Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 330e (2017) vs. 330e (2020): Dvě generace plug-in hybridu bok po boku

V týdnu, kdy jsem testoval nové BMW 330e, jsem oslovil Radka – majitele předchozí generace – zdali by neměl zájem auta srovnat. Za necelých 24 hodin už stála bok po boku a my nad nimi klábosili s šálkem kávy v ruce.
Zpět na článek
Avatar - KANKUNEN
14. 10. 2020 13:15
Re: chybka v datech
Tam to má BMW správně, ale ta špička nepůsobí vůbec přirozeně, je to řízené a pak zaříznuté. Platí ale těch 250 Nm.
14. 10. 2020 12:12
330e vs Model 3
Tady odkaz na jiné srovnání. Pro zajímavost.

https://youtu.be/496vTzQtZJM

Málo lidí třeba ví, že EV je lehčí (o 200kg!) než hybrid... :yes:
Podle německých cen je Tesla i levnější.
No u nás je Tesla od 1,3M Kč a BMW od 1,2M Kč.

Každopádně oba modely jsou výborný. Hybrid samozřejmě univerzálnější.
EV lepší na krátké vzdálenosti a s nižšími náklady.

A ještě porovnání 330i vs M3 Performance.
https://youtu.be/2RZYu4a4N_0
V obdobný cenový hladině na tom BMW moc dobře není.
Resp. Tesla je lepší, než si spousta petrolheadů myslí....
V německym testu!
14. 10. 2020 12:09
Re: chybka v datech
To by mě taky zajímalo. Díky.

Kdyby tak mohli dodat i charakteristiku, tak by se vše vyjasnilo. :yes:

A petrolheadi by se dozvěděli spoustu nového. :-)
14. 10. 2020 12:05
Re: chybka v datech
Každopádně díky za připomínku. Posunu dotaz na BMW, jak to tedy s těmi parametry je.
14. 10. 2020 12:00
Re: chybka v datech
To není tak docela pravda.
Vycházíš z charakteristik spalováku. Kde za vrcholem točivého momentu křivka momentu padá pomalu.

Podívej se ale na charakteristiku i3! ;-)
https://insideevs.com/…e-gallery-video/
Tady padá moment strměji, tudíž maximum točivého momentu JE při stejných otáčkách jako výkonový maximum. :-O

Wake up, dude. :-)

PS To tvé "mele" byl asi ten správný výraz. :-) Promiň.
Avatar - iudex
14. 10. 2020 11:54
Palec hore
Palec hore redakcii za interakciu s čitateľmi (v tomto prípade nielen čitateľom Stealthom, ale do určitej miery konkurentom testérom). Priame porovnanie najlepšie umožní zistiť, či je novinka skutočne progresom a v akých konkrétnych oblastiach (nielen v číslach na papieri).
Inak k fotkám/výzoru áut: na fotkách nielenže F30 nevyzerá nijak staro, ale dokonca vyzerá lepšie, ako nová generácia (tá nutne potrebuje M paket a čiernu masku a ideálne aj lepšiu farbu).
Avatar - KANKUNEN
14. 10. 2020 11:06
Re: chybka v datech
a za to dostaneš ještě od nějakého blba mínus.
Avatar - KANKUNEN
14. 10. 2020 11:05
Re: chybka v datech
Protože se to tu mele furt dokola, že maximální výkon a maximální točivý moment nemohou být při stejných otáčkách.
14. 10. 2020 11:02
Re: chybka v datech
No mohl to klidně přepočítat, zabere to tak deset vteřin. Chyby bývají v tomhle dost často protože to přepisují lidi kteří vesměs neví o co jde. Než psát nesmysly je snad lepší parametry vůbec nezveřejňovat
14. 10. 2020 10:58
Re: chybka v datech
Správné parametry můžou být třeba
250 Nm / 3170 ot. / 83 kW
nebo
265 Nm / 3170 ot. / 88 kW

svět se kvůli tomu pochopitelně nezboří, já jen upozornil že to mají špatně
14. 10. 2020 10:51
Re: chybka v datech
Aha 15Nm rozdil...

Nechapu jak by si toho mohl redaktor vsimnout.

Nebo si mel podle vas zkontrolovat (nejlip prepocitat) vsechny udaje?
Avatar - KANKUNEN
14. 10. 2020 10:50
Re: chybka v datech
Odpověď najdeš v příspěvku na který reaguješ.
14. 10. 2020 10:42
Re: chybka v datech
Copak se vam konkretne nezda?
Avatar - KANKUNEN
14. 10. 2020 10:31
Re: chybka v datech
Výpočtem: 250 Nm při 3170 ot/min. To je ten rozdíl jestli tomu rozumíš nebo jen opisuješ.
14. 10. 2020 10:14
Re: chybka v datech
Taky zdravím, možná se u BMW jen upsali, ale i vy jste si mohli chyby všimnout
Hodnoty výkonu, momentu a otáček u elektromotoru se vzájemně vylučují. Takhle to prostě být nemůže
14. 10. 2020 09:54
Re: chybka v datech
Zdravím,

jsou to data z technických údajů BMW a stejné hodnoty mají i v oficiální tiskové zprávě:
https://www.press.bmwgroup.com/…0299919CS/436914

Standa
14. 10. 2020 09:43
chybka v datech
parametry elektromotoru modelu 2020 uvedené v technických datech nejsou reálné