. Navíc, jestli je fakt pohotovostní hmotnost 1,8t, tak je to opravdu nálož.
Komixovej vzhled té přídě je naopak velký osvěžení ulízanejch a ocucanejch korejskejch a folcwágenovsky audiňáckejch nudnejch čumáků. Za mě velký plus a odlišení od konformity všude okolo.
Pokrok to tedy je a veliký. Vždyť má zadokolka o více jak 2 metráky navíc. Taky oproti minulé generaci není až o tolik rychlejší v přímce. Hlavně že se jásali borci, že váhu udrží má posledním modelu předchozí M3cs a to 1580kg pohotovostní hmotnosti. Četl jsem to dokonce ve vícero článcích. Kde je tedy pokrok? Ona nám teď i přibere trojka, stejně jako 5tka po fk a to o pěkným minimálních 120kg. Moc js se těšil a jsem strašně zklamaný.😭😭😭
No, není pro mě zase tak těžké si potenciálního zájemce představit... Frajírek, který se chce předvést, jak zajede rychlé časy, ale aby se u toho zase tak moc nenadřel. Takový klasický dnešní produkt, vše hned, bez práce, bez snahy. Instantní doba, všechno mít hned a snadno. Umělé svaly, umělý úsměv, umělé výkony...
Pro někoho, kdo je zvyklý se k dobrým výsledkům propracovat, a z té práce má největší radost, je to něco nepřijatelného.
To mi někdo řekněte, kdo by chtěl, aby mu samo auto drželo v driftu a ideální stopě na okruhu? To už si skoro můžu k někomu sednout a nechat se povozit. Vždyt to je na tom to krásný, sám si to auto "osahat" naučit se s ním, získat pro něj cit, sám si časy zlepšovat a ne sednout a nechat to udělat auto samo.
Zrovna včera sem po delší době vyrazil s mým baby M manuálem na delší vyjížďku a znovu si potvrdil, že řazení s manuálem je sice prima, ale k úplné spokojenosti s řazením musí BMW ujít ještě pěkný kus cesty. Obávám se ale, že čas pracuje proti BMW a zároveň i proti nám, kteří to s manuálem umí a manuál si užívají..... ;-\
Není, BMW na svých stránkách uvádí "Leergewicht", což je dle jejich hantýrky ve skutečnosti "mokrá" hmotnost a nikoli "suchá", jak by člověk podle názvu čekal - 1805 kg pro M3 Comp. ;-\ A teď koukám, že čtyřkola je cca 70 kilo navíc, takže 1875 M3 Comp. xDrive? :-O M5ka je jen o 100 kilo těžší. Nechápu.
1) M3 bych cekal lehci nez M340i, precijen vetsi cenovy prostor na pouziti lehcich materialu
2) taky se mi nechce verit ze evropska "prazdna" hmotnost bude 1805kg, cekal bych ze tech 1730kg je uz s euroridicem.
Tož, když se vezme v úvahu, jak nám 3er (nakonec všechny modely) povyrostly a díky NCAP požadavkům i zmohutněly, není třeba se divit, že váha je tam kde je.... :-!
Súhlas, ak by bol manuál v M340i aj v Competition, bolo by to dokonalé. Ale svet nie je dokonalý, tak buďme radi aspoň za M3 s manuálom. RS4, C63 ani QV ho už nemajú.
Počkaj, nie je tých 1730 kg pohotovostná hmotnosť? Teda už vrátane vodiča a náplní? https://www.autolexicon.net/sk/articles/pohotovostni-hmotnost/
Teda štvorkolka bude tak cca. 1780 kg. To nie je moc rozdiel oproti M340i, ktorá váži 1745 kg.
Pro milovniky koncernu ten design bude vzdycky neprijatelny. Ja zase nemuzu zkousnout ty vypycenou masku tech oktavek a audin, zezadu to zase drti neskutecny puch co se za vetsinu tech autama line. Me se to bawo takto libi, je to velky odskok od evropske uniformity a je treba to auto vnimat jako celek, ne si jen vykousnout kus masky
Odhlédnuli k vyloženě ošklivému předku kombinující křížence bobra a zajíce, tak je to paráda. Zadokolka s manuálem. Na porsche to s výběrem nemá, ale lepší než pádlem přes holeň. Každopádně i u 340i by manuál vyloženě seděl, výkonově naprosto dostačující a jako bonus by byl normální vzhled předku. Ale díky bohu za jakýkoli manuál v nabídce napříč automobilkami.
Už se těším na všechny ty teoretické ubrečence, kteří by si to nikdy nekoupili, protože je to podle nich hnusný, přitom by na to nikdy prachy neposkládali :D
Hmotnost se mi ale vůbec nelíbí. 1805 kilo s řidičem a natankovaná v zadokolce? :-O Čtyřkolka přidá tak 50 kilo a jsme na 1850? To váží Alpina B3ka (1860). Čekal jsem od Mka tak 200 kilo dolů oproti Alpině. A tažný taky nemá (konfigurátor už je online na německých stránkách). Já snad zase skončím u Alpiny...
Hodne se tu resi ledvin(k)y, kde se asi neni cemu divit, ale me uprimne hodne mrzi jejich vedlejsi obet. Tim ze se tvar ledvinek snazi protahnout i na kapotu sel z M3 pryc powerdome, ktery tam byl od casu E46. Za me se u tehle M3 na kapote odehralo stejne zlo jako na narazniku. ;-\
No ja neviem ale keď ten zajačí pysk budú dizajnéri dávať všetkým modelom BMW, tak si tipnem, že predaje hore nepôjdu. Je zaujímavé ako sa toho držia zubami nechtami i keď tento dizajnérsky detail vzbudil takú búrku nevôle. Možno poviem nezmysel ale toto by pri troche ochoty a minimálnej úprave šlo urobiť voľbou customizácie zákazníka, pričom by sa negatívne neovplyvnili predajné čísla. Pri konfigurácii by bola možnosť výberu štandardnej čelnej masky s nazvime to klasickými ľadvinkami alebo možnosť B s hentakými zajačími zubami. Aj keď sú za tým nejaké možno aktívne lamely na chladenie určite by ich šlo urobiť tak šikovne, aby boli jednotné pre obe verzie a nejako výrazne to výslednú cenu či náročnosť výroby neovplyvnilo.