Přesně tak, krása a je v oku provozovatele, mně se to prostě nelíbí, přitom interíéry Volva jsou taky postavený na velkým tabletu, ale působí to na mě daleko líp, Tesla působí dost vykradeně.
Keď už, tak holt a nie hold (hold=pocta). ;-) Nie že by heslo "v jednoduchosti je krása"
nič neznamenalo, ale predsa sa mi interiér trojky zdá byť fádny a prázdny. Nejaké oživenie by to predsa len chcelo. Aspoň ten rýchlomer priamo pred volantom, keď už iné nie.
Tak tak - a na to, že mne osobně platí sám Putin s Trumpem, na to jsi zase zapomněl. I na to, že mi ve sklepě hřadují ruské útočné ponorky, které se tam prokousaly podzemním tunelem přímo z Dněpru. A přitom jsi si to tolikrát zkoušel :D
Ale abychom to nezakecali - jak to tedy je s tou "na dálku dokupovanou výbavou"? Jak se dá se na dálku a přes noc změnit zavěšení kol a jak se dají změnit ta sedadla? Á propos - ta samo-odundávací střecha typu targa https://autozine.cz/…trzenou-strechu/ , to byla také na dálku dokupovaná výbava a nebo je naopak ve standardu a "na dálku" si musíš dokupovat střešní panel, který na svém místě vydrží déle, než dvě hodiny po odjezdu od dealera?
Já jen abych v tom nedej pánbůh neměl zmatek. To víš, prostému člověku jest zatěžko pochopit tak vysokou míru geniality, kterou se vyznačují zejména zdejší orální příznivci elektromobility všeobecně a Tesly zejména... ;-):D;-):D;-):D
Ver mi.. strata casu s tym prostym idiotom. ;) To je troll co tvrdil ze 0.04% penetracia EV v CR je vyssia ako 0,7% celosvetovo, ten ma problemy so zakladnymi vedomostami.
Vek s tym nic nema.. ak mas Auto a vedla neho identicke Auto iba s OTA update moznostou navyse tak to nema jedinu nevyhodu, dokaze to iste az na dve veci navyse, a to z kvoli update nemusis (ale mozes) ist do servisu a to ze ak ti ho ukradnu to druhe auto moze vyrobca po tvojom nahlaseni kradeze vypnut a zlodeja v nom zamknut :) Ak toto vidis ako nevyhodu, tak potom sa nezhodneme ;)
Drahý křiváku a lháři hendly, ten odkaz, co jsi sem dal, ten se týká softwérového odemčení (či odblokování) toho hardwéru, který v tom autě už je.
Stenlí (pouze ve svých představách moudrý to muž, který úsloví "je blbej, jak daleko vidí" dostojí až tehdy, až bude státi na vrcholu Gerlachovského štítu s dalekohledem na oku) píše o dokupování výbavy - tedy dálkovém dokupování toho, co v tom auťáku nejni.
BTW, kdybychom to vzali doslova, tak "dokoupit na dálku" se dá téměř cokoli a u kohokoli, problém je spíše s montáží...
Tak se ptám, jak se na dálku a po síti dá změnit zavěšení kol nebo co já vím třeba barva a materiál potahů sedadel. Přiznám se, že toto si nějak představit nedokážu - ale Stenlí s tím evidentně zkušenosti má, když to tu tak halasně prosazuje.
BTW, podobně to měly i AZNP Mladá Boleslav, když jeden z rozdílů mezi Škodou 105 L (posledních sérií) a Škodou 105 LS spočíval v tom, že "eLko" mělo v přístrojovém štítu několik kontrolek nezapojených, zatímco u "eSeLka" zapojené byly. A za určitý poplatek ti je zapojili i v servisu. Takže, voiláááááááá, nic nového pod sluncem :D
Ani na mobile tie update casto nemusis robit, ale robis ich preto aby si mal nove funkcie, GUI atd.. :) Takze je to tvoje rozhodnutie.. ja sa vyjadrujem k tomu preco je moznost mat OTA iba vyhodou bez jedinej nevyhody a k nezmyslu co napisal zlysoused a k nezmyselnej konspiracii ze mu bude Elon robit zle lebo si kupil ICE auto :)
Ano, a proto Polestar, stejne jako Tesla a dalsi vyrobci, kteri koketuji s OTA updaty, rikaji "tuhle super funkci vam prodame, ale bude fungovat az s nejakym dalsim update, pravdepodobne pristi rok v lete".
Diky, ale za tohoto stavu si radeji koupim auto, ktere OTA updaty nepotrebuje a chova se za celou dobu jeho zivotnosti stejne. Problemu s update si uziju dost u PC a mobilu, u auta by mi to vadilo fakt hodne.
