Škoda Auto bude většinu svých modelů vybavovat zpravodajstvím ČTK a informacemi o počasí. Nastavené budou mít zpravodajství národní agentury na centrálním displeji modely Scala, Kamiq, Karoq, Kodiaq a Superb včetně hybridní verze iV.
"Nová aplikace Počasí přehledně a podrobně zobrazuje meteorologickou situaci v místě, na kterém se vůz nachází". Tvl. to snad vidim voknem, ne?!:))
Telefon si za jizdy nesparuju, ale zpravy si precist muzu. Parada, kluci auto(de)motivni!
Automobilka nechce, aby jej výrobok mal životnosť 500000 km. Je to kontraproduktívne.
Predstavme si situáciu, keď napr Mercedes má dnes vydržať bez problému 500 000 km.
Po povedzme 8 rokoch má na hrbe 300000 km a stále je v dobrej kondícii.
Pôvodný majiteľ, dostatočne bohatý, ho predá za zlomok ceny nejakému Janovi.
Jano je obyčajný človek, nemá vysoký príjem, ale tento Mercedes mu ešte 10 rokov vydrží, pri dostatočne nízkom nájazde.
Potom na ceste sa stretnú boháč v novom Mercedes a Jano v 8 ročnom, pričom sociálny rozdiel medzi majiteľmi je obrovský.
Oveľa lepšie pre automobilku je vyrobiť auto, ktoré sa po 200000 km komplet rozpadne:
1. Netreba riešiť opravy
2. Jano nebude schopný to uživiť = nebude zavadzať na ceste a znižovať sociálny status pravého boháča, ktorý si dovolil kúpiť nový MB.
3. Boháč ukáže, že má dosť na to, aby si každých 3-4 roky kúpil nové auto za kopec peňazí.
Chudák má jazdiť MHD, alebo Daciou a nie ojazdeným BMW/Mercedes.
Přesně tak. Do té softwérové kaše spadli úplně zbytečně. Auto má především co nejlépe jezdit! Na internetové funkce dnes přece každý má smartphone! :-O
Pet let zpatky kdyz byla nova rada BMW 7 rikal nejmenovany vysoce postaveny pan, ze je to skvele auto... na cca 7 let nebo 200tis km. Pak prej je to pro ne mrtvy auto a ani to nechteji moc vykupovat, protoze to je stary a na showroomu to nevypada hezky kdyz tam prijde nekdo za vodou kupovat nove auto a uvidi tam starou sedmu. Jinak se auta prej uz neopravuji, to bylo kdysi, pak se zacli misto oprav menit dily a ted uz je to tak zajebany optickejma kabelama a chujovinama, ze to vlastne uz ani nejde menit, protoze to spolu casto nekomunikuje. Pamatuju kdyz kamarad dovezl pul roku starej mergl cls a co mesic byl v servisu a za rok asi 12 závad a polovina proste nesla vyresit. Takze jediny reseni je dobrej automat, motor v8, klima, tempomat a čau.
z konce devadesátek. Proběhlo to medii.
Šéf velkého amerického automotive koncernu (nevím jestli GM nebo Ford) se někde navezl do šéfa top velký IT firmy (buď Gatese nebo Jobse). Tenkrát ho nakrmil ve smyslu:
"Kdyby byla auta jako počítače, denně by několikrát spadl systém, obden by něco přestalo fungovat a furt by se to muselo štelovat a aktualizovat. Sem tam by auto bezdůvodně nejelo vůbec a sem tam by se zavirovalo"
Tenkrát to byla psina a celej svět se tím bavil.
Dneska už se nesměje nikdo...dokázali to.
Nejlepší je, že už dva měsíce nejde aplikací zapnout nezávislá klima, protože to pokaždý spadne. A ovladačem nezávislýho topení se zapne jenom větrání, protože to programoval idiot. A po 3/4 roku výroby iV to neopravili.
A mimochodem uvedené funkce tam už před rokem a půl byly. Ale protože to vůbec nefungovalo, tak to potichu radši odstranili..
Jede v tom celej koncern.OC4 je stejně jako dřív Golf. O ID3 nemluvě. Software je láme víc než dieselgate. Děsivý je, že se většinou jedná o problémy s věcma, který nikdo moc nechce.
Bavíme se tady o těch věčně nefungujících, kousajících se a restarturících, věčně něco načítajících troskách?
O těch infotainmentech, které zastaví auto popřípadě stojí týdny dodané auto na salonu nebo ve fabrice a čeká se na jednotku a software? A ten se tam pak dává celej den systémem "zkus tenhle a uvidíme"aby to vůbec šlo a na prvních tisíci kilometrech vyděsí řidiče pěti falešnými chybovými hlášeními? o těch infotainmentech, kvůli jejichž nefunkčnosti se nedodávají auta? O těch unfotainmentech, kde 300 kilometrů v kuse se točí kolečko a pod ním nápis "Načítá se"
Tak hlavně že tam je nová funkce.
Nejstrašnější na tomto příspěvku je, že autor fostek je příznivcem koncernu. :-O