Líbivého prcka bez střechy a s výkonem 190 koní je celkem těžké nemilovat, zvláště pokud máte rádi velká divadla a nevadí vám být středem pozornosti. Jenže i tady se najdou nevýhody.
Záleží na úhlu pohledu. Mám 2017 JCW cabrio. Na rozdíl od pánů redaktorů mi přijde jako docela praktické auto. Jezdí s ním zejména manželka. Nákup na týden není problém. Také to není nejtvrdší auto v okolí (Civic 8G). I ve čtyřech se dá jezdit - pokud to není moc daleko. Za rok máme jen pár situací kdy potřebujeme větší auto. No a s JCW je předjíždění takové snažší.
Kompaktní stylovka bez střechy na víkendové okresky, ikdyž bych raději sáhnul po starší R56 s atmo 1.6. Co si budeme povídat, cena nového Mini Cabrio je na hračku až příliš vysoká...
To s tím filtrem můžu potvrdit třeba i u c43 před facelift, co mám na daily a hlavně pro rodinu, jel jsem o něco silnější facelift a už je to prostě jiný. Neříkám, že to není o setinku rychlejší, možná, ok, ale zvuk a charakter... Jsem rád, že se to stihlo.
Tak to se asi nedočkáš. Bohužel to vypadá, že v britské vládě sedí ještě větší eko-pošuci, než ve vedení EU. Zatím navrhují zákaz prodeje normálních aut už od r. 2030... :-O:-O:-O:no:
Doufám, že udělají i nějakou pořádně našláplou BREXITovou edici, co bude dělat rámus na celý Trafalgar square a vypouštět emise že zčernají i borisovy vlasy... A vím který prst by měl být přes celou střechu... :-[]:-!
Pravdou je, že současnou produkci škodovky a dalších značek neznám. Nemohu tedy srovnávat. Ale mini mě chytilo hned při prvním svezení. Jednak se mi tohle auto vždy líbilo, už v originálu. A pak, má úžasnou chuť jet. To jsem dosud neznal..Mám ještě bílé budíky, bez dotykáče, atd. Poslední modely už nejsou pro mě. Je ale na nich (new mini) znát, že jsou pod BMW.
Všechno beru až na poslední větu. Stojí to co Mustang. Já mustng mám/nemám rád, nekoupil bych si ho. Ale to Mini je trochu moc vomaštěný. Sko jsme kdysi doma měli. Jízdí vlastosti v malejch rychlostech super...na předokolku atd.
Jinak OPF udusilo co já znám i R8nemo TTRS. A na papíře posilujou. Peklo. Plně ti věřím.
Ty budíky prave ze jak na mašině, super! Jen jsem myslel ze vsechny novy Mini uz maji ten novej digitalni. Tady to vypada jeste na model 2020, a vyprodej skladu. Jedno eSko doma mam. Vlastne uz je to treti mini co jsem mel a nedam na to auto dopustit. Lidi hejtujou, prej tvl on mel Mustanga a ted jezdi v Mini a pod.. Musim ale rict ze je to fuk. Kdyz chces lehkost v zatackach a solidni odpich tak eSko super. Jen je potreba spravne vybrat. Roky 2014-2017 byli hodne tvrdy a runflaty to jeste vic pritvrdili. Fakt kostitras. Pak 2018 vyborne nalazenej a tak akorat poddajnej ale festovni podvozek, ze i s runflaty to bylo super. Jenze zaroven od urcityho mesice roku 2018 zacli davat nejnovejsi euro s filtrem pevnych castic a to auto tim dost udusili. Normalne bys to asi nepoznal ale srovnani s predchozima rokama je to znat. Jede to sice ve vrchu mozna jeste malinko vic, ale kick down a nebo manual podrazeni o dva kvalty proste elektronika nenecha vypalit fofrem a chvilku preslapuje a nadechuje se. Nicmene, Mini stoji dost penez ale pro lidi co radi ridi to opravdu neni drahy, ten pocit je proste super a je jedno jestli mas nebo nemas konvertible 😁👍