Ale ano pleties.. to ci je update robeny cez OTA alebo cez kabel ked prides k pedajcovi alebo do servisu je jedna vec.. a ci sa novy Firmware z image nabootouje v poriadku (alebo ci ten image opravuje bugy alebo prinasa nove) to je vec druha. Takze zlysoused pise ze nechce aby jeho auto bolo stale online pod kontrolou a prave to zarucuje prakticky nemoznost ukradnut Teslu co je dalsia super funkcia. Ak by Tesla nemala OTA update tak by si musel casto chodit do servisu a obtazovat zamestnancov aby ti napojili kabel do auta a nahrali novy firmware ked sa to moze diat pocas noci u teba doma co je super pohodlne a budu to robit vsetky automobilky, mnohe to uz robia, medzi nimi samozrejme aj Polestar :)
Takže tvá vyprávěnka o té "na dálku dokupované výbavě" je jenom tlach a lež. Inu, nepřekvapil jsi ...
Silných řečí jako když nasörö -a počet arguzmentů a faktů čistá nula
A nepletu si dve veci dohromady... nechtel jsem psat vsechny veci, ktere mi popisoval. Hlavni problem OTA updatu je stejny jako u PC a mobilou - proste si nejsi jisty, jestli se po updatu bude auto chovat stejne jako pred nim. A podle kamarada se obcas veci zmeni k horsimu (casto i k lepsimu, samozrejme).
Tu pleties dve rozne veci dokopy, to ze mas auto online a nepretrzitu moznost OTA update, to co vadilo zlysoused-ovi je jedna funkcia, umoznuje update vybavy a hore spomenute vylepsenia a reboot systemu po tomto update je vec druha. Ak ma problemy s update, ma to riesit s Tesla servisom. Z 1,25 miliona predanych Tesiel maju niektore take problemy, tak isto ako u ostatnych automobiliek ktore ale nemaju tak zlozity HW a SW kedze neponukaju tak pokrocile funkcie. Taky VW ma problem nahrat a funkcne spojazdnit uplne zakladny prvy SW od vyroby u vsetkych ID. modelov, takze Tesla je na tom ovela lepsie :) Ak si chce hladat konkurenciu k Modelu S, mal by skusit Lucid Air ktory je v mnohych veciach este technicky vyssie.
Čo rozumietě pod takým slovom ako "dokoupit si výbavu na dálku" pánko velkomožný? Jako že se mi třeba během noci zaktualizují potahy sedaček a nebudu je mít semišové, ale kožené? :D Nebo že se mi upgraduje zavěšení kol z módu "nedrží, viklá se a vylamuje" do módu "vše v pořádku"? :-)
BTW, stará obchodní poučka říká, že je-li něco ZADARMO, pak cenou za to jste vy sám...
Ano, ale je to vykoupene nevyhodami. Kamarad nedavno prodal svuj Model S. Mimo jine take protio, ze po zapnuti auta trvalo pres 40 sekund, nez auto "nastartovalo" a bylo ochotne se pohnout. A nejmene dvakrat se mu stalo, ze nejaka aktualizace bezela v dobe, kdy potreboval autem nekam jet.
Ted hleda jine EV, ktere by bylo trochu rozumnejsi, zatim nic nekoupil.
To bývaš niekde "na samote u lesa" :-[]
Každý čo býva v meste vôbec nerieší, že sa ide "trepať na pumpu", ale jednoducho natankuje cestou do/z práce raz za týždeň... :-!
Nestojis o to aby ti vyrobca zadarmo zvysoval vykon, efektivitu, dojazd, pridaval funkcie, umoznil dokupit si vybavu a to vsetko na dialku bez toho aby si niekam musel chodit, stracat cas a platit za to a pri nejakom probleme riesit zvolavacku namiesto informacie na displayi ze ta a ta chyba bola prave opravena OTA updatom? Autonomne riadenie je uplne ina tema.
Sklápění zrcátka při couvání je snad normálně automatické, ne?
Točení na místě - všímáš si jak lidi např parkují s posilovačem. Bez pohybu z dorazu do dorazu není nic co by bylo výjímka.
Ale uz niektore auta mali drive by wire. Presne to napadlo aj mne, ale to spojenie mohlo byt rozpojitelne. Preto sa asi toci volant, ked auto samo parkuje, lebo sa neda odpojit od kolies.
A kupuje se dneska většina věcí z důvodu jak fungují a nebo jak to vypadá?
Bohužel většinou jde o vzhled a image... Tak to prostě je, ale když na to většina kupujících nepřistoupí tak se to změní. Trh funguje a nabízí lidem co většinově chtějí.
