V týdnu, kdy jsem testoval nové BMW 330e, jsem oslovil Radka – majitele předchozí generace – zdali by neměl zájem auta srovnat. Za necelých 24 hodin už stála bok po boku a my nad nimi klábosili s šálkem kávy v ruce.
Málo lidí třeba ví, že EV je lehčí (o 200kg!) než hybrid... :yes:
Podle německých cen je Tesla i levnější.
No u nás je Tesla od 1,3M Kč a BMW od 1,2M Kč.
Každopádně oba modely jsou výborný. Hybrid samozřejmě univerzálnější.
EV lepší na krátké vzdálenosti a s nižšími náklady.
A ještě porovnání 330i vs M3 Performance.
https://youtu.be/2RZYu4a4N_0
V obdobný cenový hladině na tom BMW moc dobře není.
Resp. Tesla je lepší, než si spousta petrolheadů myslí....
V německym testu!
To není tak docela pravda.
Vycházíš z charakteristik spalováku. Kde za vrcholem točivého momentu křivka momentu padá pomalu.
Podívej se ale na charakteristiku i3! ;-) https://insideevs.com/…e-gallery-video/
Tady padá moment strměji, tudíž maximum točivého momentu JE při stejných otáčkách jako výkonový maximum. :-O
Wake up, dude. :-)
PS To tvé "mele" byl asi ten správný výraz. :-) Promiň.
Palec hore redakcii za interakciu s čitateľmi (v tomto prípade nielen čitateľom Stealthom, ale do určitej miery konkurentom testérom). Priame porovnanie najlepšie umožní zistiť, či je novinka skutočne progresom a v akých konkrétnych oblastiach (nielen v číslach na papieri).
Inak k fotkám/výzoru áut: na fotkách nielenže F30 nevyzerá nijak staro, ale dokonca vyzerá lepšie, ako nová generácia (tá nutne potrebuje M paket a čiernu masku a ideálne aj lepšiu farbu).
No mohl to klidně přepočítat, zabere to tak deset vteřin. Chyby bývají v tomhle dost často protože to přepisují lidi kteří vesměs neví o co jde. Než psát nesmysly je snad lepší parametry vůbec nezveřejňovat
Taky zdravím, možná se u BMW jen upsali, ale i vy jste si mohli chyby všimnout
Hodnoty výkonu, momentu a otáček u elektromotoru se vzájemně vylučují. Takhle to prostě být nemůže