Toyota dokaze z jednech surovin vyrobit bud jednu baterku pro PHEV, nebo cca 5 HEV. A podle nich je pro celkovou ekologii (a asi i jejich zisk) lepsi kdyz prodaji pet full-hybridu, nez jeden plug-in.
Vyvinula je pro celý svět v dobách, kdy se v Evropě ještě elektromobilita zdaleka tolik netlačila. To ví průměrný člověk, jak to nemůžou vědět místní odborníci?
Nebo je to selektivní slepota a záměr?
Takže mám pravdu. Nepotřebuje je, ale přitom je má. Akorát mi tedy vysvětli, proč ty modely pro "zdrbanou Evropu" prodává i doma a v USA? Hups, zase ti to nevyšlo, co?
Mégane Grandtour Plugin E-TECH 160 Zen ZAČÍNÁ na nádherných 795.000,- Kč... Obyčejný kombík nižší střední třídy. 0,8M v základu. V době COVIDu... To vážně nikomu nedochází že 1 a 1 jsou dvě???
Re: Dočkáme?! Když v automobilovém světě slyším...
Takže milý zlatý, Evropa vymírá a nebýt invaze z Afriky a východu, tak jde počet obyvatel Evropy do... Takže to, že tu pár zkurv*nců pod zástěrou ekologie posílá s podporou blbých politiků autoprůmysl do hrobu, znamená jediné - Evropa jako celek je naprosto blbá.
Tyto snahy nepovedou ani k záchraně planety, ani neumožní netěžit ropu, ani nesníží globální CO2. Výsledkem bude, že automobil se místo prostředkem svobody stane prostředkem nesvobody.
Autor zapomněl dodat jednu podstatnou věc - dočkáme se především dost brutálního zdražení!!! A tyhle PHEV a MHEV jsou cenově absolutně mimo. Je to cesta do automobilového zapomnění a zatracení. Nikdo tohle nechce kupovat!
Současný stav autoprůmyslu je v mnohem větších sra*kách než v době krize před 10-ti lety. Proč? Protože tehdy se jednalo o předvídatelný stav. A hlavně automobilky tomu uměly a bylo jim umožněno uzpůsobit výrobu. Automobilky přišly s výrobně lacinějšími a jednoduššími vozy a ty neziskové šly pryč z výroby.
Ale dnes? COVID bude znamenat brutální propady v prodejích a poptávce, firmy budou šetřit kde se jen dá. A autoprůmysl? Kvůli ekoteroristické politice pár pošahanců místo toho aby uzpůsoboval výrobu na jednodušší a levnější vozy, tak dělá přesný opak!!! Vyvíjí a vyrábí tyhle sra*ky, které jsou brutálně drahé a nikdo je nechce!!! ALe plán se musí plnit, tabulky jsou tabulky! Přesně jako za socialismu/komunismu!
Re: Dočkáme?! Když v automobilovém světě slyším...
vsetko smeruje k hybridizacii a elektrifikacii tak to proste je.. nasledujuca dekada bude uz jasne v tomto duchu a asi nema zmysel uz nad tym nejak plakat ale skor je potrebne sa tomu prisposobit .... ved aj ludi je stale viac.. produkuje sa tym padom stale viac emisii a odpadu a stale je vacsi dopyt po vsetkom... od pitnej vody cez vzacne kovy az po bavlnu ci vanilku .... ale planeta proste nie je nafukovacia... a tak je potrebne nieco s tym uz robit ... tiez ma netesi fakt ze auta su coraz pomalsie zlozitejsie drahsie a cele akesi dobabranejsie a nafuknutejsie ale uz prestavam aj ja nad tym plakat... fakt tym si uz nepomozem(e) ... treba sa proste prisposbit a byt rad ze auta ako take este vobec mame v sukromnych rukach a jazdime sami aj riadime ich sami aj nadalej... lebo je dost mozne ze bude este aj horsie a co potom...
=> neumí řídit auto a už se to ani nenaučí :no:
=> proto jim vyhovují elektrické verky bez převodovky, bez ruční brzdy a nejlépe s autopilotem
=> s těmito postiženými nemá smysl diskutovat o autech, protože jim nerozumí ani za mák
Cpou nám úzce zaměřené plug-iny, protože v měřícím cyklu vychází skoro jak perpetuum mobile, ale udělat přímého konkurenta Corolle hybrid je nenapadne.
Re: Dočkáme?! Když v automobilovém světě slyším...
díval jsem se na technické řešení mildhybridu u Volva a nepřijde mi to nijak extra přetechnizované. 10kW elektromotor v podstatě nahrazuje akorát startér a alternátor. Baterka 0,25kWh je jak na e-bike. Ani cena náhradních dílů není nijak extrémní. Přesto reálná úspora paliva je víc jak litr/100km. Takže za průměrnou životnost auta se na každém autě ušetří cirka 2500L paliva. Tedy 70t Kč. A tolik ten systém nestál.
Jako bonus - to auto je živější (skoro se chce říci, že se chová skoro jak se škrtící klapkou ovládanou lankem) a hádám, že i životnost motoru bude vyšší, protože má "elektroparťáka", co mu pomáhá. Takže méně vibrací, zátěže ...
Takže mildhybrid? Rozhodně ano a strašně se divím, že to nenapadlo nikoho o dost dříve.
...termín "hybrid" zvedá se mi žaludek a dělá se mi nevolno. Takže ne, na něco takového rozhodně "nečekám".
Jinak zákazníci Renaultu jistě "ocení", že dostanou dražší, těžší a technicky mnohem složitější verze dříve normálních modelů (navíc nyní většinou s automatickými převodovkami), protože výrobce jejich sportovnost "dožene" novými, sportovněji tvarovanými nárazníky! "Bravo, Renaulte"! :-O:-(:-(:no::no::no:
P.S. Jo a "díky" taky za zrušení manuální převodovky u Meganu R.S. To jeho prodeje u automobilových nadšenců taky jistě "nakopne"!