Ja som tiez bol minule tankovat a mne osobne pride lepsie radsej 20x zastrcit a vybrat kabel, ako sa trepat na pumpu, tankovat, platit v budke a naspat domov. Ine to je cestou na dovolenku, tam radsej natankujem a pokracujem. Len tie dovolenky su par krat do roka.
Pri prednej kapote islo o to, ze dozadu do kufra su normalne dvere, a dopredu do kufra az take normalne nie su. Aspon nie na kazdom aute sa otvara predny kufor porovnatelne dobre, ako zadny. Aj ked tam niekto skladuje len kable, musi to otvarat packou pod volantom a Tesla neviem, ci vobec ma moznost elektrickeho otvorenia predneho kufra. Zadny tu moznost predpokladam ma.
Ja som velky fanusik novych technologii, ale mali by produkt vylepsovat a posuvat ho dalej. Pripada mi prinajmensom divne, ked v autopriemysle sa s velkym halo predstavuju funkcie, co ma kazdy v mobile. A auto je produkt, ktory by mal byt hlavne funcny. Bolo mi smutno, ked uz par krat sused behal kolo svojej novej x3ky s mobilom, a nevedel ju otvorit, kopal pod naraznik, zadne veko sa neotvorilo a musel vytiahnut nakoniec kluc. A predpokladam, ze bmw si za tu ficuru nechava extra zaplatit. Funkcnost noveho vw systemu ani radsej nespominam
Jednoduchosť interiéru, dotiahnutá do extrému, sa mi tiež nepáči. Ale zvonka ide o jedno
z najkrajších a najelegantnejších áut vôbec, naviac s vynikajúcou aerodynamikou.
Já v autě umím taky prdět. Jednou jsem zahnil tak mocně, až jsem se při***. A v ten moment mi konečně došlo, proč si kupují staří páprdové (rozuměj chlapy po čtyřicítce) do aut kožené sedačky.
Tak digitalny svet je v pohode, ide o to, ako sa nove technologie v autopriemysle pouzivaju. Otec kolegyne si teraz kupil teslu 3 a ona bola po prvej jazde unesena z toho, aka je to parada ked si pustis vianocnu pesnicku, ze to na obrazovke snezi. Ziadny koment jazdy a auta ako takeho. A ked to povedala v ofise, tak vsetci si googlili teslu 3ku cely den. Ako malo blbcom staci k stastiu
Čas u nabíječek si můžete zkrátit koukáním na vestavěný YouTube, Netflix, nebo třeba hraním závodní hry.
A nebo si můžete namísto tohoto samo-rozpadajícího se verglu koupit auto, do kterého během 5 minut natankujete dostatečnou zásobu energie na dalších 1.000 kilometrů a takovýmato ptákovinama nemusíte ztrácet čas. Je to na vás :D
Jasne, zeby kazdy chcel mat v aute. Male dieta je niekedy problem nalozit do autosedacky sposobom, ze tu pockaj (vedla dalsieho auta na parkovisku), trosku vyjdem a nalozim ta. Inak rieseni situacii moze byt viac. Trosku ma zaraza, ze to neodpoji kolesa pri hre a toci to kolesami o asfalt. A dalsia vec, kedy konecne spravia kufor vpredu ako vzadu, ktory by sa normalne otvaral a nie ako kapotu, ktora sa otvara len sem tam?
To je úžasně, samé skvělé věci, jako například: ....mobilem můžete s autem třeba i popojíždět. - úplně jako v Bondovce! No prostě všechno, co by každý chtěl mít ve svém AUTĚ :no:
Navíc je to svět, kde má výrobce neustále online přístup ke konfiguraci a funkčnosti mého auta. To je to poslední, o co stojím, aby mě např. Elon potrestal za to, že si k Tesle koupím ještě spalovák.
Přesně tak. Je to úplně jiný, obludně sofvérový svět, který už s normálním klasickým motorismem nemá nic společného. Kdo chce, nechť do něj vleze, ale naši generaci ať do něj laskavě ekomarxističtí šílenci netlačí, my si chceme užívat pořádná spalovací auta s mechanickou podstatou! :-):yes:
Je to uz jinej svet. Ja potrebuju treba nekdy sklopit jedno zrcatko abych se podival kde je obrubnik pri couvani a predstava ze musim do tabletu to tam hledat me desi. Ten volant nastaveni zajimavy ale to udelas jednou a nazdar. Firemni auta to asi moc nejsou kde se stridaji lidi a beztak bych opet radsi packu u volantu a sup a je to. Romance aplikace s krbem hned pod aplikací prdeni je urcite super pro zamilovane mlade, ale ty na to nemaji. No a hrat hry a tocit volantem a kolama na miste... Kdyby jeste zil muj deda, tak by ho omyli. Pro me ten song v uvodu na tabletu od ac/dc highway to hell vystihuje tohle dokonale.